Szabolcs 1592019-01-17 20:02:17 // 8217
	
	
'''''2019-01-17 19:41:02 // 8216
	Nekem is úgy rémlik,hogy ezt gyepálták.Na de akkor már beleférne egy tesztkör ha komoly a vásárló!
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-17 19:18:37 // 8215
	miért nincs? én simán elkérnék 50e-et ami levonásra kerül a vételárból ... legalább nem jönnek a lúzerek....
	
vzsiros2019-01-17 19:16:42 // 8214
	Ja, nekem is ez jutott az eszembe... Kapott ez hideget-meleget. ;) Nem hiába ilyen "olcsó"  - amúgy a tesztvezetést vajon miért marad ki? :o
	
zgi5212019-01-17 19:01:13 // 8213
	“tesztvezetesre lehetoseg nincs” 👍
	
RomeoOne2019-01-17 18:59:42 // 8212
	Ez volt a legtöbb tesztvideóban, nem?
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-17 18:46:31 // 8210
	inkább meg sem nézem így is naponta annyi faxxal találkozom az bőven elég :DDD
	
Shadin2019-01-17 18:37:18 // 8209
	Szerintem meg Skoda Octavia-t bólogatós kutyával...
	
'''''2019-01-17 18:19:22 // 8208
	Nem is értem,hogy nem lehet a több irányban állítható kormányt és ülést megfelelő pozícióba állítani!Azt sem értem,miért akkora a gond,hogy az aksi hátul van!Na meg az,hogy hátul kapar.A konkurens prémium márkák is pont hátul hajtanak.
Ha meg nem tud vezetni,vegyen belőle négykerekest.
	
Ha meg nem tud vezetni,vegyen belőle négykerekest.
Shadin2019-01-17 18:01:51 // 8207
	Ezt a kocsit vezettem vagy 40 percen keresztül és hát az ülés ergonómiával pont semmi gondom nem volt. Ez egy kretén :-(
	
Kazes☻2019-01-17 18:01:21 // 8206
	Ez az! Ezt linkeltem be a megjelenésekor... őrült felháborodást okozva itt akkor is... Halesz még írt is hozzá kommentet, de mindhiába. :)
	
RomeoOne2019-01-17 17:52:56 // 8205
	A legjobb egyébként, hogy azon van fennakadva, hogy hóban/jégen nem tud elindulni a kocsival, és ez nagy negatív tényező. Na most elég gyenge minőségű a felvétel, és nem csinált olyan snittet, ahol a kerekek és az abroncsok tisztán látszódnak, de a hosszanti vízelvezető árkok alapján 99%-ra mondom, hogy ezen az autón nyári gumik vannak. Ez meg akkora szakértő, hogy ki van akadva azon, hogy egy kocsi nem tud elindulni jégen nyári gumikkal. Hát igen, a 40 éves szakmai tapasztalat... :DDDD
	
Jani72122019-01-17 16:49:11 // 8204
	ja, ezt régebben  néztem már, szerintem semmi kedve nem volt ehhez az egészhez :)
	
Szabolcs 1592019-01-17 16:25:52 // 8203
	Ez egy fasz
	
zgi5212019-01-17 16:20:37 // 8202
	ez az , döbbenetes :(
2017-ben..
	
2017-ben..
Liquid2019-01-17 16:20:01 // 8201
	ez a csóka még mindig egy vén fax, az is a gyökérebbik fajtából
	
RomeoOne2019-01-17 16:10:16 // 8200
	
	
Szabolcs 1592019-01-17 15:07:00 // 8198
	Győzködtem hogy stelvio vegyen, azt mondta drága neki, jó lesz neki a tdci 4x4 új kuga is, mert ocso
	
RomeoOne2019-01-17 15:06:07 // 8197
	Pedig pont az a konklúziója a videónak. Bemutat egy-két apróságot, ami furcsa a kocsival kapcsolatban neki (pont odatekertem a videót), de a vége az, hogy a hibái összesen sem jelentenek akkor problémát, hogy ne ezt választaná egy M3 vagy C63 AMG helyett...
	
Szabolcs 1592019-01-17 15:05:07 // 8196
	Hát igen a bimer Ben sem a mai naptól van a csomagtartóban az aksi ismerősöm nek 2005 BMW be is ott van de most eladja mert sok a probléma vele, vesz egy Ford kugát
	
zgi5212019-01-17 15:00:35 // 8195
	én nagyon sok tesztet (nem QV! ról beszélek) megnéztem anno szerte a világból.. először a dizeleket tolták, aztán jelent meg a 2.0. sztem magyarországon elsők között vezettem a benzinest, mert direkt meg akartam várni választás előtt. ithonról indulva a lengyeleken, brit, amerikai, ausztrál tesztelőkön át mindneki pozitív volt. egyetlen egy ember húzta le, na ki volt? egy idősebb úriember, asszem A2 vagy vezess.hu már nem emlékszem. külön fikázta, hogy a csomagtartóban van az akksi, és azt milyen nehéz cserélni.
kompetens ember lehet, valszeg nem látot még bmw-t sem , meg nem hallott az ideális súlyelosztásról sem. de 50 éve újságíró :)))
	
kompetens ember lehet, valszeg nem látot még bmw-t sem , meg nem hallott az ideális súlyelosztásról sem. de 50 éve újságíró :)))
Szabolcs 1592019-01-17 14:55:02 // 8194
	A Stelvio meg a legjobb Suv!
	
