ez gondolatébresztönek szántam ,
hogy a C63 AMG
az M4
az M3
RS4
mind mind dupla annyiba kerül mint egy normál premium autó
szerintem baromira nem éri meg egyik sem,
hisz két verdát kapsz belöle ,ha okosan veszed
persze mutogatni hogy túl sok a pénzem jó lesz a Gulia QV is
.......................2015-07-22 13:09:44 // 936
BeeGee2015-07-22 12:21:56 // 935
Merga AMG C6.3 S (510 Le) meg 84Któl indul.
BeeGee2015-07-22 12:19:13 // 934
BMW M3 71,8K EUR BMW M4 72,5K EUR. Mire összepakolod rendesen 85-90K.
Giulia QV is ide lesz árazva.
És kezdődik 35-40Któl 2.0 JTDvel.
Továbbra sem értelek néha :)
Giulia QV is ide lesz árazva.
És kezdődik 35-40Któl 2.0 JTDvel.
Továbbra sem értelek néha :)
Tedi2015-07-22 11:53:10 // 933
Én már csak azt nem értem, hogy miért két kupét hasonlítasz egy szedánhoz...okés, az M3-nál meg a C63 AMG-nél is drágább lesz, de szerintem a célközönség pont leszarja. Báááár én azért még várnék a hivatalos árazással, mert 70-90 ezer euro között szóródik.
.......................2015-07-22 10:42:45 // 932
mennyi lesz a Gulia QV ára ? 80ezer euro biztos
egy Camaro V8 40 ezer eurotól indul
egy 420 d 40ezer euróért a tiéd
gyakorlatilag tudsz venni 2 fasza autót egy hypersport sedán árából
egy Camaro V8 40 ezer eurotól indul
egy 420 d 40ezer euróért a tiéd
gyakorlatilag tudsz venni 2 fasza autót egy hypersport sedán árából
.......................2015-07-22 08:31:33 // 931
Hideg ,nagyon
Ez a sport luxus sedán vonal hidegen hagy ,
Nem is kényelmesek ,de nem is sportkocsik
Ez a sport luxus sedán vonal hidegen hagy ,
Nem is kényelmesek ,de nem is sportkocsik
Dömpi (il dottore)2015-07-21 23:16:38 // 930
megveszed, majd keretleníted. ennyi :)
BeeGee2015-07-21 22:37:22 // 929
Annyira nem temetém a coupé, spider vonalat. Fiaték minden szezonban átírják a prezijüket. :) Szvsz egy RWD alvázat nem GT/ Spideresíteni nagy balgaság lenne. Ha nem is két modellnek, de egy 2+2 CC nek adok esélyt.
GTPeti2015-07-21 21:42:08 // 928
Szerintem te (is) titkon egy Ghibliről álmodozol... (V6 dízel of course.) :)
.......................2015-07-21 19:37:33 // 927
engem az is boldoggá tenne ha legalább keret nélküli ajtai lennének
Abarai2015-07-21 19:20:26 // 926
Nekem csak az fáj, hogy nem lesz gyengébb V6. Nagyon tetszik a Giulia, néhány év múlva akár vennék is egyet, de a QV nagyon sok (árban is, teljesítményben is, nekem még túl csicsás is), a kisebbek meg mind sornégyesek lesznek.
Ez az én picsogásom. Közben meg 2015-öt írunk. Inkább örülnöm kéne, hogy legalább a 4 henger megvan. :(
Ez az én picsogásom. Közben meg 2015-öt írunk. Inkább örülnöm kéne, hogy legalább a 4 henger megvan. :(
GTPeti2015-07-21 19:16:38 // 925
szosza, légyszi válaszolj a 912. hsz-ra is! Köszi.
Tedi2015-07-21 18:41:32 // 924
Najó, de akkor annak a helyére is kéne valami...na asszem karcolok néhány sort az Alfának, hogy mondják meg, mifasz...
