Fórum >> Típusok >> Giulia

'''''2018-01-31 18:27:08 // 3998
Mi régen az új bravó és bravaval voltunk úgy,hogy 20.000Km-után érezhetően jobban mentek.Lehet,kell egy kis idő a tiednek is amíg bekopik.
Jani72122018-01-31 16:55:19 // 3997

jaja nekem is 7.2, de most, pont azt néztem, hogy javulgat, mert az elöző tankolásnál fél tank alatt egy picivel 412km volt akkor tankoltam tele 30l. most 500km-nél jár ugyanott. Talán kicsit vidámabban is lépeget. Hétvégén letesztelem a gyorsulást.
R33Z2018-01-31 15:51:54 // 3996
Az enyém biztosan tudja a gyári 6.6s 0-100at, nem túl ideális körülmények közt mértem 7.2s-t. Fogyasztás is nagyon rendben, 8.3-8.5L. Olyan mintha 6000km után történt volna valami, azóta állt be erre.
Piritu - 1.000.0002018-01-31 13:26:37 // 3995
Nekem is a hang tűnt fel, pedig a Giuliettám hangosabb mint a 159 volt. Nem tolakodó, csak furcsa volt hallani.
RomeoOne2018-01-31 13:26:21 // 3994
Mondjuk akkor biztos sípolna. Vagy még vészmódba is vágná magát.
Piritu - 1.000.0002018-01-31 13:24:34 // 3993
Vagy elég kivenni valamelyik biztosítékot...
Giuntini2018-01-31 10:50:35 // 3992
Jobban mondva javítanék! A súlyelőnyt minden helyzetben éreztem az autó vezetésében, viszont a 2,4 motor nagyobb teljesítménye miatt a gyorsulásban, nyomatékban nem.
Giuntini2018-01-31 10:12:52 // 3991
Az igaz, hogy én csak városban próbáltam, de ott minden helyzetben hallható volt. Biztos, hogy fogyasztásban sokkal jobb, mint az én 2,4-em, de a súlyelőnyt nem éreztem, a 2,4 a hangja miatt is, egy erősebb autó benyomását teszi rám.
Tocke2018-01-31 10:05:16 // 3990
Nem is az eladások számának hatalmas növeléséért, de a presztízs miatt szerintem is lenne létjogosultsága egy nagyköbcentis 5-6 hengeres diesel-nek.
zgi5212018-01-31 09:37:23 // 3989
érdekes nekem reggeli jobb a hangja induláskor, még garázshidegen. :) egyébként az utastérben, főleg nagyobb -pályás tempónál- nem is hallani, hogy dízel. használok még egy crdi octaviát is (2 éves), az sokkal hangosabb alapjáraton, pályán.
és a 2.2 nem fogyaszt rosszabbul, mint az 1.6 skoda, sőt. :) (tudom alma, körte..)
ami meglepő még, hogy baromi jól fűt Giulia, pedig max. 22 fokra állítottam.
Giuntini2018-01-31 09:31:36 // 3988
Mikor én próbáltam a Giulia 180 lovas dízelt, az egyetlen negatívum a dízel motor hangja volt. Nem csak a benzines után, de az 5 hengeres 2,4 után, nagyon tolakodó a hangja. A 2,4 szép hangja után csalódás, hogy folyamatosan minden sebességfokozatban, minden sebességnél hallható volt a dízel kerregése. Ez volt az egyetlen negatívum. Akkor úgy gondoltam, hogy nagy hiba volt az Alfától a V6 dízel kihagyása, de lehet, hogy valóban most már nem érné meg, ahogy Európában drasztikusan csökkent a dízel autók eladása. Másik oldalról viszont ismét egy lehetőség lett volna a BMW-nek ebben a szektorban is konkurenciát állítani, mert aki 6 hengeres dízelt akar, az megy máshová. Most szerintem nyugszik, illetve visszaértékelődik a piac, mindenkit évek alatt átültettek a dízelbe, most majd ismét csakis annak lesz érdemes venni, aki hosszú távon, és sokat megy vele.
Tocke2018-01-31 09:13:09 // 3987
De mindig az kell, amit nem lehet.
Jani72122018-01-31 09:12:24 // 3986
Azèrt az egy màsik kategoria, 510 lovat nehèz uralni. Màr a 3.2 260 lova is gyakorlatot igènyel. De ennèl a 180 le-nèl mèg lehet szòrakozni, kicsit adhattak volna több teret. Szerintem nagyon összetett rendszer ez màr nem nagyon lehet belenyulkàlni. Ràadàsul a fèkrendszere teljesen elektronikus, mèg hagyomànyos főfèkhengere sincs csak potmèter. Szòval csak teljes szoftveres beavatkozàssal lehetne vàltoztatni.
'''''2018-01-31 09:02:32 // 3985
Tegnap normál módban 140-nél eltekerte a hátsó kereket.Annyira nem hiányolom a kikapcsolt állapotot.
Tocke2018-01-31 08:25:48 // 3984
A QV-ben ugye ki lehet kapcsolni a menetstabilizáló elektronikát. Nem lehet megoldás arra, hogy a kisebb motorizáltságú változatokban is ez megoldható legyen valahogy? Gondolom, ehhez csakis elektronikai beavatkozás szükséges. Persze tudom, a gari ugrik egyből, de csak gondolkodok.
Tocke2018-01-31 08:18:14 // 3983
Így van ez jól. Tényleg, olyan lehet, mint amikor gyerekként először vezetett az ember pár kört az utcán, persze jogsi nélkül. Szerintem mindegyikőnk így viselkedne + fülig érő vigyorral kelne-feküdne :-)))
zgi5212018-01-30 22:51:48 // 3982
illene igen, az első széria utcai brake by wire-t :)
nekem a teszteken az elsők között tűnt fel a kormányzás után, hogy huhh itt vmi nagyon más az eddig megszokotthoz..
zgi5212018-01-30 22:48:10 // 3981
igen, az automata váltó és nagy nyomaték kombó miatt figyelni kell szűk helyeken, garázsban, parkolásnál. de sokszor viszont kellemes a nyomaték, hogy gáz nélkül indul/gurul. :)
sokan mondják, hogy az automata eszi a féket. én olykor pl. kertvárosi részen, nem sietve úgy mehetek több kilométert, hogy a fékhez sem érek, mert a ZF olyan szépen pakolgat vissza, hogy nincs rá szükség, csak kormányozni.
Jani72122018-01-30 22:44:53 // 3980
megnéztem az 59 adatát, ott 7mp a gyári adat, szóval annyi akkor az én programom csal kb 1mp-et pluszba, de akkor is a Julis lomhább
Jani72122018-01-30 22:39:03 // 3979
adok még neki időt, mert még erősen bejáratos :) aztán hátha javul, de max 1 év és lecserélem szerintem egy benzinesre, nehezen szokom a dizel hangot
Piritu - 1.000.0002018-01-30 22:33:40 // 3978
Furcsállom, mert nekem a 159 is, a Giulietta is és PHuBi is hozta/hozza a gyári adatot.
Jani72122018-01-30 22:30:39 // 3977
az kb annyira van távol az igazságtól, mint a fogyasztás
Piritu - 1.000.0002018-01-30 22:12:40 // 3976
9? :-O
A prospektus szerint 7,1-7,2 a 180 lovas adata
Jani72122018-01-30 20:51:51 // 3975
én is azt sajnálom, hogy nem lehet az elektronikát kikapcsolni, néha sikerül kicsit keresztbe tenni, de rögtön beavatkozik. Ez a baj ezekkel a modern autókkal, sajnos bénáknak tervezik :) Viszont egy kis tuing erre is elférne, a V6 után ami elvileg lomha mert Q4 és csak 322Nm ez kifejezetten lomha, pedig 450Nm a V6 8,1mp volt 100-ig ez pedig 9mp! Ugyanazzal a programmal mérve.
R33Z2018-01-30 18:24:10 // 3974
Érdekes amit írsz, lehet benne valami. Ez esetben viszont illő lenne erre felhívni a figyelmet...
Egyszer csinált hülyeséget eddig, talán éppen ebből ered. Megállásnál általában állok a féken, főleg lejtőn, emelkedőn -> P -> STOP. Budán parkoltam lejtős utcán, így állítottam le. Majd induláskor fék -> D ekkor a fékpedál beljebb esett és elkezdett finoman gurulni az előttem álló autó felé. Fék fel -> Fék rááll és minden OK.

Érzésre összességében nagyon profi ez a fékrendszer, mint egy TILTON versenyszett, nagyon szeretem. Az egész kocsi úgy működik, mint egy drága versenytechnika.

Egy dolgot nagyon sajnálok, hogy nem lehet kiiktatni a elektronikát... néha kicsit több móka beleférhetne. Így az LSD-nek és Q2 csomagnak sincs túl sok értelme.
'''''2018-01-30 18:18:15 // 3973
Ma képes voltam egyből meló után kihozni és menni egy kört a városban aztán körülötte is! Hülyét csinál az emberből ez az autó. :-)
'''''2018-01-30 17:54:32 // 3972
Kicsit furcsa de nem vészes.Olyan egyformán kell nyomni,nem esik beljebb.
Nekem az indulás furcsa nagyon.Sebességben ahogy felengedem a féket,hirtelen megindul.Olyan 5-10-el egyből megy.Most már fejemben van de első pár alkalommal megijedtem szűk helyeken vagy a garázsban.Tolatni is úgy tudok,hogy nem engedem teljesen fel a féket mert akkor túl gyorsan megy alapjáraton is.Nálad is ilyen vagy csak a motor ereje érezhető ilyen furcsán?
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-30 16:37:01 // 3971
Megnéztem az áristát. Húú.. nagy élmény lehet élesben felextrázni egy saját új autót :-) Gondolatban megvan az én kombinációm:
Giulia Super 2.0T 200Le. Amit beletennék extrát:
- aut.sötétedő tükör,
- klíma plus csomag
- performance AT csomag (tényleg van q2 difi hozzá??)
- sport csomag 1
- diófa luxus csomag
Ez így közel 1 millával a Veloce alatt megáll. Még az audio csomagon elgondolkoznék :-)

És.. irány a Squadra, ahol felteszik a 280 lovas progit :-)
Valaki nem akar venni egy ilyet? Néhány év múlva megveszem :-D Megmondom a színét is ha kell.
zgi5212018-01-30 16:16:05 // 3970
van pl. egy érdekes dolog a user manuálban ezzel kapcs.ban..
automata váltónál indításkor fékpedál lenyom, indít.. de leállításkor P után csak stop gomb fékpedál nélkül..
zgi5212018-01-30 16:12:01 // 3969
a fékről, erről az utcai szériában elsőként debütáló Conti IBS-ről nincs fura érzésed, véleményed? csak nekem más feeling x évtized után :(
pettinke2018-01-30 15:54:38 // 3968
elvileg ez az érvényes árlista - eszerint nincs.

RomeoOne2018-01-30 15:46:25 // 3967
A Giulia Veloce az feltétlenül összkerekes vagy van belőle rendes, hátsókerekes változat is?
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-30 10:13:34 // 3966
Az egy érdekes élmény, amikor reset gombbal akaratodon kívül versenybe keveredsz pályán sebességkorlátozás után. :-)
'''''2018-01-30 09:29:04 // 3965
Tempomatot használtam de van benne sávelhagyó automatika is.Durrog egyből ha index nélkül átlépem a felezőt.Na azt kikapcsoltam mert a mezei utakon azért néha levágom picit a kanyarokat.
Giuntini2018-01-30 09:20:15 // 3964
Pedig nagyon kényelmes! Mondjuk a tempomat az automata váltósoknál az igazi, mert az visszakapcsol, fékezés után elég csak a reset gombot megnyomni, és ő szépen teszi a dolgát. Mondjuk, ha pályán le kell fékezni, mondjuk 60-ra, akkor 3-ból visszagyorsít 185-re (eddig működik a tempomat), és semmit nem kell csinálnod. Igazából a tempomat az automatákhoz lett kitalálva, aztán elterjedt a prémium kézi váltósoknál is.
RomeoOne2018-01-30 08:45:12 // 3963
Én még autópályán is ritkán kapcsolok akár csak tempomatot is, de azért nem baj, ha van minél több kütyü az autóban, csak ki lehessen kapcsolni, ha vezetni akarok. Amikor meg épp hátra kell fordulni a gyerekhez vagy valami, nem gáz, az önvezető funkció sem.
Tocke2018-01-30 08:25:43 // 3962
Megy ez majd kevesebbel is. Bár jobban belegondolva nehéz lesz összehozni :-))) Ebben az autóban ülve az önkontroll erősen konvergál a nulla felé:-)))
'''''2018-01-29 20:06:56 // 3961
Igyekszem,látod! :-)
berobbantam2018-01-29 20:04:03 // 3960
Asszony csak azt a feliratot lesi görcsösen ha mentek a gyulussal😁😁😁
Halesz2018-01-29 19:56:53 // 3959
Amíg egy 30 literes átlagfogyit ki nem hozol belőle, vissza se gyera az autózásból :)))))
'''''2018-01-29 19:48:59 // 3958
Csak város,tesztutasokkal. :-)
tirex2018-01-29 19:48:29 // 3957
Kevés lesz a 10rongy tankoláskor!? :))))
Coyote2018-01-29 19:46:22 // 3956
Ha nagyon nyomtad neki akkor lehet :-D
'''''2018-01-29 19:13:52 // 3955
Srácok,félve kérdezem:a képen az átlag fogyim látszik? :-)
Vagy hogy kell ezt értelmezni?
pettinke2018-01-29 18:32:09 // 3954
Azaz! Jól szolgál azóta is.
zgi5212018-01-29 17:59:33 // 3953
@pettinke!
Megjött a holmi..:)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 16:19:56 // 3952
Nem a Giuliával, hanem a tendenciával van bajom.
Mondjuk, amikor kipróbáltam a Giuliát mindent kikapcsoltattam. Megvett az autó az első 100 méteren.
zgi5212018-01-29 15:58:28 // 3951
nem használok Waze-t, nálam vannak dolgok amiket tudatosan nem. Ha már navi, sokan szidják a Giulia egyszerű naviját, nekem iGo van a telefonon, de napi használatban a Giulia fed. nav. sem rosszabb -nekem.
én kényelemes pali vagyok, szeretem az automata lámpát, klímát -egyebet. mégis a leglényegesebb dolog az automata váltó volt cserekor.. és igen a Giulia -t szépen fel alapfelszerelték ;-) a konkurenciájához képest. aztán vagy használod az extrákat, vagy nem. de ott van.
'''''2018-01-29 15:51:22 // 3950
Kicsit húzósra konfiguráltad! :-)
Az enyém inkább a veloce árában volt szerencsére nekem.

A z enyémben a nagy navi van.Nekem pont azzal kellett volna.Normál ülések rohadtúl fognak.Alig tudok kiszállni belőlük.Szerintem nagyon jók de persze a sport ülések szebbek de nekem nem érne annyit amennyit kérnek érte.
Automata váltó rohadt gyors.Én sem voltam eddig oda érte de ilyen erőnél nem az igazi egy kézzel fogni a kormányt a másikkal meg lent keverni.(Race módban 6500-nál vált!)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 15:50:42 // 3949
Pedig ez lesz. A Waze már most központilag irányított zombikká tesz, a kocsi megcsinál helyetted mindent, beparkol, felnyitja a csomagtartófedelet, kapcsolgatja a lámpát, felhívja a mentőket, sőt már önállóan is vezet.
Innen már csak két lépés...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.