Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

Ferke2011-02-16 20:02:07 // 16052
Jaja, ennek úgy néz ki, hogy a THM-je 33e+200usd+20usd a szállítás:))
mreni2011-02-16 20:00:26 // 16051
passz,szerintem egyikőjük se szedte szét,az egyik egy passat 1.8T-n volt ott szakadtak a lapátok de a kipufogón távoztak szerencsére...
a másik egy civicen volt,anno félrészegen turbo dobó versenyt rendeztünk vele:D:D
GTPeti2011-02-16 20:00:18 // 16050
SZVSZ nem véletlenül van a világon csak pár gyártó, aki csigákat gyárt...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-16 19:56:33 // 16049
gondoltam hogy kb ennyit bír :) azért van ennek veszélye is ha a szívó oldali csigát bedarálja a blokk az szép móka lehet...a 33e ft-os turbó :DDD milyen csapágyazása lehet?
mreni2011-02-16 19:48:05 // 16048
eddig 3db ilyen Garrett utánzattal találkoztam az első 60ezret bírt ezen felbuzdulva még két ismerős rendelt,aztán a az egyik 50egynéhány ezernél a másik meg 8 ezer után feladta a küzdelmet...

Én ilyet tuti nem vennék...ha bevadulok összespórolom a pénzt egy Garrett GT3076R-re:D[nyálcsorog]:D
GTPeti2011-02-16 19:45:21 // 16047
A 220 USD szállítás is egy vicc. (Igazából nem más, mint trükkös ármegadás.) Nekem az első Xe-szettem egyenesen Kínából jött és 15€ volt a szállítás Fed-Ex-szel.
GTPeti2011-02-16 19:43:54 // 16046
Kiváncsian várjuk, mit fog bírni egy kínai Garrett utánzat. SZVSZ arra sincs semmi garancia, hogy hozza ugyanazokat a paramétereket.
zee2011-02-16 19:01:59 // 16045
Na végre,így már látom a képeket is ! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-16 18:22:18 // 16044
háááát vegyél egyet aztán majd kiderül mit bír vagy a garit hogyan lehet érvényesíteni bár ha 220 dollár a szállítás az a garinál már 440 aztán lassan ott vagy mint egy garrett ... én nem mernék kínait venni ebből az biztos....sőt semmilyen alkatrészből sem ami ehte kínai :P
Putyesz2011-02-16 17:58:17 // 16043
tényleg occó:D....
atesssz2011-02-16 17:46:41 // 16042
Tisztelt Dízelmániások, Turbószakértők!

zee Cartárssal ráakadtunk egy olyan kínai gyárra, amely utángyártott turbókat gyárt, mindenfélét!
Mivel le akarom cserélni majd nemsoká a gyári IHI RHB5-ös turbómat egy GARRETT GT20-ra, felkerestem őket. Egy utángyártott GT20-at egészen pontosan 167 USD-ért, azaz 33 300 Forintért adnak. (A szállítás 220USD)
Nagyon nem hittem a szememnek, ezért részletesebben rákérdeztem a dolgokra, mondtam nekik, hogy küldjenek képet is. Azt írták, hogy a turbó ugyanolyan specifikációkkal rendelkezik, mint a Honeywell által gyártott gyári GARRETT GT20-as és hogy három év garancia van a feltöltőre.

A képeket az alábbi linken tudjátok megnézni nagyítva:

http://kepfeltoltes.hu/view/110216/GT2O-1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110216/GT2O-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110216/GT2O-3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

itt pedig kisebb méretben:


A gyár neve: ZHENGZHOU MILIF TECHNOLOGY & TRADE CO., LTD. Elméletileg rendelkeznek ISO vizsgával. Ha sz*rt gyártanának, csak nem forgalmaznák, nem? Vagy ez egyáltalán nem így van?

