Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-30 20:23:55 // 818
pedig ha a wallisnál voltál akkor tudod kéne a típushibákról, mint a szakadó vezérműlánc, főtengely törések stb, stb....a BMW 2.0-ás dejzelét csak a BMW-be rakták az 1.9-es dejzelt Alfa, Fiat, Saab, Opel, Suzuki szóval ez így szerintem kicsit több, mint 2,6mill...
GTPeti2015-06-30 20:01:08 // 817
Na, ha valami, akkor ez tényleg ON. :D
Jimmi T.2015-06-30 19:57:11 // 816
Nem jött be Ciprasz trükkje, Merkel nem hajlandó tárgyalni a görögökkel a népszavazásig

Angela Merkel német kancellár megerősítette, hogy Berlin nem tárgyal egy harmadik mentőcsomagról - amit a görög kormányfő feltehetően az időhúzás miatt dobhatott be - a vasárnapi népszavazásig.
ASR162015-06-30 19:26:32 // 815
némi objektivitást próbálok csempészni az összehasonlításba, aztán nem offolok tovább.. a bmw az e90-es 3asból 2005 és 2012 között 2,6M felett adott el, nem számítva a kabriót és a coupét.. az Alfa a 159-ből 2005 és 2014 között 227,593-at.. innentől a "melyikből mennyi a turbó/befecskendező/egyéb hibás" összehasonlítás szerintem tévút..;) valamint imádom a jtd-t, egyelőre csak azzal vennék Alfát, de a bmw 2.0ás diesel-eit millió számra szerelik évente a különböző tipusokba, szerintem nem véletlenül, jó kis cucc az..
négy évet dolgoztam a wallis-nál, volt 1esem, 3asom, nem ülnék vissza egyikbe se' az alfák után, csak gondoltam ez is egy nézőpont..;)

a giulianak meg mindene meglesz hozzá, hogy vevőket pattintson el a bajoroktól, kulcskérdés lesz szerintem az USA, ott azért kuriózum az alfa és talán kevésbé kukacosak a vevők..
Haddel2015-06-30 19:11:48 // 814
Igen arra😃 a Bécs elkerülő. Ott jól lehet tesztelni ,van-e kraft a verdában 😃
GTPeti2015-06-30 18:33:05 // 813
Arra gondolsz, amelyik pl. Linz->Bp-felé útba esik Bécs előtt?
Ott engem sem szokott senki megelőzni. Vagy csak nem futottam össze eddig 320 dékkel?
Haddel2015-06-30 18:27:49 // 812
Nálam is elszoktak fogyni a bécsi nagy emelkedőnél a 320d-k .😃
.......................2015-06-30 18:21:10 // 811
én pont fordítva látom,
ha az Alfa elromlik az nem szar ,csak "hisztis"
megbocsátok neki mert olyan szép..

(ismert a 320 d turbó gondok,a 330d injektor gondok ,swirl pillangók törése,stb.)

