Liquid2018-02-02 21:55:36 // 4015
én is akkor fogom csak kipróbálni, ha már konkrétan venni akarok egyet
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-02 21:32:06 // 4014
Én sem vezettem még Giulia-t pont ezért. A benzinest szeretném kipróbálni, de azt nem lehet.
vzsiros2018-02-02 21:15:34 // 4013
köszi! fel fogom venni akkor velük (is) a kapcsolatot ;-)
zgi5212018-02-02 20:44:07 // 4012
En is 2 honapot vartam a benzines tesztautora , mert mindenkeppen ki szerettem volna probalni! a fiat kelet -pestnel van egy automata lipari szurke ,ha meg nem adtak el.
vzsiros2018-02-02 19:39:38 // 4011
Voltam tesztvezetni, és nagyon tetszett, de mindenhol csak dízelt ajánlgatnak belőle :( - a pappasnál konkrétan azt javasolta az értékesítő, hogy próbáljam meg felvenni a kapcsolatot azokkal, akik már vettek ilyet, mert belátható jövőben nem is lesz benzines :O
most ez mi már? :(
Én majd a 200Le Giuliát szeretném megvenni, jóhogy azt szeretném is kipróbálni...
na mind1, nem is sírok itt tovább...
Ami nagyon tetszett, hogy végre magam mögött elférek! :D már ezért megéri megvenni, a 159-ben én mögém (188cm, fekve vezetek stílus ;-) )senki sem tud beülni. Kellemes, könnyed autónak érződött amúgy, nem olyan brutál tanknak mint a 159, szóval alapvetően megvett.
most ez mi már? :(
Én majd a 200Le Giuliát szeretném megvenni, jóhogy azt szeretném is kipróbálni...
na mind1, nem is sírok itt tovább...
Ami nagyon tetszett, hogy végre magam mögött elférek! :D már ezért megéri megvenni, a 159-ben én mögém (188cm, fekve vezetek stílus ;-) )senki sem tud beülni. Kellemes, könnyed autónak érződött amúgy, nem olyan brutál tanknak mint a 159, szóval alapvetően megvett.
Jani72122018-02-02 06:56:50 // 4010
Volt izgalom ez miatt, kicsit elmatekoztam a tàvolsàgot egy vàratlan esti fuvarral :)
zgi5212018-02-02 06:45:32 // 4009
lesz az még jobb is :) én utóbb 41 litert tankoltam 678km-re. figyelgesd a diagrammot a műszerfalon, azt ami a 20 perces átlagot mutatja, ha 5 liter alatt vagy a vízszintes tengelyen az jó. :) a tied már kicsit necces, ne feledd 52 liter tank!
csokagm2018-02-01 23:23:14 // 4008
Jani72122018-02-01 23:08:32 // 4007
A fogyasztás határozottan javulgat 759km-re tankoltam 50,2 litert, Ebben volt pálya kb 200-ig is néha, elég sportos vezetéssel, eléggé kezdek ráérezni a hátsókerék adta élvezetekre :) Mocskos módon be tud ülni a kanyarokba és olyat tól rajta, hogy az eszméletlen. Jó lesz ez, jöhetne a tavasz, hogy a széles gumi száraz aszfalt kombót tesztelhessem :)
Piritu - 1.000.0002018-02-01 14:03:51 // 4005
"nem sarkítanám ki ennyire.. :-)" - pedig már itt van a magától bírságoló és az önvezető autóval kommunikáló (büntető) automata rendőrautó ötlete...
Még sincs olyan messze az a jövő? :-(
Még sincs olyan messze az a jövő? :-(
Halesz2018-02-01 13:29:20 // 4004
Zsolt155: utánakérdeztem, nem felejtettem el.
A 127 db BMW i3-asból mindössze 15 darab volt REX, a többi mind full elektromos. Többre számítottál szerintem. Én is.
A 127 db BMW i3-asból mindössze 15 darab volt REX, a többi mind full elektromos. Többre számítottál szerintem. Én is.
Jani72122018-01-31 22:01:49 // 4002
ok :) Nekem a téli szett is 18" csak annyi, hogy 225 elöl hátul is, a nyári 255 hátul. Lehet az is, hogy leszabályzott a kipörgésgátló is a keskeny gumi és a hideg aszfalt miatt, És akkor megint eljutottunk a kikapcsolhatatlan elektronikák problémájához :)
R33Z2018-01-31 21:55:58 // 4001
7.2t nem a fogyasztasra irtam :) nekem teli szettel, hideg aszfalton ennyi alatt futja a szazat, 18"as nyari szettel rendes tapadassal tuti tudja a 6.x sec idot.
'''''2018-01-31 20:11:37 // 4000
Ezt már én is hallottam valamelyik márkánál.
Jani72122018-01-31 19:35:26 // 3999
nem tudom, hogy városi legenda-e, de hallottam már olyat is, hogy egy bizonyos km-ig szoftveresen fojtva vannak az új motorok
'''''2018-01-31 18:27:08 // 3998
Mi régen az új bravó és bravaval voltunk úgy,hogy 20.000Km-után érezhetően jobban mentek.Lehet,kell egy kis idő a tiednek is amíg bekopik.
Jani72122018-01-31 16:55:19 // 3997
R33Z2018-01-31 15:51:54 // 3996
Az enyém biztosan tudja a gyári 6.6s 0-100at, nem túl ideális körülmények közt mértem 7.2s-t. Fogyasztás is nagyon rendben, 8.3-8.5L. Olyan mintha 6000km után történt volna valami, azóta állt be erre.
Piritu - 1.000.0002018-01-31 13:26:37 // 3995
Nekem is a hang tűnt fel, pedig a Giuliettám hangosabb mint a 159 volt. Nem tolakodó, csak furcsa volt hallani.
RomeoOne2018-01-31 13:26:21 // 3994
Mondjuk akkor biztos sípolna. Vagy még vészmódba is vágná magát.
Piritu - 1.000.0002018-01-31 13:24:34 // 3993
Vagy elég kivenni valamelyik biztosítékot...
Giuntini2018-01-31 10:50:35 // 3992
Jobban mondva javítanék! A súlyelőnyt minden helyzetben éreztem az autó vezetésében, viszont a 2,4 motor nagyobb teljesítménye miatt a gyorsulásban, nyomatékban nem.
Giuntini2018-01-31 10:12:52 // 3991
Az igaz, hogy én csak városban próbáltam, de ott minden helyzetben hallható volt. Biztos, hogy fogyasztásban sokkal jobb, mint az én 2,4-em, de a súlyelőnyt nem éreztem, a 2,4 a hangja miatt is, egy erősebb autó benyomását teszi rám.
Tocke2018-01-31 10:05:16 // 3990
Nem is az eladások számának hatalmas növeléséért, de a presztízs miatt szerintem is lenne létjogosultsága egy nagyköbcentis 5-6 hengeres diesel-nek.
zgi5212018-01-31 09:37:23 // 3989
érdekes nekem reggeli jobb a hangja induláskor, még garázshidegen. :) egyébként az utastérben, főleg nagyobb -pályás tempónál- nem is hallani, hogy dízel. használok még egy crdi octaviát is (2 éves), az sokkal hangosabb alapjáraton, pályán.
és a 2.2 nem fogyaszt rosszabbul, mint az 1.6 skoda, sőt. :) (tudom alma, körte..)
ami meglepő még, hogy baromi jól fűt Giulia, pedig max. 22 fokra állítottam.
és a 2.2 nem fogyaszt rosszabbul, mint az 1.6 skoda, sőt. :) (tudom alma, körte..)
ami meglepő még, hogy baromi jól fűt Giulia, pedig max. 22 fokra állítottam.
Giuntini2018-01-31 09:31:36 // 3988
Mikor én próbáltam a Giulia 180 lovas dízelt, az egyetlen negatívum a dízel motor hangja volt. Nem csak a benzines után, de az 5 hengeres 2,4 után, nagyon tolakodó a hangja. A 2,4 szép hangja után csalódás, hogy folyamatosan minden sebességfokozatban, minden sebességnél hallható volt a dízel kerregése. Ez volt az egyetlen negatívum. Akkor úgy gondoltam, hogy nagy hiba volt az Alfától a V6 dízel kihagyása, de lehet, hogy valóban most már nem érné meg, ahogy Európában drasztikusan csökkent a dízel autók eladása. Másik oldalról viszont ismét egy lehetőség lett volna a BMW-nek ebben a szektorban is konkurenciát állítani, mert aki 6 hengeres dízelt akar, az megy máshová. Most szerintem nyugszik, illetve visszaértékelődik a piac, mindenkit évek alatt átültettek a dízelbe, most majd ismét csakis annak lesz érdemes venni, aki hosszú távon, és sokat megy vele.
Tocke2018-01-31 09:13:09 // 3987
De mindig az kell, amit nem lehet.
Jani72122018-01-31 09:12:24 // 3986
Azèrt az egy màsik kategoria, 510 lovat nehèz uralni. Màr a 3.2 260 lova is gyakorlatot igènyel. De ennèl a 180 le-nèl mèg lehet szòrakozni, kicsit adhattak volna több teret. Szerintem nagyon összetett rendszer ez màr nem nagyon lehet belenyulkàlni. Ràadàsul a fèkrendszere teljesen elektronikus, mèg hagyomànyos főfèkhengere sincs csak potmèter. Szòval csak teljes szoftveres beavatkozàssal lehetne vàltoztatni.
'''''2018-01-31 09:02:32 // 3985
Tegnap normál módban 140-nél eltekerte a hátsó kereket.Annyira nem hiányolom a kikapcsolt állapotot.
Tocke2018-01-31 08:25:48 // 3984
A QV-ben ugye ki lehet kapcsolni a menetstabilizáló elektronikát. Nem lehet megoldás arra, hogy a kisebb motorizáltságú változatokban is ez megoldható legyen valahogy? Gondolom, ehhez csakis elektronikai beavatkozás szükséges. Persze tudom, a gari ugrik egyből, de csak gondolkodok.
Tocke2018-01-31 08:18:14 // 3983
Így van ez jól. Tényleg, olyan lehet, mint amikor gyerekként először vezetett az ember pár kört az utcán, persze jogsi nélkül. Szerintem mindegyikőnk így viselkedne + fülig érő vigyorral kelne-feküdne :-)))
zgi5212018-01-30 22:51:48 // 3982
illene igen, az első széria utcai brake by wire-t :)
nekem a teszteken az elsők között tűnt fel a kormányzás után, hogy huhh itt vmi nagyon más az eddig megszokotthoz..
nekem a teszteken az elsők között tűnt fel a kormányzás után, hogy huhh itt vmi nagyon más az eddig megszokotthoz..
zgi5212018-01-30 22:48:10 // 3981
igen, az automata váltó és nagy nyomaték kombó miatt figyelni kell szűk helyeken, garázsban, parkolásnál. de sokszor viszont kellemes a nyomaték, hogy gáz nélkül indul/gurul. :)
sokan mondják, hogy az automata eszi a féket. én olykor pl. kertvárosi részen, nem sietve úgy mehetek több kilométert, hogy a fékhez sem érek, mert a ZF olyan szépen pakolgat vissza, hogy nincs rá szükség, csak kormányozni.
sokan mondják, hogy az automata eszi a féket. én olykor pl. kertvárosi részen, nem sietve úgy mehetek több kilométert, hogy a fékhez sem érek, mert a ZF olyan szépen pakolgat vissza, hogy nincs rá szükség, csak kormányozni.
Jani72122018-01-30 22:44:53 // 3980
megnéztem az 59 adatát, ott 7mp a gyári adat, szóval annyi akkor az én programom csal kb 1mp-et pluszba, de akkor is a Julis lomhább
Jani72122018-01-30 22:39:03 // 3979
adok még neki időt, mert még erősen bejáratos :) aztán hátha javul, de max 1 év és lecserélem szerintem egy benzinesre, nehezen szokom a dizel hangot
Piritu - 1.000.0002018-01-30 22:33:40 // 3978
Furcsállom, mert nekem a 159 is, a Giulietta is és PHuBi is hozta/hozza a gyári adatot.
Jani72122018-01-30 22:30:39 // 3977
az kb annyira van távol az igazságtól, mint a fogyasztás
Piritu - 1.000.0002018-01-30 22:12:40 // 3976
Jani72122018-01-30 20:51:51 // 3975
én is azt sajnálom, hogy nem lehet az elektronikát kikapcsolni, néha sikerül kicsit keresztbe tenni, de rögtön beavatkozik. Ez a baj ezekkel a modern autókkal, sajnos bénáknak tervezik :) Viszont egy kis tuing erre is elférne, a V6 után ami elvileg lomha mert Q4 és csak 322Nm ez kifejezetten lomha, pedig 450Nm a V6 8,1mp volt 100-ig ez pedig 9mp! Ugyanazzal a programmal mérve.
R33Z2018-01-30 18:24:10 // 3974
Érdekes amit írsz, lehet benne valami. Ez esetben viszont illő lenne erre felhívni a figyelmet...
Egyszer csinált hülyeséget eddig, talán éppen ebből ered. Megállásnál általában állok a féken, főleg lejtőn, emelkedőn -> P -> STOP. Budán parkoltam lejtős utcán, így állítottam le. Majd induláskor fék -> D ekkor a fékpedál beljebb esett és elkezdett finoman gurulni az előttem álló autó felé. Fék fel -> Fék rááll és minden OK.
Érzésre összességében nagyon profi ez a fékrendszer, mint egy TILTON versenyszett, nagyon szeretem. Az egész kocsi úgy működik, mint egy drága versenytechnika.
Egy dolgot nagyon sajnálok, hogy nem lehet kiiktatni a elektronikát... néha kicsit több móka beleférhetne. Így az LSD-nek és Q2 csomagnak sincs túl sok értelme.
Egyszer csinált hülyeséget eddig, talán éppen ebből ered. Megállásnál általában állok a féken, főleg lejtőn, emelkedőn -> P -> STOP. Budán parkoltam lejtős utcán, így állítottam le. Majd induláskor fék -> D ekkor a fékpedál beljebb esett és elkezdett finoman gurulni az előttem álló autó felé. Fék fel -> Fék rááll és minden OK.
Érzésre összességében nagyon profi ez a fékrendszer, mint egy TILTON versenyszett, nagyon szeretem. Az egész kocsi úgy működik, mint egy drága versenytechnika.
Egy dolgot nagyon sajnálok, hogy nem lehet kiiktatni a elektronikát... néha kicsit több móka beleférhetne. Így az LSD-nek és Q2 csomagnak sincs túl sok értelme.
'''''2018-01-30 18:18:15 // 3973
Ma képes voltam egyből meló után kihozni és menni egy kört a városban aztán körülötte is! Hülyét csinál az emberből ez az autó. :-)
'''''2018-01-30 17:54:32 // 3972
Kicsit furcsa de nem vészes.Olyan egyformán kell nyomni,nem esik beljebb.
Nekem az indulás furcsa nagyon.Sebességben ahogy felengedem a féket,hirtelen megindul.Olyan 5-10-el egyből megy.Most már fejemben van de első pár alkalommal megijedtem szűk helyeken vagy a garázsban.Tolatni is úgy tudok,hogy nem engedem teljesen fel a féket mert akkor túl gyorsan megy alapjáraton is.Nálad is ilyen vagy csak a motor ereje érezhető ilyen furcsán?
Nekem az indulás furcsa nagyon.Sebességben ahogy felengedem a féket,hirtelen megindul.Olyan 5-10-el egyből megy.Most már fejemben van de első pár alkalommal megijedtem szűk helyeken vagy a garázsban.Tolatni is úgy tudok,hogy nem engedem teljesen fel a féket mert akkor túl gyorsan megy alapjáraton is.Nálad is ilyen vagy csak a motor ereje érezhető ilyen furcsán?
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-30 16:37:01 // 3971
Megnéztem az áristát. Húú.. nagy élmény lehet élesben felextrázni egy saját új autót :-) Gondolatban megvan az én kombinációm:
Giulia Super 2.0T 200Le. Amit beletennék extrát:
- aut.sötétedő tükör,
- klíma plus csomag
- performance AT csomag (tényleg van q2 difi hozzá??)
- sport csomag 1
- diófa luxus csomag
Ez így közel 1 millával a Veloce alatt megáll. Még az audio csomagon elgondolkoznék :-)
És.. irány a Squadra, ahol felteszik a 280 lovas progit :-)
Valaki nem akar venni egy ilyet? Néhány év múlva megveszem :-D Megmondom a színét is ha kell.
Giulia Super 2.0T 200Le. Amit beletennék extrát:
- aut.sötétedő tükör,
- klíma plus csomag
- performance AT csomag (tényleg van q2 difi hozzá??)
- sport csomag 1
- diófa luxus csomag
Ez így közel 1 millával a Veloce alatt megáll. Még az audio csomagon elgondolkoznék :-)
És.. irány a Squadra, ahol felteszik a 280 lovas progit :-)
Valaki nem akar venni egy ilyet? Néhány év múlva megveszem :-D Megmondom a színét is ha kell.
zgi5212018-01-30 16:16:05 // 3970
van pl. egy érdekes dolog a user manuálban ezzel kapcs.ban..
automata váltónál indításkor fékpedál lenyom, indít.. de leállításkor P után csak stop gomb fékpedál nélkül..
automata váltónál indításkor fékpedál lenyom, indít.. de leállításkor P után csak stop gomb fékpedál nélkül..
zgi5212018-01-30 16:12:01 // 3969
a fékről, erről az utcai szériában elsőként debütáló Conti IBS-ről nincs fura érzésed, véleményed? csak nekem más feeling x évtized után :(
pettinke2018-01-30 15:54:38 // 3968
RomeoOne2018-01-30 15:46:25 // 3967
A Giulia Veloce az feltétlenül összkerekes vagy van belőle rendes, hátsókerekes változat is?
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-30 10:13:34 // 3966
Az egy érdekes élmény, amikor reset gombbal akaratodon kívül versenybe keveredsz pályán sebességkorlátozás után. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.