Várom a hozzáértők véleményét, tanácsait.

köszi előre is!
zee2011-02-12 21:09:13 // 16041
Írtam a lapodra.
zee2011-02-12 21:06:21 // 16040
Igen új ára,de ahogy néztem az nem passzol a miénkhez,mivel a válaszlevélben GT2256V MB Sprinter -hez adott árat. Szal a helyes árra még várok.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-12 21:01:35 // 16039
minden második olajcsere...
ALFI1562011-02-12 20:55:45 // 16038
Én mindegyiknél cseréltem.Azon a pár ezren nem múllott.És olajat 10ezrenként.A mostaniba 15 ezrenként fogok olajat cserélni és mindegyiknél az összes szűrőt.
Kócosw2011-02-12 20:51:42 // 16037
ugyanez nälamis,csak en 15000 nel cserelek olajat..
:)
Adrián2011-02-12 20:49:48 // 16036
Ha az segít én minden második olajcserénél az olajat pedig kb 13-14 e Km nél cserélem!
Elejeinte minden olajcserénél de szerintem felesleges ha "normális" helyen tankolsz!
atesssz2011-02-12 13:29:30 // 16035
és ez új turbó??? Árulnak GT20-at?
Skodra2011-02-12 13:16:11 // 16034
Sziasztok!

Érdeklődnék, hozzáértőktől hogy milyen időközönként illik,kell a gázolajszűrőt cserélni a 2.4 M-JTD motorokban???
Köszönöm!
zee2011-02-11 08:37:35 // 16033
Megkaptam az árajánlatot. Szállítással együtt 363$ ami 200-al számolva alig több mint 72000e HUF.
zee2011-02-09 23:48:50 // 16032
Érdeklődnék a hozzáértőktől,hogy ez megy-e a 140Le 2.4 JTD-re?

Garrett GT2256V
WarbiRunner (Gyuri)2011-02-09 23:02:52 // 16031
Hát naná :-) Mekkorát menne ez a dög 150 lóval meg kb. 330Nm-rel? Pótkerék helyére menne a gáztartály, így megmarad a csomagtartó is.
Ferke2011-02-09 22:49:12 // 16030
Nade mi értelme??Kevesebbet fogyasszon még ettől is??:DDD
WarbiRunner (Gyuri)2011-02-09 22:36:13 // 16029
http://www.autogaz-szerviz.hu/autogaz/portal/dieselgas
van itthon is...valyon CR-be építhető? Mert a GYIK enyhén szólva félreérthető
WarbiRunner (Gyuri)2011-02-09 22:31:17 // 16028
Eszerint volt a 146-ból is vgt-s. No mindegy, annyira nem számít. A forgalmiban nekem 1.9TD van bejegyezve amúgy is :-) Viszont ez a dízel-LPG dolog foglalkoztat. azzal mekkorát csúszna a kuplung (hogy szakadna meg a gyártója, egyre érezhetőbb, hogy csúszik), ha tényleg hoz még vagy 20%-ot..meg mennyire semmit nem fogyasztana.
GTPeti2011-02-09 22:24:25 // 16026
A helyedben beírnám a Google-be a motorkódot és mellétenném, hogy Garrett.
GTPeti2011-02-09 22:22:42 // 16025
A GT15 csak a "család" neve vagy mi. Itt van egy magyarázat, igaz ez a 1749V-ről.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-09 22:18:39 // 16024
várjál sokszor mikor rendelek turbót a gyári számra sem bírják megmondani melyik kell vagy ha mondanak valamit akkor le kell olvastatnom az ügyféllel az eredeti turbóról a számot :P
WarbiRunner (Gyuri)2011-02-09 22:16:21 // 16023
Vicces, nincs benne az autóm :-) 145-ből van 105 lovas, de 146 csak 108 és 109 lovas van. És két féle turbot ír...mostmár megnézem az eperben, hogy az enyémhez melyiket hozza, szerintem GT15 kéne hogy legyen benne.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-09 22:15:50 // 16022
na ezek a listák semmit sem érnek, megsúgom sajnos néha a gyári program is téved lásd Piritu esete ....
GTPeti2011-02-09 22:15:03 // 16021
Sok érdekes kép és info a (Garret) turbókról.