amúgy nekem is volt elég sok baja ,föleg a DPF EGR szívósor,Rail szabszelep
GTPeti2015-06-30 18:12:04 // 810
Állítólag a kettő közül még a BMW a jobb (minőségben). Szerintem folytassuk az offosban, mielőtt kikapunk. :)
GTVili2015-06-30 18:05:10 // 809
Nyugodtan mondhatunk Mercedest is.......ott is dögivel vannak típushibák....na de az merci!
GTPeti2015-06-30 17:58:10 // 808
"Ha egy Alfánál megtörténnek, az megbocsájthatatlan, a BMW-nél minden megbocsájtható."
Tulajdonképpen ez is a preztízs egyik formája.
Márpedig, ha megtehetik (mert megbocsájták a tulajok), akkor miért ne tegyék. Szomorú világot élünk, én mondom. :(
Giuntini2015-06-30 16:46:46 // 807
Volt, igen, de ez az eladó szemét húzása volt, mert ha becsületesen megcsinálják akkor ez nem történik. Ismerősnek két próbálkozása volt BMW-vel, azt mondta soha többet. Vadiúj X3 beázik, zörgött, azt mondta használhatatlan volt. A 320d-nél 1.5 órába telt a futóműves haveromnak kicserélni a levegőszűrőt. Turbó hibától kezdve minden. Mésoknál is meg vannak ezek a hibák, csak megmagyarázzák. Ha egy Alfánál megtörténnek, az megbocsájthatatlan, a BMW-nél minden megbocsájtható.
Giuntini2015-06-30 16:40:18 // 806
Nekem a haverom kipróbálta az én autómat, SL Mercije van, a feleségének 320d, és azt mondta, hogy egész más kategória, sokkal jobban megy mint a BMW, és igazán annak ellenére hogy elsőkerék hajtású, nincs semmilyen hajtási befolyás. Nem tudom, hol látod ezt a BMW-ben. Én csak a 3-as BMW-vel hasonlítom össze, és nem is a legújabbal, hanem a Bangle félével.
Kazes☻2015-06-30 16:34:19 // 805
Dettó! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-30 15:49:45 // 804
akkor valami gáz van az autóddal, nekem a chipes 59-nek nem volt ellenfele a 20d....még a 3.0TDi sem :)))
Zsunior2015-06-30 15:12:57 // 802
Akkor már a chip előtt sem ment úgy, mint kellene :) Ja és teszem hozzá, 240nél még nem volt vége. Nem, hogy a 320d nem ellenfél, de a 330d is kikap. Végsebességre nem tudom.
.......................2015-06-30 15:12:16 // 801
ezt csak úgy tudnánk megnézni ha mennén egy versenyt a KUL on
.......................2015-06-30 15:10:37 // 800
csip nélkül sem ment jobban
Zsunior2015-06-30 15:08:31 // 798
vagy vetesd ki a csippet, mert rossz :D
Zsunior2015-06-30 15:07:36 // 797
Szosza, nézesd meg az autódat.
Chip nélkül mentem a Breraval 240et GPSel és az órával is mérve.
A 320D pedig semmilyen sebességtartományban nem ellenfél. :)
.......................2015-06-30 14:55:41 // 795
Németo ban ,simán
a Brera megy 225 kmht max nagy kínlódva
többször is kipróbáltam
mentem már 120d mögött,320d mögött is
100 as tábla után padló ,és bakkaer nem tudom utolérni egyiket sem,söt a 120d még el is megy ,mert 240kmh ig húz
Liquid2015-06-30 14:53:01 // 794
hogy tol le a 320D?
.......................2015-06-30 14:52:05 // 793
én csak azt látom,hogy az autópályán 200 körül letolja a Brerát egy 320d
ja és a brera bekap 9 et ,a 320d meg max 7 et

miért a 2,4 jtdm el nem volt rengeteg gond?
BeeGee2015-06-30 14:40:05 // 792
Off:
156 VS 159 összehasonlítással nem értek egyet.

A 159-es nem a 156-os evolúciója, az egy tök új próbálkozás volt. Ha csak a lemez felett nézzük meg, a 156os egy könnyeden elegáns forma kívül-belül. A 159 egy direkt agresszív külsejű autó. Előtte ez nem volt divat az Alfánál. Najó, a 155 talán kivétel :). Nem is értem, hogy ez miért elvárás.
A minőségi fejlődés vitathatatlan, de vicces is lenne, ha 10 év alatt nem történt volna. Ez sztem nem mérvadó összehasonlítás.
Ha a 159 a 156 evolúciója lenne, akkor ma a 159 egy komolyan vehető BMW ellenfél lenne.
Giuntini2015-06-30 14:38:59 // 791
Szerintem el lehet rabolni vevőket a BMW-től. Nekem sok ismerősöm van akinek BMW-je van, főleg 3-as, és a legnagyobb része azt mondta, ez az utolsó. Belül gagyi, rengeteg probléma, nehogy már akkora etalon legyen. Én is vezettem nemrég 320d-t, nagy csalódás volt. A fogyasztás pedig csak a 4 hengeres dízeleknél kiemelkedő, aminek a járáskultúrája mélyen az 1.9 Alfa alatt van, rendkívül idegesítő magasabb fordulatszámon a kerregés. Haverom most vett egy vadiúj 0 km-es 430d-t, igaz az 300 valahány lovas, de azt mondta lazán bekajálja a 10l-t 150-es tempónál. A speckóban pedig nagy kamu van. Az erőt etetni kell. Legalább az Alfa bevallja viszonylag normálisan a magasabb fogyasztást a 2.4-nél. A BMW-nek pokolian jó a marketingja, és a rosszabbat is könnyedén el tudják adni.
.......................2015-06-30 14:31:36 // 790
tudjátok ez az a motor amit ígérték ,hogy bekerül a 159 be
.......................2015-06-30 14:02:35 // 787
a Jeep Grand Cherokee nak fasza motorjai vannak
ott a frankó takarékos Pentastar
vagy a HEMI
vagy a V6 VM motori diesel

nem csodálom ,hogy azt választottad

de egy a gond a Jeep nem Alfa ,és így az nem ér
(egyébként útálom a büdös sajtot)
.......................2015-06-30 13:52:48 // 785
milyen motorral sikerült?
Andy2015-06-30 13:30:44 // 784
BMW X5 vagy BMW X6 esetleg Mercedes ML 350 kontra Jeep Grand Cherokee, ez volt a kérdés februárban.
A Jeep lett a befutó, toronymagasan!
Szóval akkor AC-ig már nem mosok lábat!!! ;) :)
ASR162015-06-30 12:25:11 // 783
ha már szóba került, akkor itt egy jó kis írás az "etalonról".. ebbe a ligába még gyártani is nagyon nagy élmény, arról beszélni meg talán tök felesleges, hogy melyik a jobb..;)

