Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002017-03-10 20:53:42 // 3100
Én elhallgatnám a hangját.
A váltó szerintem sokkal jobb, mint a TCT. Finomabban vált és mellette gyorsabbnak is tűnik..
A sok fokozat közül mindig abban volt, amelyikben - még N-ben is - gázra megindult a vas.
Giuntini2017-03-10 20:49:14 // 3099
Igen, én is hasonlót tapasztaltam. Nekem egyáltalán nem jött be a dízel hangja. Sajnos csak manuálissal tudtam kipróbálni. Milyen a ZF automata?
Haddel2017-03-10 20:37:58 // 3098
Ide vele!😃
Piritu - 1.000.0002017-03-10 20:06:54 // 3097
Ma a Rieglernél Győrben kipróbáltam. Farkas Dániel a szokásos üdvözlés után a kezembe nyomta a kulcsot és némi beszélgetés után egyedül hagyott a vassal. (2.2 180LE automata)


Remek autó lett. Belső mérete a 159-re emlékeztet, de - szerintem - annál finomabb. Nincs a tank érzés, könnyedén megy, mint a Giulietta.
Érdekes a nyomógombos kézifék :-)
A hátsó hajtás egyértelműen érezhető, elég kanyar közben kicsit kövérebb gázt adni.
Csendes az egész kocsi, csak a motor hangja hallható. A Giulietta motorhangja erősebb, a 159-é talán halkabb volt.
Engem megvett.

Ami kicsit furi volt az a kipufogó. Miért kell láthatóvá tenni, hogy a nagy cső csak kamu?
CseBali2017-03-10 16:02:12 // 3096
...ennyit az év autójáról:
3008 visszahívás
...tényleg "jó" döntést hoztak a kedves zsűritagok!
Azurherceg2017-03-09 19:40:11 // 3095
A Kárpát utcai Pappasnál kb. 2 hét múlva lesz 280 pacis Veloce teszt autó. Csak szólok, hátha érdekel valakit ;-)
Zsolt1552017-03-08 16:26:39 // 3094
Ez az egész év autója - sajnos - egyre inkább valóban a vicc kategóriába tartozik. Lassan tényleg az alapján adnak díjakat, hogy tetszik-nem tetszik modell és nem a tartalomért. Nem azért mondom, mert nem az Giulia nyert.
2015-ben a Passat lett úgy az év autója, hogy a BlueMotion technológiája egy nagy hazugság (csalószoftver) volt. Jó, azt mondják ez már nem az volt, de mégis jött " gyári programfrissítés" rájuk. Mégsem vonták vissza a címet, mert érdemtelen rá. Érdekes, hogy egy olimpiai címet visszavonnak csalásért, míg egy ilyet nem. De a VW csalt még a megbízhatósági teszten Németországban. Ilyen márkát még indítani sem engednék egy nemzetközi megmérettetésen.
BCS2017-03-07 18:58:11 // 3093
aka. A45 AMG természetesen
BCS2017-03-07 18:57:41 // 3092
Ez egy teljesen komolytalan és hiteltelen mérés. Fékpadon kiszerelt állapotban szokták megadni ezeket az értékeket. De görgős fékpadon mérve, sem lehet 20% eltérés...valamit nagyon elkurjantottak.

Amúgy meg állítólag lesz 350lovas változat a 2.0l-es I4 turbósból...az már majdnem C45AMG szint ugye, mínusz egy turbó. :D
Abarai2017-03-07 16:04:17 // 3091
Én is csak annyit tudok, amennyi ott le van írva. Kíváncsian várom a többi mérést.
Ollah2017-03-07 15:41:24 // 3090
Én ennél komolyabbnak gondolom a Squadra Tuning csapatát Alfa-ügyben, mert náluk kevés típus nem fordult meg az elmúlt években.
Ez ráadásul nem is a jalopnik mérése. Kerékcsúszás? Mindenféle korrekciók? Béjemvé-elfogultság? Bármi lehet. Vagy kikönyökölt egy hajtókar, elvégre szarolasz. :P
Én megvárom a hollandokat, mit mérnek a QV-n. Elég konzisztensen hozzák náluk az autók a gyári értékeket pár lóerő eltéréssel. Ráadásul ők sosem egyet mérnek, hanem többet átlagolnak.
Abarai2017-03-07 14:29:41 // 3089
Hát őőő...

http://jalopnik.com/heres-how-much-power-the-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-1792840088
Ollah2017-03-07 13:48:05 // 3088
Nem hiába ment Csikós alatt (is) olyan jól a legkisebb benzines, mert nem 200 LE és 330 Nm, hanem 230 LE és 380 Nm. A 280 lovas és 400 Nm-es meg 310 LE és 460 Nm a Squadra Tuning szerint.
Apró figyelmesség a gyártól az első példányokhoz, amiket az újságírók nyúznak? :)
Kíváncsi vagyok, hol a vége, illetve hogy a "200" lovasból is tudnak -e 300+-ost csinálni. Na ez igen nagy figyelmesség lenne a gyártól. :)