Kiderül pl., hogy az 1.9 JTD 115LE GT1749V turbója leánykori nevén GT15.
GTPeti2011-02-09 22:03:55 // 16019
Mint írtam vszínüleg az derülne ki a műszaki dokumentációból, hogy a diagnosztikai csatlakozó kábelezésén kívül nincs eltérés. Nem 100%, de van egy ilyen érzésem...
mreni2011-02-09 22:00:35 // 16018
Nem,de nem is szenvednénk vele ha korábbi évjáratból kihagyták:)
WarbiRunner (Gyuri)2011-02-09 22:00:34 // 16017
Erről mi a véleményetek? Érdekesen hangzik, környezetvédő tuning...belerakatom a kormosba, és álomautó lesz? (persze csakis q2-vel..:-D)
GTPeti2011-02-09 21:59:41 // 16016
Utánanéztetek már, hogy pontosan mit is jelent a CAN-busz egy 2.4-es motor esetén?

Szerintem elég marginális jelentősséggel bír.
WarbiRunner (Gyuri)2011-02-09 21:54:31 // 16015
Akkor jó hülye voltam, hogy nem mentettem el, én egyszer találtam egy ilyet. A sajátom turbojára voltam kíváncsi. Más márkákhoz valók is ott voltak, egy katalógus volt, de nem emlékszem milyen cégé.
mreni2011-02-09 19:07:59 // 16014
Halihóó!
A 2.4 mjet-ek mikortól Can bus-osok?:)
Egy ismerős Mareába akarja belevarázsolni a 20v-s dízelt:D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-09 12:11:45 // 16012
nincs meg nem is fogsz találni ilyet :)
Ferke2011-02-09 11:59:32 // 16011
Nincs valakinek valami összeszedett táblázata, vagy valamilyen irománya, hogy a különböző típusok különböző dízelei milyen turbokkal lettek szerelve?
Tehát pl 145/46 105le-s jtd, 156 105, 116, 140 le-s jtd/mjet, stb....
Úgy értem, pontos turbo megnevezéssel/típusjelöléssel...
Piritu - 1.000.0002011-02-05 21:36:45 // 16010
Egyre jobban tetszik ez a motor. Ma is mentünk vagy 140 km-t országúton. 2000 km-en túl már nem finomkodtam, használtam, ahogy a 156-ot is. Az addigi 400 km-es 7,3-as átlag lement 7-re :-))
Piritu - 1.000.0002011-02-05 21:21:42 // 16008
Jééé, egy 2,0 JTDM, mint a motorháztetőm alatt :-))
GTPeti2011-02-05 14:46:35 // 16007
:)))))))


A ...04-gyel absz. egyetértek!!
Vikking 3112011-02-05 13:44:26 // 16006
:DDDDDDDDDDDDD
Wickey2011-02-05 13:40:46 // 16005
istenbüdösfaszát a valeonak, még a sírkövemre is ezt fogom vésetni.
Wickey2011-02-05 13:38:29 // 16004
nem látszik. Ezt az áteresztő termosztátot meg el is hiszem meg nem is.
A JTD kurva kevés hulladékhőt termel, gyak. a fűtése a bódénak el tudja vinni. Ha meg kicsit elrúgod neki, akkor hirtelen az addigi szüttyögős mittudomén 2-3 liter/üzemórás etetésből (ez tartós 70km/h 4l/100km átlagfogyival pl.) lesz simán 8-10 liter/üzemórás fogyasztás (tartós 120 előzgetve 6,5-7 l/100km fogyival). Sokkal gyorsabban bemelegszik egy négyszer annyit fogyasztó motor, nem meglepő módon. Városban meg nagyjából alap, hogy visszahűl mínusz 4-5 fok alatt, annyira hideg levegő szellőzteti át a motorteret, hogy hiába zár el a termosztát, egész egyszerűen a blokk is "léghűtéses" tud lenni. Ráadásul a termosztát előtt van a belső kör, ami egy kellemes kis 22 fok tartásához (mondjuk 30 fok hőmérsékletkülönbség a kintihez képest!) képes elfűteni akár 1,5-2kW-ot is, amikor a motor lead összesen vagy 8-10kW-ot, ami bőven elég a lépésben guruláshoz.
Wickey2011-02-05 13:30:26 // 16003
pontosan. Nekem dobált is hibakódokat, átmenetileg mittudomén mínusz 60 fokos értékeket hazudva az ECUnak, az "analóg" műszer persze nem esett hasra a tranziensektől. Csere után hibátlan. Nem túl nagy összeg, élőadatelemzés pl. fiatecuscannal segít kideríteni hogy tényleg az a szar.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak