Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

GEORGE2008-11-09 16:16:55 // 9352
Már a polcon figyel a fékpetét :-)
Robert-jtd2008-11-09 16:16:11 // 9351
Csak spórolj vélük mert itt az ősz (ezzel eggyütt a nyuszi szezon is) és nehogy a kopott fékbetétek végett netudj megálni!:))
GEORGE2008-11-09 16:09:22 // 9350
Ja és nem cammogok a verdával, szóval vannak használva is a fékek :-)
GEORGE2008-11-09 16:07:28 // 9349
Nem tudom jó lenne-e neked ez a csere...a mostani gépedhez képest sokkal szelidebben szaladna a 4 kerekes 156-os...nem beszélve a kellemes motorzaj elmaradásáról..... a hasmagasság miatti agódásod megértem, de csak ez miatt cserélni?....
GEORGE2008-11-09 16:05:16 // 9348
Üdv a csapatnak.
nekem 36ezer van a féktárcsáiba ( vágott lyugatott ) Ferrodo normál betétekkel..most 4-5mm vastagok a betétek elöl.
kru2008-11-05 10:43:44 // 9347
Hát igen, a 20V-ben 40ezerrel ezelőtt volt csere, pedig vágott a tárcsa (az többet kajál?!), pedig a 20V eleje sem könnyű a sor5 miatt, de még nem kell cserélni, pont a minap néztük a gumisnál. (Ferodo betét, Brembo max tárcsa)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-05 10:14:28 // 9346
hát olyan 25-30e km-ként cserés a betét
kru2008-11-05 10:05:16 // 9345
Ja, ezen is Brembo van? Értem. Gondolom a nagyobb összsúly miatt jobban is zabálja a fékeket.

Hát nem tudom...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-05 10:01:37 // 9344
1. pont ez a baj hogy ugyan az a kuplung+lendkerék mint a 115 lovas JTD pont ezért nem is bírja a 4 kerék hajtást
2. hát ha a 2,5V6-nak 330-as a tárcsája :)
Wickey2008-11-05 08:02:08 // 9343
Németországból? Ott valami másfajta gázrendszer volt régebben, de állnak át LPG-re ők is. Jó dolog az a H6, kipróbálnék egyet tartósteszten, nyami :-)
kru2008-11-04 23:30:35 // 9342
Nézzük már meg, komolyan!
1. kuplung miért más, mint mondjuk sima 1.9 multijet, vagy 2.4 20V?
2. ez miért? első fék spéci? ugyanaz a fék van, mint a 2.5V6/2.4 20V, nem?
3. ezt nem tudom, ettől fázom én is
4. na adja Isten, hogy ezekbe rohanjak bele, rendszámokat tudsz? :DDD

Igazából lehet, hogy nem logikus, egyébként. Semmi bajom a 20V-vel, illetve kettő.
a. kicsi a csomagtartó, de ezen nem segít a CW
b. amerre mostanság járok vidéken, sokszor leéreget az alsó védő műanyag, onnan meg nincs messze a teknő alja. Pedig nincs ültetve.
Nemrég egy vadi új gyári karter sokba fájt - mert persze nem foltoztattam, hanem új.
A CW-nek meg csak magasabb a hasmagassága.

De tényleg kiváncsian várom még az ellenérveket.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-04 23:22:16 // 9341
kuplung hiba lendkerékkel 50-60-ként, első fékek cseréje egy vagyon, kardánnal is vannak problémák...pár ismerősömnek van mondjuk 3nak, mindegyik szabadult tőle...
kru2008-11-04 23:21:05 // 9340
Jelezném, hogy van egy cég Budaörsön, aki subarukat hoz be No-ból, és nem a kiscm3-t, hanem a H6-os boxikat pl. Azok mind gázosak, és nem itt szerelik be, hanem így hozzák - komoly cuccok már azok a gázosítások.
kru2008-11-04 23:19:14 // 9339
Na, CSAK most jön, hogy miért ne.
Egyébként gondolkodtam rajta én is egy percig, magasabb fogyi az összkerék miatt, kisebb teljesítmény a 20V-hez képest, talán kisebb a csomi valamivel a hátsó difi miatt?! ezt nem tudom, plusz adja Isten, hogy a hajtáslánchoz ne kelljen nyúlni.

