marha sok cadillac-et adtak el 1.9jtdm-el...
kb mint 320d-böl 1hét alatt...
am itt opelböl is igen gagyi a darabszäm meg a többi felsoroltból is szal nem lennék én annyira biztos hogy a darabszäm ugyanaz...
a német nem kis piacon van olyna honap hogy több A4est adnak el mint Corsät pl...
mex862015-07-01 13:38:24 // 840
mesa2015-07-01 12:41:38 // 839
Mindegyik "dobozos" kivitel, illetve 100k alatt volt már panoráma kiviteles családi is. Sajnos a rövid táv, sok kuplungolás, elindulás, megállás miatt hamar nyíródnak. Nincs túl jó hírük kishaszon-járműves körökben.
Ami azért is gáz, mert az eladott jármű árából vesznek egy idősebb használt Seat Inca-t/VW Caddy-t és azok még mindig megbízhatóan teljesítenek, ezért szeretik őket
De ez itt OFF, reméljük Giuliába nem kerül a kis Multijet tubódízel soha!
Ami azért is gáz, mert az eladott jármű árából vesznek egy idősebb használt Seat Inca-t/VW Caddy-t és azok még mindig megbízhatóan teljesítenek, ezért szeretik őket
De ez itt OFF, reméljük Giuliába nem kerül a kis Multijet tubódízel soha!
GTPeti2015-07-01 12:13:26 // 838
Kérdés: Vannak-e a fenéklemezen műanyag burkolatok, ahogy az manapság megszokott?
.......................2015-07-01 11:51:48 // 837
Köszönjük a Giuliáról a gyors ,pontos tájékoztatást,
Halesz ,Tedi,és az egész csapatnak köszi!
Halesz ,Tedi,és az egész csapatnak köszi!
.......................2015-07-01 11:42:39 // 836
azért 300k egy jtdm em ben is jó,nemhogy a TS ben
a tulaj nagyon sokat tud tenni a motor tönkretételében!
a tulaj nagyon sokat tud tenni a motor tönkretételében!
Piritu - 1.000.0002015-07-01 10:55:59 // 835
300++ 😁
Piritu - 1.000.0002015-07-01 10:54:42 // 834
0-140 egyertelmuen ott van, 160 felett fogynak el tapasztalatom szerint
.......................2015-07-01 09:53:59 // 833
ez olyan mint a TS motor, a Piritué elment 200 ezret gond nélkül
és még talán most is megy
nagyon userfüggö
és még talán most is megy
nagyon userfüggö
Liquid2015-07-01 09:35:26 // 832
Van és volt pár a látókörömben, némelyik kimondottan nem dízelnek való "munkakörben", mégse hallottam sehonnan hogy naponta omlanának be.
De a nagy számok törvénye, és a kishaszonokban jellemzően sok km. miatt simán lehet hogy hullik a férgese.
De a nagy számok törvénye, és a kishaszonokban jellemzően sok km. miatt simán lehet hogy hullik a férgese.
mesa2015-07-01 09:13:45 // 831
Pedig az. A Doblókból talicskával borítják az összeszakadt 1.3 mjeteket.
Giuntini2015-07-01 09:02:08 // 830
Cadillacot kifelejtetted!
Giuntini2015-07-01 09:00:53 // 829
Nem neked! Véletlenül a tiédre nyomtam a választ.
WarbiRunner (Gyuri)2015-07-01 08:38:34 // 828
Ez így jó, hogy 320d-k, de azok közt is van pár verzió :-) Az e90-es 163 lovas az kb velem versenyez. A vége több, mert hosszabb a váltója. Az újabb, 184 lovas azért nem megy rosszul, 7.5 alatt van 100-on. Ezt gyárilag egyik 159 se tudja, persze nem tudom mit tud a valóságban. A 2.0 jtdm-et papírforma szerint fognia kell. A 2.4 meg gyári állapotban is erősebb, kérdés mennyivel nehezebb.150 kg?
csokagm2015-07-01 06:23:45 // 827
Ezt én is alátámasztom. Nem olyan rég voltam vezérlés+ hosszbordás cserén, nagyon sokan nem értették minek az, és néztek rám hogy ,,akkor tönkre ment az alfa?"
Piritu - 1.000.0002015-07-01 02:09:25 // 826
Tényleg furcsa. Most hazafelé is simán lemaradtak 180 felett, pedig csak 2,0 a Párduc.
