Jani72122018-01-30 22:39:03 // 3979
adok még neki időt, mert még erősen bejáratos :) aztán hátha javul, de max 1 év és lecserélem szerintem egy benzinesre, nehezen szokom a dizel hangot
Piritu - 1.000.0002018-01-30 22:33:40 // 3978
Furcsállom, mert nekem a 159 is, a Giulietta is és PHuBi is hozta/hozza a gyári adatot.
Jani72122018-01-30 22:30:39 // 3977
az kb annyira van távol az igazságtól, mint a fogyasztás
Piritu - 1.000.0002018-01-30 22:12:40 // 3976
Jani72122018-01-30 20:51:51 // 3975
én is azt sajnálom, hogy nem lehet az elektronikát kikapcsolni, néha sikerül kicsit keresztbe tenni, de rögtön beavatkozik. Ez a baj ezekkel a modern autókkal, sajnos bénáknak tervezik :) Viszont egy kis tuing erre is elférne, a V6 után ami elvileg lomha mert Q4 és csak 322Nm ez kifejezetten lomha, pedig 450Nm a V6 8,1mp volt 100-ig ez pedig 9mp! Ugyanazzal a programmal mérve.
R33Z2018-01-30 18:24:10 // 3974
Érdekes amit írsz, lehet benne valami. Ez esetben viszont illő lenne erre felhívni a figyelmet...
Egyszer csinált hülyeséget eddig, talán éppen ebből ered. Megállásnál általában állok a féken, főleg lejtőn, emelkedőn -> P -> STOP. Budán parkoltam lejtős utcán, így állítottam le. Majd induláskor fék -> D ekkor a fékpedál beljebb esett és elkezdett finoman gurulni az előttem álló autó felé. Fék fel -> Fék rááll és minden OK.
Érzésre összességében nagyon profi ez a fékrendszer, mint egy TILTON versenyszett, nagyon szeretem. Az egész kocsi úgy működik, mint egy drága versenytechnika.
Egy dolgot nagyon sajnálok, hogy nem lehet kiiktatni a elektronikát... néha kicsit több móka beleférhetne. Így az LSD-nek és Q2 csomagnak sincs túl sok értelme.
Egyszer csinált hülyeséget eddig, talán éppen ebből ered. Megállásnál általában állok a féken, főleg lejtőn, emelkedőn -> P -> STOP. Budán parkoltam lejtős utcán, így állítottam le. Majd induláskor fék -> D ekkor a fékpedál beljebb esett és elkezdett finoman gurulni az előttem álló autó felé. Fék fel -> Fék rááll és minden OK.
Érzésre összességében nagyon profi ez a fékrendszer, mint egy TILTON versenyszett, nagyon szeretem. Az egész kocsi úgy működik, mint egy drága versenytechnika.
Egy dolgot nagyon sajnálok, hogy nem lehet kiiktatni a elektronikát... néha kicsit több móka beleférhetne. Így az LSD-nek és Q2 csomagnak sincs túl sok értelme.
'''''2018-01-30 18:18:15 // 3973
Ma képes voltam egyből meló után kihozni és menni egy kört a városban aztán körülötte is! Hülyét csinál az emberből ez az autó. :-)
'''''2018-01-30 17:54:32 // 3972
Kicsit furcsa de nem vészes.Olyan egyformán kell nyomni,nem esik beljebb.
Nekem az indulás furcsa nagyon.Sebességben ahogy felengedem a féket,hirtelen megindul.Olyan 5-10-el egyből megy.Most már fejemben van de első pár alkalommal megijedtem szűk helyeken vagy a garázsban.Tolatni is úgy tudok,hogy nem engedem teljesen fel a féket mert akkor túl gyorsan megy alapjáraton is.Nálad is ilyen vagy csak a motor ereje érezhető ilyen furcsán?
Nekem az indulás furcsa nagyon.Sebességben ahogy felengedem a féket,hirtelen megindul.Olyan 5-10-el egyből megy.Most már fejemben van de első pár alkalommal megijedtem szűk helyeken vagy a garázsban.Tolatni is úgy tudok,hogy nem engedem teljesen fel a féket mert akkor túl gyorsan megy alapjáraton is.Nálad is ilyen vagy csak a motor ereje érezhető ilyen furcsán?
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-30 16:37:01 // 3971
Megnéztem az áristát. Húú.. nagy élmény lehet élesben felextrázni egy saját új autót :-) Gondolatban megvan az én kombinációm:
Giulia Super 2.0T 200Le. Amit beletennék extrát:
- aut.sötétedő tükör,
- klíma plus csomag
- performance AT csomag (tényleg van q2 difi hozzá??)