Más ellenérv?
Adrián2008-11-04 22:56:22 // 9337
Na most jön hogy miért ne!;)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-04 22:53:56 // 9336
biztos hogy CW-t akarsz?
Wickey2008-11-04 22:53:20 // 9335
azt hol olvastad, hogy jól ki is nyírta vele a gépet? Egészen pontosan ugyan mégis mi baja lett tőle?!?
A 147 gta olyan sokkal bonyolultabb nem lehet, mint a gázos, motronicos 164-esem volt. Azt pedig ugyancsak nem nyírta ki, pedig az egy ócska, 100kW-os reduktoros rendszer volt (éérted... 100kW-os... a 135kW-os motorhoz!).

Amúgy meg a világon a legnagyobb okosság a gáz egy benzinesbe, ha annyit használod, aminél már rentábilisebb lenne egy dízel, de pl. hányingert kapsz a gázolaj szagától. Én úgy voltam vele, ha 6 hónapig 300 fölött lesz a gázolaj ára, akkor kerítek egy automata 2.5 24V 156-ost, és elgázosítom. Erre nem elkezdett csökkenni??

Felejtsd már el ezt a szaragáz szöveget. Ugyanúgy, ahogy nem lehet egy örvénykamrás zőccségesdízelmercit összehasonlítani a kistraktoroddal, ugyanúgy ne vakarózz a te hasonlóan "kifinomult" megboldogult gázos autóid miatt egy hengerenkénti injektoros modern, jól beállított és profin beszerelt gázszettől.
kru2008-11-04 22:38:44 // 9334
Egyébként simán, ha ugyanennyiért kerítesz egy _tiszta_ CW-t, az enyémhez hasonló jó állapotban :D
kru2008-11-04 22:37:45 // 9333
AHAHAHAHAHA
Goodboy2008-11-04 22:22:57 // 9332
1 milláért még most este ,dddddd
kru2008-11-04 22:17:49 // 9331
Urak, nem akar valaki beülni egy 156 2.4 20V-be? Lehet, hogy átszállnék egy 156 Q4-be... Árat valami jót mondanék.
WarbiRunner (Gyuri)2008-11-01 16:00:47 // 9330
Az üzemanyag neve...gááz? Nem ismerek rád :-)))) gázzal főzünk, meg esetleg fűtünk...:-P
Jorjie2008-11-01 12:33:40 // 9329
Nekünk a szolgálati (off) Nivánk gázos, és nincs vele gond :-)) (még a karbis verzió)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-01 11:03:25 // 9328
a barátom 146-ja gyárilag gázos azzal is csak a gond van, volt...
GEORGE2008-11-01 10:57:08 // 9327
Sajna rendszámra nem tudom, csak mesélték, hogy ott van és baja van a "szakszerű" gázbeszereléstől....
Csöri2008-11-01 10:55:21 // 9326
Abból csak 2 van itthon.
Az egyik az ITZ-XXX hajdani FAM-os teszt autó a másik Seles gépe. Gondolom az előbbi lehett az, bár az már annak idején is kissé lestrapált volt.
GEORGE2008-11-01 10:51:12 // 9325
Ha minden igaz egy világoskék 147....
Csöri2008-11-01 10:50:15 // 9324
Melyik volt az?
GEORGE2008-11-01 10:48:49 // 9323
Zsámbékon dekkolt sokáig egy gázos 147 GTA....már mint az ottani Alfa szervizben..
Csöri2008-11-01 10:47:22 // 9322
Hát én csak 1 GTA-ban láttam eddig gázt, azt a mobile.de-n hírdették.
Hál isten nem gyakori az e fajta átalakítás.:)
GEORGE2008-11-01 10:41:57 // 9321
A keverőfejesre gondoltam én is :-)
Amit meg te írsz arra a legtöbbje nem áldoz....
Robert-jtd2008-11-01 10:39:01 // 9320
De nem is jó, az én tapasztalataim alapján!:)))
Eggy biztos a teljesitmény érezhetően csökken,a fogyi meg érezhetően megugrik!!:))
Selmak2008-11-01 10:24:51 // 9319
Nem rossz az a gáz ha rendes befecskendező rendszert kap + aux ECUt ami a gázt vezérli, csak az nem ócsó, a keverőfejest befecsekendezősbe rakni valóban gyilkosság.
Robert-jtd2008-11-01 10:23:20 // 9318
Na az tényleg nagy zseni lehetett aki eggy GTA-ba gáz rakott!!:)))))))))))
GEORGE2008-11-01 10:21:25 // 9317
Nekem akkor ez a véleményem :-)
Valaki elvetemült tett gázt egy 147 GTA-ba!!! Jó kis is nyírta vele a gépet...
Minek neki GTA ha gázzal akar járni??
Nagyságrendekkel olcsóbban kapott volna 147 1,6 TS-t és ha abba teszi a gázt az még istenes...de abba se....
Robert-jtd2008-11-01 10:17:16 // 9316
" Benzinmesbe gázt??? na hát az az igazi "gyilkosság"
Na ezt jólmegaszontad!!!:))))
Még kapsz ezé az illetékes cartársaktól:)))))
GEORGE2008-11-01 10:00:01 // 9315
Benzinmesbe gázt??? na hát az az igazi "gyilkosság".....aki nem tudja tankolni benzinnel az inkább járjon kisebb motoro autóval...
Selmak2008-10-31 20:34:18 // 9314
JTD izzítógyertya csere. Kell egy hosszú szárú -kb fél méter- csuklós végű szár. 6 v 7-s az kábel anyához, meg 10s hosszú csőkulcs gyertyához. kell drótból hajlított hosszú szárú kampó, hosszú sebészeti csipesz vagy érfogó. A kampóval kell besegíteni a csőkulcsot az anyára illetve gyertyára, a csipesz vagy érfogó az anya és gyertya kihalászására és helyére rakására kell. Tisztára kulcslyuksebészet.
G-MANN🍀2008-10-31 17:53:57 // 9313
a gázos benzines legaláb olyan büdös, mint egy dízel.,.,.,. :) sőt, a gázossal be sem tudsz állni egy mélygarázsba.,.,.,..(tilos).,.,.,.:))
Wickey2008-10-28 14:05:15 // 9312
miért? Jó hangja van, kényelmes, és elmászkál a 170 forintos gázzal. Teljesen jó :-)
Inkább, mint egy impotens dízel. :-))
Seriff2008-10-28 14:04:17 // 9311
"benzin/gázzal, automatával" f@sz vagy:D
Wickey2008-10-28 14:03:50 // 9310
jaa, natürlich 3.0 24V 166... :-)
Wickey2008-10-28 14:03:05 // 9309
Találós kérdés: 1990 utáni? Fiat? Elsőkerekes? Hadd találjam ki: terített betli.