.......................2015-06-30 22:40:13 // 825
Ez baromság ez a lista
Hol lenne szar motor az 1.3multijet?
kamu az egész
Hol lenne szar motor az 1.3multijet?
kamu az egész
Balázs156SW2015-06-30 22:15:19 // 824
Tudom, hogy nem idevaló, de kapcsolódik a témához. a "német minőség" itt nyomon követhető...(annak aki tud számolni) http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/
Kazes☻2015-06-30 21:59:26 // 823
Asszem 1300-tól 2000-ig, mert jól mentek azok úgy is, izom autónak az Alfa nem való... nem is értem ezeket az igényeket... nem idevaló.
ASR162015-06-30 21:48:45 // 822
az n47-es motor volt a láncszakítós, bár nem álltak az udvaron tömegével az összeborult motorok (akkor még :D).. vezérműtengely törésekre nem emlékszem, arra igen, hogy a gyár nem nagyon akarta elismerni a láncnyúlást tipushibának, mégis volt hozzá egy párezer forintos javító kit, onnantól nem volt gond..
befejeztem tényleg, #giulia, így már kompatibilis voltam..:D
befejeztem tényleg, #giulia, így már kompatibilis voltam..:D
Liquid2015-06-30 21:42:35 // 821
hát nem így van! Max. mi szerintünk.. ha én szerelőhöz megyek mondjuk olajcserére, akkor már megint mi a baj az olasszal? stb. kérdések. Meg az olyanok, hogy szép de hát a haveromnak is van és állandóan szerelőnél van. Az hogy a 320 dezső letérdelt Horvátországban és haza kellett trélerezni, az nem baj, hát megesik ilyen... Ha ugyanezt egy Alfa produkálja, akkor már fel akarja gyújtani.
Liquid2015-06-30 21:38:54 // 820
ezt gondolom nem nekem szántad :)
Amúgy az én cimbim is megkergette a gépet, még akkoriban mikor hozzámkerült és mondta, hogy a céges Superb 2.5TDI sehol sincs ehhez :)
Amúgy az én cimbim is megkergette a gépet, még akkoriban mikor hozzámkerült és mondta, hogy a céges Superb 2.5TDI sehol sincs ehhez :)
Jimmi T.2015-06-30 20:43:00 // 819
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-30 20:23:55 // 818
pedig ha a wallisnál voltál akkor tudod kéne a típushibákról, mint a szakadó vezérműlánc, főtengely törések stb, stb....a BMW 2.0-ás dejzelét csak a BMW-be rakták az 1.9-es dejzelt Alfa, Fiat, Saab, Opel, Suzuki szóval ez így szerintem kicsit több, mint 2,6mill...
GTPeti2015-06-30 20:01:08 // 817
Na, ha valami, akkor ez tényleg ON. :D
Jimmi T.2015-06-30 19:57:11 // 816
Nem jött be Ciprasz trükkje, Merkel nem hajlandó tárgyalni a görögökkel a népszavazásig
Angela Merkel német kancellár megerősítette, hogy Berlin nem tárgyal egy harmadik mentőcsomagról - amit a görög kormányfő feltehetően az időhúzás miatt dobhatott be - a vasárnapi népszavazásig.
Angela Merkel német kancellár megerősítette, hogy Berlin nem tárgyal egy harmadik mentőcsomagról - amit a görög kormányfő feltehetően az időhúzás miatt dobhatott be - a vasárnapi népszavazásig.
ASR162015-06-30 19:26:32 // 815
némi objektivitást próbálok csempészni az összehasonlításba, aztán nem offolok tovább.. a bmw az e90-es 3asból 2005 és 2012 között 2,6M felett adott el, nem számítva a kabriót és a coupét.. az Alfa a 159-ből 2005 és 2014 között 227,593-at.. innentől a "melyikből mennyi a turbó/befecskendező/egyéb hibás" összehasonlítás szerintem tévút..;) valamint imádom a jtd-t, egyelőre csak azzal vennék Alfát, de a bmw 2.0ás diesel-eit millió számra szerelik évente a különböző tipusokba, szerintem nem véletlenül, jó kis cucc az..
négy évet dolgoztam a wallis-nál, volt 1esem, 3asom, nem ülnék vissza egyikbe se' az alfák után, csak gondoltam ez is egy nézőpont..;)
a giulianak meg mindene meglesz hozzá, hogy vevőket pattintson el a bajoroktól, kulcskérdés lesz szerintem az USA, ott azért kuriózum az alfa és talán kevésbé kukacosak a vevők..
négy évet dolgoztam a wallis-nál, volt 1esem, 3asom, nem ülnék vissza egyikbe se' az alfák után, csak gondoltam ez is egy nézőpont..;)
a giulianak meg mindene meglesz hozzá, hogy vevőket pattintson el a bajoroktól, kulcskérdés lesz szerintem az USA, ott azért kuriózum az alfa és talán kevésbé kukacosak a vevők..
