Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-26 18:17:06 // 3865
nekünk Ampera a másod autó csak városi használatra vettük arra jó, télen tud 42km-et tisztán elektromosan, nyáron meg 70-et, a benya motor az akkut tölti amikor beindul végül is nincs terhelése a motornak... magán embernek szerintem rohadtul nem éri meg ez az autó a használt ára 4,5 milla egy normális példánynak eléggé drága nekünk is cégen van...
CseBali2018-01-26 17:24:09 // 3864
Halesz2018-01-26 14:11:56 // 3863
Megkérdezem ezt Neked :)
Zsolt1552018-01-26 13:53:18 // 3862
Az is kérdés, hogy az i3-ból tisztán elektromos, vagy a REX változattal együtt adtak el 127 darabot. Mert abban is van belsőégésű motor, mint az Év Zöld autójának választott Ampera-ban is.
Giuntini2018-01-26 13:41:34 // 3861
Szerintem a Giulietta utódját egyből ki kéne hozni tisztán elektromos hajtással is.
Zsolt1552018-01-26 13:35:57 // 3860
Vannak itt az Amore-n olyanok, akik használnak tisztán elektromos meghajtású autót. Ha túllépnének azon, hogy azért jók ezek a gépjárművek, mert a munkahelyen ingyen tudják tölteni, akkor jó lenne ha megosztanák a tapasztalataikat az autó használatával kapcsolatosan.
A következő Backstage-ben akár beszélhetnétek vele, ezzel kapcsolatosan. Vagy megoszthatná a tapasztalatait.
A következő Backstage-ben akár beszélhetnétek vele, ezzel kapcsolatosan. Vagy megoszthatná a tapasztalatait.
Zsolt1552018-01-26 13:30:18 // 3859
Helyesen:
3,3 millió darab volt = 3,3 millió darab személyautó volt forgalomban.
3,3 millió darab volt = 3,3 millió darab személyautó volt forgalomban.
Zsolt1552018-01-26 13:29:12 // 3858
"... összességében 600+ full elektromos autó fogyott 2017-ben ..." A Magyarországon 2016-ban a KSH szerint több, mint 3,3 millió darab volt. A Leaf-ből az angliai gyártás megkezdése óta Európában 85.000 darabot adtak el. Ha mindet csak nálunk adnák el, akkor is minimum 30 év kellene a teljes járműpark lecseréléséhez.
Szerintem nem biztos, hogy rossz politikát folytat a FIAT az elektromos meghajtású autók tekintetében. Lehet, hogy kivárásra taktikáznak és megvárják, amig kiforrja magát ez a technológia. Sajnos a jelenlegi akkumulátorok jelentik a korlátot és így az autók a mobilitásukat vesztik el.
Lehet, hogy a Toshiba új akkuja lesz a befutó, de az is lehet, hogy a Toyota rendszere.
Szerintem nem biztos, hogy rossz politikát folytat a FIAT az elektromos meghajtású autók tekintetében. Lehet, hogy kivárásra taktikáznak és megvárják, amig kiforrja magát ez a technológia. Sajnos a jelenlegi akkumulátorok jelentik a korlátot és így az autók a mobilitásukat vesztik el.
Lehet, hogy a Toshiba új akkuja lesz a befutó, de az is lehet, hogy a Toyota rendszere.
Giuntini2018-01-26 13:24:45 // 3857
Ezt én is osztom!
Halesz2018-01-26 13:04:56 // 3856
Egyébként a régióban nálunk van a legtöbb elektromos autó - nyilván köszönhető ez a jóféle kormányzati támogatásnak (ebben pont ritkán jól és előremutatóan léptek véleményem szerint).
Csak i3-masból eladtak 127-et tavaly... Nissan Leafből 200 fölött, aminek persze nagy része taxinak megy, a VW e-Upokat meg azért nem számolnám (130+) mert azokat a Greengo meg a MOL vette meg a carsharinghez. De összességében 600+ full elektromos autó fogyott 2017-ben.
Szóval van itt pénz, persze elektromos autót főleg cégre éremes venni az adókedvezmények miatt... én is gondolkoztam egy elektromos 500-ason, aztán másfele vitt az utam...
A lényeg, hogy piszkosul terjed - dumálhattok ellene :) De nekem az a véleményem, amit ugye hallhattatok már a Backstage-ben is többször, hogy ha a Fiat-csoport lemarad ebben a versenyben, nagyon csúnyán fog járni...
Csak i3-masból eladtak 127-et tavaly... Nissan Leafből 200 fölött, aminek persze nagy része taxinak megy, a VW e-Upokat meg azért nem számolnám (130+) mert azokat a Greengo meg a MOL vette meg a carsharinghez. De összességében 600+ full elektromos autó fogyott 2017-ben.
Szóval van itt pénz, persze elektromos autót főleg cégre éremes venni az adókedvezmények miatt... én is gondolkoztam egy elektromos 500-ason, aztán másfele vitt az utam...
A lényeg, hogy piszkosul terjed - dumálhattok ellene :) De nekem az a véleményem, amit ugye hallhattatok már a Backstage-ben is többször, hogy ha a Fiat-csoport lemarad ebben a versenyben, nagyon csúnyán fog járni...
RomeoOne2018-01-26 12:39:14 // 3855
Nem is hasonlít :)
pettinke2018-01-26 12:27:35 // 3854
PBali2018-01-26 12:06:32 // 3853
Jogos...de a mondanivaló a lényeg :-)
RomeoOne2018-01-26 11:52:37 // 3852
Mi a tök az a felni? :DDD
RomeoOne2018-01-26 11:52:01 // 3851
Ha elzárják az olajcsapokat, akkor ők lesznek az elsők, akik belepusztulnak. Oroszország, az USA (ugye ők most hatalmas palaoljakitermelő bázist hoztak létre, történelmi mélyponton van az olajimportjuk), Venezuela, az afrikai országok, Norvégia meg mind röhög a markába és adja majd hordónként 150-200 $-ért a crude-ot és semmi nem fog összeomlani, csak sok lesz a kurvaanyázás a kutakon :D
Az araboknak egyre kisebb a jelentősége és látják ezt ők is. Ha tényleg érnének valamit, akkor az OPEC meg tudta volna akadályozni, hogy 2016-ban 30 dollárig zuhanjon a nyersolajár. Nem kell összeesküvés elméleteket gyártani, Musk is az ilyenekre játszik rá és láttatja magát többnek annál, ami valójában.
Az araboknak egyre kisebb a jelentősége és látják ezt ők is. Ha tényleg érnének valamit, akkor az OPEC meg tudta volna akadályozni, hogy 2016-ban 30 dollárig zuhanjon a nyersolajár. Nem kell összeesküvés elméleteket gyártani, Musk is az ilyenekre játszik rá és láttatja magát többnek annál, ami valójában.
PBali2018-01-26 11:45:53 // 3850
zgi5212018-01-26 11:45:04 // 3849
nem a világ urai persze, de ha elzárják az olajcsapokat, nem sok repülő, hajó, kamion, autó fog közlekedni.. :)
nem akarok vitázni, nekem Musk ettől még ikonikus személyiség..
nem akarok vitázni, nekem Musk ettől még ikonikus személyiség..
RomeoOne2018-01-26 11:35:25 // 3848
Miért, kik az arabok, a világ urai? :)
Ráültek egy nagy olajkészletre és herdálnak, mint az állat. Értelmes befektetést nem sokat eszközölnek. 50 évvel ezelőtt még csak kecskeb.szók voltak, lehet, hogy 50 év múlva olyan hirtelen fog eltűnni Dubai a térképről, mint ahogy megjelent.
Még egymással sem tudnak megegyezni. Én volt, hogy napi szinten követtem a híreket meg az OPEC üléseket, mikor nyersolajjal foglalkoztam. Egy csürhe az egész. Az a naivság, ha azt hiszi valaki, hogy itt bármi is tőlük függne.
Musk-ot sem kell túldimenzionálni, jobb a PR-ja, mint a termékei.
Ráültek egy nagy olajkészletre és herdálnak, mint az állat. Értelmes befektetést nem sokat eszközölnek. 50 évvel ezelőtt még csak kecskeb.szók voltak, lehet, hogy 50 év múlva olyan hirtelen fog eltűnni Dubai a térképről, mint ahogy megjelent.
Még egymással sem tudnak megegyezni. Én volt, hogy napi szinten követtem a híreket meg az OPEC üléseket, mikor nyersolajjal foglalkoztam. Egy csürhe az egész. Az a naivság, ha azt hiszi valaki, hogy itt bármi is tőlük függne.
Musk-ot sem kell túldimenzionálni, jobb a PR-ja, mint a termékei.
zgi5212018-01-26 11:03:05 // 3847
egyébként az a baj az e_autókkal, hogy egyenlőre nem alternatíva. nekem 135+km / nap a melóbajárás. ez pl. egy e-Golf-al is már necces, ha elakarok menni meló után a gyerekért edzésre, vagy anyóshoz a tesóért pár km-re. jahh, hogy 11 milla az e_Golf? kinek alternatíva ennyi pénzért? szívesen megveszem fele ennyiért, hogy kiváltsam a nejem pár kilométeres napi adagját. de, hogy egy kis ccm-es szívó ezt fillérekért megteszi, mikor tegyem? mindegy.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-26 10:53:54 // 3846
zgi5212018-01-26 10:48:45 // 3845
Ne legyünk naívak, ha Musk beleköphetne az arab levesbe -és ha vki igazán, az ő lenne ebben a témában- , már nem élne..
Gondold el , mikor lesz elérhető egy kompakt e_autó minimum a középrétegeknek? mi az az ár amiért e_autót vennél? 5 milla? ez mikor lesz? mikor az olajlobby megengedi.. :)
Gondold el , mikor lesz elérhető egy kompakt e_autó minimum a középrétegeknek? mi az az ár amiért e_autót vennél? 5 milla? ez mikor lesz? mikor az olajlobby megengedi.. :)
RomeoOne2018-01-26 10:43:30 // 3844
Mert mit tudnak tenni az arabok? Az utóbbi 2 évben, hogy padlón voltak a nyersolaj árak, majdnem összeomlottak. Az OPEC meg egy határozatképtelen szervezet, egyre kisebb súllyal.
zgi5212018-01-26 10:29:45 // 3843
Egyetértek!
Egyébként amíg a foszilis energiahordozó(k) rendelkezésre állnak (cirka 2050 -ig biztosan), adddig az arabok úgysem engedik az e_autók térnyerését! A Tesla nyilván egy külön ág, ne boncoljuk, rétegautó.(most olvastam Musk életrajzi könyvét..)Ott inkább az űrkutatás és solarcity a fővonal. Az e_autót megvalósította, de mellékszáll. A Giulia egyébként Euro6B tudtommal, tizen+ év biztosan van benne. :) Az új benzinesek gyártása már kiegészül a részecskeszűrővel, kvázi nem lesz a dízelnek ezen irányú hátránya, sőt.. :)
Egyébként amíg a foszilis energiahordozó(k) rendelkezésre állnak (cirka 2050 -ig biztosan), adddig az arabok úgysem engedik az e_autók térnyerését! A Tesla nyilván egy külön ág, ne boncoljuk, rétegautó.(most olvastam Musk életrajzi könyvét..)Ott inkább az űrkutatás és solarcity a fővonal. Az e_autót megvalósította, de mellékszáll. A Giulia egyébként Euro6B tudtommal, tizen+ év biztosan van benne. :) Az új benzinesek gyártása már kiegészül a részecskeszűrővel, kvázi nem lesz a dízelnek ezen irányú hátránya, sőt.. :)
RomeoOne2018-01-26 10:01:24 // 3842
Nem hiszem, hogy ennél több kéne. 305-öset már inkább a 7-800 lovas Lambo-kra szoktak tenni.
tirex2018-01-26 09:57:21 // 3841
Ja értem, akkor határeset. Egyébként nem aggódok mert nincs qv-m plusz a gumit se nekem kell megvennem, szerencsére. Vagy sajnos. :)))
RomeoOne2018-01-26 09:42:06 // 3840
A QV-nak 285/30R19 a hátsó mérete, szóval nem kell aggódnod :)
tirex2018-01-26 09:33:16 // 3839
Annyit azért még megjegyeznék hogy a 255-ös gumi hátul szerintem kevés lesz az 500 lovat levinni az aszfaltra. Nem véletlenül raknak komoly teljesítményű autókra 285 vagy 300 feletti gumikat hátra. A kocsid már komoly erőgép oda kell majd a tapadás.
Piritu - 1.000.0002018-01-25 19:19:08 // 3838
Nézegettem tesztvideókat, sajna nem győzött meg :-(
'''''2018-01-25 18:55:35 // 3837
Most látom,hogy megelőztek! :-)
Nagyon jól működik.Ritkán használom de eddig nem b@szott át.Időben szól,hogy mikor fordulj le és jól is mutatja a kanyarodó sávokat.Kamerához gondolom kártya kell de én azt még nem próbáltam.
Nagyon jól működik.Ritkán használom de eddig nem b@szott át.Időben szól,hogy mikor fordulj le és jól is mutatja a kanyarodó sávokat.Kamerához gondolom kártya kell de én azt még nem próbáltam.
'''''2018-01-25 18:52:20 // 3836
Piritu,a navim Navon A 520.
Piritu - 1.000.0002018-01-25 18:18:51 // 3835
Jól tippeltem :-)
Zsolt1552018-01-25 17:38:28 // 3834
Nagyon jól eltalált reklám. :-))
Zsolt1552018-01-25 17:36:54 // 3833
tirex2018-01-25 14:56:37 // 3832
Sajnos ott fog megbukni a mutatvány hogy az emberek 70 százalékának nincs pénze az új elektromos autókra és nem is lesz. A vidéki mellékutakon kellene lefényképezni egy szép fehér hibridet amint hasít a traktorok által felhordott sárban meg trágyában! :)) A következő pillanatban meg kitörik a kereke egy hatalmas gödörben és reggelre szétszedik a cigányok és csinálnak belőle elktronyos pálinkafőzőt!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-25 14:26:50 // 3831
mit talált ki a Tesla???
Múltkor olvastam egy jó kis cikket az autók elterjedéséről nyújorkban a 22-es években, többségében robbanómotoros autók voltak de nagyon sok elektromos autót is adtak el amik már akkor kb 130km-et tudtak elmenni egy töltéssel a fontosabb boltok előtt töltő is volt mivel nők használták ezeket az autókat egy akkori autóhoz képest (700 $) jóval drágábbak voltak 2700$ és szinte csak nők használták, a fékezéssel már akkor nyertek vele vissza energiát 1922, egy dolog miatt fuccsolt be mivel 1923-ban feltalálták az önindítót és a nőknek sem kellett kurblizni az autót :DDDD
Múltkor olvastam egy jó kis cikket az autók elterjedéséről nyújorkban a 22-es években, többségében robbanómotoros autók voltak de nagyon sok elektromos autót is adtak el amik már akkor kb 130km-et tudtak elmenni egy töltéssel a fontosabb boltok előtt töltő is volt mivel nők használták ezeket az autókat egy akkori autóhoz képest (700 $) jóval drágábbak voltak 2700$ és szinte csak nők használták, a fékezéssel már akkor nyertek vele vissza energiát 1922, egy dolog miatt fuccsolt be mivel 1923-ban feltalálták az önindítót és a nőknek sem kellett kurblizni az autót :DDDD
dyRo2018-01-25 14:19:26 // 3830
A reklám lényege az önvezető autó volt, nem az elektromos! Ne mossuk össze a kettőt úgy, mint ahogy a sok firkász meg közgazdász teszi. És az önvezető autónak van létjogosultsága a mindennapokban (gondoljatok csak a rahedli parkoló autóra... car sharing esetén tök feleslegesek), így ha technológiailag meg tudják valósítani, el is fog terjedni.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-25 13:50:49 // 3829
Egy darabig én is hittem az ilyesmiben, de mióta az iparnak dolgozok, látom, hogy mi a valódi helyzet. Felfedezni valamit egy dolog. Onnantól sok sok év, mire az tömeggyártásba kerül. Ismerek több olyan tényleg jó ötletet, amiből sosem lesz nagy biznisz, mert nem fektetett bele senki. Ez ennyi. Nincsenek eltitkolt nagy felfedezések és technológiák. Vannak fejlesztés alatt álló technológiák, amik vagy megérnek a tömegtermelésre, vagy nem. Az autóipar most a villanydodzsemezésbe fektet, és minden erejével megpróbálja erre terelni a piacot. Ez azt is jelenti, hogy pénzt fognak tenni az ígéretes akku technológiai fejlesztésekbe is.
A K+F annyira tőkeigényes, hogy a jó ötlet, vagy alapkutatás édes kevés. Lehet, hogy egy sokkal primitívebb megoldás lesz nagy üzlet, mert nagy pénzt tesznek bele. Lásd Tesla. Milyen műszaki újdonságot is mutat fel egy Tesla? 1991 óta minden alkotóelem rendelkezésre áll egy ilyen járműhöz (beleértve a LiIon akksikat).
Miért nem csinálta meg más? Mert a befektetők rizikótűrése zéró. Inkább teszi a pénzt ingatlanba és értékpapírba, mert a befektetők (cégek) gazdasági alapon működnek, sok gazdasági emberrel, akiknek fingjuk nincs a K+F-ről. Leteszel egy ötletet és nem érti. És nem is érdekli.
És jött Musk, aki egy technológiák iránt elkötelezett ember. Bejött neki a PayPal, és nem ingatlanokat vett, mert egy világos elme. Pontosan tudja, hogy a K+F borzasztó pénzeket emészt fel, de azt is, hogy mekkorát képes hozni. MIvel ő műszakilag is átlátta, hogy miről van szó, évtizednyi előnye lett.
És most jön a buta európai autóipar, mert gondolják, hogy ez mekkora biznisz, nekik is kell. Szerintetek mi lesz a vége?
Mi is lehetne. Itt vagyunk a 21.sz-ban, 100 évnyi ipari kultúrával és fejlesztések tömkelegével. Aki döbbenetet akar, csak nézzen bele egy 159-es programjába. Egy autó ami a számítógépén fizikai modellt futtatva számol ki mindent. Egy virtuális motor dolgozik az agyában. És jönnek a zöldek, akik falvakat söpörnek el és elsöprik ezt is. Ezt a 100 év tudást és techikai előnyt a hátunk mögé dobjuk ügyesen. Jön a büszke európai autóipar, készíti a piacot a primitív műszaki tartalmú villanyautóknak. Csak nehogy meglepetés legyen a vége. Feladtunk 100 év előnyt, ne legyen nagy a csodálkozás, amikor Európában nem a VW eladásai hasítanak majd, hanem a Land Wind, Cherry, BYD, Zotye és sorolhatnám.
NAgyon remélem, hogy az Alfa továbbra sem erőlteti ezt a hülye irányt és autókat gyárt. Szar, maradi navival, és gagyi mechanikus műszerfallal és benzintankkal.
Na bocs...ez kijött :-)
A K+F annyira tőkeigényes, hogy a jó ötlet, vagy alapkutatás édes kevés. Lehet, hogy egy sokkal primitívebb megoldás lesz nagy üzlet, mert nagy pénzt tesznek bele. Lásd Tesla. Milyen műszaki újdonságot is mutat fel egy Tesla? 1991 óta minden alkotóelem rendelkezésre áll egy ilyen járműhöz (beleértve a LiIon akksikat).
Miért nem csinálta meg más? Mert a befektetők rizikótűrése zéró. Inkább teszi a pénzt ingatlanba és értékpapírba, mert a befektetők (cégek) gazdasági alapon működnek, sok gazdasági emberrel, akiknek fingjuk nincs a K+F-ről. Leteszel egy ötletet és nem érti. És nem is érdekli.
És jött Musk, aki egy technológiák iránt elkötelezett ember. Bejött neki a PayPal, és nem ingatlanokat vett, mert egy világos elme. Pontosan tudja, hogy a K+F borzasztó pénzeket emészt fel, de azt is, hogy mekkorát képes hozni. MIvel ő műszakilag is átlátta, hogy miről van szó, évtizednyi előnye lett.
És most jön a buta európai autóipar, mert gondolják, hogy ez mekkora biznisz, nekik is kell. Szerintetek mi lesz a vége?
Mi is lehetne. Itt vagyunk a 21.sz-ban, 100 évnyi ipari kultúrával és fejlesztések tömkelegével. Aki döbbenetet akar, csak nézzen bele egy 159-es programjába. Egy autó ami a számítógépén fizikai modellt futtatva számol ki mindent. Egy virtuális motor dolgozik az agyában. És jönnek a zöldek, akik falvakat söpörnek el és elsöprik ezt is. Ezt a 100 év tudást és techikai előnyt a hátunk mögé dobjuk ügyesen. Jön a büszke európai autóipar, készíti a piacot a primitív műszaki tartalmú villanyautóknak. Csak nehogy meglepetés legyen a vége. Feladtunk 100 év előnyt, ne legyen nagy a csodálkozás, amikor Európában nem a VW eladásai hasítanak majd, hanem a Land Wind, Cherry, BYD, Zotye és sorolhatnám.
NAgyon remélem, hogy az Alfa továbbra sem erőlteti ezt a hülye irányt és autókat gyárt. Szar, maradi navival, és gagyi mechanikus műszerfallal és benzintankkal.
Na bocs...ez kijött :-)
RomeoOne2018-01-25 13:40:46 // 3828
Szóval nem tudom neked mi a gyors nekem pl a Tibi simán rúgja a 240-et ...
Baszki szakadok :DDDD
Baszki szakadok :DDDD
RomeoOne2018-01-25 13:40:06 // 3827
A gőzgépekbe is és nem azért jöttek a robbanómotorok, mert elfogyott a szén...
Nem jó az érved
Nem jó az érved
RomeoOne2018-01-25 13:39:21 // 3826
Ha a Toyotának lenne ilyenje, akkor most kéne piacra dobnia, amikor még magasan mindenki előtt van és letarolná vele a piacot. Várja meg, amíg a többiek utolérik és már csak egy lesz a sok közül? Ez nem így megy, lol
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-25 13:32:47 // 3825
egyszerű matek az egész... most 12 év az átlag autók életkora, ha holnaptól mindenki csak új hibrid vagy elektromos autót vehetne akkor 2030-ra cserélődne le kb az összes belsőégésű autó kis hazánkban... őszintén hányat adnak el vagy helyeznek forgalomba újonnan ezekből 2-3%? Szóval nem hogy 2030, mert ugye nem ez látszik de talán még 2050 sem lesz lőtávolon belül addigra 75 éves lennék, ha megélem :DDD Szóval nem tudom neked mi a gyors nekem pl a Tibi simán rúgja a 240-et ...
csokagm2018-01-25 13:31:06 // 3824
Fogalmam sincs milyen technológia van meg és nem de amíg jelentős olajkeszletek vannak addig lesz motor. Pont a penz miatt, rengeteget öltek bele es eladni se rossz.
Giuntini2018-01-25 13:28:42 // 3823
Szerintem meg már a Toyotánál rég megvan. De amíg még jól megy a szekér a hibridekke, még nem doják piacra. Szerintem pontosan tudjak hol tart a konkurencia. Majd a kellő pillanatban dobjak be. Eddig is ezen a téren a vilag csak kullog a Toyota utan.
RomeoOne2018-01-25 13:21:39 // 3822
Hagyjuk már az összeesküvés elméleteket. A "bizonyos érdekek"nek egy szempontja van: a profit. Amekkora hype van az elektromos kocsik körül, ha lenne olyan technológiájuk, ami mindent verne, akkor már rég azt használnák és dillármilliárdokat zsebelnének be vele.
Giuntini2018-01-25 13:12:45 // 3821
Hidd el, már rég felfedezték. Csak bizonyos érdekek még nem teszik lehetővé.
tirex2018-01-25 12:53:35 // 3820
Szeiintem is. Az unokáink se fogják még ezt átélni. Az akkumulátorok lemaradtak a fejlődés terén, amíg valaki fel nem fedez valami teljesen új akkut addig ez csak bohóckodás
Giuntini2018-01-25 12:24:05 // 3819
Sajnos nem olyan sokára! Mondjuk ilyenek megmaradnak hogy QV, M3, és persze a Ferrarik, Lambók, Maseratik, de hidd el, nagyon gyorsan be fog indulni az elektromos autók piaca. A dízeleket olyan rendeletekkel akarják kitiltani, hogy városba nem fogsz tudni bemenni vele. Itt vagyunk meglőve a dízelekkel. Kimész Németországba például, és ott szembesülsz, hogy az Euro 4 részecskesűrős dízellel, nem hajthatsz be a városba. Az autópályát végignyomod nagy sebességgel, és takarékosan, de nem mehetsz be vele a városba. Őrület.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-25 09:58:44 // 3818
jó sokára...
'''''2018-01-25 09:56:26 // 3817
Jó a reklám csak az a gáz,hogy ez nemsokára így is lesz! :-)
tirex2018-01-25 09:27:11 // 3816
Annak akinek tetszenek SUV-ok. Nekem nem kellene semmi pénzért. Bejött ez a hobbiterepjáró őrület és mindenki megőrült. Tőlem legyárthatnák aranyból is akkor se kellene.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.