WarbiRunner (Gyuri)2015-06-25 09:20:42 // 362
Az már igaz :-) De könnyebb lesz, az tuti. 300 ló meg teljesen elég egy családi autóba, nem? A nagyobbik lányom mostanában azzal szivat, hogy beszól előzésnél, hogy "nem lapít eléggé" a jtd. 350Nm- nél járunk...szóval gyúrni kell valami durvábbra :-)
BeeGee2015-06-25 09:15:45 // 361
50-50nél mi a jobb súlyelosztás? :)
BeeGee2015-06-25 09:14:37 // 360
Kézifék elektromos, itt látszik:
Pont úgy ahogy 2015-ben minden autóban van ebben a kategóriában. De miért baj ez? Ne hogy már menő legyen hasonló kaliberű autóban kéziféket rángatni..
Formailag azt tudom mondani, hogy a a második legkonzervatívabb kategóriában indul a Giulia. Engem pont azzal fogott meg, hogy pár nagy formai elem van kiemelve, aztán nyugalom. Nincs idióta japános túljátszás, kurva jól megoldották hogy az autó megfeleljen az idióta EUs előírásoknak (pl húzókilincs az biztonsági előírás). Benne van a lehetőség, hogy pár elem cserével (pl hűtőrács) elegánsabbá tegyék. Az ilyen apróságokhoz pedig elég jól értenek az olaszok.
Bevallom, következő autónak ahogy sok más alfás én is a bmw-ket nézegetem a legtöbbet. Most tök örülök, hogy végre lesz addigra egy komolyan vehető alternatíva és nem lesz kérdés hogy maradok az olaszoknál :)
Pont úgy ahogy 2015-ben minden autóban van ebben a kategóriában. De miért baj ez? Ne hogy már menő legyen hasonló kaliberű autóban kéziféket rángatni..
Formailag azt tudom mondani, hogy a a második legkonzervatívabb kategóriában indul a Giulia. Engem pont azzal fogott meg, hogy pár nagy formai elem van kiemelve, aztán nyugalom. Nincs idióta japános túljátszás, kurva jól megoldották hogy az autó megfeleljen az idióta EUs előírásoknak (pl húzókilincs az biztonsági előírás). Benne van a lehetőség, hogy pár elem cserével (pl hűtőrács) elegánsabbá tegyék. Az ilyen apróságokhoz pedig elég jól értenek az olaszok.
Bevallom, következő autónak ahogy sok más alfás én is a bmw-ket nézegetem a legtöbbet. Most tök örülök, hogy végre lesz addigra egy komolyan vehető alternatíva és nem lesz kérdés hogy maradok az olaszoknál :)
pompei1552015-06-25 09:14:02 // 359
Aludtam rá egyet.....
Egyetértek azokkal a cartársakkal akik szerint Gulia így rendben van. Egyértelmű, hogy a cél azon vásárlói réteg megcélzása, akik Audi-t, BMW-t, Mercedes-t vagy Lexus-t vásárolnak.
Amit látunk, az egy hatalmas üzlet fontos része és én ebből a szempontból is nagyon drukkolok az Alfának, ezzel az autóval lehet nyerni!
És még annyit, ha a szalonban állnék és lerántanák róla a leplet, hogy itt, van viheted, asszem összefosnám a bokámat a gyönyörűségtől :-P
Olyan ez az autó mint egy igazán jó zene: első hallásra még nem fog meg teljesen (bár érzed, hogy valami bizsereg), de többszöri meghallgatásra már tudod, hogy remekművet hallgatsz.....
Cuore Sportivo!
Egyetértek azokkal a cartársakkal akik szerint Gulia így rendben van. Egyértelmű, hogy a cél azon vásárlói réteg megcélzása, akik Audi-t, BMW-t, Mercedes-t vagy Lexus-t vásárolnak.
Amit látunk, az egy hatalmas üzlet fontos része és én ebből a szempontból is nagyon drukkolok az Alfának, ezzel az autóval lehet nyerni!
És még annyit, ha a szalonban állnék és lerántanák róla a leplet, hogy itt, van viheted, asszem összefosnám a bokámat a gyönyörűségtől :-P
Olyan ez az autó mint egy igazán jó zene: első hallásra még nem fog meg teljesen (bár érzed, hogy valami bizsereg), de többszöri meghallgatásra már tudod, hogy remekművet hallgatsz.....
