Fórum >> Típusok >> Giulia

.......................2015-06-30 15:12:16 // 801
ezt csak úgy tudnánk megnézni ha mennén egy versenyt a KUL on
.......................2015-06-30 15:10:37 // 800
csip nélkül sem ment jobban
Zsunior2015-06-30 15:08:31 // 798
vagy vetesd ki a csippet, mert rossz :D
Zsunior2015-06-30 15:07:36 // 797
Szosza, nézesd meg az autódat.
Chip nélkül mentem a Breraval 240et GPSel és az órával is mérve.
A 320D pedig semmilyen sebességtartományban nem ellenfél. :)
.......................2015-06-30 14:55:41 // 795
Németo ban ,simán
a Brera megy 225 kmht max nagy kínlódva
többször is kipróbáltam
mentem már 120d mögött,320d mögött is
100 as tábla után padló ,és bakkaer nem tudom utolérni egyiket sem,söt a 120d még el is megy ,mert 240kmh ig húz
Liquid2015-06-30 14:53:01 // 794
hogy tol le a 320D?
.......................2015-06-30 14:52:05 // 793
én csak azt látom,hogy az autópályán 200 körül letolja a Brerát egy 320d
ja és a brera bekap 9 et ,a 320d meg max 7 et

miért a 2,4 jtdm el nem volt rengeteg gond?
BeeGee2015-06-30 14:40:05 // 792
Off:
156 VS 159 összehasonlítással nem értek egyet.

A 159-es nem a 156-os evolúciója, az egy tök új próbálkozás volt. Ha csak a lemez felett nézzük meg, a 156os egy könnyeden elegáns forma kívül-belül. A 159 egy direkt agresszív külsejű autó. Előtte ez nem volt divat az Alfánál. Najó, a 155 talán kivétel :). Nem is értem, hogy ez miért elvárás.
A minőségi fejlődés vitathatatlan, de vicces is lenne, ha 10 év alatt nem történt volna. Ez sztem nem mérvadó összehasonlítás.
Ha a 159 a 156 evolúciója lenne, akkor ma a 159 egy komolyan vehető BMW ellenfél lenne.
Giuntini2015-06-30 14:38:59 // 791
Szerintem el lehet rabolni vevőket a BMW-től. Nekem sok ismerősöm van akinek BMW-je van, főleg 3-as, és a legnagyobb része azt mondta, ez az utolsó. Belül gagyi, rengeteg probléma, nehogy már akkora etalon legyen. Én is vezettem nemrég 320d-t, nagy csalódás volt. A fogyasztás pedig csak a 4 hengeres dízeleknél kiemelkedő, aminek a járáskultúrája mélyen az 1.9 Alfa alatt van, rendkívül idegesítő magasabb fordulatszámon a kerregés. Haverom most vett egy vadiúj 0 km-es 430d-t, igaz az 300 valahány lovas, de azt mondta lazán bekajálja a 10l-t 150-es tempónál. A speckóban pedig nagy kamu van. Az erőt etetni kell. Legalább az Alfa bevallja viszonylag normálisan a magasabb fogyasztást a 2.4-nél. A BMW-nek pokolian jó a marketingja, és a rosszabbat is könnyedén el tudják adni.
.......................2015-06-30 14:31:36 // 790
tudjátok ez az a motor amit ígérték ,hogy bekerül a 159 be
.......................2015-06-30 14:02:35 // 787
a Jeep Grand Cherokee nak fasza motorjai vannak
ott a frankó takarékos Pentastar
vagy a HEMI
vagy a V6 VM motori diesel

nem csodálom ,hogy azt választottad

de egy a gond a Jeep nem Alfa ,és így az nem ér
(egyébként útálom a büdös sajtot)
.......................2015-06-30 13:52:48 // 785
milyen motorral sikerült?
Andy2015-06-30 13:30:44 // 784
BMW X5 vagy BMW X6 esetleg Mercedes ML 350 kontra Jeep Grand Cherokee, ez volt a kérdés februárban.
A Jeep lett a befutó, toronymagasan!
Szóval akkor AC-ig már nem mosok lábat!!! ;) :)
ASR162015-06-30 12:25:11 // 783
ha már szóba került, akkor itt egy jó kis írás az "etalonról".. ebbe a ligába még gyártani is nagyon nagy élmény, arról beszélni meg talán tök felesleges, hogy melyik a jobb..;)

http://totalcar.hu/tesztek/2015/06/30/bmw_m3_f80_teszt/
vm2015-06-30 12:17:32 // 782
164 is, 166 is...
Legyünk őszinték, minden középnagy kategóriás limuzin négy főre van szabva. Be lehet ugyan ülni hátul középre, de még egy 7-es Bimmer is vicces hátulról, hogy a fejtámlák milyen közel vannak egymáshoz ;-)
.......................2015-06-30 11:52:58 // 781
"BMW vevőrabló"
aki 2015 ben a bmw töl vevöt tud elrabolni annal megcsókolom kezét lábát
.......................2015-06-30 11:45:21 // 780
egy kis 5 hengeres diesel retro
.......................2015-06-30 11:38:43 // 777
tényleg