Szabolcs 1592019-01-17 14:52:55 // 8193
	Én meg azért irtam ha nem ért hozzá minek nyúl hozzá, miért nem kérdez, ha már ennyire nagy tesztelő úriember, hibákat kell keresni mert nem meri nyíltan felválalni senki hogy a giulia a legjobb sedan a piacon
	
zgi5212019-01-17 14:48:10 // 8192
	logikusan gondolkodni :P
	
RomeoOne2019-01-17 14:46:40 // 8191
	Elhiszem neked is, de én arra voltam kíváncsi, hogy mit kell hozzá csinálni, azt meg pettinke írta le végül :D
	
zgi5212019-01-17 14:43:40 // 8190
	a B oszlop is zavarja szegényt :(
	
zgi5212019-01-17 14:40:55 // 8189
	én is ezt írtam csak nekem nem hiszed el :o
	
Szabolcs 1592019-01-17 14:28:11 // 8188
	Nekem a stelvio ugyan ilyen mint a video ban a giulia a giuliám más most akkor, most viszem majd tavasszal a stelvio frissítés re
	
RomeoOne2019-01-17 14:25:58 // 8187
	A lentebb leírtak szerint nem így van. Pettinke szerint, ha kicsit pöccinted vissza a másik irányba, akkor abbahagyja.
"Aki nem ért hozzá minek nyúl hozzá" ? :DD
	
"Aki nem ért hozzá minek nyúl hozzá" ? :DD
Szabolcs 1592019-01-17 14:23:54 // 8186
	Frissíteni kell azt a giulia qv
	
Szabolcs 1592019-01-17 14:22:13 // 8185
	Én miattam lehet 30 millió követője ha a kormány nem mozdul nem fog vissza álni
	
RomeoOne2019-01-17 14:15:21 // 8184
	Azért annak a bohócnak van 2,5M feliratkozója youtube-on, és lehet több eladást hozott össze az Alfának, mint a márka saját gyenge marketing stratégiája ;)
	
Szabolcs 1592019-01-17 14:08:11 // 8183
	Videoba szereplő emberke a bohóc,
	
Szabolcs 1592019-01-17 14:06:58 // 8182
	Aki nem ért hozzá minek nyúl hozzá :)))))))Bohóc
	
pettinke2019-01-17 13:59:16 // 8181
	azt nem tudom, a videón az ember micsinál, de ha az ellentétes irányba épphogy megpöccinted, akkor leáll az index. legalábbis nekem :-)
	
zgi5212019-01-17 13:49:14 // 8180
	gondoltam, hogy az emisszió csökkentés az oka..  (ezt is be lehet írni, mint  a start-stop -t)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-17 13:39:37 // 8179
	egyébként a D sem egy nagy durr...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-17 13:28:42 // 8178
	milyen lehet az A? még életemben nem próbáltam ki :DDD
	
RomeoOne2019-01-17 13:26:00 // 8177
	Nem mindegy amúgy? Egy ujjpöccintéssel átállítod az egészet. Inkább lenne az A az alap a kocsiba és minden indítás után átpöccinteném, mint hogy részecskeszűrőt tegyenek bele :(
	
Stef2019-01-17 13:24:31 // 8176
	Igen, egyelőre minden induláskor N az alap. De ha valahol szigorítani akarnak még a károsanyag kibocsátáson, csak egy szoftverfrissítés, és máris "A" az alap... Szerencsére itt még nem tartunk! :)
	
RomeoOne2019-01-17 13:22:01 // 8174
	De akkor hogy kapcsolod ki kézzel? Videón nem tudta sehogy
	
zgi5212019-01-17 13:21:18 // 8173
	mondom még1x , nálam müxik. bekapcs -kikapcs kormánymozdulattal, anélkül.
sőt a sw frissítés óta a komfort index is 3x villan nem 5x :)
	
sőt a sw frissítés óta a komfort index is 3x villan nem 5x :)
zgi5212019-01-17 13:19:18 // 8172
	örülök, hogy akkor miénk nem monostabil még :)
	
RomeoOne2019-01-17 13:18:17 // 8171
	Hogyne lenne az. Vissza tudom lökni a kart, ha meggondolom magam és mégsem akarom indexelni. Vagy nem fordult akkorát a kormány, hogy visszaálljon, mondjuk egy nyújtott íven vett körforgalomból kihajtásnál. Vagy sávot akarok váltani, kiteszem az irányjelzőt, aztán rájövök, hogy mégsem akarok és vissza akarom venni. Mindenképp a kormányt kell forgatni, ha le akarom állítani az indexet? Na ez tényleg egy olaszos feature :DDD
	
zgi5212019-01-17 13:17:48 // 8170
	én is. tényleg nem értem a kérdést.
lehet azon a qv.n meghibásodott vmi..
	
lehet azon a qv.n meghibásodott vmi..
pettinke2019-01-17 13:16:54 // 8169
	a MiTo meg a Giulietta így működik kezdetek óta.
	
tdemeter2019-01-17 13:16:24 // 8168
	De kézzel ki tudod kapcsolni
	
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  