1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-02-19 18:02:58 // 14345
Erről a telótükrözésről mondhatna valaki valamit. Az AndroidAuto-t, meg az Apple Car Play-t szoktuk kollektívan annak hívni, nem? Az alapáras volt már a prev gen kocsikban is. Az Alfa meg a MirrorLink-et hívja telefontükrözésnek? Az miért kell ha van már az előző kettő?
carver2020-02-19 17:33:36 // 14344
A fogyasztás az autó sebességétől (8:50-nél) és a váltó sebességfokozatától (12:00-től) függ.
Mondjuk ezek a grafikonok láthatóan még 6 sebességes autókkal készültek, tehát az optimális 60-70 kmh-s tartomány valószínüleg egy 8 sebességes Giuliában feljebb lesz (gondolom 80-90 körül) de 100-110- nél sem fog sokkal többet enni, tehát a kevesebb gyorsítás-lassitás ellensúlyozhatja a magasabb sebességet (és nem.hiszem hogy országúton gyakran tudod hagyni motorfékkel kigurulni az autót, autópályán inkább)
Mondjuk ezek a grafikonok láthatóan még 6 sebességes autókkal készültek, tehát az optimális 60-70 kmh-s tartomány valószínüleg egy 8 sebességes Giuliában feljebb lesz (gondolom 80-90 körül) de 100-110- nél sem fog sokkal többet enni, tehát a kevesebb gyorsítás-lassitás ellensúlyozhatja a magasabb sebességet (és nem.hiszem hogy országúton gyakran tudod hagyni motorfékkel kigurulni az autót, autópályán inkább)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
DKori2020-02-19 14:36:49 // 14342
OFF
Máshonnan fogjátok meg a dolgot de tartalmilag ugyanazt mondjátok, csak máshogy kerekítitek ki.
Ugyanis az az "életszerű" (álszentség nélkül), hogy autópályán mondjuk ~120-140 közt, autóúton pedig ~80-100 (110?) közt járkál szerintem a userek 90%-a (most az olyan szélsőségektől tekintsünk el, hogy pályán is lehet andalogni 100-al vagy beállni kamion mögé, meg némely (persze forgalomtól elzárt ;) )országúton is "lehet" ámokfutni (~130-al) ).
Ezért általánosságban elmondható, hogy az országúti fogyasztás lesz a legkedvezőbb (hiába esetleg a sok település miatti sebességváltozás, mert itt amit vesztesz a gyorsításokkal azt "megnyered" azzal, hogy kigurulva lassítasz és X ideig 50-60 közt mész...), utána az autópálya majd a város. Ezért szoktam jót röhögni azon a kijelentésen (van olyan ismerősöm aki ezt mondja), hogy "autópályán megyek mert az olcsóbb, kevesebbet fogyaszt" :D nem, ez nettó faxság, A-ból B-be garantáltan országúton fog kevesebbet kérni a vas, az más kérdés, hogy pályán gyorsabb/egyszerűbb/pihentetőbb (de néha unalmasabb ;) - én is döntő többségében pályázok, de van amikor többszáz km-es úton ha van időm "játékból" is beleviszek rövdebb országutas szakaszt mert változatosabb, nem tompulsz úgy be...). :))
ON
Máshonnan fogjátok meg a dolgot de tartalmilag ugyanazt mondjátok, csak máshogy kerekítitek ki.
Ugyanis az az "életszerű" (álszentség nélkül), hogy autópályán mondjuk ~120-140 közt, autóúton pedig ~80-100 (110?) közt járkál szerintem a userek 90%-a (most az olyan szélsőségektől tekintsünk el, hogy pályán is lehet andalogni 100-al vagy beállni kamion mögé, meg némely (persze forgalomtól elzárt ;) )országúton is "lehet" ámokfutni (~130-al) ).
