A light truckot ki ne hagyd! :)
Erhard, nem értek hozzá, de gyanítom, hogy a költségekbe nem csak a fejlesztési költséget kell beleszámolni, hanem az előállítás és fenntartás költségét is. Gyártó sor upgrade kombihoz, alkatrész infrastruktúra, szervizek felkészítése, stb. Nyilván ezek kisebb költségek, mint egy SUV fejlesztése.
Viszont ha a felmérések alapján az jött ki, hogy 100 vásárlóból 5 venne kombit, 30 meg SUVot, akkor a kombi gyártása kevésbé lesz kifizetődő. Az ott megspórolt összeget meg befektethetik egy jövedelmezőbbnek ígérkező szegmensbe.
Nem mondom, hogy tetszik amerre változik az autóipar, de nem csodálkozom, hogy data driven módba kapcsolt a Fiat.
BeeGee2015-09-01 13:39:26 // 1140
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-01 12:21:05 // 1139
nem lesz sok...most olvastam mennyi új modellt dobnak piacra, jön spider, cupe, suv stb....na végre lesz kínálat :)
vm2015-09-01 12:10:04 // 1138
Sok lesz az... ;-)
.......................2015-09-01 10:25:36 // 1137
Ha a középkategória is csak fele annyi autót adnak el,
Akkor minek a Gulia egyáltalán?
Bemelegítő gyakorlat?
ha lehet hinni a diagrammak akkor ha az én pénzem lenne a cégben akkor a Guliát nem engedném gyártani a 4C 8C ket sem
Kizárólag SUV ot,és Crossovert gyártanék
Akkor minek a Gulia egyáltalán?
Bemelegítő gyakorlat?
ha lehet hinni a diagrammak akkor ha az én pénzem lenne a cégben akkor a Guliát nem engedném gyártani a 4C 8C ket sem
Kizárólag SUV ot,és Crossovert gyártanék
.......................2015-09-01 10:14:57 // 1136
Szóval az alfa akkor tömeg SUV gyártó akar lenni akkor?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-01 09:43:32 // 1135
nem hinném, hogy akkora többletköltség lenne egy SW az 59-nél is 90%-ban megegyezik a két modell csak a csomagtartó tér el egymástól....
ez egy ballépés a gyár részéről, azt hittem lesz a 4 ajtós modell mellett SW meg Cupe is
ez egy ballépés a gyár részéről, azt hittem lesz a 4 ajtós modell mellett SW meg Cupe is
BeeGee2015-09-01 09:06:18 // 1134
Ez jogos, de nekik van miből próbálkozni. Azt el tudom képzelni, hogy a felmérések szerint nem ütötte meg a kombira vágyók (potenciális vásárlók, nem a fanok) aránya a gazdaságos szintet. Ezen nem csodálkozom, mert kb mindenhol valamilyen SUVot keresnek.
EU:
USA:
Azt is megkockáztatom, hogy ha annak idején a Kamallal kijöttek volna 2004-2005 körül, ma sokkal jobban menne az Alfának.
EU:
USA:
Azt is megkockáztatom, hogy ha annak idején a Kamallal kijöttek volna 2004-2005 körül, ma sokkal jobban menne az Alfának.
Haddel2015-09-01 06:01:30 // 1133
Tedi2015-08-31 23:36:45 // 1132
Tudni kéne, hogy amire Marchionne hivatkozik (csak Európában van piaca) igaz-e. Kíváncsi lennék, hogy az amcsiknál, meg Kínában hogyan állnak a kombikkal, az eladások hány százalékát teszik ki. Addig vaktában kurvaanyázunk...
GTPeti2015-08-31 23:23:25 // 1131
Ha már sziluettre csináltak egy 3-as BMW-t, akkor tovább is lapozhatnának a prospektusban és meglátnák, hogy létezik belőle Touring.
GTPeti2015-08-31 23:21:40 // 1130
Nekem az idióták szó ugrott be először... Nem normálisak, ha így lesz.
Fater (Norbi)2015-08-31 20:47:55 // 1129
Csatlakozom az előttem szólóhoz.
A konkurencia (BMW, VW, Audi) a hasonló kategóriájú autóinak 50-70%-át kombi karosszériával adja el. A 156-os és a 159-es kombit is a kategóriájában a legszebb autónak minősítették, sőt divatot teremtett...
A kombi kifejlesztése már nem kerülne sokba szerintem és többet hoz a konyhára. Sok az olyan fiatal családos ember, akinek igénye van nagyobb csomagtérre, de nem akar behódolni a SUV-oknak.