- sport csomag 1
- diófa luxus csomag
Ez így közel 1 millával a Veloce alatt megáll. Még az audio csomagon elgondolkoznék :-)
És.. irány a Squadra, ahol felteszik a 280 lovas progit :-)
Valaki nem akar venni egy ilyet? Néhány év múlva megveszem :-D Megmondom a színét is ha kell.
Giulia Super 2.0T 200Le. Amit beletennék extrát:
- aut.sötétedő tükör,
- klíma plus csomag
- performance AT csomag (tényleg van q2 difi hozzá??)
- sport csomag 1
- diófa luxus csomag
Ez így közel 1 millával a Veloce alatt megáll. Még az audio csomagon elgondolkoznék :-)
És.. irány a Squadra, ahol felteszik a 280 lovas progit :-)
Valaki nem akar venni egy ilyet? Néhány év múlva megveszem :-D Megmondom a színét is ha kell.
zgi5212018-01-30 16:16:05 // 3970
van pl. egy érdekes dolog a user manuálban ezzel kapcs.ban..
automata váltónál indításkor fékpedál lenyom, indít.. de leállításkor P után csak stop gomb fékpedál nélkül..
automata váltónál indításkor fékpedál lenyom, indít.. de leállításkor P után csak stop gomb fékpedál nélkül..
zgi5212018-01-30 16:12:01 // 3969
a fékről, erről az utcai szériában elsőként debütáló Conti IBS-ről nincs fura érzésed, véleményed? csak nekem más feeling x évtized után :(
pettinke2018-01-30 15:54:38 // 3968
RomeoOne2018-01-30 15:46:25 // 3967
A Giulia Veloce az feltétlenül összkerekes vagy van belőle rendes, hátsókerekes változat is?
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-30 10:13:34 // 3966
Az egy érdekes élmény, amikor reset gombbal akaratodon kívül versenybe keveredsz pályán sebességkorlátozás után. :-)
'''''2018-01-30 09:29:04 // 3965
Tempomatot használtam de van benne sávelhagyó automatika is.Durrog egyből ha index nélkül átlépem a felezőt.Na azt kikapcsoltam mert a mezei utakon azért néha levágom picit a kanyarokat.
Giuntini2018-01-30 09:20:15 // 3964
Pedig nagyon kényelmes! Mondjuk a tempomat az automata váltósoknál az igazi, mert az visszakapcsol, fékezés után elég csak a reset gombot megnyomni, és ő szépen teszi a dolgát. Mondjuk, ha pályán le kell fékezni, mondjuk 60-ra, akkor 3-ból visszagyorsít 185-re (eddig működik a tempomat), és semmit nem kell csinálnod. Igazából a tempomat az automatákhoz lett kitalálva, aztán elterjedt a prémium kézi váltósoknál is.
RomeoOne2018-01-30 08:45:12 // 3963
Én még autópályán is ritkán kapcsolok akár csak tempomatot is, de azért nem baj, ha van minél több kütyü az autóban, csak ki lehessen kapcsolni, ha vezetni akarok. Amikor meg épp hátra kell fordulni a gyerekhez vagy valami, nem gáz, az önvezető funkció sem.
Tocke2018-01-30 08:25:43 // 3962
Megy ez majd kevesebbel is. Bár jobban belegondolva nehéz lesz összehozni :-))) Ebben az autóban ülve az önkontroll erősen konvergál a nulla felé:-)))
'''''2018-01-29 20:06:56 // 3961
Igyekszem,látod! :-)
berobbantam2018-01-29 20:04:03 // 3960
Asszony csak azt a feliratot lesi görcsösen ha mentek a gyulussal😁😁😁
Halesz2018-01-29 19:56:53 // 3959
Amíg egy 30 literes átlagfogyit ki nem hozol belőle, vissza se gyera az autózásból :)))))
'''''2018-01-29 19:48:59 // 3958
Csak város,tesztutasokkal. :-)
tirex2018-01-29 19:48:29 // 3957
Kevés lesz a 10rongy tankoláskor!? :))))
Coyote2018-01-29 19:46:22 // 3956
Ha nagyon nyomtad neki akkor lehet :-D
'''''2018-01-29 19:13:52 // 3955
pettinke2018-01-29 18:32:09 // 3954
Azaz! Jól szolgál azóta is.
zgi5212018-01-29 17:59:33 // 3953
Piritu - 1.000.0002018-01-29 16:19:56 // 3952
Nem a Giuliával, hanem a tendenciával van bajom.
Mondjuk, amikor kipróbáltam a Giuliát mindent kikapcsoltattam. Megvett az autó az első 100 méteren.
Mondjuk, amikor kipróbáltam a Giuliát mindent kikapcsoltattam. Megvett az autó az első 100 méteren.
zgi5212018-01-29 15:58:28 // 3951
nem használok Waze-t, nálam vannak dolgok amiket tudatosan nem. Ha már navi, sokan szidják a Giulia egyszerű naviját, nekem iGo van a telefonon, de napi használatban a Giulia fed. nav. sem rosszabb -nekem.