.......................2015-07-21 18:28:33 // 923
4C
Gulia
új Gulietta
új Gulietta kombi
új 166 utód
egy SUV
mégegy SUV
a nyolcadik a Spyder (volt) amit a Mazdával közösen akartak
Gulia
új Gulietta
új Gulietta kombi
új 166 utód
egy SUV
mégegy SUV
a nyolcadik a Spyder (volt) amit a Mazdával közösen akartak
Tedi2015-07-21 18:21:56 // 922
Bocsánat, a hét új modell az valójában nyolc :)
Tedi2015-07-21 18:21:36 // 921
Kupéról én sem hallottam, bár kombiról sem, nem tudom, hogy a hét új modellt hogyan számolják. Amit szosza belinkelt itt alattam az csak hét modell, kell lennie egy nyolcadiknak.
.......................2015-07-21 17:06:33 // 920
Future Alfa Modells
Rear-wheel drive and BMW-like 50:50 weight-distribution will return to the Alfa Romeo range, in cars like the new Giulia sports saloon (due in late 2015) and a future executive saloon due to battle the Mercedes E Class and Jaguar XF from 2016.
Alfa’s plans also include two new compact family cars (one expected to be an estate) from 2016 to replace the current Giulietta, and two new SUV models. There will be no replacement for the Fiat Punto-based MiTo supermini – Fiat’s new range of small cars will fill the gap instead.
Rear-wheel drive and BMW-like 50:50 weight-distribution will return to the Alfa Romeo range, in cars like the new Giulia sports saloon (due in late 2015) and a future executive saloon due to battle the Mercedes E Class and Jaguar XF from 2016.
Alfa’s plans also include two new compact family cars (one expected to be an estate) from 2016 to replace the current Giulietta, and two new SUV models. There will be no replacement for the Fiat Punto-based MiTo supermini – Fiat’s new range of small cars will fill the gap instead.
BeeGee2015-07-21 16:57:37 // 919
Ennyi erővel semmi más nem lesz. Se kombi, se SUV. :)
Várjuk ki az év végét, elejét.
Várjuk ki az év végét, elejét.
.......................2015-07-21 16:51:22 // 918
onnan hogy nem mutatták meg
msd2015-07-21 16:21:54 // 917
Honnan tudod, hogy nem lesz coupe? O.o
VKG231!!! (156+75)2015-07-21 16:02:33 // 916
Lesz. A 6 új modell között.
És izé, ez nem kompromisszum... először az eladható autókra kellene koncentrálni, utána az eladhatatlan egyebekre. Ha valami miatt lehet bírálni a 4c-t az az időzítés.
Évi 3000 autóért egyelőre ráérnek kupét építeni... Adjanak el évi 200.000 Giuliát, utána lehet rétegmodellezni.
És izé, ez nem kompromisszum... először az eladható autókra kellene koncentrálni, utána az eladhatatlan egyebekre. Ha valami miatt lehet bírálni a 4c-t az az időzítés.
Évi 3000 autóért egyelőre ráérnek kupét építeni... Adjanak el évi 200.000 Giuliát, utána lehet rétegmodellezni.
.......................2015-07-21 15:45:22 // 915
"kompromisszumok nélkül"
van coupe ,nincs
nem is lesz
akkor ez egy kompromisszum nem?
van coupe ,nincs
nem is lesz
akkor ez egy kompromisszum nem?
VKG231!!! (156+75)2015-07-21 15:42:05 // 914
Szerintem meg pont nem szarnak. Mit akartak az Alfások? Kurvaerős sportmodelleket, kompromisszumok nélkül. Hátsóhajtást. Sperrdifit. Bika v6ost. Mit kaptak? Nna. EZT. Imádom. Basszanak csak oda ahogy azt kell az emháromnak meg az eresnégynek. A 4cvel meg az ernyóccnak. Így kell ezt. Tökösen.
Nem ám kéthengeres pöcsköszörű Mito kell az igazi alfásnak...
Nem ám kéthengeres pöcsköszörű Mito kell az igazi alfásnak...
VKG231!!! (156+75)2015-07-21 15:38:31 // 913
A fiatal generációnak nyilván az ötpontos öv a baja a formaeggyel :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
GTPeti2015-07-21 15:05:29 // 912
szosza, mik lennének a Te igényeid a Giuliettával kapcsolatban?
BeeGee2015-07-21 14:23:01 // 911
Pontosíts, a Te igényeidre szarnak :D
Spec az én igényeimet teljesen kielégítené egy közepes Giulia is. A QV meg sok is lenne..
Spec az én igényeimet teljesen kielégítené egy közepes Giulia is. A QV meg sok is lenne..
.......................2015-07-21 14:09:13 // 910
segítek,
mert az én igényeimet nem szolgálják ki a Gulia QV vel,söt a 4C vel sem
persze amit én szeretnék az nincs,nem is lesz,
szóval ezért kritizálom porba az Alfa szürkepulóveres vezetését
mert szarik a meglévö tulajokra
mert az én igényeimet nem szolgálják ki a Gulia QV vel,söt a 4C vel sem
persze amit én szeretnék az nincs,nem is lesz,
szóval ezért kritizálom porba az Alfa szürkepulóveres vezetését
mert szarik a meglévö tulajokra
.......................2015-07-21 13:58:52 // 909
szerinted ha van 2 alfám akkor miért?
erno156sw2015-07-21 13:35:07 // 908
Kívülről gyönyörű, de a belseje túl tucat, nem olyan egyedi, mint nekem a 156-ban, az semmivel nem összekeverhető, ez nekem pont olyan, mint amikkel mostanában dolgozom: új generációs Jaguar, BMW, Audi. Szép-szép, de nem túl egyedi... Légbeömlők meg teljesen Mercisek...
Azért kéne :D
Azért kéne :D
mesa2015-07-21 12:57:12 // 907
nem hiszem,hogy ilyet vásárolnál, akkor meg mit izgat ennyire?
.......................2015-07-20 15:59:13 // 906
kevés embert érdekel manapság az autóverseny
a F1 pilóták közvélemény kutatnak ,mert a mai fiatal generáció bealszik az autóversenyeken
a F1 pilóták közvélemény kutatnak ,mert a mai fiatal generáció bealszik az autóversenyeken
VKG231!!! (156+75)2015-07-20 15:20:02 // 905
Jahh azért van minden versenyautóban... :D
Szólni kéne Arrivabenééknek, hogy egy csípőövvel csomót spórolnának súlyban...
Persze nem egyhatdé szóval nyilván abszolút gáz...
Szólni kéne Arrivabenééknek, hogy egy csípőövvel csomót spórolnának súlyban...
Persze nem egyhatdé szóval nyilván abszolút gáz...
.......................2015-07-20 15:10:28 // 904
ez az egész 5 pontos öv olyan "Boyracer"
lejárt lemez,vagy 10 éve
lejárt lemez,vagy 10 éve
mesa2015-07-20 14:45:30 // 903
Ötpontossal nem kerülhet közúti forgalomba!
Viszont a lehetőség megvan, hogy betedd, persze nem 'hivatalosan'.
Viszont a lehetőség megvan, hogy betedd, persze nem 'hivatalosan'.
vm2015-07-19 21:53:38 // 901
Mint a mai autós fejlesztések döntő része ;-)
Tedi2015-07-19 21:06:50 // 900
magyarul parasztvakítás :D
Piritu - 1.000.0002015-07-19 20:14:03 // 899
Pont azért, amiért egy "komolyabb" HiFi installációba a csomagtartóba a nagyképernyős TV :-DD
GT Ɨ|ѯ2015-07-19 19:55:59 // 898
1.előkészítése a sportövnek
2.lőrés a hátul utazó halálra rémült népnek:-)
3.marha jól néz ki
4.kéne...
