Fórum >> Típusok >> Giulia

zgi5212018-10-03 10:22:01 // 6201
nem kell engem megvédened.. :)

volt időm átgondolni melyiket válasszam. én napi 120-140 kilit megyek, ha használom az autót. (pálya -város) 110-nél a kutya nem mondja meg bent, hogy ez benzin v. dízel motorhang. kint meg nem érdekel sem lassan , sem gyorsan.

még1x leírom, nekem az alsó tartományban jobb volt a 450Nm, ezért választottam és nem a fogyi miatt.
előtte benzines turbós autóm volt, tudom hasonlítani a menetdinamikai különbséget. :)

használok még egy német 1.6 dízelt, nem lehet benne 130 magasságában normálisan beszélgetni és zenét hallgatni. (a Julisban meg ugye simán) pedig jobban fogyaszt mint a Julis, ha már ezen lovagolunk.
R33Z2018-10-03 10:18:51 // 6200
Már majdnem 28e, hibátlan, azaz nulla hiba. Első szervíz Kelet-Pest, rendben volt.
Éppen ma megyek Olaszautokházához előrehozott 30e-re.

Szigorúan csak premium benzint használok, meghálálja.

Részletekről olvasd vissza a hozzászólásaimat, leírtam a tapasztalatokat.

11M körül kell gondolkodni egy 2.0 superben, ebbe már 1-2 extra is beleférhet.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212018-10-03 10:13:56 // 6198
én elhiszem Zoli! azért is írtam, hogy Neked ennyi. nyilván, ha finoman mész.

azért néztem utána, mert az emlegetett 2 lityi nekem kevésnek tűnt és lám 3,45 az.

de mindegy, ha láttad zeperfs linket, az is látod nincs relváns különség a két motor között.

nekem mindkettőben ugyanolyan jó a futómű és kormányzás, ez az ami megfogott anno.
nekem jobb, mint egy bimmer 3.

nem, nem öt percet ültem benzinesben, és nem is egy alkalommal. :)

nem vita ez a fórumon, én azt gondolom csak "beszélgetünk"!
tdemeter2018-10-03 09:57:43 // 6197
Milyen volt az első 27000? Mennyi hiba volt, milyen volt a szervíz?
tdemeter2018-10-03 09:56:32 // 6196
Látom sikerült felrobbantanom a falat a kérdésemmel:) Mindenki izomzik itt dizel vs benya témában, holott nem ez volt a kérdés:)
Az élményautózás fogalma szerintem nagyon relatív, kár itt lovakkal meg izmozással körülírni.
Nekem egy 8v 159-esem van, chippelt, amikor abba beleülök, az már önmagában akkora élmény (a nissan x-trail után), hogy nehéz leírni. Kb 140 ló lehet max (a gyári 120-hoz képest), és nem egy versenyló, így azt hiszem, hogy a giulia bármilyen motorral hozná ugyanazt az élményt.

Szóval közelítsük meg máshonnan a kérdést:
- Melyek a felesleges és melyek a nem felesleges extrák egy giuliába?
- Ár vs fogyasztás vs értékvesztés szerintem érdekes kérdés
- Fekete tetőkárpit csak a qv-hez jár?
- Listaárhoz képest kinek mennyit sikerült alkudni?

Szóval ilyenek érdekelnének :)

Don't war, make pizza!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
R33Z2018-10-03 09:54:10 // 6194
8,5L az átlagom, nem vicc.

Szűkítsd le a spritmonitort 200 HP-ra, 8,3L az átlag ott is.

