Fórum >> Típusok >> Giulia

1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-02-19 18:02:58 // 14345
Erről a telótükrözésről mondhatna valaki valamit. Az AndroidAuto-t, meg az Apple Car Play-t szoktuk kollektívan annak hívni, nem? Az alapáras volt már a prev gen kocsikban is. Az Alfa meg a MirrorLink-et hívja telefontükrözésnek? Az miért kell ha van már az előző kettő?
carver2020-02-19 17:33:36 // 14344
A fogyasztás az autó sebességétől (8:50-nél) és a váltó sebességfokozatától (12:00-től) függ.

Mondjuk ezek a grafikonok láthatóan még 6 sebességes autókkal készültek, tehát az optimális 60-70 kmh-s tartomány valószínüleg egy 8 sebességes Giuliában feljebb lesz (gondolom 80-90 körül) de 100-110- nél sem fog sokkal többet enni, tehát a kevesebb gyorsítás-lassitás ellensúlyozhatja a magasabb sebességet (és nem.hiszem hogy országúton gyakran tudod hagyni motorfékkel kigurulni az autót, autópályán inkább)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
DKori2020-02-19 14:36:49 // 14342
OFF

Máshonnan fogjátok meg a dolgot de tartalmilag ugyanazt mondjátok, csak máshogy kerekítitek ki.

Ugyanis az az "életszerű" (álszentség nélkül), hogy autópályán mondjuk ~120-140 közt, autóúton pedig ~80-100 (110?) közt járkál szerintem a userek 90%-a (most az olyan szélsőségektől tekintsünk el, hogy pályán is lehet andalogni 100-al vagy beállni kamion mögé, meg némely (persze forgalomtól elzárt ;) )országúton is "lehet" ámokfutni (~130-al) ).

Ezért általánosságban elmondható, hogy az országúti fogyasztás lesz a legkedvezőbb (hiába esetleg a sok település miatti sebességváltozás, mert itt amit vesztesz a gyorsításokkal azt "megnyered" azzal, hogy kigurulva lassítasz és X ideig 50-60 közt mész...), utána az autópálya majd a város. Ezért szoktam jót röhögni azon a kijelentésen (van olyan ismerősöm aki ezt mondja), hogy "autópályán megyek mert az olcsóbb, kevesebbet fogyaszt" :D nem, ez nettó faxság, A-ból B-be garantáltan országúton fog kevesebbet kérni a vas, az más kérdés, hogy pályán gyorsabb/egyszerűbb/pihentetőbb (de néha unalmasabb ;) - én is döntő többségében pályázok, de van amikor többszáz km-es úton ha van időm "játékból" is beleviszek rövdebb országutas szakaszt mert változatosabb, nem tompulsz úgy be...). :))

ON
esvé2020-02-19 14:21:26 // 14341
+1 ...ohh a Mavic...de jó kis felnik voltak;) nosztalgikusan párásodik a szemem...
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2020-02-19 14:15:45 // 14339
Ugyanarról beszélünk :) De továbbra se attól függ hol mész, hanem hogy hogyan :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2020-02-19 13:47:14 // 14337
Ezt kissé túlbonyolítottad :)
Inkább függ a sebesség mértékétől és állandóságától.
Pl. tempomat 110 pályán biztosan kevesebb lesz, mint joyride országúton, netán valami szerpentines részen felfelé :)
tdemeter2020-02-19 13:40:21 // 14336
Ja tényleg ;)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
tdemeter2020-02-19 13:25:43 // 14334
Egyszerűen csak az átlagsebességed alacsonyabb országúton, ezért kevesebb.
Próbálj stabilan autópályán 90-el menni, hidd el, az lesz a valaha mért legalacsonyabb fogyasztásod.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
VKG2020-02-19 11:14:07 // 14330
Amúgy kövezzetek meg, de az Alfánál lehet, hogy csak félreértettek valamit.

Olvasták, hogy a zöld járműveké a jövő.

Erre kihozták a Verde Visconti színt, meg a 6Underground féle autóval haknizzák körbe a világot...

Szerintem csak nem jól fordított nekik a google translate.

Na mindegy, ne igyak Rivotrilra mert ez lesz a vége , tudom :DDD
12 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-02-19 09:38:23 // 14317
De ennél is ejteni kell. Mondjuk a QV-nál konkrétan nem tudom, hogy a karbon gépháztető miatt elég-e az ejtés, de az összes többinél elég. Vályi elég ejtés-tesztet csinált már.
esvé2020-02-19 09:06:31 // 14316
...eddig az összes autómnál ejteni kellett a motorháztetőt, nem nyomkodni...;)
Liquid2020-02-19 07:55:38 // 14315
Ez a csávó nem látott még olasz autót, hogy nem tudja miként kell lecsukni a gépháztetőt? :)
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-02-18 23:13:57 // 14311
12294 ;)
Jaja, köszi
R33Z2020-02-18 22:45:09 // 14310
Hétvégén felugrottunk a Mátrába Mavic mini tesztre. Konklúzió: fly more combo csomagban kell venni. Erős drón, 30 percet tud, de nagyon kevés ha belemerül az ember, kell a 3 akku. Eredeti nyersanyag minősége brutál jó 2.7K, Vegas Pro kicsit lebutította.
Szerettem volna egy pici menést is, de ennyi fért bele.

Giulia Quadrifoglio - Mavic mini test
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-02-18 21:28:54 // 14305
Na mi van, Uraim, itt az új konfigurátor és még senki be sem linkelte?
Komolyan, itt csak engem érdekelnek az új Alfák??
link
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.