Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-04 09:37:53 // 9152
persze csak a jtd-nél 120-150e km-ként megy tönkre az mjet-nél meg 60-70-nél...(persze ez nem mindegyikre igaz nálam ez jött le)...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-04 09:36:42 // 9151
60e km-ként érdemes mind a kettőt...
Vikking 3112008-09-04 09:34:32 // 9150
Én is ismerem pl Ferko cartársat, azt mégis szórakozunk egymással :DDDD
GEORGE2008-09-04 09:27:02 // 9149
6.-ban már csak 80-at.....
GEORGE2008-09-04 09:24:55 // 9148
Ez nem olyan marás.....ismerem ezt a jómadarat személyesen ide csak piszkálodni jár :-)))))
GEORGE2008-09-04 09:23:09 // 9147
Ha menet közben romlik el az LMM akkor bizony jelentős teljesítmény romlás következik be...nekem pl sik uton csak 90-et tudott menni de 5.-ben, 6.-ban már csak 0-at...
Viszont lehuzva minden jó és szép csak ugy szalad :-)
ALFI1562008-09-04 09:21:10 // 9146
Nem megy a kocsi.Mármint ahogy kéne neki menni.Elmegy az erő.
zender2008-09-03 13:54:54 // 9145
Hi!
Milyen hibajelenséget produkált a rossz LMM?
ALFI1562008-09-02 23:23:04 // 9144
A LMM meg az EGR nem csak a m-jeteknél megy tönkre.Nekem az elööző 2,4 nem m-jet volt hanem a 141lovas,de azon is kért EGR takarítást meg új LMM-t.
WarbiRunner (Gyuri)2008-09-02 23:14:15 // 9143
Jól hangzik,...a vízhűtőm és a klímahűtőm is új az előző tulaj és egy kutya találkozása nyomán. A váltótól kicsit be vagyok sz.rva, mert ahogy kicsit is hidegebbre fordul az idő elég karcos kezd lenni. Az olaja pedig nagyon tiszta és megvan a szint. A kupplung az szegény nem fog elmenni 200-ig, az valószínű meg lett gyilkolászva öregtulajdonosilag még az elején.Már elég fent fog, buszott kemény és van egy pont, ahol bemelegedés után akad. Asszem Cgo írta le anno ugyanezt az oldalán, nála sem jöttek rá mi okozza az akadást, cserével megoldódott. Csúszni nem csúszik és vigyázok is rá nagyon. Ott a váltó kupplung környéken valami nem az igazi, mert van, hogy váltáskor zakkan és akad, de van, hogy vajpuha az egész. 30e km óta ilyen, rosszabb nem lett, de ott lebeg a fejem felett a Damoklész kardja, mi van, ha egyszer pikk-pakk kifekszik?
Mellesleg mennyi a csereperiódusa a szervó és váltóolajaknak?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-09-02 21:53:00 // 9142
dízeleknél ami a legjobban fogy az a selenia wrd meg a szűrők :)))...kifejezetten nem tudok a jtd-ről semmilyen típushibát mondani max a vízhűtő megy tönkre nagy szálakékban a kuplung minden autón tönkremegy olyan 200e környékén...az mjet-nél viszont tudok mondani sajnos ami rövid időn belűl tönkre megy már kevés méternél is az a LMM, az EGR és Turbónyomásszabályzó...eszembe jutott még valami de az az összes olasz autóra igaz a váltó és a szervó (elektromos szervó is) tökre megy nagy százalékban ahol nem cserélik az olajat...ez nem rossz arány :D
Vikking 3112008-09-02 18:23:21 // 9141
Nem semmi élmény olvasni, ahogy marjátok egymást :DDDDD Csak így tovább :DDD
GEORGE2008-09-02 08:55:50 // 9140
Mint ahogy te is :-)))))
Wickey2008-08-31 07:31:47 // 9139
jajj mindig találsz valami szar dumát. :-P
Fészi2008-08-30 13:17:19 // 9138
1 hónapon belül szerintem esedékes lesz nekem!
GEORGE2008-08-30 13:13:16 // 9137
Oks, de itt müködő képes verdákról értekezünk :-)))
zender2008-08-29 10:34:45 // 9136
Hi!
Ha valaki a közeljövőben cserél a 2.4 JTD 10v motorral szerelt vasában görgőket, és szíjat, a nagy rugós feszítőt a kukába integrálása helyett küldje el nekem utánvéttel!! :))) Az előzőt sajnos "integráltam".. :))
Tesztelni akarok egy széthajtott verziót, mert az enyém - új létére - rohadtul csörög.. :((
Előre is köszi!
WarbiRunner (Gyuri)2008-08-28 16:20:12 // 9135
Készíts föl lelkileg, mire gyűjtsek :-) A kupplungot már tudom...csinálhatnál egy legjobban fogyó alkatrészek statisztikát és kiderülne az igazság. ?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-28 09:21:30 // 9134
persze lásd fogyasztás :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-28 09:21:03 // 9133
hogyne lenne...génmanipulált juhnak van vagy 100m hosszú bele :D.... jöhet a kiskopasz majd jól elverem, mint bohóc a ...:) egyéb iránt pont ő a teszter és meglepő eredmények vannak :/... Persze vannak jó olajok ezt nem is firtatom amit pl te is használsz egészen jó minőségre...csak :D
GEORGE2008-08-28 09:11:28 // 9132
Na ja, mert kivételek mindig vannak :)
Don Gombóc2008-08-28 09:10:25 // 9131
Akkor visszafogottabban. :) Szerintem is jó olaj a Selenia, csak az a kérdés hogy a többi is van-e olyan jó. Szerintem igen. Merciről meg nem volt itt szó és ne is legyen, mert ráduszítom a gúdbójzepivégrehajtót he! :) A juhbeles virsli is rossz hasonlat, mert annyi juhbél a világon nincs amennyi juhbeles virslit eladnak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-28 08:09:48 // 9130
V6-ról volt szó...a TS-et hagyjuk :D szerinted nekem miért van traktor?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-28 08:07:45 // 9129
sajnos igen...bár vannak kivételek
Wickey2008-08-28 07:40:49 // 9128
Ja. És? Majd fog. :-)
addig meg katkatkatkatkat....
Wickey2008-08-28 07:40:07 // 9127
rendetleneket pedig (hat henger) Porschékba :-P
Wickey2008-08-28 07:39:36 // 9126
rendes boxert meg subarukba leginkább :-)))
GEORGE2008-08-27 23:58:26 // 9125
Bakker szétszedve :-) :-)
Szóval nem müködik.....
HátvédRomeo2008-08-27 23:57:24 // 9124
Úgy nézek ki mint aki azt a szart fogja itt nyomogatni??!! :DD
Whiteskull2008-08-27 23:54:47 // 9123
De csak azért, mert nem a csak csevegek gombbal küldted el a hsz.-t. :))))
HátvédRomeo2008-08-27 23:53:44 // 9122
Na most leszünk elküldve a nagyevős P'csába! :DD
Whiteskull2008-08-27 23:47:56 // 9121
V6-ot meg majdnem minden offba tettek.:DDDDD
HátvédRomeo2008-08-27 23:46:28 // 9120
Khmm..
Boxer is ALFA! :DDD
Whiteskull2008-08-27 23:43:27 // 9119
Azé a Giulietta és a Sprint se kutya. :)))))
Wickey2008-08-27 23:41:37 // 9118
Mindjárt jön Wickey és lebasz ha sokáig faszkártyáskodsz itten öcsém. :)