Ne abból az 5 perces tesztkörből indulj ki, abból kb. semmit nem tudtál meg az autóról. Ha nálad lett volna 1-2 napig, 100%, hogy a benyást választod Te is, ha csak nem diesel csordogál az ereidben ;)
Szabolcs 1592018-10-03 09:53:56 // 6193
Nekem van stelvio 2,0 400 nm 280 le q4 és giulia 2,2 450nm 180 le, stelvio napi munkába járás 25 km fő úton fogyasztás 8,5, giulia ugyanazon az úton le teszteltük 5,6 liter, benzines stelvio sokkal jobban lép mint a giulia igaz benzines jobban pörög és összkerékhajtás, giulia más, tesom kipróbálta a giuliat ő audit hajt és annyit mondott többnek érezni a 180 lovat, stelvio ra annyit mondott nemnormális ahogy megy egy ekkora suv, mindkettő tudja a gyár által előirt 230 km/h végsebesség et még kicsivel többet is, fogyasztás az változó stelvio nyáron olasz nyaralás 3 fő fulra pakolva 8,5 liter autópályán és szerpentinen mentünk le német ből, Giulia Rosenheim -Sárvár, Sárvár Bibione, bibione Sárvár, Sárvár Budapest, Budapest Üvegtigris Fehérvár Sárvár, Sárvár Rosenheim 5,6 liter lett az átlag, szeretjük mindkettőt
TtK2018-10-03 09:50:11 // 6192
Amúgy meg könyörgöm, Alfáról beszélünk! _Egyik_ Giulia sem éri meg.
Ha a pénz számít vegyél Suzukit, vagy (ha nagyobb autó kell) Octaviát.
TtK2018-10-03 09:46:58 // 6191
Nekem 200 lovas benzines van és vezettem már dízelt is. Tény, hogy a dízel jobban húz alulról, de a benzines is elég mindenre, ami a napi használatban kell. Ha élményautózni akarsz, vagyél QV-t.
Nekem 10 körül eszik, attól függően mennyit dugózok. Normál városi használatban el lehet járni 10 alatt. Vidékre normálisan közlekedve (pálya 130-140, országút 100 körül) elmegy 8,5-el.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212018-10-03 09:21:39 // 6188
tehát pontosítsunk azért.. :)
a 3,45 liter különbséggel számolva, és a prognosztizálható üzemanyag árak miatt 100e kilométer alatt inkább másfél milla lesz a különbség, úgy, hogy tételezzük fel kis alku után a két autó nagyjából azonos árban volt 2017 -ben.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212018-10-03 09:16:08 // 6186
az alapnak nem , a Supernek.
zgi5212018-10-03 09:15:30 // 6185
160-ig bírta és hátranézve láttad, hogy 2.2 :)

mindkettő megállapítás kicsit vicces! :)

nézd már meg Jani németországi képét , biztos nem szerkesztett!
zgi5212018-10-03 09:11:54 // 6184
egyrész a traktorozás degradáló, másrészt pedig
nem jól látod Erhard! sokkal nagyobb a különbség. R33Z cartárs hosszútávú fogyija pl. 8.5, ő írta le és biztos vagyok benne ez a B fogyi nem az A. én ültem, vezettem benzinest, soha nem láttam 10 alatt, csak Neked mondom. de lehet a Te Stelviód különleges. :)




sztem azt is említsük meg, hogy a benzines 200 pacit mindig 230 zárójelbe teszitek, akkor a 180 -as dízel is lehet (210 -ben), mert akit mértek , tuning nélkül mind közelebb volt a 200 hoz, mint a 180 hoz. :)

szóval sztem a benzin vs. dízel hasonlítgatás továbbra sem mutat releváns különbséget!

sőt, 0-60 ban a dízel győz. :)

az, meg hogy 140 felett nem megy, nem húz dízel?
könyörgöm, úgy megy , mint TGV Párizs és Lion között. :)
sztem Jani megtudja erősíteni, bár a képeit láthatjátok.. :)