e 2.5 Turbodiesel 5 (spinta da un 5 cilindri VM Motori di 2494cc da 105cv).
Kazes☻2015-06-30 11:26:47 // 776
Egy-két dologban talán neked sincs igazad. 159 talán nem is volt, viszont volt egy gyönyörű Brera, aminek az elejét rátették az '59-re és az ahhoz tartozó suta műszerfalkombinációt meg beletették később a Breraba is, ahelyett a csodás egység helyett, ami abba lett tervezve. Nézd csak meg a képeken, hogy mit készített Giugiaro maestro. Egy kicsit talán azért érthető, hogy miért is mondja a pulcsis azt, amit. Kicsit kilóg szvsz. :)
Kazes☻2015-06-30 11:21:04 // 775
Öthengeres dízel már a 6-osban (1979-1987) is volt.
G-MANN🍀2015-06-30 09:57:24 // 774
Giulietta fényezve :-)
.......................2015-06-30 09:47:33 // 773
Az 5 hengeres motorok etedetileg a Lanciától jöttek
Igazi alfában 4 vagy V6 ok voltak
A Tbi ugye Fiat power train FPT
de most a Gulia ban is a Maserral közös V6 van

A technikán megosztozik minden gyár
(A Bentley Continentalban is egy az egyben Audi motorok,váltók vannak)

Ezért kell az összetéveszthetetlen egyedi forma,stílus!
mesa2015-06-30 09:43:57 // 772
Kösz, elég jók lettek, gondolom szűrővel lőttél be?!
Szerintem az eddigi legigényesebb Alfa beltér, amit alfás pályafutásom alatt találkoztam. Kifejezetten tetszenek a régi idők Alfáinak visszaköszönő jegyei, továbbá, hogy nincs térdet gyógyító vastag középkonzol, hanem a váltó ellenére is légiesen tudták kihasználni a teret.

Egy csúcs modellben ne is legyen 5 ülés!
De ha vissza emlékszem, még a 164 Superben sem volt, csak két főre kimélyítve hátul. Jó ez így!

Most már csak arra vagyok kíváncsi, a szolid sornégyesek mennyivel kevesebb kinézetet kapnak majd. Ennyi nyílást nem vágnak rájuk az zicher
Giuntini2015-06-30 09:39:37 // 771
Szívás!
Zotya 1642015-06-30 09:38:07 // 770
Majd jönnek. Az Alfa most arról szól, hogy a megfelelő békától kapjon egy puszit és ébredjen fel.....mint királykisasszony. Azt gondolom ,hogy a Giuliával ez megvalósult. Természetesen a piac diktál......majd........de ez a gép .....főnyeremény, annak, aki elérheti.Hogy mit hoz a jövő!?.....fene tudja....de ütős gépezetet kaptunk. :))
Giuntini2015-06-30 09:34:54 // 769
Most néztem meg a belső képeket, a belseje valóban rafináltan BMW vevőrabló, tipikus Alfás jegyekkel leöntve. A pult eléggé BMW-s, de a műszercsoport kifejezetten Alfa. Modern, valahogy ez az autó olyan fejlődés mint a Jaguárnál ami történt. Biztos, hogy hatalmas siker lesz, még ha bizonyos szempontból nem tipikusan Alfa. Nem mindenkinek tetszhet a 159 retro belseje. Engem az fogott meg nagyon benne. Sok mindenben felidézte a régi Alfákat (1750/2000), vagy a hatvanas évek Ferrariját (pl. 250 Lusso). Nem mindenkinek tetszett ez a stílus. Nekem meg ez a mindenem.
.......................2015-06-30 09:27:01 // 768
Szép szép,
De hol vannal a fasza Alfa coupék ,spiderek?
egyáltalán gyárt a FCA cupét ?megfizethető áron(a maser Gt nem ér a 60millájával)
Mindíg is voltak,Alfetta ,Sprint ,GT Brera,....
De tőlem akár lancia is lehetne
Sőt fiat is