Ha meg tényleg így van, akkor gondolom, a négysajtos sem alulról karcolja az 510 lovat...
droberto2017-03-07 11:35:39 // 3087
A jávorok nem mennek szuvok felé. Félnek tőlük. Az oroszlántól pedig még jobban félnek. :)
Giuntini2017-03-07 10:04:40 // 3086
Tulajdonképpen ez az egész vicc volt. Azt mondják, hogy az autónak leginkább az előremutatóságát díjazzák. A Giulia igazi autó köntösbe csomagolt műszaki csemege, még ha navigációban, bizonyos asszisztenciákban hátrányban van a konkurenciához viszonyítva. Műanyag-karbon kardánkereszt hol van? Ultra szilárdságú és mellette kis súlyú anyagokat használnak hozzá. Modern, kisfogyasztású, de nagy teljesítményű motorok, világelső futómű és kormányzás, fantasztikus vezetési élmény, minőségi anyagok, jó kidolgozás, és igazi szépség, mi kell ennél több... Úgy látszik kell! Kell hozzá egy jó adag politika. A Giulia egyébként győztes, mert nem egy bohóc SUV ellen kellett bizonyítania, hanem a Mercedes és a Volvo ellen, és azokkal szemben óriási előnnyel nyert.

Egyébként Csikóst sem értem. A Giuliára megadta az 5 pontot, míg a Peugeotra ha jól emlékszem, hármat vagy négyet? Tesztje alatt elmondta, hogy jó a Peugeot design, jók az anyagok, egy vicces autó, de a tesztkörön kiderült, hogy az autó szinte vezethetetlen, dől, bólogat, fékek nem igazán jók, a háromhengeres motor erőtlen, a rázórészen már életveszélyes mutatványokra képes, kínszenvedés volt az egész, akkor mire nyert ez a bódé? A trendi de randa vetített műszerfalára, az idióta kormányára, vagy azért mert manapság mindenki magasan akar ülni? SUV-ságára, de összkerékhajtás nélkül? Ez a díj arra van, hogy az átlagember mit tud újonnan megvenni,
és ma már a tesztelők is azt sugalmazzák a vevőknek, hogy ez a jó. A vezethetőség, és a valódi biztonság lényegtelen. Azért kíváncsi lennék, hogy a jávorszarvas teszten ez a billegő bódé hogy teljesít...
Kócosw2017-03-07 09:20:36 // 3085
a franciak komolyan hazaszavaztak, mig ez olasz pajtasaiknak nem sikerült maradektalalnul. Az angolok szetosztottak a pontjaikat rendesen :D
Csabi2017-03-07 09:03:40 // 3084
Ez a pontozás egy vicc, nem is értem, hogyan lehet ennek a díjnak hírértéke egyáltalán, a többiről nem is beszélve... Az egyik leírja, h jó az autó, de a hangszigetelés nem az igazi, Giulia nulla pont... A másik azt írja, hogy tökéletes autó annak akinek szenvedélye a kormánykerék, de ad egy nulla pontot, míg a nyertesnek 9 pontot...A norvég leírja szintén, hogy Giulia egy jó sportautó, de mivel náluk csak a héten fog piacra kerülni ezért 1 pont...
Krisz1562017-03-07 08:34:11 // 3083
Vele én is találkoztam! 😀
Béci Ɨ|ѯ2017-03-07 07:50:09 // 3081
A Stelvio-ra rá fogják mondani, hogy az csak egy emelt Giulia, ezért a döntőben se lesz benne... Erre fogadni merek.
Béci Ɨ|ѯ2017-03-07 07:43:47 // 3080
Ez oké, de akkor miért nem a Toyota C-HR lett a befutó? Az legalább előremutató, mind a formatervét, mind pedig a technikáját figyelembe véve. A Peugeot-ban semmi extra nincs. Egy tucat.
Giuntini2017-03-07 00:34:31 // 3079
Akkor jövőre remélem a Stelvio lesz a befutó!
pmolnar2017-03-06 23:58:26 // 3078
en szemely szerint sajnalom maga az sw miatt szerettem bele az Alfaba
Liquid2017-03-06 21:03:06 // 3077
A suv (vagy már inkább kamu suv) a divat, tehát annak kellett győzni, ennyi.
Ez ugyanúgy politika mint a miss universe (world, galaxy, kiskutyakukija, akármi) meg az eurovíziós hülyeség. Az igen jó hasonlat volt :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-06 20:59:12 // 3076
mit változtat egy év autója díj... így is, úgy is Gyulám lesz :DDD
avvocato2017-03-06 20:42:24 // 3075
Hát én ültem ebben a 3008-as Peugeotban, még egy ilyen kretén autó a földön nincs, A kormány telibe kitakarja a műszerfalat, gyakorlatilag semmit nem lehet látni a műszerekből, de erre ők nagyon büszkék, mert újítás.Ráadásul 10 milla. A Giu megérdemelte volna a díjat!
Kócosw2017-03-06 19:29:05 // 3074
piától? :)
Kazes☻2017-03-06 18:49:57 // 3073
No, most látom te is ezt írtad... bocs... csak nem látok a pipától... :(
Kazes☻2017-03-06 18:49:00 // 3072
Az biztos, hiszen most vették meg az opelt tokkal-vonóval...


f@..ba már...! :(
Kócosw2017-03-06 17:54:39 // 3071
Csak törzsszavakban: PSA megveszi az Ambassadort, PSA megveszi az oplet, Peugeot lesz az év autója, van még kérdés? :)
BCS2017-03-06 17:45:03 // 3070
Nekem is az eurovíziós kornyikálás jutott pont eszembe...kb. annyira komolyan vehető ez is...
Kócosw2017-03-06 17:28:50 // 3069
Egyik srác irta a facen:
direktbe összekene kötni ezt a valasztast az eurovizios dalfesztivallal...
igaza van, ez mekkora vicc apám... mi ez a talicska az első helyen?
kivancsi lennek az indoklasra..
BCS2017-03-06 16:34:11 // 3068
Szvsz. a franciák, benelux államok megszavazták a Peugeot-ot, a németek meg direkt lepontozták, hogy ha már a Merga nem, akkor az Alfa se...
Giuntini2017-03-06 16:32:03 // 3067
Ezt nem hiszem el! Azzal vigasztalom magam, hogy ennek a címnek igazi értéke nincs! Egyszerűen nagy volt a német nyomás. Nem akarták odaadni a címet az Alfának a Merga előtt, és ezért egy köztes döntést hoztak.
BCS2017-03-06 16:21:54 // 3066
Nevetséges bazmeg...sőt inkább egy rossz vicc
Sporter2017-03-06 16:17:07 // 3065
Pont az nyert, aki szerintem a leggyengébb volt a a döntősök között....
Abarai2017-03-06 16:03:32 // 3064
Ha legalább egy rendes autó nyert volna...
Invisible2017-03-06 15:52:04 // 3063
Csalódott vagyok, nagyon bíztam a Giulia győzelmében :(
trxAlfa2017-03-06 15:47:09 // 3062
Hogyan???? Egy ezredik, ugyanolyan, lelketlen kamuterepjaro, amiben semmi korszakalkotó, vagy csak szikrájában is uj tulajdonság sincs. Ezt nem hiszem el. Akkor inkább már a Toyotától kaptak volna ki, arra még rá is lehet mondani hogy formabontó és egyedi, de ez a 3008 honnan jött??
gradvolttomi2017-03-06 15:43:28 // 3061
Béci Ɨ|ѯ2017-03-06 15:21:25 // 3060
És igen. Beszarás. Mi az tököm újdonság van egy 120. SUV-ban??
Béci Ɨ|ѯ2017-03-06 15:19:27 // 3059
Basszus a végén még a Peugeot lesz...
Kócosw2017-03-06 10:05:06 // 3058
Van ott meg egy S/V90 es volvo is, es hat azsem sikerült rosszul az a helyzet... Bar azert a Juliska az megiscsak Juliska, csak rakell nezni..
trxAlfa2017-03-06 10:00:31 // 3057
Nagy szüksége lenne a márkának erre az elismerésre. Az összes lap megírná és a reklámokban is jól hangzik, hogy "év autója". Még a laikusok is tudni szokták sok esetben, hogy adott év melyik típusa volt a nyerő. Szóval hajrá!
Kazes☻2017-03-06 09:58:00 // 3056
Hajrá Giulia! :)
Giuntini2017-03-06 09:45:19 // 3055
Én inkább a Mergát látom veszélyesnek! Ha az Alfa nyer, akkor az Auto Bild, és az összes német lap elmehet a pi...ba.
Béci Ɨ|ѯ2017-03-06 09:36:05 // 3054
Szerintem idén a Giulia és a Toyota CHR között fog eldőlni. Reméljük a legjobbakat...
Jorjie2017-03-06 09:30:05 // 3053
Kávás1592017-03-05 21:12:23 // 3052
Még hogy nem lehet látni az utakon Giuliat... Már eddig is láttam jó párat de a QV-t már meg is kell osztanom veletek :D. Nagy élmény volt látni, autózni előtte majd mögötte. (bocsi a képekért fél kézzel kapkodva lőttem őket) Ausztria NÖ - S5 autobahn Bécs irány
Piros Madaaar2017-03-04 21:26:55 // 3051
Sziasztok, ma lehetosegem volt tesztelni egy 2.0t giuliat automatat.probalnak ravenni vegyek automata qvt. Nem mondom jo erzes szepen valt dynamikban rugdos es jo erzes. Aki benzinest akar merem ajanlani jol megy folyamatos nem erezni lyukakat eszre sem venni hogy 180szaguld.kanyarban nem dol meg.kenyelmes.hetkoznapi autokazasra A bol B be elegendo a 200le. Nekem ugyis a qv kell :-).
Egy dolgot tudok minuszkent felhozni hogy ha hatra beul valaki onnan kiszalni elegge nehezkes kikell belole szinte ugrani.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.