Písz!
RomeoOne2018-10-03 09:08:55 // 6183
Na, közben megtaláltam a neten. Érdekes módon 225-öt ír elő minden méreten, de 19-en megengedi a staggered konfigurációt is, hátul lehet 255-ös. Mondjuk, így valószínűleg nem kéne ennél szélesebb, ha minden más esetben a 225-öt is elégnek tartja.
RomeoOne2018-10-03 08:37:53 // 6182
Persze, biztosan függ a felni átmérőtől is, de ezek a szélesség értékek maradtak meg bennem, amikor Alfacity-n nézegettem őket. Nem tudom már mekkora felnivel. De valaki befényképezhetné mondjuk a kézikönyvet, hogy konkrétan mik is a gyári előírások
RomeoOne2018-10-03 08:31:31 // 6181
Jól emlékszem, hogy az alap Giuliának 255-ös abroncsai vannak hátul, elöl meg 225? Azon gondolkoztam, hogy ha ez fel lenne okosítva 280 lóerő köré, akkor lehet hogy szélesebb abroncs is kéne hátra, akár 275-ös (ez akár új felnit is jelenthet, amire rámegy). A Veloce, emlékeim szerint 245-öst hord elöl-hátul, de ugye az 2 tengelyen teszi le a húzóerőt.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
R33Z2018-10-02 22:16:38 // 6177
Meglepodnel, hogy megy ez a 2(3)0 lovas cucc ;) es gondolom nem csak az enyemet vaditottak meg gyarilag. Nem alaptalanul aradozok rola, tenyleg erosebbnek erzodik, mint barmelyik papiron 200 lo koruli konkurens mai vagy regebbi auto. Pappasnal es Keletpestnel is mondtak, hogy szinte minden benzinesrol jott a vevoi visszajelzes, nem gondoltak volna, hogy ennyire megy. Ki kell probalni, de nem 5km-es varosi tesztkoron, menni kell vele, kitapasztalni a tulajdonsagait, aztan lehet csodalkozni. Igaz nem mai gyerek, de pl. az Integra TypeR-tol jobban megy es jobban fordul, pedig abban sperr is volt, 200 lo es konnyebb is, es mai napig jo kis jatszosauto. Egy Q2es verziot lemerhetnenek a Laptimingban, kivancsi lennek ra.
6 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-02 21:19:14 // 6170
igaz nekem Stelviom van de nem hinném, hogy az delejben elmegy 5L-rel ahogy látom a spiriten 2l különbség van a delej javára azaz 1000km-en 8 rugó, 100e km-nél 8 kiló... csak ahogy látom a használt autó piacot a delejnek jóval nagyobb az értékvesztése 100e kmnél a delej jön ki rosszabbul eladásnál hiába a csodi fogyi na ezért sem kellet trakesz ...
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-02 20:07:02 // 6168
megindul a benyás is csak más az élmény a delejnek mindig is az a becsapós trükkje, hogy hirtelen tol egy nagyot és azt hiszed mennyire megy ...csak annyira nem megy ... autópályán meg 140 felett meg tényleg elmarad a delej...
Jani72122018-10-02 19:56:47 // 6167
jó az az at8 :) (a lányom fényképezte, német autópályán)
R33Z2018-10-02 19:03:00 // 6165
Erre is érdemes időt szakítani:
Vályi István teszt - Giulia 2.0
RomeoOne2018-10-02 18:46:53 // 6164
A francot. Láttam Csikós tesztjét anno. Engem meggyőzött
R33Z2018-10-02 18:40:36 // 6163
Esetleges garanciavesztést nem kockáztatnám meg.

Másrészt a Ferrari élmény csomag, a QV ezt tökéletesen hozza.
zgi5212018-10-02 18:29:58 // 6162
Egyebkent, ha az upgrade jarhato ut , miert nem maradsz e mellett?
R33Z2018-10-02 18:22:18 // 6161
ALFA159 cartársnak köszönhetően, belekóstoltam az élménybe, azóta a QV-ről álmodok, hátja. ;)
zgi5212018-10-02 18:15:39 // 6160
Sztem el kell tudni valasztani a napi autozas tenyet az elmenyautozastol.
Neked mar a 2.0 keves tehat at utobbi szegmens a tied.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
R33Z2018-10-02 18:09:11 // 6158
Megdöbbentően jól tol, alacsonyról építi a nyomatékot, szépen forog, jó a hangja.
27000km-re 8.5L az átlagfogyasztásom.

Dízel vs benzin vitát nem akarok indítani, lehet erőlködni, de egész más liga ez a kocsi a benzin turbóval. Főleg annak aki az autózás élményéért választja ezt modellt.
Köztudott az is, hogy könnyen upgradelhető 300 HP-ra.

Még az sem kizárt, hogy eladó lesz az enyém.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212018-10-02 17:24:21 // 6155
170 -nél 2100 -t forog nyolcadikban, hova tovább? :)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212018-10-02 17:12:26 // 6152
érdekes,
én pont ezért engedtem el, mert az AT8 -al nem hozta alsó tartományban amit elvártam volna.
végre vki kimondta :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.