Ezért általánosságban elmondható, hogy az országúti fogyasztás lesz a legkedvezőbb (hiába esetleg a sok település miatti sebességváltozás, mert itt amit vesztesz a gyorsításokkal azt "megnyered" azzal, hogy kigurulva lassítasz és X ideig 50-60 közt mész...), utána az autópálya majd a város. Ezért szoktam jót röhögni azon a kijelentésen (van olyan ismerősöm aki ezt mondja), hogy "autópályán megyek mert az olcsóbb, kevesebbet fogyaszt" :D nem, ez nettó faxság, A-ból B-be garantáltan országúton fog kevesebbet kérni a vas, az más kérdés, hogy pályán gyorsabb/egyszerűbb/pihentetőbb (de néha unalmasabb ;) - én is döntő többségében pályázok, de van amikor többszáz km-es úton ha van időm "játékból" is beleviszek rövdebb országutas szakaszt mert változatosabb, nem tompulsz úgy be...). :))
ON
esvé2020-02-19 14:21:26 // 14341
+1 ...ohh a Mavic...de jó kis felnik voltak;) nosztalgikusan párásodik a szemem...
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2020-02-19 14:15:45 // 14339
Ugyanarról beszélünk :) De továbbra se attól függ hol mész, hanem hogy hogyan :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2020-02-19 13:47:14 // 14337
Ezt kissé túlbonyolítottad :)
Inkább függ a sebesség mértékétől és állandóságától.
Pl. tempomat 110 pályán biztosan kevesebb lesz, mint joyride országúton, netán valami szerpentines részen felfelé :)
Inkább függ a sebesség mértékétől és állandóságától.
Pl. tempomat 110 pályán biztosan kevesebb lesz, mint joyride országúton, netán valami szerpentines részen felfelé :)
tdemeter2020-02-19 13:40:21 // 14336
Ja tényleg ;)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
tdemeter2020-02-19 13:25:43 // 14334
Egyszerűen csak az átlagsebességed alacsonyabb országúton, ezért kevesebb.
Próbálj stabilan autópályán 90-el menni, hidd el, az lesz a valaha mért legalacsonyabb fogyasztásod.
Próbálj stabilan autópályán 90-el menni, hidd el, az lesz a valaha mért legalacsonyabb fogyasztásod.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
VKG2020-02-19 11:14:07 // 14330
Amúgy kövezzetek meg, de az Alfánál lehet, hogy csak félreértettek valamit.
Olvasták, hogy a zöld járműveké a jövő.
Erre kihozták a Verde Visconti színt, meg a 6Underground féle autóval haknizzák körbe a világot...
Szerintem csak nem jól fordított nekik a google translate.
Na mindegy, ne igyak Rivotrilra mert ez lesz a vége , tudom :DDD
Olvasták, hogy a zöld járműveké a jövő.
Erre kihozták a Verde Visconti színt, meg a 6Underground féle autóval haknizzák körbe a világot...
Szerintem csak nem jól fordított nekik a google translate.
Na mindegy, ne igyak Rivotrilra mert ez lesz a vége , tudom :DDD
12 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-02-19 09:38:23 // 14317
De ennél is ejteni kell. Mondjuk a QV-nál konkrétan nem tudom, hogy a karbon gépháztető miatt elég-e az ejtés, de az összes többinél elég. Vályi elég ejtés-tesztet csinált már.
esvé2020-02-19 09:06:31 // 14316
...eddig az összes autómnál ejteni kellett a motorháztetőt, nem nyomkodni...;)
Liquid2020-02-19 07:55:38 // 14315
Ez a csávó nem látott még olasz autót, hogy nem tudja miként kell lecsukni a gépháztetőt? :)
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-02-18 23:13:57 // 14311
12294 ;)
Jaja, köszi
Jaja, köszi
R33Z2020-02-18 22:45:09 // 14310
Hétvégén felugrottunk a Mátrába Mavic mini tesztre. Konklúzió: fly more combo csomagban kell venni. Erős drón, 30 percet tud, de nagyon kevés ha belemerül az ember, kell a 3 akku. Eredeti nyersanyag minősége brutál jó 2.7K, Vegas Pro kicsit lebutította.
Szerettem volna egy pici menést is, de ennyi fért bele.
Giulia Quadrifoglio - Mavic mini test
Szerettem volna egy pici menést is, de ennyi fért bele.
Giulia Quadrifoglio - Mavic mini test
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-02-18 21:28:54 // 14305
Na mi van, Uraim, itt az új konfigurátor és még senki be sem linkelte?
Komolyan, itt csak engem érdekelnek az új Alfák??

link
Komolyan, itt csak engem érdekelnek az új Alfák??

link
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.