Aki mediterrán hangulatú kombit keres, csak a SEAT-nál találja meg (igaz nagyon gagyi a műszerfala).
A konkurencia (BMW, VW, Audi) a hasonló kategóriájú autóinak 50-70%-át kombi karosszériával adja el. A 156-os és a 159-es kombit is a kategóriájában a legszebb autónak minősítették, sőt divatot teremtett...
A kombi kifejlesztése már nem kerülne sokba szerintem és többet hoz a konyhára. Sok az olyan fiatal családos ember, akinek igénye van nagyobb csomagtérre, de nem akar behódolni a SUV-oknak.
Aki mediterrán hangulatú kombit keres, csak a SEAT-nál találja meg (igaz nagyon gagyi a műszerfala).
VKG231!!! (156+75)2015-08-31 20:31:35 // 1128
Há ezek hülyék.
Tedi2015-08-31 20:01:04 // 1127
Hogy őszinte legyek én sem értem a dolgot, pont azért, amit Ystuc írt. Annyiban mondjuk "hibádzik" a dolog, hogy a BMW mindenféle rétegfost csinál, mert megteheti. Kis túlzással, ha egy seprűnyélre rátennék a BMW logót, vennék, mint a cukrot. Az Alfának azért nem ekkora a játszótere, értem, ha óvatosak. Egyelőre. Aztán ki tudja?! Ha jól mennek az eladások, lehet, hogy átgondolják a dolgot. A kérdés, hogy lesz-e rá lovetta. Az 5 milliárdból kettőt már eltapsoltak a Giuliára meg az új motorpalettára, a többiből ki kell hozni hat új modellt.
W.2015-08-31 19:57:21 // 1126
Aki a Giulia mellé megvesz egy SUV-ot, annak jól megy! 😉
W.2015-08-31 19:56:16 // 1125
Öreg hiba..... Pedig elkezdtem spórolni... 😕
ystuc2015-08-31 19:47:59 // 1124
Audi, Merci, VW és BMW hasonló kategóriájában van kombi. Ott ez nem probléma? Csalódott vagyok.
BeeGee2015-08-31 17:57:35 // 1123
Kár, mert jól néz ki. Mondjuk két SUV mellé tényleg felesleges lenne a palettában.
Kazes☻2015-08-31 17:43:07 // 1122
Kááár... nekem nagyon tetszenek, és több más típusból kifejezetten hiányzik is... most ilyen lesz ez is. :(
De természetesen a berlinának továbbra is örülök és szurkolok, hogy hozza amit elvárnak tőle Milánóban. Annak meg mégjobban örülnék, ha hozzám is ideérne egy... :)
De természetesen a berlinának továbbra is örülök és szurkolok, hogy hozza amit elvárnak tőle Milánóban. Annak meg mégjobban örülnék, ha hozzám is ideérne egy... :)
Tedi2015-08-31 14:44:36 // 1121
VKG231!!! (156+75)2015-08-28 15:04:21 // 1120
Zuzu Pétals kutya fasza! :D
.......................2015-08-28 12:23:27 // 1119
http://www.google.es/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0CCQQFjACahUKEwiMhJ7ewsvHAhXBsxQKHZ-dDG4&url=http%3A%2F%2Fkefoportal.kefo.hu%2Fimages%2Fdownload%2Fjarmuipar%2Fprezentaciok%2Fsze_eload_6_kefo.pdf&rct=j&q=gumiabroncs%20tapad%C3%A1sa%20pdf&ei=hzHgVcykNcHnUp-7svAG&usg=AFQjCNFynnLMJtDJNSjhGfaY5WMUzep62Q&sig2=WNcgqnSVRgmp13dzCV8MIw
Versenyautó technika
Versenyautó technika
Kócosw2015-08-28 07:54:04 // 1118
Volt mar a Nordschleife-s vid?
G-MANN🍀2015-08-27 10:19:47 // 1117
159 SW Ti futómű az eddigi legjobb amivel én autózhatam :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-08-27 09:43:06 // 1116
És különösen jó is az a futómű. SW bódéval, 1.9 dezsővel, Ti úthenger kerekekkel vezettem, tökéletes. :-) Nem érződött orrnehéznek, határon autózva picit indult a fara. Az orrát nem túrta egyszer sem. Lehet egy 2.4 plusz súlya ront rajta, de amúgy is 1.8 TBi-vel lehet a legjobb az az autó :-) Már majdnem olyan élvezetes mint a 146, csak sokkal kényelmesebb :-P És gyorsabb is....persze :-)
Liquid2015-08-27 09:40:09 // 1115
ahol az összkerekes az árokban van, ott az orrtolós is :)
Egyzser tényleg kéne csapatnunk egyet mondjuk a Bakonyban...
Egyzser tényleg kéne csapatnunk egyet mondjuk a Bakonyban...
WarbiRunner (Gyuri)2015-08-27 09:37:19 // 1114
Le a kalappal..:-)
mizooo2015-08-27 04:58:29 // 1113
Hagyjátok már a francba a Mito-t ki a francot érdekel ebben a topicban de komolyan......
.......................2015-08-27 01:02:25 // 1112
Tudod mit ,gondold úgy ahogy akarod
Bizonyára tök hülye aki 7 éve hajt Mitot,
De a Winkler meg a többi firkász megmondja a frankót
Bizonyára tök hülye aki 7 éve hajt Mitot,
De a Winkler meg a többi firkász megmondja a frankót
VKG231!!! (156+75)2015-08-26 19:19:42 // 1111
Már bocs, de én valamiért a gyári beállítások alapján hasonlítom össze az autókat. Ha a gyár úgy állította be, ahogy, annak egészen biztosan van oka...
Ez alapján tekergesd el össze-vissza egy wtcc autó futóművét, rakj be alá 135/75-ös 1962-es évjáratú semperit gumikat, aztán csodálkozz rajta, hogy szar...
Ez alapján tekergesd el össze-vissza egy wtcc autó futóművét, rakj be alá 135/75-ös 1962-es évjáratú semperit gumikat, aztán csodálkozz rajta, hogy szar...
VKG231!!! (156+75)2015-08-26 19:16:47 // 1110
A lényeg, hogy mindenki hülye, csak az nem, aki helikopter ugye...?
Nekem aztán mindegy amúgy, de ne mondjuk már azt, hogy egy mcpherson-csatolt lengőkar jobb futómű (akármilyen szinten is) egy akármilyen elöl-hátul KKL-nál... Nem hogy a kategória legjobb elsőkerekes futóművénél... Ugyan már. Ráadásul napi szinten vezetem a két konstrukciót és a KKL sírva röhögi körbe a mcpherson-csatolt lengőkart kanyarban és döccenőkön is. Lehet ezt akármeddig reszelni, nem lesz egy szinten.
Főleg azon tény ismeretében vicces amit mondasz, mert motorverziótól függően minimum a súly 63 (!!!) %-a jut az első kerekekre, ami még viccnek is kicsit durva... (A jtd-nél még több)
Nem azt mondom, hogy kizárólag az 50-50% a lényeg (hiszen a tömegközépponton is múlik a precizitás), de a Mito igencsak messze van a tökéletestől.
Nekem aztán mindegy amúgy, de ne mondjuk már azt, hogy egy mcpherson-csatolt lengőkar jobb futómű (akármilyen szinten is) egy akármilyen elöl-hátul KKL-nál... Nem hogy a kategória legjobb elsőkerekes futóművénél... Ugyan már. Ráadásul napi szinten vezetem a két konstrukciót és a KKL sírva röhögi körbe a mcpherson-csatolt lengőkart kanyarban és döccenőkön is. Lehet ezt akármeddig reszelni, nem lesz egy szinten.
Főleg azon tény ismeretében vicces amit mondasz, mert motorverziótól függően minimum a súly 63 (!!!) %-a jut az első kerekekre, ami még viccnek is kicsit durva... (A jtd-nél még több)
Nem azt mondom, hogy kizárólag az 50-50% a lényeg (hiszen a tömegközépponton is múlik a precizitás), de a Mito igencsak messze van a tökéletestől.
.......................2015-08-26 19:07:13 // 1109
Azokon szar gyárilag a kerékösszetartás,
Rendes értékre állíutva nagyon precíz a Mito kormányzás,sokkal precízebb mint a Brera
Rendes értékre állíutva nagyon precíz a Mito kormányzás,sokkal precízebb mint a Brera
.......................2015-08-26 19:05:01 // 1108
Vagy a tesztautó volt szar vagy az út ,mert a párom is és én is soksokat vezettük a Mitot
Egy kezemen mwg tudom számolni hogy a vdc a 8év alatt hányszor kapcsolt be
Szerintem nem kell ahhoz kommentár,hogy 10cm eres hóban a sok hátsókerekes az árokban a Mito meg simán elmegy ott ahol a x es bmw csodák csődöt mondanak
Nekem mondod hogy olvass utána?
2009 óta kenem neki
A Bakonyban sincs ellenfél Zirc felé
Lemaradnak a kanyarban a hátsókerekes csodák
Szerintem nem kellene elhinnetek amit mások leírtak
Azok valszeg nem tudnak vezetni..
Ha nekem nem hiszel bérelj ki egyet ,egy hosszú 7végére
Meg fogsz lepődni mennyire jól fekszik és kezes
Egy kezemen mwg tudom számolni hogy a vdc a 8év alatt hányszor kapcsolt be
Szerintem nem kell ahhoz kommentár,hogy 10cm eres hóban a sok hátsókerekes az árokban a Mito meg simán elmegy ott ahol a x es bmw csodák csődöt mondanak
Nekem mondod hogy olvass utána?
2009 óta kenem neki
A Bakonyban sincs ellenfél Zirc felé
Lemaradnak a kanyarban a hátsókerekes csodák
Szerintem nem kellene elhinnetek amit mások leírtak
Azok valszeg nem tudnak vezetni..
Ha nekem nem hiszel bérelj ki egyet ,egy hosszú 7végére
Meg fogsz lepődni mennyire jól fekszik és kezes
VKG231!!! (156+75)2015-08-26 18:51:03 // 1107
Nagy csodát egyetlen elsőkerekes platformtól sem szabad várni, ahhoz túl sok kompromisszumot kell kötni a tervezés-gyártás során... A WTCC autók között nagyon nagy különbség nincs első és hátsókerék-meghajtás között (pálya függő igazából, hogy melyik melyiken gyorsabb), de utcán kicsit fájna az a futómű... Pedig egész semleges tud az lenni. De mi puhák vagyunk ahhoz! :D
De azért a 159 platform különösen igényes futóművet kapott.
De azért a 159 platform különösen igényes futóművet kapott.
Zsombor2015-08-26 17:51:34 // 1106
OFF a téma a Brera miatt, de a lényeg, hogy valóban a Brera is többet tud, mint amit merek, mindazonáltal szerintem rosszabb a súlyelosztása mint a 159-é, simán csak azért, mert egy ugyanakkora motorhoz csatlakozik egy jóval kisebb bódé, bár full laikus vagyok. Nem szereti az éles kanyarokat, a kicsit sodrósakban, nagy tempónál meg érezni, hogy folyton ki akar törni az eleje. Nem erre van kitalálva.
VKG231!!! (156+75)2015-08-26 17:06:10 // 1105
*szaglászott.
Lassan elfelejtek magyarul :D
Lassan elfelejtek magyarul :D
VKG231!!! (156+75)2015-08-26 17:02:52 // 1104
80 ezer? Az szinte ingyér' van, én minimum 100 ezret gondoltam, főleg így, hogy megtudtuk, hogy tényleg a nagyfiúk játékába rondít bele... (I mean 911 GT3 RS???)
VKG231!!! (156+75)2015-08-26 17:01:49 // 1103
Anno én csak egy 1.4 TB 155 pacisat vezettem, de az csinálta azt is, hogy folyamatosan szaglászot az orra kanyar közben... Ezt asszem utána a Winkler is írta az 1.6 dejzelről, szóval jó eséllyel ez is kiviteltől teljesen független.
Nem szerencsés, kivéve ha az ember folyamatosan Walter Röhrlnek akarja magát érezni... :)
Nem szerencsés, kivéve ha az ember folyamatosan Walter Röhrlnek akarja magát érezni... :)
Tedi2015-08-26 16:48:19 // 1102
Na, hogy kicsit ontopic is legyek...:)
Legutóbb 40 ezerre taksálták az alapmodellt és 80 ezerre a QV-t. Ha a Juliska árából indulunk ki, még reális is lehet...
Legutóbb 40 ezerre taksálták az alapmodellt és 80 ezerre a QV-t. Ha a Juliska árából indulunk ki, még reális is lehet...
Tedi2015-08-26 16:28:23 // 1101
Totál teljesen off, de szosza, én eddig nem vezettem sokat Mitót, de teszteltem pár darabot. Motortól totál függetlenül egy dolog volt, ami nekem nem tetszett: amit Vitaprix is ír, hogy a segge folyamatosan elpattog és bele kell korrigálni. Konkrétan félelmetes és nem élvezetes. Oké, egyenes úton nyilván nem, de ha már jön egy kisebb kanyar, akkor csá van. És ezek zsír új tesztautók voltak, szóval ez nem bug, hanem feature.
ON
ON
VKG231!!! (156+75)2015-08-26 16:03:17 // 1100
Olvass utána. A mitonál rosszindulatúbb futóművű új autó talán a 80-as évek végén jelent meg utoljára. A VDCnek kell összeszednie állandóan, mert kvázi kezelhetetlen a feneke raliversenyzőn innen. A keményebb stabilizátor meg csillapítás pont a kiautózható határmezsgyét szűkítette le a GPuntohoz képest. Pedig egy kicsi sportos autóban pont az a lényeg, hogy ne kelljen hozzá eszméletlen élesnek lenni de tempót azért lehessen autózni...
