Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2021-09-15 14:40:07 // 21908
Biztos, hogy nem csak egy van. 21461 és 21471 hsz.
Piritu - 1.000.0002021-09-15 14:10:27 // 21907
Mennyinél tartasz? Nekem a jövő héten lesz aktuális a 75ezres csere.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-15 13:23:38 // 21906
no szerencsére Szfváron is van már hivatalos Alfa szerviz és értékesítés ráadásul egy jó ismerősöm ott dolgozik... olajcserén az autó... ők is adtak el egy Montreal ződ Q-t szóval nem csak egy van itthon, kérdeztem az értékesítőt mennyire viszik az Alfákat és meglepően sokat rendelnek tőlük
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-14 21:53:04 // 21905
És sajna az autózás történetéből kimaradt a benzines 5 hengeres rwd autó. Két ilyenről tudok, a Donkervoort és az Italdesign Aztec. Egyik sem tömegmodell :-) És ez nagy kár.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-14 20:44:24 // 21903
Hát Levente kevés méter..bizony zizeg
Giuntini2021-09-14 20:25:53 // 21902
Akkor ott valami nem volt ok! A V6 nem rezeg.
Viszont az 5 hengernek jobb a hangja! Abban van valami nyers brutalitás.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-14 19:29:28 // 21901
Az meg nyüszít, olyan meg volt 😁
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-14 19:06:42 // 21900
A villanymotor nem rezeg ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-14 15:27:26 // 21899
hát...mentem olyannal..rezeg
Giuntini2021-09-14 15:15:58 // 21898
Az a kasztni a VM V6 dízelért kiállt:) (a sportos benzineseken kívül)...
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-14 14:55:23 // 21897
Ameddig a kamionok gázolajjal mennek, addig nem túl hiteles minden más alternatíva nehéz és nagy dolgok költséghatékony mozgatására. Szóval jól van az a dízelmotor a Stelvioban is. Az élmény faktor más téma, és az utazóautóságban sem vagyok én már ennyire biztos :-)
Liquid2021-09-14 11:12:48 // 21896
Illik vagy nem illik kell, mert szükséges.
Giuntini2021-09-14 10:17:56 // 21895
Én sem, mert egyikhez sem illik a dízel! A Porschéba egyáltalán nema Stelvióba meg az a 2,2-es egyáltalán nem!
Azért a dízel mellett az szól, hogy a hosszútávú utazásban nincs párja a ma napig, ez tetszik vagy nem tetszik ma a nagy okos autószakértőknek, de ez az igazság! Kell a dízel, mert arra csinálták, ahová való! Az autópályákra!
leopop32021-09-14 08:45:55 // 21894
Tudom ez teljesen jogos is
leopop32021-09-14 08:45:07 // 21893
Igen igen hát bevállalni bevállalnék egy Stelviót én is de azonnal számítatnám be egy Giuliába :DD
Igen azt azért nem:)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-14 08:20:36 // 21892
jah csak ha az össz eladásokat nézzük az így is a béka segge alatt lévő sedánok darabszámát tekintve sok gyár már rég bedőlt volna... a Ferrari is beáll szépen a sorba a pénznek nincsen szaga ... majd ha egyszer lesz vállalkozásod lehetnek elveid csak abból nehezen veszel kenyeret :DDDDD
Liquid2021-09-14 08:15:48 // 21891
Értemén, de a Macan vagy éppen a Stelvio (mert egy bandába tartoznak) azért viselkedésben inkább személyautó. Én bevállalnám duzzogva :) Nyilván nem dízelből, mert mindent azért nem :)
leopop32021-09-14 07:35:12 // 21890
De ugyanerre gondolsz :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-14 06:43:30 // 21889
Na igen ződ mindenkinek van már uncsi, ilyen viszont csak az Alfának...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-14 06:41:52 // 21888
A színtévesztés nem betegség 🤣🤣🤣🤣
RomeoOne2021-09-13 22:57:02 // 21885
Nem használok én ilyen nagy szavakat, csak nekem nem való :)
leopop32021-09-13 22:24:41 // 21884
Pontosan, akkor nem csak én vagyok így 🤝
leopop32021-09-13 22:23:37 // 21883
Igen de nem a SUV:)
Az szentségtörés nem hogy aztán ha dízel is:))
RomeoOne2021-09-13 22:15:40 // 21882
Egy Porsche fan barátom aposztrofálta így, nem kételkedtem a szavában :DDD
Liquid2021-09-13 22:05:49 // 21881
ez szép volt :D
RomeoOne2021-09-13 21:46:42 // 21879
Hogyne lenne, Rengeteg arany Vitara szaladgál :DDD
RomeoOne2021-09-13 21:46:21 // 21878
Hát egy Cayman vagy egy 911 az igen, de... biztos jók ezek a SUV-ok is, de nem kéne egyáltalán :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-13 21:45:23 // 21877
Nagyon divat lett a ződ mindenkinél... ezért tetszene az árány, az nincs ...
Liquid2021-09-13 21:33:10 // 21876
A Porsche azé a pokolban is Porsche :) De én is a Júliát választanám :)
RomeoOne2021-09-13 21:22:45 // 21875
Gödöllői egyetem parkoló. Variációk egy témára: a szkarabeusz- és a libafos-zöld 😅