Beleválasztottál, mert pont a 2.5 V6 24V 156-os az, aminél még a 20V M-jetet is hamarabb megveszem, még az okádék fészliftes külsővel is. :-P

Ha már 24V fiat, akkor 166, benzin/gázzal, automatával. Ámbár most megint esik a gázolaj ára, szóval nem indokolja semmi a cserét.
Seriff2008-10-28 13:48:17 // 9308
Hüjjjeeeeeee:)))))))
GEORGE2008-10-28 13:46:22 // 9307
kettőstömegű lendkerék van a 156 2,5 V6 24V-be is....
Wickey2008-10-28 13:44:10 // 9305
voltaképpen igen, de hogy jön ez ide? :D
Seriff2008-10-28 13:42:33 // 9304
Aludj egyet:)) Másnapos vagy?:D
Wickey2008-10-28 13:41:23 // 9303
Ígyvan. 1990 óta csak rosszfelé halad a világ. Ami rendes autó valaha is volt, azokat addigra már rég legyártották. Azóta csak ipari hulladékokat fosnak.
Csak cukrozott takonnyal töltik és flitteres papirba csomagolják, hogy megvegyék a parasztok.

kéttömegű lendkerék? Mi a gecinek? Inkább kéttárcsás kuplung. Versenysportdízel? WTF? Hátafaszomnemkéne? :-PPP
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak