Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 22:06:50 // 14902
ezt a Merci is tudja? sok a vissza hívás...
[k i z z o]2010-06-13 22:04:03 // 14901
Azzal a Delphivel (már) semmi baj. Ég és főld egy ilyen direct acting piezo a sima servo hidraulikusokhoz képest, árban pedig a rendszer ugyanott van.
Ez sem tud többer 2050 BAR -nál, de nem is használják annyin, a rendszernyomást nem érdemes felvinni a Denso sem fog 2000BAR fölé menni nem az a lényeg, A needle pedig acél, mert van olyan...
Ez sem tud többer 2050 BAR -nál, de nem is használják annyin, a rendszernyomást nem érdemes felvinni a Denso sem fog 2000BAR fölé menni nem az a lényeg, A needle pedig acél, mert van olyan...
Átok79146TD2010-06-13 21:28:18 // 14900
Szia.köszi szépen, a linket is..:))
Hál istennek nem nekem van ilyen gondom, munkatársam szopott be vele...
Hál istennek nem nekem van ilyen gondom, munkatársam szopott be vele...
Átok79146TD2010-06-13 21:27:32 // 14899
hál istennek csak 1..:)
és nem az enyém...:)))
és nem az enyém...:)))
Átok79146TD2010-06-13 21:26:48 // 14898
:))))
Buddha2010-06-13 21:23:12 // 14897
GTPeti2010-06-13 21:22:45 // 14896
Köszönöm cartársak, gondoltam, hogy nem cipőboltban fogok ilyet kapni. :) Konkrét helyek (címek) érdekeltek volna.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 21:08:58 // 14895
az új Mjet-nél is emlékeim szerint
Selmak2010-06-13 21:06:22 // 14894
Az ős JTDn nem csak egy csavar biztosítású idom fogja le a porlasztócsúcsot?
Buddha2010-06-13 21:03:22 // 14893
Szia!
Sajnos nem ritka jelenség! Nem egyszerű kiszedni, speciális szerszámmal általában sikerül de nem olcsó a mutatvány.
Keress olyan szerelőt aki már rendelkezik hozzá eszközzel! ;-)
Sajnos nem ritka jelenség! Nem egyszerű kiszedni, speciális szerszámmal általában sikerül de nem olcsó a mutatvány.
Keress olyan szerelőt aki már rendelkezik hozzá eszközzel! ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:57:25 // 14892
klikk... ott vannak a típusai ha ennyire érdekel a téma :D
Poló2010-06-13 20:54:04 // 14891
A köszörülésnek semmi köze a forgácsoláshoz, ha meg még a google se dob ki rá semmit, akkor honnan tudja az ember :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:52:55 // 14890
kombinált szikraforgácsolás = köszörülés...azaz szikraköszörülés...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:51:54 // 14889
egyébként ha be van állva mind a 4 porlasztó akkor olcsóbb venni egy bontott HF-et..
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:51:05 // 14888
szikraköszörű = szikraforgácsolás
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:49:07 // 14887
amit a google nem talál az nincs is ...bravo :)
Poló2010-06-13 20:40:00 // 14886
Na most akkor írd be google-ba és nézd meg hogy hány találat lesz "szikraköszörű" alatt :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:31:54 // 14885
hüle :) az egy gépműhelyi eljárás amivel kiszedik a berohadt porlasztót vagy izzítógyertyát
Átok79146TD2010-06-13 20:30:40 // 14884
ezisigaz....:)))
Átok79146TD2010-06-13 20:30:04 // 14883
a szikraköszörű alatt a flexet érted?:)))
GEORGE2010-06-13 20:28:21 // 14882
Egy nagyobb hűtővel is tudsz pozitív eredményt elérni.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:26:33 // 14881
sajnos nem hallottam másról de lehet van valami más megoldás is ...
Átok79146TD2010-06-13 20:26:11 // 14880
arra gondoltam hogy szerzek egy tűzoltókészüléket...:)))
azt megtöltetném valami jó anyaggal és azt permetezném..:)))
azt megtöltetném valami jó anyaggal és azt permetezném..:)))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:24:45 // 14879
mert most kísérletezik máshol is ... a Denso sem tudja teljesíteni a 2500 bar-t a merci is ráfaragott a Delphi befecskendező rendszerrel...stb
Átok79146TD2010-06-13 20:24:43 // 14878
más esetleg?
GEORGE2010-06-13 20:24:03 // 14877
Szárazjeget is szoktak tenni hűtök elé......
Ez a vízpermet tutkó jó dolog, de elég problémás lenne a sok vizet cipelni magaddal, ami a hűtéshez kéne....de nem megoldhatatlan...
Ez a vízpermet tutkó jó dolog, de elég problémás lenne a sok vizet cipelni magaddal, ami a hűtéshez kéne....de nem megoldhatatlan...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:22:30 // 14876
szikraköszörű :)
Átok79146TD2010-06-13 20:22:27 // 14875
akkor tuti lenne hatása..:)))
Átok79146TD2010-06-13 20:21:03 // 14874
Báttya olyannal találkoztál már hogy a pcsúcs nem jött kia hfből JTD-nél?105 lovas marera.
ha igen mi volt a megoldás?
thx..:))
ha igen mi volt a megoldás?
thx..:))
GEORGE2010-06-13 20:20:58 // 14873
Senkit sem ismerek....
Mi motorokat üzemeltetünk, óriási gázmocik 16-20 hengeres ikerturbós V motorok.
A tetőn vannak vízhűtők, amiket a nagy melegben lágy vízzel permetezzük.