Beáldozták a Maseratiba
Giuntini2015-06-30 09:25:16 // 767
Ehhez én is csatlakozom!!
Giuntini2015-06-30 09:22:17 // 766
Nem mindenben adok igazat neked! A 156 valóban sikeresebb volt, mint a 159, pedig az a csúcsra hozta a 156 által kijelölt irányt. Mérföldekkel jobb minőségű elődjénél, futóműve összehasonlíthatatlanul jobb mint a 156-é. A dízel motorválaszték ütős volt, mert volt egy minden igényt kielégítő 1.9, és egy bemutatásakor talán kategóriájának legerősebb öthengeres dízele. Igen mind FIAT alapú. Senki nem szólja le az Audit, mert VW motorokat használ! Mellette dízel fronton biztos nem jobb mint a FIAT dízelei. A benzin motoroknál annyi volt a probléma, hogy évek alatt elfogytak. Kellett volna egy igazán ütős motor, nem kellett volna annyi GM eredetű motor, amik igencsak átlagosak voltak. A Tbi túl későn érkezett. És kellett volna egy GTA utód, ami konkurenciája lett volna az M3-nak. Ami a Giuliát illeti, nekem semmi bajom a formával. Nem lehetett még egy 159-et csinálni. Nem kell állandóan formatervezési remekművel előállni, aztán sok minden megy a használhatóság rovására. A 159 nem tudott konkurálni a vetélytársakkal használhatóságban, mert annyira szűkös a hátsó lábtér, eleve nagyobb családosok nem vették. Tévedsz, hogy nincs benne a Maserati! Az egész vonalvezetés, ha figyelmesen megnézed a nagyobb testvéré. Megtévesztő a hátsó ajtó BMW-ssége. De ez nem számít. A hátulja is nagyon Maseratis. Egyszerűen most ilyen autó kellett, ami képes lesz elhódítani vásárlókat a BMW-től. és az Auditól. Nem olyan merész a formája mint a 159-é, de jó ideig ebben a kategóriában nem is fognak ilyen merész formát kihozni. Mindenesetre a Giuliát élőben kell látni, úgy látjuk igazán az arányait. Ha megnézed az arányokat teljesen a Ghiblié. Én nagy sikert várok a Giuliának, pedig az ára talán még feljebb lesz mint a bajor ellenfeléé.
Liquid2015-06-30 08:52:51 // 765
összefoglalta :)
quasimoto2015-06-30 01:06:04 // 763
A 156 bomba siker volt. Hülyeség azt írni, hogy nem. A 159 azzal tragikus motorválasztékkal kilátástalan volt eleve. Semmi köze a formának a sikertelenséghez. Az Alfa nem azért volt sikertelen mert túl extravagáns forma volt, hanem mert az extravagáns forma közönséges technikát takart. A Fiat Brava alapú 145 és társai nem mozgatták meg a világot, mert az elődök túl jók voltak. Egy versenyautókat idéző technikájú 75 után mit kezdjek egy szép de átlagos technikájú utóddal? Most kaptunk extravagáns technikát átlagos külsővel. Ez van. Az Alfetta limuzinnak se a formája volt ami magával rántotta az embert. Az Alfa nem feltétlenül volt mindig a dizájn nagykövete, ilyen szinten visszatértünk az alapokhoz. Ettől függetlenül sokan csalódottak, hogy az önjelölt dizájnerek sok esetben kategóriákkal ütősebb formatervekkel rukkoltak elő, mint a gyár. Meg tudom őket érteni. Én is sokkal jobbat vártam, és baromi csalódott vagyok, de 2015 - ben a pulóverestől Maseratit várni Alfa logóval Alfa áron naívság lett volna. Ha félreteszem az Alfa mániást, még meg is értem a gyárat, ha nem akart egy Maserati alapú Alfát kihozni ami szebb mint egy Maserati...Mindenesetre ha a full extra sportverzió így néz ki, akkor az alapverzió igencsak szerény látvány lesz, hát ez van. A gyár kicsit ellentmondásba került önmagával. Az átmatricázott Fiat nem fogyott, az Alfa jeles Maserati talán túl jól is fogyna. Majd meglátjuk. A kategória rendkívül szűk, alig van vetélytárs, akik vannak nem néznek ki jobban, sőt erősen hasonlóak. Akik unták a BMW - t a Lexust Infinity - t most vehetnek egy olasz huligánt anélkül, hogy feszetgetniük kellene ízlésük határait...
GTPeti2015-06-30 00:18:37 // 762
Jeremy ON-nos megnyilvánulásához mit szóltok?
GTPeti2015-06-30 00:17:04 // 761
Nyugi Dömpi, annyira az olaszok sem hülyék, hogy a kész autóba ne ülhessenek be öten... :)
Dömpi (il dottore)2015-06-29 23:53:11 // 760
Na, most belém hoztad a frászt!
Mit veszek, ha kihullik alólam a 159 és mégsem lesz 5-személyes GIU? Veszek ford mondejót? vagy bömbölőt?

Hogy nekem mindig van valami, ami miatt esz az ideg! áááááááááh
Tedi2015-06-29 23:40:13 // 759
A QV negyszemelyes, ez biztos. Szerintem nem hulyek, tuti otfos lesz a tobbi verzio
Dömpi (il dottore)2015-06-29 23:27:17 // 758
UGYE NEM 4-SZEMÉLYES? HA IGEN, VÉGEZTEM AZ ALFA ROME-VAL! (5-FŐS A CSALÁD)
Tedi2015-06-29 23:25:12 // 756
Te meg egyen ulsz eppen :D
Halesz2015-06-29 23:21:22 // 755
Ja és hátul csak két ülés van!
Halesz2015-06-29 23:19:17 // 754
Kinyitották, de nem lehetett fotózni közvetlenül.:( eszméletlen vagány belül!
Pár kép, amit az ablakon keresztül tudtam csinálni.



És beigazolódott az, ami a MiTo-nál és a Giuliánál is történt, amikor megjelentek: élőben sokkal jobban működik a formaterv. Nekem hátulról, oldalról a kedvencem!
Dömpi (il dottore)2015-06-29 23:13:59 // 753
Bár már a kezemben is lenne egy ....
Dömpi (il dottore)2015-06-29 23:09:06 // 752
hát igen, a szépség a részletekben rejlik :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.