(mondjuk nekem tetszett a Porsche is 😄)
leopop32021-09-13 13:42:24 // 21874
Ha a Brera kész csak utána jön majd
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-13 13:40:56 // 21873
mi van az USA vonallal?
leopop32021-09-13 13:34:54 // 21872
Akkor úgylátszik megvan az első probléma amit majd orvosolnom kell ha eljutok majd a Giuliáig egy szép napon :DD
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-13 12:03:02 // 21871
A Squadra-s sráccal leveleztem, ő azt írta, hogy a váltó beállításhoz nem tud nyúlni, és ez a probléma. Inentől hiába van megírva az N mód, ugyanúgy hamar elvált, és alacsony fordulaton akar működni. Valamennyit segít a gázpedál térkép írogatása, mert kisebb pedálmozdulatra is elérem azt a nyomaték lekérést amikor mégis visszavált, de ez félmegoldás.
Ő is azt javasolta, hogy a D-n kívül felejtsem el a többit. A D egyébként nekem teljesen jó, csak a stab. kontroll túl agresszív. Nem szeretnék én driftelni vele,sem fánkokat rajzolni, de egyszerűen nem értem, hogy ha picit sodrósra sikerülne pl. egy körforgalomból kigyorsítás, akkor miért kell oldalba vágni az embert. Kéne a kormányra egy gomb "ezt most direkt csinálom" felitrattal. Ha azt megnyomom, 5 másodpercre kikapcsol az ESP. :-)
Golyszi2021-09-13 11:11:51 // 21870
Értelek, de nálam mind 3 mód funkcionál -élhető módon.
A-ban megmaradt a nyomaték kontrol és lassúbb gázreakció
N-ben a nyomaték kontrol feljebb lett emelve
D-ben ki van véve teljesen a kontrol.

Városban gyerekkel lehet A-ban "krúzolni", országúton N. D-ben pedig minden máshol 👌
Gyári beállítások tényleg szarok!
leopop32021-09-13 08:45:16 // 21869
Még több ilyet kurvajó volt olvasni 😁👌🍀
leopop32021-09-13 08:41:04 // 21868
Hát a gariidő ilyen :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-13 08:28:33 // 21867
attól függ melyik Ferrarit :DDD
RomeoOne2021-09-12 23:21:32 // 21866
Ma Egerben voltam és megjárattuk a kocsit a Bükkben és a Mátrában.

Hát gyerekek.... Azt... A... Kurva....

Most nyert teljesen értelmet a 4 ajtós Ferrari kifejezés.