Haddel2015-06-30 19:11:48 // 814
Igen arra😃 a Bécs elkerülő. Ott jól lehet tesztelni ,van-e kraft a verdában 😃
GTPeti2015-06-30 18:33:05 // 813
Arra gondolsz, amelyik pl. Linz->Bp-felé útba esik Bécs előtt?
Ott engem sem szokott senki megelőzni. Vagy csak nem futottam össze eddig 320 dékkel?
Ott engem sem szokott senki megelőzni. Vagy csak nem futottam össze eddig 320 dékkel?
Haddel2015-06-30 18:27:49 // 812
Nálam is elszoktak fogyni a bécsi nagy emelkedőnél a 320d-k .😃
.......................2015-06-30 18:21:10 // 811
én pont fordítva látom,
ha az Alfa elromlik az nem szar ,csak "hisztis"
megbocsátok neki mert olyan szép..
(ismert a 320 d turbó gondok,a 330d injektor gondok ,swirl pillangók törése,stb.)
amúgy nekem is volt elég sok baja ,föleg a DPF EGR szívósor,Rail szabszelep
ha az Alfa elromlik az nem szar ,csak "hisztis"
megbocsátok neki mert olyan szép..
(ismert a 320 d turbó gondok,a 330d injektor gondok ,swirl pillangók törése,stb.)
amúgy nekem is volt elég sok baja ,föleg a DPF EGR szívósor,Rail szabszelep
GTPeti2015-06-30 18:12:04 // 810
Állítólag a kettő közül még a BMW a jobb (minőségben). Szerintem folytassuk az offosban, mielőtt kikapunk. :)
GTVili2015-06-30 18:05:10 // 809
Nyugodtan mondhatunk Mercedest is.......ott is dögivel vannak típushibák....na de az merci!
GTPeti2015-06-30 17:58:10 // 808
"Ha egy Alfánál megtörténnek, az megbocsájthatatlan, a BMW-nél minden megbocsájtható."
Tulajdonképpen ez is a preztízs egyik formája.
Márpedig, ha megtehetik (mert megbocsájták a tulajok), akkor miért ne tegyék. Szomorú világot élünk, én mondom. :(
Tulajdonképpen ez is a preztízs egyik formája.
Márpedig, ha megtehetik (mert megbocsájták a tulajok), akkor miért ne tegyék. Szomorú világot élünk, én mondom. :(
Giuntini2015-06-30 16:46:46 // 807
Volt, igen, de ez az eladó szemét húzása volt, mert ha becsületesen megcsinálják akkor ez nem történik. Ismerősnek két próbálkozása volt BMW-vel, azt mondta soha többet. Vadiúj X3 beázik, zörgött, azt mondta használhatatlan volt. A 320d-nél 1.5 órába telt a futóműves haveromnak kicserélni a levegőszűrőt. Turbó hibától kezdve minden. Mésoknál is meg vannak ezek a hibák, csak megmagyarázzák. Ha egy Alfánál megtörténnek, az megbocsájthatatlan, a BMW-nél minden megbocsájtható.
Giuntini2015-06-30 16:40:18 // 806
Nekem a haverom kipróbálta az én autómat, SL Mercije van, a feleségének 320d, és azt mondta, hogy egész más kategória, sokkal jobban megy mint a BMW, és igazán annak ellenére hogy elsőkerék hajtású, nincs semmilyen hajtási befolyás. Nem tudom, hol látod ezt a BMW-ben. Én csak a 3-as BMW-vel hasonlítom össze, és nem is a legújabbal, hanem a Bangle félével.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-30 15:49:45 // 804
akkor valami gáz van az autóddal, nekem a chipes 59-nek nem volt ellenfele a 20d....még a 3.0TDi sem :)))
Zsunior2015-06-30 15:13:11 // 803
Legyen! :)
Zsunior2015-06-30 15:12:57 // 802
Akkor már a chip előtt sem ment úgy, mint kellene :) Ja és teszem hozzá, 240nél még nem volt vége. Nem, hogy a 320d nem ellenfél, de a 330d is kikap. Végsebességre nem tudom.