Cuore Sportivo!
.......................2015-06-25 09:12:42 // 358
Télen jobb a hagyományos elsökerekes frontmotor ,mert 70%tömeged van elöl
Ami plussz 20% tapadás !
Ami elég ahhoz hogy ahol a Mito felmegy hóban ott a bmwk nem
Ami plussz 20% tapadás !
Ami elég ahhoz hogy ahol a Mito felmegy hóban ott a bmwk nem
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-25 09:09:08 // 357
Persze már kacat... Ócsárolod szegény öreg Alfákat, meg fikkantod :-P
A 46 az nagyon jó kis gép, és utolsó csavarig Alfa, mégha Fiatból is csinálták. A FL-es a quick rack kormányművel, gyári ültetéssel és normális kerekekkel szerintem neked is mosolyt csalna az arcodra.
A 46 az nagyon jó kis gép, és utolsó csavarig Alfa, mégha Fiatból is csinálták. A FL-es a quick rack kormányművel, gyári ültetéssel és normális kerekekkel szerintem neked is mosolyt csalna az arcodra.
Hardy2015-06-25 09:08:02 // 356
Miert oldalról hogy kene kinézni egy Alfának?
Tedi2015-06-25 09:07:58 // 355
Hat az 50-50 szazalekos sulyelosztasnal szerintem nincs jobb :))) a kerdes, hogy ezt megtartjak-e a tobbi modellnel. Talan igen :)
TUYUNGA2015-06-25 09:03:31 // 354
5-6 év múlva ez teljesen elérhető lesz az átlag embernek is($) !
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-25 08:59:18 // 353
Egyetértek, nekem is fehérben tetszik. És belegondoltam, lesz 1.8-as (tehát könnyű és még jobb súlyeloszlású) 300 lovas? Ez nem tudom mennyire pletyka vagy tény, de látatlanban is arra gyúrok (majd 6 év múlva :-P). Az iszonyat jól hangzik. Fehér bőrbelsővel, tető ablakkal :-)
TUYUNGA2015-06-25 08:57:04 // 352
Ez az autó akkor sem 1 s..r bmw, hanem ALFA !!
Ha vannak akiknek arra hajaz akkor sem!
Ha vannak akiknek arra hajaz akkor sem!
Ferko2015-06-25 08:52:18 // 351
Nekem nagyon betalált. Az elejét még szokni kell, de az a segg.....húúúúúú....:-))
És a videón a hang.....majd összefostam magam a gyönyörtől. :-D :-D
Forza Alfa Romeo! :-)
És a videón a hang.....majd összefostam magam a gyönyörtől. :-D :-D
Forza Alfa Romeo! :-)
Ferko2015-06-25 08:44:38 // 350
Na jó nem egy 33-as, vagy 146-os kacat... :P
Azért nem kacat egyik sem. Ez kicsit lenézően "hangzott".
Azért nem kacat egyik sem. Ez kicsit lenézően "hangzott".
.......................2015-06-25 08:42:55 // 349
Mi bajod?
Az e90 szériát még Bangle csapata tervezte
Ö meg az olaszoknál is tanult
Az e90 szériát még Bangle csapata tervezte
Ö meg az olaszoknál is tanult
Tedi2015-06-25 08:37:52 // 348
Mostanaban nem is biztos, hogy lesz, mert meg nem veglegesitettek.
Azurherceg2015-06-25 08:25:19 // 346
Kócosw2015-06-25 08:10:24 // 345
thx, csak a sok haborgas miatt gondoltam leirni hatha...
GT Ɨ|ѯ2015-06-25 07:44:46 // 344
A tegnapi este meg tényleg méltó volt a 105.-ik szülinaphoz úgy tokkal-vonóval.
GT Ɨ|ѯ2015-06-25 07:27:58 // 342
Ideje volt végre..:-)
Zsolt1552015-06-25 07:22:39 // 341
Egyszerűen nagyon szép lett ez az autó. :-O)
Azurherceg2015-06-25 07:15:30 // 339
Hivatalos belso kepek meg mindig sehol? Nem ertem, mi tart nekik ennyi ideig. De tenyleg!
Stef2015-06-25 07:07:52 // 338
Én személy szerint nagyon vártam ezt az új típust. Hónapok óta mondogatom, hogy ettől függ, lesz-e még valaha új Alfám. Elárulom: lesz! Biztos, hogy nem 1-2 éven belül, de a Giulia végre elindult egy olyan úton ami járható, és büszkék lehetünk rá hogy végre van egy ütőképes típus a modellpalettán. Nem ezt akartuk? De igen! Megkaptuk! Tessék örülni, és ünnepelni! Drága lesz? Igen! Azt senki nem gondolhatja, hogy ilyen paraméterekkel 5 misiért fogják adni! Ha lecsupaszítjuk az alapmodellre, minden extra nélkül, akkor is lesz végre egy elérhető árú modern hátsókerekes(!) Alfánk!
Utoljára a 156-os bemutatásánál éreztem ezt a bizsergést...
Grazie Mille Alfa Romeo!!! :)
Utoljára a 156-os bemutatásánál éreztem ezt a bizsergést...
Grazie Mille Alfa Romeo!!! :)
GT Ɨ|ѯ2015-06-25 06:59:04 // 336
Kócosw2015-06-25 06:48:31 // 335
Pontosan ez van amit irsz.Csinalhat az alfa barmilyen gyönyörü autot ha a fizetökepes piaci szegmens nem ezt akarja. Hapedig nincs ra kereslet, nem mennek a penzek a kasszaba innen pedig kilehet talalni mi következik...
Az alfa jövöje a tet, nem lehet makacsan ragaszkodni minden elvhez.Bekell latni hogy a szellel szemben csurgatas veszelyes biznisz, a piaci igenyeknek megfelelö termeket kell produkalni különben kampec dolores.
Ha ez a fajta kocsi megy most a piacon (nyugateuropa ,etc ), ezt kell csinalni,mert ebben van a megmaradas lehetösege.
Hamajd mar olyan labaon all a ceg ami megengedhet maganak olyat hogy a gyeplöt bedobja a desigerek köze es aztmondja menjetek amerre lattok (lasd I8) akkor sztem tudnak Giorgioek olyan görbeket huzni hogy minden verbeli olaszimado felrevonul egy par csendes pillanara a sarokba.
Mindenezen dolgok ellenere aztmondom ,hogy soha rosszabb ne legyen mint a Giulia, es akkor nem lesz gond..
En csak szoritani tudok hogy vigye a piac mint a cukrot.. Sztem van eselye a gepnek...
Ennyi a velemenyem...
Az alfa jövöje a tet, nem lehet makacsan ragaszkodni minden elvhez.Bekell latni hogy a szellel szemben csurgatas veszelyes biznisz, a piaci igenyeknek megfelelö termeket kell produkalni különben kampec dolores.
Ha ez a fajta kocsi megy most a piacon (nyugateuropa ,etc ), ezt kell csinalni,mert ebben van a megmaradas lehetösege.
Hamajd mar olyan labaon all a ceg ami megengedhet maganak olyat hogy a gyeplöt bedobja a desigerek köze es aztmondja menjetek amerre lattok (lasd I8) akkor sztem tudnak Giorgioek olyan görbeket huzni hogy minden verbeli olaszimado felrevonul egy par csendes pillanara a sarokba.
Mindenezen dolgok ellenere aztmondom ,hogy soha rosszabb ne legyen mint a Giulia, es akkor nem lesz gond..
En csak szoritani tudok hogy vigye a piac mint a cukrot.. Sztem van eselye a gepnek...
Ennyi a velemenyem...
Speed2015-06-25 06:36:11 // 334
Rá néztem a második képre és azt mondtam volna hogy egy házi tuningos E90-est látok. Oldalról meg nem mondanám hogy Alfa. Ez azért nem jó így.
Tomi1472015-06-25 06:30:49 // 333
Már sokan leírták ebben a topikban és én csak csatlakozni tudok hozzá, hogy nem lehetett sok kockázatot vállalni a designban, tekintettel arra, hogy a márka jövője függ a Giuliától.
Másfelől úgy gondolom, hogy a kicsit "németesre" vett figura (ettől függetlenül szerintem van benne olasz temperamentum) is piacpolitikai döntés volt. Tévedés ne essék, az Alfa elsősorban csak Magyarországon "szarolasz" (még leírni is fáj, háromszor rácsaptam a kezemre). Ezzel nem tudok, mit kezdeni, no de ilyen a magyar. Németországban imádják az Alfát, sok Mito és Giulietta is hasít a német aszfalton.
Magyarország sajnos nem piac. Ez utóbbi azonban nem probléma, hiszen így legalább nem tucatautóban ülünk!
DE: kétségtelenül fontos, hogy jelentős eladást produkáljon a modell, mert bár lehet arcoskodni, hogy milyen egyedi, ritka, nem tucatautó stb, de attól még nem tud víz felett maradni gazdasági veszteség mellett!
Végül egy személyes megjegyzés: a szép esztétikai fogalma nagyon szubjektív kategória, így nem is lehet egységesen definiálni, ezért aztán csak a saját véleményemet tudom leírni. Szerintem bazi jóóóó!
Másfelől úgy gondolom, hogy a kicsit "németesre" vett figura (ettől függetlenül szerintem van benne olasz temperamentum) is piacpolitikai döntés volt. Tévedés ne essék, az Alfa elsősorban csak Magyarországon "szarolasz" (még leírni is fáj, háromszor rácsaptam a kezemre). Ezzel nem tudok, mit kezdeni, no de ilyen a magyar. Németországban imádják az Alfát, sok Mito és Giulietta is hasít a német aszfalton.
Magyarország sajnos nem piac. Ez utóbbi azonban nem probléma, hiszen így legalább nem tucatautóban ülünk!
DE: kétségtelenül fontos, hogy jelentős eladást produkáljon a modell, mert bár lehet arcoskodni, hogy milyen egyedi, ritka, nem tucatautó stb, de attól még nem tud víz felett maradni gazdasági veszteség mellett!
Végül egy személyes megjegyzés: a szép esztétikai fogalma nagyon szubjektív kategória, így nem is lehet egységesen definiálni, ezért aztán csak a saját véleményemet tudom leírni. Szerintem bazi jóóóó!
AdiArsenal2015-06-25 06:13:53 // 332
Nem a külső miatt ment kevés Giulietta, hanem, mert nem bíznak benne az emberek, utcán eddig csak dícsérték, a legtöbb embernek igenis tetszik csak mindig azt hallom "szép, de nem kéne mert olasz". Ha német lenne sokkal többet adnának el belőle. De nem baj, hogy kevés megy belőle ne is legyen tömeg modell, pont ez a varázsa.
Ebből sem fognak sokkal többet eladni, mert olasz. Aki bmw-t, audit, mercit vett nem hiszem, hogy megveszi ezt, csak mert 2-3 millával esetleg olcsóbb lesz.
Ebből sem fognak sokkal többet eladni, mert olasz. Aki bmw-t, audit, mercit vett nem hiszem, hogy megveszi ezt, csak mert 2-3 millával esetleg olcsóbb lesz.
Haddel2015-06-25 05:57:17 // 331
Hát gyerekek,nekem is vennem kell egy nagy malacperselyt 😃
Vinnie2015-06-25 04:42:40 // 330
Háááát...jobbat vártam. Eddig nekem az új Giulia az év csalódása, formailag. Műszakilag a bemutatott csúcsmodell nagyon ott van. Eddig is így kellett volna.
De hol a kézifék? Elektromos? Remélem nem rögzítőfékes, mint a merci...
Amit itt most leírok, az a szerény véleményem úgy, hogy fotók alapján ítélkezek, és reménykedek, hogy élőben sokkal másabb. Aki ismer, az tudja, hogy imádom az Alfákat, de ezt most nem értem. Nem ekézni akarom szeretett márkámat, csak felteszem a kérdés. Most ez mi??
Fontos megemlítenem, hogy csak a csúcs modellt mutatták be. Milyen lesz a visszafogott, hétköznapi Giulia spoilerek, diffúzorok, nagy fékek nélkül?
Formailag:
Megláttam, mondom ezt nem hiszem el. Ennyire tellett csak a designrészlegtől? Már a kiszivárogtatott fotóknál is ideges lettem a csalódottságtól. Mondom, mi ez a ...? Nem akartam elhinni, hogy ez a valóság. Aztán megjelent ugyanaz a bemutatón...
Inspirációért kinyitottak pár autókatalógust a konkurenciától? Még mindig nem tudom eldönteni, hogy a Lexus Q50-et akarták lemásolni, vagy a 3as 5ös BMW-t? Az eleje, oldala nagyon olyan. Mondjuk a hátulja szerintem nem épp audis, hanem nagytesós, Maserati Gran Turismos. A tetővonal-c oszlop-övvonal kombó kicsit a 90-es évek, mostani szemmel nézve unalmas megoldásaira emlékeztet. Nem hiszem el, hogy nem lehetett volna valami dinamikusabbat kitalálni. Annyi jó formaterv keringett a neten. A kilincsek is...ne már! Oldalélre kirakott fogantyúk. Annyira unalmas. Vissza kellett volna térni a 156osnál nagyon eltalált megoldáshoz. Máris jobban nézne ki oldalról.
A belsejéről nem is beszélve. Ez egy az egyben BMW 5 GT. Minek kellett az a nagy jobbról érkező befedés, beborítás? Olyan érzésem van ezt látva, mintha azt mondták volna Luigiék mikor meglátták a műszerfalat, hogy ez nem jött össze, inkább takarjuk be az egészet, úgy nem látszik.
Pár fotó összehasonlításként.
Én most megvárom amíg élőben láthatom, és majd akkor eldöntöm, hogy kell-e, vagy nem.
De hol a kézifék? Elektromos? Remélem nem rögzítőfékes, mint a merci...
Amit itt most leírok, az a szerény véleményem úgy, hogy fotók alapján ítélkezek, és reménykedek, hogy élőben sokkal másabb. Aki ismer, az tudja, hogy imádom az Alfákat, de ezt most nem értem. Nem ekézni akarom szeretett márkámat, csak felteszem a kérdés. Most ez mi??
Fontos megemlítenem, hogy csak a csúcs modellt mutatták be. Milyen lesz a visszafogott, hétköznapi Giulia spoilerek, diffúzorok, nagy fékek nélkül?
Formailag:
Megláttam, mondom ezt nem hiszem el. Ennyire tellett csak a designrészlegtől? Már a kiszivárogtatott fotóknál is ideges lettem a csalódottságtól. Mondom, mi ez a ...? Nem akartam elhinni, hogy ez a valóság. Aztán megjelent ugyanaz a bemutatón...
Inspirációért kinyitottak pár autókatalógust a konkurenciától? Még mindig nem tudom eldönteni, hogy a Lexus Q50-et akarták lemásolni, vagy a 3as 5ös BMW-t? Az eleje, oldala nagyon olyan. Mondjuk a hátulja szerintem nem épp audis, hanem nagytesós, Maserati Gran Turismos. A tetővonal-c oszlop-övvonal kombó kicsit a 90-es évek, mostani szemmel nézve unalmas megoldásaira emlékeztet. Nem hiszem el, hogy nem lehetett volna valami dinamikusabbat kitalálni. Annyi jó formaterv keringett a neten. A kilincsek is...ne már! Oldalélre kirakott fogantyúk. Annyira unalmas. Vissza kellett volna térni a 156osnál nagyon eltalált megoldáshoz. Máris jobban nézne ki oldalról.
A belsejéről nem is beszélve. Ez egy az egyben BMW 5 GT. Minek kellett az a nagy jobbról érkező befedés, beborítás? Olyan érzésem van ezt látva, mintha azt mondták volna Luigiék mikor meglátták a műszerfalat, hogy ez nem jött össze, inkább takarjuk be az egészet, úgy nem látszik.
Pár fotó összehasonlításként.
Én most megvárom amíg élőben láthatom, és majd akkor eldöntöm, hogy kell-e, vagy nem.
Zsombor2015-06-25 02:22:11 // 329
A digók ennek is megadták a módját szokás szerint... :)
Bocellivel :)
http://video.gazzetta.it/bocelli-canta-la-nuova-alfa-giulia/95e037e4-1a94-11e5-acb9-aed55351de1c?refresh_ce-cp
Bocellivel :)
http://video.gazzetta.it/bocelli-canta-la-nuova-alfa-giulia/95e037e4-1a94-11e5-acb9-aed55351de1c?refresh_ce-cp
mesa2015-06-25 01:08:14 // 328
Tomi1472015-06-24 23:51:53 // 327
Boldog születésnapot Alfa Romeo!
Halesz2015-06-24 23:45:20 // 326
Ez a kedvenc hozzászólasom! Minden benne van! Szívemből szóltál :)
msd2015-06-24 23:44:18 // 325
Oldalról tagadhatatlanul kicsit BMW-re hasonlítani azért nem a legcikibb dolog a világon. Az orra, meg főleg a hátulja pedig össze sem hasonlítható.
Egyébként a 159-el meg a Brerával sokaknak az volt a baja, hogy nagy a túlnyúlás az első kerék után, bezzeg a hátsókerekes BMW, az milyen menő. Hát erre most itt egy hátsókerekes Alfa, amin szép rövid a túlnyúlás, erre ez meg túl béemvés. Télen meg túl hideg van, nyáron meg túl meleg.
Egyébként a 159-el meg a Brerával sokaknak az volt a baja, hogy nagy a túlnyúlás az első kerék után, bezzeg a hátsókerekes BMW, az milyen menő. Hát erre most itt egy hátsókerekes Alfa, amin szép rövid a túlnyúlás, erre ez meg túl béemvés. Télen meg túl hideg van, nyáron meg túl meleg.
redbull902015-06-24 23:39:57 // 324
Mennyi Orbitális BUTA ember van a facebookon... totalcar posztja alatt is annyi ökör hülye van pfúú de fel idegesítettek... Sztem szépen eltalálták a formát a motorba meg nem tudok belekötni mer végre van ami veri a nagypofájú bmwseket meg audisokat...
Köszönet a Ferrarinak meg Maseratinak amit adtak ebbe az autóba...
Formailag mondjuk én ezt vártam! Ezzel jobban ütött volna és nem bmwztek volna meg audiztak volna a k*cs*g*k...
Köszönet a Ferrarinak meg Maseratinak amit adtak ebbe az autóba...
Formailag mondjuk én ezt vártam! Ezzel jobban ütött volna és nem bmwztek volna meg audiztak volna a k*cs*g*k...
Tomi1472015-06-24 23:38:18 // 323
Nekem is! Elkezdtem tömni a perselyt! :-)
Dömpi (il dottore)2015-06-24 23:37:24 // 322
Hát faszom!
Ez nekem kell!
Ez nekem kell!
Tomi1472015-06-24 23:36:44 // 321
kb 10Xre néztem meg, de nem tudok betelni vele. Supremo!!!!
Dömpi (il dottore)2015-06-24 23:35:32 // 320
Na, még egyszer megnézem a videót, aztán tente :)
Halesz2015-06-24 23:28:13 // 319
Szerintem meg de... Nem is fogsz kapni egy qv Giuliát annyiért mint egy alap Ghiblit, mert azzal az utóbit nyírnák ki...
Dömpi (il dottore)2015-06-24 23:24:00 // 318
Már vártam szavad, ó nagy bölcsesség! És nem is csalódtam! :D
Tomi1472015-06-24 23:18:29 // 317
Szóval én tényleg nem értem ezt a fanyalgást! Itt az öröm, lelkesedés ideje!
Én csak szívből drukkolni tudok a Giuliának, a szeretett márkánk szép jövőjének és kívánni, hogy pár év múlva majd nekem is lesz egy ilyen gyönyörűségem!
Amint már írtam korábbi bejegyzésemben: Forza Giuliai! Forza Alfa Romeo!
Én csak szívből drukkolni tudok a Giuliának, a szeretett márkánk szép jövőjének és kívánni, hogy pár év múlva majd nekem is lesz egy ilyen gyönyörűségem!
Amint már írtam korábbi bejegyzésemben: Forza Giuliai! Forza Alfa Romeo!
.......................2015-06-24 23:16:24 // 316
Ezt tényleg jobb lett volna
De 166 utódnak még jó lehet
De 166 utódnak még jó lehet
Grando2015-06-24 23:13:57 // 315
Tulajdonképpen mindenki értő dizájnernek tekinti magát, ha már képes megkülönböztetni egy kockacukrot egy megrágott szélű rántotthústól.
Gigászok eszmecseréje folyik, na! Én annak a szakértői csoportnak sajnos nem vagyok tagja, pedig hallom, hogy igen nagy mágusok térítenek arrafelé. :D
Gigászok eszmecseréje folyik, na! Én annak a szakértői csoportnak sajnos nem vagyok tagja, pedig hallom, hogy igen nagy mágusok térítenek arrafelé. :D
Liquid2015-06-24 23:13:39 // 313
be is szóltam nekik gyorsan
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.