2.lőrés a hátul utazó halálra rémült népnek:-)
3.marha jól néz ki
4.kéne...
Tedi2015-07-19 19:00:51 // 897
Azt magyarázza el nekem valaki, hogy miért hagyják ki a helyet az ülés közepén a biztonsági övnek, ha nem ötpontost kötnek bele, hanem tök sima utcait...
WarbiRunner (Gyuri)2015-07-16 10:21:01 // 895
Meg másodikban is, mert a címet csak úgy hagyták. Kullog a nénikéjük :-)
GT Ɨ|ѯ2015-07-16 06:27:15 // 894
monnyanak le első körben:-)
WarbiRunner (Gyuri)2015-07-15 20:39:31 // 893
Akkor jó, írtam egy mailt nekik. Gondolom innen többen is :-)
GT Ɨ|ѯ2015-07-15 19:46:02 // 890
update-elték a cikk végén legalább....:)
gáz..
gáz..
mesa2015-07-09 15:17:42 // 889
Lófaszt nem az Alfa találta ki! :D
Kicsit utána kéne járni és megnézni mit tudott az Alfa 90-es, sokkal korábban mint a Porsche felfújható vacka, vagy a Nissan Skyline
videó megtekintése itt
Kicsit utána kéne járni és megnézni mit tudott az Alfa 90-es, sokkal korábban mint a Porsche felfújható vacka, vagy a Nissan Skyline
videó megtekintése itt
mesa2015-07-09 15:13:13 // 888
Mindegyik modellt elvitték eddig is, már a 156 / 147-est is, aztán Mitot, 8C-t, Giulietta-t, 4C-t.
Semmi összefüggés nincs a kocsi kialakítása (berlinetta vagy coupé), sportossága és a Nordschleife (Nürburgring) köridők közt.
Ez egy 22 km-es lezárt hegyi pálya, ahol nagyon jól lehet tesztelni, fejleszteni. Az utolsó harmadában van egy nagyon hosszú egyenes, ott ki lehet hajtani az autók végét, a kanyarokban pedig a fékeket, dobbantókon a csillapítást tesztelni.
Nem csak az Alfa jár oda, hanem gyakorlatilag mindenki.
A QV meg a sportos csúcs modell, Ferrari motorral, karbon fékekkel, aktív aeroval. A belépő 1.8-as (?) Giulia-t, amit családi szedánnak szánnak, lehet nem is viszik oda :P
Semmi összefüggés nincs a kocsi kialakítása (berlinetta vagy coupé), sportossága és a Nordschleife (Nürburgring) köridők közt.
Ez egy 22 km-es lezárt hegyi pálya, ahol nagyon jól lehet tesztelni, fejleszteni. Az utolsó harmadában van egy nagyon hosszú egyenes, ott ki lehet hajtani az autók végét, a kanyarokban pedig a fékeket, dobbantókon a csillapítást tesztelni.
Nem csak az Alfa jár oda, hanem gyakorlatilag mindenki.
A QV meg a sportos csúcs modell, Ferrari motorral, karbon fékekkel, aktív aeroval. A belépő 1.8-as (?) Giulia-t, amit családi szedánnak szánnak, lehet nem is viszik oda :P
.......................2015-07-09 14:47:32 // 887
nekem úgy tünik csak a Sportosságra ,meg a köridöre koncentrálnak,
OK hogy sportkocsit gyártunk és a 4C nél tölk rendben is van ,hogy a Nürburgringen meg kell dönteni vele a köridöket
de kérem szépen ez egy SEDAN,
családnak ,utazóautónak ,
tök felesleges a Nürburgringre vinni
OK hogy sportkocsit gyártunk és a 4C nél tölk rendben is van ,hogy a Nürburgringen meg kell dönteni vele a köridöket
de kérem szépen ez egy SEDAN,
családnak ,utazóautónak ,
tök felesleges a Nürburgringre vinni
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.