http://totalcar.hu/tesztek/2015/06/30/bmw_m3_f80_teszt/
vm2015-06-30 12:17:32 // 782
164 is, 166 is...
Legyünk őszinték, minden középnagy kategóriás limuzin négy főre van szabva. Be lehet ugyan ülni hátul középre, de még egy 7-es Bimmer is vicces hátulról, hogy a fejtámlák milyen közel vannak egymáshoz ;-)
.......................2015-06-30 11:52:58 // 781
"BMW vevőrabló"
aki 2015 ben a bmw töl vevöt tud elrabolni annal megcsókolom kezét lábát
.......................2015-06-30 11:45:21 // 780
egy kis 5 hengeres diesel retro
.......................2015-06-30 11:38:43 // 777
tényleg

e 2.5 Turbodiesel 5 (spinta da un 5 cilindri VM Motori di 2494cc da 105cv).
Kazes☻2015-06-30 11:26:47 // 776
Egy-két dologban talán neked sincs igazad. 159 talán nem is volt, viszont volt egy gyönyörű Brera, aminek az elejét rátették az '59-re és az ahhoz tartozó suta műszerfalkombinációt meg beletették később a Breraba is, ahelyett a csodás egység helyett, ami abba lett tervezve. Nézd csak meg a képeken, hogy mit készített Giugiaro maestro. Egy kicsit talán azért érthető, hogy miért is mondja a pulcsis azt, amit. Kicsit kilóg szvsz. :)
Kazes☻2015-06-30 11:21:04 // 775
Öthengeres dízel már a 6-osban (1979-1987) is volt.
G-MANN🍀2015-06-30 09:57:24 // 774
Giulietta fényezve :-)
.......................2015-06-30 09:47:33 // 773
Az 5 hengeres motorok etedetileg a Lanciától jöttek
Igazi alfában 4 vagy V6 ok voltak
A Tbi ugye Fiat power train FPT
de most a Gulia ban is a Maserral közös V6 van

A technikán megosztozik minden gyár
(A Bentley Continentalban is egy az egyben Audi motorok,váltók vannak)

Ezért kell az összetéveszthetetlen egyedi forma,stílus!
mesa2015-06-30 09:43:57 // 772
Kösz, elég jók lettek, gondolom szűrővel lőttél be?!
Szerintem az eddigi legigényesebb Alfa beltér, amit alfás pályafutásom alatt találkoztam. Kifejezetten tetszenek a régi idők Alfáinak visszaköszönő jegyei, továbbá, hogy nincs térdet gyógyító vastag középkonzol, hanem a váltó ellenére is légiesen tudták kihasználni a teret.

Egy csúcs modellben ne is legyen 5 ülés!
De ha vissza emlékszem, még a 164 Superben sem volt, csak két főre kimélyítve hátul. Jó ez így!

Most már csak arra vagyok kíváncsi, a szolid sornégyesek mennyivel kevesebb kinézetet kapnak majd. Ennyi nyílást nem vágnak rájuk az zicher
Giuntini2015-06-30 09:39:37 // 771
Szívás!
Zotya 1642015-06-30 09:38:07 // 770
Majd jönnek. Az Alfa most arról szól, hogy a megfelelő békától kapjon egy puszit és ébredjen fel.....mint királykisasszony. Azt gondolom ,hogy a Giuliával ez megvalósult. Természetesen a piac diktál......majd........de ez a gép .....főnyeremény, annak, aki elérheti.Hogy mit hoz a jövő!?.....fene tudja....de ütős gépezetet kaptunk. :))
Giuntini2015-06-30 09:34:54 // 769
Most néztem meg a belső képeket, a belseje valóban rafináltan BMW vevőrabló, tipikus Alfás jegyekkel leöntve. A pult eléggé BMW-s, de a műszercsoport kifejezetten Alfa. Modern, valahogy ez az autó olyan fejlődés mint a Jaguárnál ami történt. Biztos, hogy hatalmas siker lesz, még ha bizonyos szempontból nem tipikusan Alfa. Nem mindenkinek tetszhet a 159 retro belseje. Engem az fogott meg nagyon benne. Sok mindenben felidézte a régi Alfákat (1750/2000), vagy a hatvanas évek Ferrariját (pl. 250 Lusso). Nem mindenkinek tetszett ez a stílus. Nekem meg ez a mindenem.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.