ott a pont. :-)))
Wickey2008-08-27 23:40:19 // 9117
Nekem. Szétszedve.

A gtv6 az egyetlen értelmes Alfa ami hirtelen eszembejut a duetto spideren kívül.

A többi fiat :-P
Adrián2008-08-27 23:40:09 // 9116
1 szösszenet errő a dízel technikáról: 2olyan barátom is kipróbálta hosszabb távon akiknél az Audi és a BMW az isten(nem az 1.6os) és nagyon elismerően nyilatkoztak a 2.4mjtd ről! Vigyorogva tolták le az Allroad és társai szgk-at a pálya belső sávjából:)))) pedig némileg erős autókhoz vannak szokva ! Azért az a több mint 400Nm kiadja;)
Adrián2008-08-27 23:23:33 // 9115
Szeva bácsi!
Jó a technika!;)
ha a köv. 30 ezer km után is ennyibe fog kerülni az autó mint idáig akkor nyugodt vagyok ! ;)Lekopogtam:)))
GEORGE2008-08-27 22:59:45 // 9114
Egy benzines soha nem megy tönkre?? csak a diesel??
ugyan már...
GEORGE2008-08-27 22:56:38 // 9113
Miért? az törvényszerű hogy baja legyen????
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-27 20:36:12 // 9112
rossz hasonlat de a juhbeles virslit komálom csak a műbeles nem eszem meg az mondjuk legyen a teszkó oil...no de a juhbelesből is van 6-8 fajta egy áron még is rohad nagy különbség van közöttük hogy melyik hogyan keni a bendődet :)))
szóval a specifikáció szerinti azonos gyári merci olaj nem tudja pl azt amit a selenia akkor hogy is van ez?
András bácsi2008-08-27 20:31:40 // 9111
Könnyel beszélsz, mert az embereid ingyen adják az olajat neked. :)))
Don Gombóc2008-08-27 20:30:29 // 9110
Bár úgy látom az olajtopic kezd ellaposodni, de te megesküdnél arra hogy a nevesebb olajgyártók 10w40 es termékei amiknek a specifikációi ugyan azok mint a Seleniáé, azok gyengébbek? Mert ha jól megnézzük a kisker bruttó áraik is ott vannak egy szinten.
Don Gombóc2008-08-27 20:26:50 // 9108
Az pont három éve és három hónapja volt. :) Én már csak tudom.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-27 20:14:58 // 9107
egyébként tényleg jó konstrukció :))) csinálhattak volna 2,5V6TB-is....
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-27 20:13:33 // 9106
a ketteske szokot behalni...
András bácsi2008-08-27 20:13:11 // 9105
Az tényleg egy jó motor. Szög egyszerű, csak éppen érdemes vele időnként foglalkozni.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-08-27 20:12:17 // 9104
jah csak hajtókarcsapágyak...kettővel több :)))
András bácsi2008-08-27 20:11:02 // 9103
Na látod: egy jó motorban (V6TB) nincs hidrotőke.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak