Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-19 08:34:53 // 2595
mivel BMW fan össze konfiguráltam egy 3-ast 330i-t ami 252 lovas ugyan azzal a felszereltséggel, mint a Veloce na a BMW 15 milla, szóval tényleg igaza van egy gyengébb bajortepsi drágább jóval, mint az Alfa ... ha nem lenne kretén utána nézne az áraknak és utána vagdalkozna, sokat el fognak adni a németekhez ilyen áron és bizony BMW-s vásárlókat is el fognak csalni...
Kócosw2016-10-19 07:35:52 // 2594
neztem en is vannak erdekes megnyilvanulasai :)
egyre en is azt mondtam nem marhasag. Egy fullos Giulia veloce uj arabol kijön egy fullos 1.6 tipo, meg egy ford mustang egy 5,7 es hemivel :) Ezzel nem tudtam vitatkozni...
Amugymeg irta hogy igy bmw kasztni meg ugy, ,csak megkell nezni mi van egy julis meg mi van egy bmw alatt,es miert parszaz kilo a sulykülönbseg....
Most vezettem hosszabb uton egy 318 D -t hat mit mondjak nemtom hova tenni...megy meg minden,de nem ad semmit...Ha valak iezt keresi akkor a bmw nel jo helyen van..kigyorsitaskor erzödik a kocsin mennyi sulyt cipel...
Zsolt1552016-10-19 07:15:12 // 2593
Ez jó hír. Csak így tovább. Reméljük meg lesz az is! :-))
Coyote2016-10-19 07:01:23 // 2592
Rákoczi Feri is kapott egyett teszt vezetni :-) Kéne vele egy riportot csinálni utána, hogy milyennek látta ;-)
Coyote2016-10-19 05:48:26 // 2591
Irigykedve olvastam a cikket, hogy milyen jó nektek. 4 nap ezzel a szépséggel :-)
Halesz2016-10-19 05:17:35 // 2590
Tedivel megírtuk, milyennek látjuk a Giuliát. Négy nap tapasztalata két oldalba sűrítve. Talán kicsit hosszú, de megpróbáltunk mindent leírni, ami eszünkbe jutott a 2.2-es, 180 lóerős Giuliáról.

http://alfaamore.hu/magazin/alfagiulia_super_teszt
Giuntini2016-10-18 23:03:04 // 2588
Most olvastam a Quattroruotéban, hogy a Giulia megnyerte az Auto Europa 2017 díjat. Ez az előszobája az Év Autója díjnak. Egyetlen japán gyártó nem hozott ki olyan autót, ami konkurálhatna a Giuliával!
BCS2016-10-18 22:43:31 // 2587
Nem beszélve arról, hogy ezek a régebbi Alfák 8-10-12 vagy még több éves formatervek, de még mindig időtállóbbak, mint bármelyik másik gyártónál. Ma is tök jól mutatnak valóban, nem úgy mint egy japán vagy egy német, ami 3 ciklus váltással tudja hozni a forma szavatosságát vagy nem...
Giuntini2016-10-18 22:36:41 // 2586
Szerintem ma már a szépet meg sem látják. Amit az átlag mond, az a követendő példa. Az Audi vagy a Bmw most már olyan autókat gyárt, hogy egy A4-es megkülönbözhetetlen az A6-ostól mérőszalag nélkül, a 3-as meg az 5-östől, mégis azok a szép autók, mert valaki elbégeti magát, és a többi is utána béget. A 159 ebből a szempontból különbözött, és különbözik, mert az még a mai napig is egy feltűnő egyéniség. A Giulia baromi jól néz ki, de nem olyan feltűnő. A Giuliánál bele kell menni a részletekbe, és ott lehet felfedezni a szépséget. Ezt viszont a csordaszellemben nevelt emberek nem képesek, és nem is akarják meglátni.
Tedi2016-10-18 22:06:47 // 2585
Igazságtalan, ez igaz :)
De tudod, akinek olyanja van, hogy Yetit, meg ilyeneket vesz...nos az asszem ennyi :D
Ok, a szép az, ami érdek nélkül tretszik, de akkor ez alapján a szép dolgok 90 százaléka nem létezik :D
BCS2016-10-18 21:58:50 // 2584
Persze, ízlések és pofonok. Csak az kúrja fel az ember agyát, hogy ezzel tovább rombolják adott márka, típus hírét.
Ma egy "nagytudású" kollégámmal vitatkoztam pont erről, akinek Skoda Yetije (előtte Multiplája, Thaliája volt...no comment) van és esztétikailag fikázta az MiTo-t, a lámpája miatt...
Giuntini2016-10-18 21:45:16 // 2583
Van egy másik nagytudású a Facebookon, aki kommentelt (van még több is...), azt állítja, hogy a Giuliákat hívják vissza az intelligens fékrendszer hibája miatt. Azt állítja, hogy Veszprémben gyártják, és valami el lett rontva. Egyszerűen visítok, hogy még nincs is az autóból, de már hívják vissza őket. Ez olyan, mint amikor egy ismerősöm ismerősének volt egy 159-ese, és az azt mondta, hogy szétesik, meg zörög. A Suzukis meg a BMW-től el van halva, és egy új Alfát meg cikiz. Ért hozzá! Nem vagyok gyakori Facebook látogató, de egy két barmot elküldtem a pi...ába.
droberto2016-10-18 21:43:06 // 2582
"schobert család volt a követendő példa" - erről lemaradtam :)))
VKG231!!! (156+75)2016-10-18 20:49:58 // 2581
Kiköptem a karfiollevest a nevetéstől. Pedig 5 perce befejeztem a vacsorát... :DD

Én már voltam niemand és nem ad a véleményemre mert nem az enyém a facebook :D

Mondjuk azok után, hogy a schobert család volt a követendő példa, a balaton sound meg a kurvajó program alfacity helyett, én már semmin nem lepődtem meg :DDD
Giuntini2016-10-18 20:40:19 // 2580
Most a Szosza hozzászólásait megnézve úgy érzem, ez az ember beteg! Ennek nem autó kell, hanem egy közeg, ahol mindenki helyesel. Az Amoréról kib...ták, és most az Alfa ellen hirdetett bosszúhadjáratot. Tediék jól tették, hogy kirúgták innen! Eladta vajon a Brerát is meg a MiTo-t? Mintha elfelejtené, hogy neki két Alfája van vagy volt. Biztos, hogy megzakkant.
Haddel2016-10-18 20:32:19 // 2579
Én annak örülök ,hogy egy alap dizelt próbálhattam ,ki ,és nem a benzines veloce változatot.Különben lehet ,hogy arra gugliznék rá esténként ,hogy melyik szervem nélkül tudok élni😃
Piritu - 1.000.0002016-10-18 20:29:10 // 2577
:-OOOOO
Itt meg az 1,6 mjet volt az istencsászár :-DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 20:26:05 // 2576
a BMW 140i-re húzogatja, hogy mennyivel jobb, mint a Gyula :)))))))) áhhh van baj rendesen, szerintem túl sokat járt a bécsi kék osztriga bárba
Maxwell2016-10-18 20:18:25 // 2575
Sajnos nem csak az autón múlik. Szegény Giulietta is azért maradt le róla, mert nem volt elég zöld... Akkor épp trendi volt ha valami nagyon villanyos.
Tedi2016-10-18 20:03:03 // 2574
Mindig is az volt :D
Liquid2016-10-18 19:59:37 // 2573
hol? valszeg letiltottam vagy mi :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 19:58:47 // 2572
uhh a Szosza kurva nagy BMW Fan lett osztja az észt rendesen a Faszbúkon, szerintem fizet neki a BMW ...áhhh mekkora egy madár lett :))))
Liquid2016-10-18 19:56:52 // 2571
"De attól még a Vezúv a helyén marad" ez szép volt, tetszik! :)
Tedi2016-10-18 18:05:05 // 2570
Őszintén szólva telibeszarom :) Nem azért, mert Papp Tibi egy isten, hanem azért, mert nem tetszhet mindenkinek ugyanaz. Értem, hogy miért fikázzák a MiTót. Én erre azt tudom mondani, hogy szíve joga hozzá, nekem tetszik minden tekintetben, nem hiába vettem egyet. De attól még a Vezúv a helyén marad, hogy egy autós újságíró szerint nem jó autó. :)
Giuntini2016-10-18 18:02:00 // 2569
A MiTo-t nem ismerem, de nekem tetszik a formája, még ha egy luxus Punto is. A Giuliettával nincs bajom, én elfogadom a pofáját is (a hátsója egyenesen szenzációsan jól nèz ki), csak nekem a belseje egy Alfához viszonyítva nagyon szürke, hiányzik az egyéniség. A 159-est is elkezdték cikizni, ez úgy látszik betegség, ha bemutatnak egy új Alfa Romeót. Mindenesetre örüljünk, hogy a szakértők ilyen véleménnyel vannak a Giuliáról. Én személy szerint nagyon várom az első összehasonlító tesztet az Auto Bildtől, biztos hogy összeeresztik a 3-as BMW-vel, a C Mercivel, és az A4-es Audival. Biztos vagyok a sorrendben; első lesz az Audi (egyértelmű, mert gusztustalan amennyire felérzékelik a VW konszern autóit), második a BMW, és harmadik a Merci. Az Alfát most nem fogják lehúzni, csak annyitfognak mondani, hogy nem éri el az Audi és a BMW színvonalát. Mellette a BMW-t jobban vezethetőnek fogják titulálni, amit csak érzésre állapítanak meg. Ezt megelőlegezték az utolsó e havi számmal, amiben a Porsche Panamera a rekorder a Nurburgringen. Nem vesznek tudomást a QV-ről. Akármit csinálhat az Alfa, a legolvasottabb német autós újságban nem érhet el eredményt. Ott megmarad szarolasznak. Ahogy a 4C- nél is jobbnak hozták ki a Toyotàt és a Lotust. Mellette a 4C piros sportülését lebazárizták. A BMW-t piros ülésekkel sportosnak titulálták. A németek a Merciben is elkezdték erőltetni a piros ülést, pedig annak idején ez csakis az Alfákban, meg az olasz sportkocsikban volt megtalálható. Az Alfákhoz mindig is passzolt, a németekben meg valóban stílustalan és bazári.
BCS2016-10-18 17:13:28 // 2568
Mondjuk a MiTo-nak meg a Giuliettának azért beszólt a cikk végén. De egy törött Avensisből azért ez enyhén szólva is ciki szerintem...,:D
Tedi2016-10-18 14:54:14 // 2567
Régen nem csinálok már ilyet, de most megtettem. Elolvastam a kommenteket a TC-s cikk alatt Facebookon. Nagyon jól esik, hogy a BMW-sek is elismerően szóltak többségében az autóról. És ez most nem azért rruváj nekem, mert végre borsot lehet törni a BMW-sek orra alá. Tisztelni kell azt, ami jó. Én is tisztelem az M-es BMW-ket, mert jó cuccok azok.
Csabi2016-10-18 14:25:20 // 2566
A váltófül egy plusz élményfaktor, ami arról szól , h én döntöm el mikor váltok nem pedig az elektronika....nem kell ezt túl pörögni szerintem, nem vagyunk egyformák, viszont ha a kezeim közé kerülne az első pár ezer km-t biztos kézzel váltogatnám...:)
RomeoOne2016-10-18 13:39:37 // 2565
Nem tudom, de ez már tényleg vicc. Az USA eladásokkal akarják felfuttatni a márkát és az SW is azért marad el, mert az USA-ban nem veszik a kombit, erre ott még mindig nem lehet kapni... Azt hiszem érik a lapát a sales manager-nek.
droberto2016-10-18 13:01:25 // 2564
Tegnap láttam a Q3-as USA eladásokat. Sajnos csökkentek az eladások 2015-höz képest. :( 418 db Alfát adtak el idén szeptemberig. :(((
Viszont kint miért nem lehet még venni mindig? Neztem a kinti Alfás oldalt és egy Manhattani dealer oldalát, és még csak a 4C-t és 4C Spidert láttam beárazva.
???
Béci Ɨ|ѯ2016-10-18 12:45:16 // 2563
Anno a 156 és a 147 is a német újságírók miatt tudott nyerni, ők szavazták rá leginkább. A 147-es ráadásul megnyerte az Arany kormánykerék díjat is, ami teljesen német belföldi. Szerintem a Giulia az első 3-ban biztos benne lesz a Volvo S90 és valami hibrid/elektromos/üzemanyag cellás mellett.
droberto2016-10-18 12:43:33 // 2562
Így van, ezért örülök nagyon. Szeretem a Tibit, de nem egy kimondott olaszautó rajongó. Csik szerintem majd jó fel pontozza majd az Év Autója választáson. :)
Már csak a Winklernek leszek kíváncsi a bölcselkedésére.
Nem véletlenül nem kaptak még az importőrtől tesztautót. :) A Slovákiaringes teszt utáni Égéstérben mondták is, hogy olyan az FCA mint az elefánt: Nehezen felejt. :)
Giuntini2016-10-18 12:32:05 // 2561
Akkor ezt nézd meg, űber brutál. Igaz kézi váltóval a QV.
//youtu.be/0105JRSdM1M
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 12:08:05 // 2560
cefet ebben a színben, meg ahogy váltogat, meg a hangja...áhhhhh
Chianti2016-10-18 11:58:30 // 2559
Én ha minden jól megy, jövő hét elején fogok elvinni egy kék, dízel, 180 lovas manuál váltósat egy tesztkörre. Már alig várom! Persze ha bele is szeretek, a veszély nem fenyeget, hogy lecseréljem az én drága Ninámat. Talán majd egyszer, valamikor, ha lesznek használtak jó áron. Addig még lehet kijön az SW verzió is.
Giuntini2016-10-18 11:46:58 // 2558
Érdekes, amikor vezettem a Giuliát, nekem nem tűnt annyira exsztrémen alacsonynak az üléspozíció, legalábbis a 159-hez viszonyítva nem. Érzésre nagyon kicsit, vagy hajszálnyival alacsonyabban ülsz benne. Lehet, hogy a Velocében a sportülések még alacsonyabbak.
Chianti2016-10-18 11:19:46 // 2557
Úgy is van! Nagyon korrekt a cikk! Látszik hogy annyira jó a kocsi, hogy egyszerűen nem lehet belekötni! Persze mindig lesznek akik megpróbálják, de úgyis csak odáig jutnak, hogy "nem szép a navi kijelzője". Ki nem sz..ja le? Bízzunk benne, hogy még jó pár évig nem kell amiatt aggódnunk, hogy megjelenik az E-Giulia... :o)
Giuntini2016-10-18 11:08:06 // 2556
Nagyon kell ez a cím! A 156-on is nagyon nagyot dobott, ez annál sokkal jobb autó, szerintem a mai túl automatizált világban kell egy olyan autó, ami visszahozza a vezetés élményét. Ez az autó egyszerűen mindenben jobb mint a többi!
Azurherceg2016-10-18 11:03:57 // 2555
fene se tudja! Azert a SUV-eraban is tudott nyerni a Passat es az Astra is. Ha a dontobe bekerul, szerintem el is hozza a dijat. Nem csak a nemet ujsagirok szava dont :-) A 156 es a 147 is nyert anno.
trxAlfa2016-10-18 11:01:38 // 2554
Erős az idei mezőny. Meglepődnék, ha nem valamelyik jóárasított konszern SUV lenne a befutó, csak hogy polkorrektek maradjanak.
Giuntini2016-10-18 10:57:07 // 2553
Szerintem már a zsebünkben van...!
Giuntini2016-10-18 10:49:05 // 2552
Ez nem semmi! Ez is azt támasztja alá, hogy a váltó pontosan tudja, hogy az adott szituációban hogy kell váltani. Az ember a gyorsulásnál nem is használja a váltófüleket, mert nem tudna olyan gyors lenni, mint az automata. A Ferrari minden váltásnál gázfröccsöket ad, és valójában az kézzel váltásra van tervezve, ez nem egy 200 ezer eurós autó, ennél a kézzel váltás csak opció. Fantasztikus, ahogy a váltó teszi a dolgát, és igazi hátbavágós élményt ad.
Azurherceg2016-10-18 10:40:06 // 2551
Nagyon jo lenne, ha a Giulia megnyerne az Ev autoja dijat. Bar onmagaban nem er semmit, ezt tudjuk, de a marketing erteke oriasi lenne. En nagyon drukkolok neki.
Csabi2016-10-18 09:59:15 // 2550
Ugyanez mozgásban Mozgóképen még jobb...:)
Kazes☻2016-10-18 09:28:19 // 2549
Nagyon jó! Ilyet még...! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-18 09:26:29 // 2548
az már biztos hogy ez semminek sem az utódja, ez egy teljesen új remekmű technikailag
127_sud2016-10-18 09:06:56 // 2547
És ebben az az igazán meglepő, hogy Papp Tibi írta! Alapból nem szereti az olasz autókat de nem bírt ellenállni a "vírusnak"...
Giuntini2016-10-18 08:44:13 // 2546
Tetszik amit a váltóról írt, hogy "D" állásban hátbavágósan igazi "Ferrariként" vált. Most már értem, hogy miért teszik opcióba a váltófüleket a QV-t kivéve. Nagyon szép, még sportautósabb a feeling, de szerintem rá fog jönni mindenki az első kilométerek után, hogy az automata jobban végzi a dolgát mint a mi kezünk.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.