.......................2015-06-30 15:12:16 // 801
ezt csak úgy tudnánk megnézni ha mennén egy versenyt a KUL on
.......................2015-06-30 15:10:37 // 800
csip nélkül sem ment jobban
Liquid2015-06-30 15:08:45 // 799
ez nagyon furcsa
Zsunior2015-06-30 15:08:31 // 798
vagy vetesd ki a csippet, mert rossz :D
Zsunior2015-06-30 15:07:36 // 797
Szosza, nézesd meg az autódat.
Chip nélkül mentem a Breraval 240et GPSel és az órával is mérve.
A 320D pedig semmilyen sebességtartományban nem ellenfél. :)
Chip nélkül mentem a Breraval 240et GPSel és az órával is mérve.
A 320D pedig semmilyen sebességtartományban nem ellenfél. :)
.......................2015-06-30 14:59:34 // 796
ja és csippes a brera !!!
.......................2015-06-30 14:55:41 // 795
Németo ban ,simán
a Brera megy 225 kmht max nagy kínlódva
többször is kipróbáltam
mentem már 120d mögött,320d mögött is
100 as tábla után padló ,és bakkaer nem tudom utolérni egyiket sem,söt a 120d még el is megy ,mert 240kmh ig húz
a Brera megy 225 kmht max nagy kínlódva
többször is kipróbáltam
mentem már 120d mögött,320d mögött is
100 as tábla után padló ,és bakkaer nem tudom utolérni egyiket sem,söt a 120d még el is megy ,mert 240kmh ig húz
Liquid2015-06-30 14:53:01 // 794
hogy tol le a 320D?
.......................2015-06-30 14:52:05 // 793
én csak azt látom,hogy az autópályán 200 körül letolja a Brerát egy 320d
ja és a brera bekap 9 et ,a 320d meg max 7 et
miért a 2,4 jtdm el nem volt rengeteg gond?
ja és a brera bekap 9 et ,a 320d meg max 7 et
miért a 2,4 jtdm el nem volt rengeteg gond?
BeeGee2015-06-30 14:40:05 // 792
Off:
156 VS 159 összehasonlítással nem értek egyet.
A 159-es nem a 156-os evolúciója, az egy tök új próbálkozás volt. Ha csak a lemez felett nézzük meg, a 156os egy könnyeden elegáns forma kívül-belül. A 159 egy direkt agresszív külsejű autó. Előtte ez nem volt divat az Alfánál. Najó, a 155 talán kivétel :). Nem is értem, hogy ez miért elvárás.
A minőségi fejlődés vitathatatlan, de vicces is lenne, ha 10 év alatt nem történt volna. Ez sztem nem mérvadó összehasonlítás.
Ha a 159 a 156 evolúciója lenne, akkor ma a 159 egy komolyan vehető BMW ellenfél lenne.
156 VS 159 összehasonlítással nem értek egyet.
A 159-es nem a 156-os evolúciója, az egy tök új próbálkozás volt. Ha csak a lemez felett nézzük meg, a 156os egy könnyeden elegáns forma kívül-belül. A 159 egy direkt agresszív külsejű autó. Előtte ez nem volt divat az Alfánál. Najó, a 155 talán kivétel :). Nem is értem, hogy ez miért elvárás.
A minőségi fejlődés vitathatatlan, de vicces is lenne, ha 10 év alatt nem történt volna. Ez sztem nem mérvadó összehasonlítás.
Ha a 159 a 156 evolúciója lenne, akkor ma a 159 egy komolyan vehető BMW ellenfél lenne.
Giuntini2015-06-30 14:38:59 // 791
Szerintem el lehet rabolni vevőket a BMW-től. Nekem sok ismerősöm van akinek BMW-je van, főleg 3-as, és a legnagyobb része azt mondta, ez az utolsó. Belül gagyi, rengeteg probléma, nehogy már akkora etalon legyen. Én is vezettem nemrég 320d-t, nagy csalódás volt. A fogyasztás pedig csak a 4 hengeres dízeleknél kiemelkedő, aminek a járáskultúrája mélyen az 1.9 Alfa alatt van, rendkívül idegesítő magasabb fordulatszámon a kerregés. Haverom most vett egy vadiúj 0 km-es 430d-t, igaz az 300 valahány lovas, de azt mondta lazán bekajálja a 10l-t 150-es tempónál. A speckóban pedig nagy kamu van. Az erőt etetni kell. Legalább az Alfa bevallja viszonylag normálisan a magasabb fogyasztást a 2.4-nél. A BMW-nek pokolian jó a marketingja, és a rosszabbat is könnyedén el tudják adni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.