Finoman porlasztják a fejek a vizet, 45 fokról kb 10-15 perc alatt leviszik 43-42 fokra a vizet.
Mi motorokat üzemeltetünk, óriási gázmocik 16-20 hengeres ikerturbós V motorok.
A tetőn vannak vízhűtők, amiket a nagy melegben lágy vízzel permetezzük.
Finoman porlasztják a fejek a vizet, 45 fokról kb 10-15 perc alatt leviszik 43-42 fokra a vizet.
Poló2010-06-13 20:19:39 // 14872
Biztos, hogy nem a V8-vól, csak arr akartam rávilágítani, hogy volt már korábban is nálunk CR. Szóval ha máshol van ez a kerámia cucc, akkor a V12-n vagy a V8-on miért nincs? Pedig azok elég presztízs kategóriák és a gyár is több figyelmet fordít rájuk, mint egy R4-re.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:18:40 // 14871
de egyébként szaregál mert eddig több porlasztót adtam el az új 2.0 Common Rail rendszerű Pásszáthoz mint bármi máshoz....valami itt sem jött össze nekik
Átok79146TD2010-06-13 20:16:21 // 14870
tudsz vkit aki már csinált ilyet?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:15:51 // 14869
és az 1.9, 2.0, 2,5 milyenek voltak? vagy V8-ból adták el a legtöbbet? :P
GEORGE2010-06-13 20:14:42 // 14868
Valamit biztosan hozna, de nehéz megmondani, hogy %-ban az mennyi lenne.
Poló2010-06-13 20:13:35 // 14867
És a V8-as motorjaink milyenek? Azok is PD-k?
Andy2010-06-13 20:13:03 // 14866
Vagy vegyél bele Finist! Az aztán tutira eltömít mindent! ;))))
Átok79146TD2010-06-13 20:12:52 // 14865
am szted ha freonnal hűteném a coolert az mit hozna?
GEORGE2010-06-13 20:11:51 // 14864
Meg! .-) rohadjak meg veszek most Spurit. megyek Milánóba kb 2.200-2.300km oda vissza, utána meg rögtön Horvátba az kb 1.600-1.700km oda vissza.
160-as utazóval ( tempomattal ) szokott 6.3-6.5 közt fogyasztani.....szóval ha 6 fölé megy a Spurival akkor kamu az egész...
160-as utazóval ( tempomattal ) szokott 6.3-6.5 közt fogyasztani.....szóval ha 6 fölé megy a Spurival akkor kamu az egész...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:11:01 // 14863
a fosvágen csak két éve állt át a Common Rail-re is majd 10 év múlva lesz nálatok kerámia betét is :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:09:47 // 14862
ez badarság....inkább ha azt írnák védő filmréteget képez a porlasztón és ezzel óvja a kopástól már jobb lenne :)
Átok79146TD2010-06-13 20:09:28 // 14861
hmm....
:)))
amúgy sztem is jó a spuri...
ahogy az adagolók szeretik a 2t olajat...
de ezek a 20-30%ok..
tnyomás emeléssel meg adagolóállítással is nehéz ennyit...
bezzeg a metil alkohol..:))))
:)))
amúgy sztem is jó a spuri...
ahogy az adagolók szeretik a 2t olajat...
de ezek a 20-30%ok..
tnyomás emeléssel meg adagolóállítással is nehéz ennyit...
bezzeg a metil alkohol..:))))
Poló2010-06-13 20:08:52 // 14860
Úgy látom meggyőzött ez a spuris izé :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:08:50 // 14859
egyébb iránt én sem adagoltam soha egyetlen dejzel Alfámat sem mert szerencsére kisebb nyomáson működnek mint a konkurencia tehát csekély a porlasztó kopás....abban sem hiszek hogy a kinti gázolaj jobb minőségű mivel a renyo mastert 80%-ban csak kint tankoltam mégis elkopott a porlasztó 150e km-nél....
Poló2010-06-13 20:08:16 // 14858
Nálunk semmilyen kerámia betét nincsen :)
GEORGE2010-06-13 20:07:29 // 14857
Minek a V6 barátom, ha öntök bele Spurit sosem érsz utol :-))))))))))))))
GEORGE2010-06-13 20:06:52 // 14856
A Spuri oldalán pedig azt írja a Fejlesztőmérnők, hogy 15% rugalmasság és 20-30%-al magasabb végsebesség.
Andy2010-06-13 20:06:24 // 14855
Mér' nem vesztek inkább jóféle V6-ost? :)))))
Poló2010-06-13 20:06:04 // 14854
Azért tankolok Shellnél, mert kapok Smart pontot, meg mert OMV nincs nálunk.
A V-Power-t meg a Temprán tapasztaltam. Nem csak beképzelem a dolgot, télleg kevesebb füstöt dobott. Az ilyen spurikban meg nem hiszem el én sem ezt a végsebességes, teljesítménynövekedéses történetet. Chip tuningot sem rakatnék a Duksiba se, dobozkát se. Hiszek abban, hogy az az élettartam rovására megy.
A V-Power-t meg a Temprán tapasztaltam. Nem csak beképzelem a dolgot, télleg kevesebb füstöt dobott. Az ilyen spurikban meg nem hiszem el én sem ezt a végsebességes, teljesítménynövekedéses történetet. Chip tuningot sem rakatnék a Duksiba se, dobozkát se. Hiszek abban, hogy az az élettartam rovására megy.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-06-13 20:04:23 // 14853
az új dejzeleknél ahogy emelik a bar nyomást nincs az az acél ami bírja hosszú távon a kopást már valami kerámia betéttel próbálkoznak...