Az, hogy te mit érzel- azok után, hogy szerinted a hegyi szerpentin egy baromság mert folyton a kormányt kell tekergetni- szerintem kissé irreleváns.
Ahogy azt Davide Cironi is elmondta : az ARNA-n is átestünk, majd a Miton is túljutunk...
0.9 Twinair... Istenem...
Az, hogy te mit érzel- azok után, hogy szerinted a hegyi szerpentin egy baromság mert folyton a kormányt kell tekergetni- szerintem kissé irreleváns.
Ahogy azt Davide Cironi is elmondta : az ARNA-n is átestünk, majd a Miton is túljutunk...
0.9 Twinair... Istenem...
.......................2015-08-26 15:33:44 // 1099
Mi megy keresztbe?
a Mito nemigen,
Nagyon kevés olyan precízen irányítható auto van mint a Mito
Télen kb. 1,5 Szer annyival megyünk mint az átlag és még akkor sem veszélyes
Baromira nem hiányzik a hátulkaparás belőle,így is élmény hogy azt teszi az autó amot te sueretnél
a Mito nemigen,
Nagyon kevés olyan precízen irányítható auto van mint a Mito
Télen kb. 1,5 Szer annyival megyünk mint az átlag és még akkor sem veszélyes
Baromira nem hiányzik a hátulkaparás belőle,így is élmény hogy azt teszi az autó amot te sueretnél
Liquid2015-08-26 14:07:39 // 1098
Brerával még nem kanyarodtam de a 159-cel kiválóan lehet, előbb fogy el a merszem mint az autó elérné a határokat
VKG231!!! (156+75)2015-08-26 14:06:59 // 1097
A liga...
7’42″00 Porsche 911 GT3 Walter Röhrl
7’42″00 Lamborghini Murciélago LP670-4 SV Horst von Saurma
7’42″99 Chevrolet Corvette C6 Z06 Jan Magnussen
7’43″00 Porsche 911 GT3 RS
7’44″00 Audi R8 V10
7’44″00 Pagani Zonda S Horst von Saurma
7’46″00 Porsche 911 GT2 Horst von Saurma
7’46″00 Lamborgini Gallardo Superleggera Horst von Saurma
7’46″36 Jaguar XJ220 John Nielsen
7’47″00 Porsche 911 GT3 RS Horst von Saurma
7’47″00 Ferrari 599 GTB Fiorano
Ez nem kispálya..
7’42″00 Porsche 911 GT3 Walter Röhrl
7’42″00 Lamborghini Murciélago LP670-4 SV Horst von Saurma
7’42″99 Chevrolet Corvette C6 Z06 Jan Magnussen
7’43″00 Porsche 911 GT3 RS
7’44″00 Audi R8 V10
7’44″00 Pagani Zonda S Horst von Saurma
7’46″00 Porsche 911 GT2 Horst von Saurma
7’46″00 Lamborgini Gallardo Superleggera Horst von Saurma
7’46″36 Jaguar XJ220 John Nielsen
7’47″00 Porsche 911 GT3 RS Horst von Saurma
7’47″00 Ferrari 599 GTB Fiorano
Ez nem kispálya..
VKG231!!! (156+75)2015-08-26 13:58:06 // 1096
Szerintem egyetlen grantourismotól sem várhatja azt joggal senki, hogy olyan legyen az úton, mint egy kisautó...
VKG231!!! (156+75)2015-08-26 13:56:50 // 1095
Ti amo Giulia per sempre! Grazie!!!
:D
:D
Zsombor2015-08-26 13:24:47 // 1094
A Brével azért ne akarjunk nagyon nagyokat kanyarodni :) Kicsit tempósabban vett kanyaroknál érezni, ahogy az az egytonnás monstrum ott az elejében centrifugálisan más pályára szeretne állni :) Megjelenésében viszont valóban mai napig megállja a helyét. Szerencsére a Brerát eddig is megbámulták és ezután is meg fogják, pláne, ha szépen ki van glancolva.
Kazes☻2015-08-26 13:22:00 // 1093
GTPeti2015-08-26 13:17:43 // 1092
510 lóerővel és 1,3 tonnával legyen is q... gyors. :)
VKG231!!! (156+75)2015-08-26 13:03:27 // 1091
Akkor jól hallom, hogy a zöld pokolban 7:43???
Azt a kurva. Az már szupersportautó felségterület...
Azt a kurva. Az már szupersportautó felségterület...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.