Fórum >> Típusok >> Giulia

zgi5212018-02-03 09:59:35 // 4021
nm!
ha a Backstage utolsó adását megnézed Rohodi Misi meghívottként beszélt erről a témáról és lehetőség van időpontra adott típust a kereskedésbe kérniük. Spec. az adás előtt én sem tudtam erről, de nem is ajánlották fel sehol. Nemcsak nálunk nem.

Egyébként nem véletlen szerintem, hogy ritka az alap benzines. Alapvetően én is arra hajlottam volna, de a nyomatékviszonya sokkal haloványabb az automata váltóval.:(
Pont abban a közegben -városban- , ahol igazán használni kellene. Azt gondolom egyébként a 9 -es átlag biztosan tartható vele, ezt is nyilatkozta a használója is. Annak ellenére , hogy az akkor mutatott átlag éppen 15l volt. :(
Tudtommal ezt a ZF , 2.2D kombót egymáshoz hangolták a talján mérnökök a benzinest sztem csak manuálban szabad megvenni, én azt nem akartam.

Egyszóval nyugodtan próbáld ki és a dízel lesz a befutód -sztem.. :-)
ui:
tudtommal a a Pappasnál nem is volt alap benzines.
(csal Veloce és QV)
'''''2018-02-03 07:47:15 // 4020
Sikerült elbasznom a téli gumi vásárlást.Az első eléri a műanyag betétet fordulásnál.
Szerintetek durrog valamiért az autó ha az első és hátsó kerék átmérő között van 25mm?
Jani72122018-02-02 22:54:25 // 4019
ültesd bele, megváltozik a véleménye :)
vzsiros2018-02-02 22:45:21 // 4018
én konkrétan venni akarok egyet :D
(csak a feleségem még nem ért egyet, de majd idővel ;-) )
Zsolt1552018-02-02 22:44:42 // 4017
Köszönöm :-)) Nem tudom mi most a BMW koncepciója, de kb 2 éve hybrid autós tesztvezetésen voltunk. Ott hallottam - nem hivatalos információ -, hogy az i3-hoz akkor "akciósan" adták benzin motort. Ami persze csak az akkut tölti és nem az autót hajtja. A németek részéről még egy kicsit átverésnek érzem ezt az elektromos autós történetet. A VW is ideiglenesen dobta csak piacra az E-Golfot és lassan le is állítják a gyártását.
Igazából a Nissan Leaf, ami biztosan - meg talán a Zoé - tisztán elektromos autó. De az előbbiből az 5 év alatt eladott 85e.db nem fogja 10 éven belül megváltani Európát.
De ha kíváncsiak vagytok rá, akkor van aki használ ilyen autót. Írhatna a hétköznapi tapasztalatairól.
Jani72122018-02-02 21:56:36 // 4016
nekem 280le-s változat volt a teszt alany, nagyon szépen megy, a hangja nem hagyott mély nyomot bennem ( akkor még bőven a V6-al jártam), én is azt szerettem volna, de mást dobott a sors :) nem bántam meg, de a hangja a dizelnek nem jön be :) viszont, ha hangosabb a zene akkor már nem akkora a gond :)
Liquid2018-02-02 21:55:36 // 4015
én is akkor fogom csak kipróbálni, ha már konkrétan venni akarok egyet
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-02 21:32:06 // 4014
Én sem vezettem még Giulia-t pont ezért. A benzinest szeretném kipróbálni, de azt nem lehet.
vzsiros2018-02-02 21:15:34 // 4013
köszi! fel fogom venni akkor velük (is) a kapcsolatot ;-)
zgi5212018-02-02 20:44:07 // 4012
En is 2 honapot vartam a benzines tesztautora , mert mindenkeppen ki szerettem volna probalni! a fiat kelet -pestnel van egy automata lipari szurke ,ha meg nem adtak el.
vzsiros2018-02-02 19:39:38 // 4011
Voltam tesztvezetni, és nagyon tetszett, de mindenhol csak dízelt ajánlgatnak belőle :( - a pappasnál konkrétan azt javasolta az értékesítő, hogy próbáljam meg felvenni a kapcsolatot azokkal, akik már vettek ilyet, mert belátható jövőben nem is lesz benzines :O

most ez mi már? :(

Én majd a 200Le Giuliát szeretném megvenni, jóhogy azt szeretném is kipróbálni...
na mind1, nem is sírok itt tovább...

Ami nagyon tetszett, hogy végre magam mögött elférek! :D már ezért megéri megvenni, a 159-ben én mögém (188cm, fekve vezetek stílus ;-) )senki sem tud beülni. Kellemes, könnyed autónak érződött amúgy, nem olyan brutál tanknak mint a 159, szóval alapvetően megvett.
Jani72122018-02-02 06:56:50 // 4010
Volt izgalom ez miatt, kicsit elmatekoztam a tàvolsàgot egy vàratlan esti fuvarral :)
zgi5212018-02-02 06:45:32 // 4009
lesz az még jobb is :) én utóbb 41 litert tankoltam 678km-re. figyelgesd a diagrammot a műszerfalon, azt ami a 20 perces átlagot mutatja, ha 5 liter alatt vagy a vízszintes tengelyen az jó. :) a tied már kicsit necces, ne feledd 52 liter tank!
csokagm2018-02-01 23:23:14 // 4008
Én ezt a minap láttam és eszembs jutott, hogy ezt ide kéne berakni nektek.
Jani72122018-02-01 23:08:32 // 4007
A fogyasztás határozottan javulgat 759km-re tankoltam 50,2 litert, Ebben volt pálya kb 200-ig is néha, elég sportos vezetéssel, eléggé kezdek ráérezni a hátsókerék adta élvezetekre :) Mocskos módon be tud ülni a kanyarokba és olyat tól rajta, hogy az eszméletlen. Jó lesz ez, jöhetne a tavasz, hogy a széles gumi száraz aszfalt kombót tesztelhessem :)
zgi5212018-02-01 21:16:54 // 4006
Elég jó reklám spot
Piritu - 1.000.0002018-02-01 14:03:51 // 4005
"nem sarkítanám ki ennyire.. :-)" - pedig már itt van a magától bírságoló és az önvezető autóval kommunikáló (büntető) automata rendőrautó ötlete...
Még sincs olyan messze az a jövő? :-(
Halesz2018-02-01 13:29:20 // 4004
Zsolt155: utánakérdeztem, nem felejtettem el.

A 127 db BMW i3-asból mindössze 15 darab volt REX, a többi mind full elektromos. Többre számítottál szerintem. Én is.
zgi5212018-02-01 10:20:52 // 4003
itt már látható az jelenlegi EV -k rövidtávú létjogosultsága..
Jani72122018-01-31 22:01:49 // 4002
ok :) Nekem a téli szett is 18" csak annyi, hogy 225 elöl hátul is, a nyári 255 hátul. Lehet az is, hogy leszabályzott a kipörgésgátló is a keskeny gumi és a hideg aszfalt miatt, És akkor megint eljutottunk a kikapcsolhatatlan elektronikák problémájához :)
R33Z2018-01-31 21:55:58 // 4001
7.2t nem a fogyasztasra irtam :) nekem teli szettel, hideg aszfalton ennyi alatt futja a szazat, 18"as nyari szettel rendes tapadassal tuti tudja a 6.x sec idot.
'''''2018-01-31 20:11:37 // 4000
Ezt már én is hallottam valamelyik márkánál.
Jani72122018-01-31 19:35:26 // 3999
nem tudom, hogy városi legenda-e, de hallottam már olyat is, hogy egy bizonyos km-ig szoftveresen fojtva vannak az új motorok
'''''2018-01-31 18:27:08 // 3998
Mi régen az új bravó és bravaval voltunk úgy,hogy 20.000Km-után érezhetően jobban mentek.Lehet,kell egy kis idő a tiednek is amíg bekopik.
Jani72122018-01-31 16:55:19 // 3997

jaja nekem is 7.2, de most, pont azt néztem, hogy javulgat, mert az elöző tankolásnál fél tank alatt egy picivel 412km volt akkor tankoltam tele 30l. most 500km-nél jár ugyanott. Talán kicsit vidámabban is lépeget. Hétvégén letesztelem a gyorsulást.
R33Z2018-01-31 15:51:54 // 3996
Az enyém biztosan tudja a gyári 6.6s 0-100at, nem túl ideális körülmények közt mértem 7.2s-t. Fogyasztás is nagyon rendben, 8.3-8.5L. Olyan mintha 6000km után történt volna valami, azóta állt be erre.
Piritu - 1.000.0002018-01-31 13:26:37 // 3995
Nekem is a hang tűnt fel, pedig a Giuliettám hangosabb mint a 159 volt. Nem tolakodó, csak furcsa volt hallani.
RomeoOne2018-01-31 13:26:21 // 3994
Mondjuk akkor biztos sípolna. Vagy még vészmódba is vágná magát.
Piritu - 1.000.0002018-01-31 13:24:34 // 3993
Vagy elég kivenni valamelyik biztosítékot...
Giuntini2018-01-31 10:50:35 // 3992
Jobban mondva javítanék! A súlyelőnyt minden helyzetben éreztem az autó vezetésében, viszont a 2,4 motor nagyobb teljesítménye miatt a gyorsulásban, nyomatékban nem.
Giuntini2018-01-31 10:12:52 // 3991
Az igaz, hogy én csak városban próbáltam, de ott minden helyzetben hallható volt. Biztos, hogy fogyasztásban sokkal jobb, mint az én 2,4-em, de a súlyelőnyt nem éreztem, a 2,4 a hangja miatt is, egy erősebb autó benyomását teszi rám.
Tocke2018-01-31 10:05:16 // 3990
Nem is az eladások számának hatalmas növeléséért, de a presztízs miatt szerintem is lenne létjogosultsága egy nagyköbcentis 5-6 hengeres diesel-nek.
zgi5212018-01-31 09:37:23 // 3989
érdekes nekem reggeli jobb a hangja induláskor, még garázshidegen. :) egyébként az utastérben, főleg nagyobb -pályás tempónál- nem is hallani, hogy dízel. használok még egy crdi octaviát is (2 éves), az sokkal hangosabb alapjáraton, pályán.
és a 2.2 nem fogyaszt rosszabbul, mint az 1.6 skoda, sőt. :) (tudom alma, körte..)
ami meglepő még, hogy baromi jól fűt Giulia, pedig max. 22 fokra állítottam.
Giuntini2018-01-31 09:31:36 // 3988
Mikor én próbáltam a Giulia 180 lovas dízelt, az egyetlen negatívum a dízel motor hangja volt. Nem csak a benzines után, de az 5 hengeres 2,4 után, nagyon tolakodó a hangja. A 2,4 szép hangja után csalódás, hogy folyamatosan minden sebességfokozatban, minden sebességnél hallható volt a dízel kerregése. Ez volt az egyetlen negatívum. Akkor úgy gondoltam, hogy nagy hiba volt az Alfától a V6 dízel kihagyása, de lehet, hogy valóban most már nem érné meg, ahogy Európában drasztikusan csökkent a dízel autók eladása. Másik oldalról viszont ismét egy lehetőség lett volna a BMW-nek ebben a szektorban is konkurenciát állítani, mert aki 6 hengeres dízelt akar, az megy máshová. Most szerintem nyugszik, illetve visszaértékelődik a piac, mindenkit évek alatt átültettek a dízelbe, most majd ismét csakis annak lesz érdemes venni, aki hosszú távon, és sokat megy vele.
Tocke2018-01-31 09:13:09 // 3987
De mindig az kell, amit nem lehet.
Jani72122018-01-31 09:12:24 // 3986
Azèrt az egy màsik kategoria, 510 lovat nehèz uralni. Màr a 3.2 260 lova is gyakorlatot igènyel. De ennèl a 180 le-nèl mèg lehet szòrakozni, kicsit adhattak volna több teret. Szerintem nagyon összetett rendszer ez màr nem nagyon lehet belenyulkàlni. Ràadàsul a fèkrendszere teljesen elektronikus, mèg hagyomànyos főfèkhengere sincs csak potmèter. Szòval csak teljes szoftveres beavatkozàssal lehetne vàltoztatni.
'''''2018-01-31 09:02:32 // 3985
Tegnap normál módban 140-nél eltekerte a hátsó kereket.Annyira nem hiányolom a kikapcsolt állapotot.
Tocke2018-01-31 08:25:48 // 3984
A QV-ben ugye ki lehet kapcsolni a menetstabilizáló elektronikát. Nem lehet megoldás arra, hogy a kisebb motorizáltságú változatokban is ez megoldható legyen valahogy? Gondolom, ehhez csakis elektronikai beavatkozás szükséges. Persze tudom, a gari ugrik egyből, de csak gondolkodok.
Tocke2018-01-31 08:18:14 // 3983
Így van ez jól. Tényleg, olyan lehet, mint amikor gyerekként először vezetett az ember pár kört az utcán, persze jogsi nélkül. Szerintem mindegyikőnk így viselkedne + fülig érő vigyorral kelne-feküdne :-)))
zgi5212018-01-30 22:51:48 // 3982
illene igen, az első széria utcai brake by wire-t :)
nekem a teszteken az elsők között tűnt fel a kormányzás után, hogy huhh itt vmi nagyon más az eddig megszokotthoz..
zgi5212018-01-30 22:48:10 // 3981
igen, az automata váltó és nagy nyomaték kombó miatt figyelni kell szűk helyeken, garázsban, parkolásnál. de sokszor viszont kellemes a nyomaték, hogy gáz nélkül indul/gurul. :)
sokan mondják, hogy az automata eszi a féket. én olykor pl. kertvárosi részen, nem sietve úgy mehetek több kilométert, hogy a fékhez sem érek, mert a ZF olyan szépen pakolgat vissza, hogy nincs rá szükség, csak kormányozni.
Jani72122018-01-30 22:44:53 // 3980
megnéztem az 59 adatát, ott 7mp a gyári adat, szóval annyi akkor az én programom csal kb 1mp-et pluszba, de akkor is a Julis lomhább
Jani72122018-01-30 22:39:03 // 3979
adok még neki időt, mert még erősen bejáratos :) aztán hátha javul, de max 1 év és lecserélem szerintem egy benzinesre, nehezen szokom a dizel hangot
Piritu - 1.000.0002018-01-30 22:33:40 // 3978
Furcsállom, mert nekem a 159 is, a Giulietta is és PHuBi is hozta/hozza a gyári adatot.
Jani72122018-01-30 22:30:39 // 3977
az kb annyira van távol az igazságtól, mint a fogyasztás
Piritu - 1.000.0002018-01-30 22:12:40 // 3976
9? :-O
A prospektus szerint 7,1-7,2 a 180 lovas adata
Jani72122018-01-30 20:51:51 // 3975
én is azt sajnálom, hogy nem lehet az elektronikát kikapcsolni, néha sikerül kicsit keresztbe tenni, de rögtön beavatkozik. Ez a baj ezekkel a modern autókkal, sajnos bénáknak tervezik :) Viszont egy kis tuing erre is elférne, a V6 után ami elvileg lomha mert Q4 és csak 322Nm ez kifejezetten lomha, pedig 450Nm a V6 8,1mp volt 100-ig ez pedig 9mp! Ugyanazzal a programmal mérve.
R33Z2018-01-30 18:24:10 // 3974
Érdekes amit írsz, lehet benne valami. Ez esetben viszont illő lenne erre felhívni a figyelmet...
Egyszer csinált hülyeséget eddig, talán éppen ebből ered. Megállásnál általában állok a féken, főleg lejtőn, emelkedőn -> P -> STOP. Budán parkoltam lejtős utcán, így állítottam le. Majd induláskor fék -> D ekkor a fékpedál beljebb esett és elkezdett finoman gurulni az előttem álló autó felé. Fék fel -> Fék rááll és minden OK.

Érzésre összességében nagyon profi ez a fékrendszer, mint egy TILTON versenyszett, nagyon szeretem. Az egész kocsi úgy működik, mint egy drága versenytechnika.

Egy dolgot nagyon sajnálok, hogy nem lehet kiiktatni a elektronikát... néha kicsit több móka beleférhetne. Így az LSD-nek és Q2 csomagnak sincs túl sok értelme.
'''''2018-01-30 18:18:15 // 3973
Ma képes voltam egyből meló után kihozni és menni egy kört a városban aztán körülötte is! Hülyét csinál az emberből ez az autó. :-)
'''''2018-01-30 17:54:32 // 3972
Kicsit furcsa de nem vészes.Olyan egyformán kell nyomni,nem esik beljebb.
Nekem az indulás furcsa nagyon.Sebességben ahogy felengedem a féket,hirtelen megindul.Olyan 5-10-el egyből megy.Most már fejemben van de első pár alkalommal megijedtem szűk helyeken vagy a garázsban.Tolatni is úgy tudok,hogy nem engedem teljesen fel a féket mert akkor túl gyorsan megy alapjáraton is.Nálad is ilyen vagy csak a motor ereje érezhető ilyen furcsán?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.