Eddig ilyen keményen még nem tiportam meg, de most mindent beleadtunk.
Ezeken a szerpentineken él az autó. És egyszerűen nem lehet megtalálni a határát. Olyan sebességekkel estünk bele a legélesebb visszafordító kanyarokba is, hogy már a hideg víz kivert, de a kocsin még mindig nem érződött semmi abból, hogy kezdene sok lenni neki. Úgy feküdt rá az ívre, mint ha oda lenne ragasztva. Semmi nyoma nem volt annak, hogy kezdene lekúszni az ívről.

A váltó is iszonyat jó D-ben, kb. nem ejtette egyszer sem 4ezer alá a fordulatot, a motor végig üvöltött. A motorosok még egyenesben is útban voltak, de kanyarban meg siralmas, hogy mennyire lassúak. Folyton kerülgetni kellett őket.
Vicces volt még hogy egy Audi A4 vagy A6 kombi olajkályha elkezdett racsézni, mikor utolértem. Mondjuk a tempóján nagyon nem vettem észre, csak okádta a füstöt, onnan gondoltam, hogy nyomja neki gázt. Egy 100 méteres egyenes szakasz azért így is bőven elég volt, hogy megelőzzem úgy, hogy jöttek szembe és ő is gyorsított, ahogy tudott... Remélem mérgében felgyújtotta a szarját utána :DDD

Fu, és milyen jó, hogy bepipáltam a kerámiafékeket az extralistán. Ehhez a menethez kellettek. Rohadt jól fogtak és természetesen közelében sem voltak annak, hogy elmelegedjenek.

Alig tudtam magamhoz térni ebből. Egyszerűen zseniális ez a kocsi. Minek Ferrarit venni 100+ millióért, mikor 30-ért alig kapsz kevesebb élményt... Visszafelé megálltam még a Stühmer-nél, direkt úgy parkoltam, hogy rálássak. Még nem hagytam ott úgy sehol, hogy ráláttam volna, nem láttam még, hogy az egyszeri járókelőkből milyen reakciót vált ki. De még milyet... Nem nagyon tudott senki úgy elmenni mellette, hogy ne nézze körbe, meg ne nézzen bele. Volt, aki otthagyta a sütijét a teraszon és kiment körbefényképezni :DDD

Ah, imádom, ez már tényleg szerelem 💚❤️
RomeoOne2021-09-12 22:49:41 // 21865
5 év. 3+2 teljeskörű. Csak a +2 évet az FCA Mo. adja és csak belföldön érvényes.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-12 20:47:33 // 21864
A Squadra is javasolja. Tudom hogy a motor N módban ragad, a váltó viszont érzékeli a DNA-R kapcsolót. Mivel a MY21 N módja használhatatlan a váltó programozás miatt, igazából most sincs DNA kapcsolóm. Egy módban használom, ami a D.
A teljesen kerek megoldás az, ha az N módra át van írva a D pedál térkép és motor paraméterek. Így végül is lesz egy D módom mint eddig, egy plusz R ahol lehet játszani kicsit, a többi meg ugyanolyan használhatatlan mint most :-)
Golyszi2021-09-12 19:19:38 // 21863
Akkor is randa 🤣
Golyszi2021-09-12 19:18:58 // 21862
Én nem javaslom! Egy blogomban kifejtettem mivel jár.
Inkább a squadra megoldása!
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-12 10:55:11 // 21861
Bal kézzel tekerd, rossz a jobb kisugárzása 😁 egyébként idéntől kötelező a 3 év teljes körű ...
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-12 10:25:12 // 21860
Most hirtelen nem tudom, hogy ennek az információnak örüljek e :-)
tdemeter2021-09-12 08:54:30 // 21859
Nem kell annyit várnod, mert a DNA kapcsoló csak 2 évig garis az autóban.
Hidd el, én csak tudom, most rakom bele a harmadikat :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.