én kényelemes pali vagyok, szeretem az automata lámpát, klímát -egyebet. mégis a leglényegesebb dolog az automata váltó volt cserekor.. és igen a Giulia -t szépen fel alapfelszerelték ;-) a konkurenciájához képest. aztán vagy használod az extrákat, vagy nem. de ott van.
én kényelemes pali vagyok, szeretem az automata lámpát, klímát -egyebet. mégis a leglényegesebb dolog az automata váltó volt cserekor.. és igen a Giulia -t szépen fel alapfelszerelték ;-) a konkurenciájához képest. aztán vagy használod az extrákat, vagy nem. de ott van.
'''''2018-01-29 15:51:22 // 3950
Kicsit húzósra konfiguráltad! :-)
Az enyém inkább a veloce árában volt szerencsére nekem.
A z enyémben a nagy navi van.Nekem pont azzal kellett volna.Normál ülések rohadtúl fognak.Alig tudok kiszállni belőlük.Szerintem nagyon jók de persze a sport ülések szebbek de nekem nem érne annyit amennyit kérnek érte.
Automata váltó rohadt gyors.Én sem voltam eddig oda érte de ilyen erőnél nem az igazi egy kézzel fogni a kormányt a másikkal meg lent keverni.(Race módban 6500-nál vált!)
Az enyém inkább a veloce árában volt szerencsére nekem.
A z enyémben a nagy navi van.Nekem pont azzal kellett volna.Normál ülések rohadtúl fognak.Alig tudok kiszállni belőlük.Szerintem nagyon jók de persze a sport ülések szebbek de nekem nem érne annyit amennyit kérnek érte.
Automata váltó rohadt gyors.Én sem voltam eddig oda érte de ilyen erőnél nem az igazi egy kézzel fogni a kormányt a másikkal meg lent keverni.(Race módban 6500-nál vált!)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 15:50:42 // 3949
Pedig ez lesz. A Waze már most központilag irányított zombikká tesz, a kocsi megcsinál helyetted mindent, beparkol, felnyitja a csomagtartófedelet, kapcsolgatja a lámpát, felhívja a mentőket, sőt már önállóan is vezet.
Innen már csak két lépés...
Innen már csak két lépés...
Kazes☻2018-01-29 15:49:50 // 3948
zgi5212018-01-29 15:47:27 // 3947
olvastam anno.
nem sarkítanám ki ennyire.. :-)
nem sarkítanám ki ennyire.. :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 15:45:35 // 3946
Akkor olvassátok el Csikos jövőképét.
Tényleg ez kell?
Tényleg ez kell?
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 15:43:08 // 3945
Az egyik autóm 21 éves, még annál is régebbi technikával. Megvan a relativitás érzés, de hiányérzet egy szem se. :-) Az ABS, VDC előnyeit nem vitatom, olyan dolgot valósít meg, amit emberi sofőr nem tud. Na de hogy sávon belül maradni sem tud? Követési távolságot tartani sem? Parkolni sem? Tényleg itt járunk?
Inkább arról van szó, hogy a többség nem szeret vezetni. Elkerülhetetlen nyűg a napi autózás, így a figyelem sincs ott, ahol kéne. Akinek maga a vezetés ad örömöt, annak tökmindegy, hogy van e tablet az autóban, vagy nincs és agyf..t kap, ha íven vesz egy kanyart, az autó meg beszól, hogy kimentél a sávból :-)
Inkább arról van szó, hogy a többség nem szeret vezetni. Elkerülhetetlen nyűg a napi autózás, így a figyelem sincs ott, ahol kéne. Akinek maga a vezetés ad örömöt, annak tökmindegy, hogy van e tablet az autóban, vagy nincs és agyf..t kap, ha íven vesz egy kanyart, az autó meg beszól, hogy kimentél a sávból :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 15:41:14 // 3944
Aztán eljutsz egy pontra, amikor azt se tudod, hogy miért sípolt a kocsi. Ismerősöm pl. 100e km után se tudta megmondani, hogy miért sípol ha a parkolóban egy csatorna fedélen gurul át.
zgi5212018-01-29 15:04:26 // 3943
egyetértek, veled. a 17 éves lányom, aki abszolút hétköznapi userként közelíti meg a kérdést jogosan veti fel 2018 -ban miért is kínlódunk még a manuális váltóval? 20 év múlva tán opció sem lesz a tejfölköpülés.. :-)
zgi5212018-01-29 14:57:46 // 3942
(a 10ms -os időt az IBS-re értem, nem akarom összekeverni a kettőt persze :-) )
zgi5212018-01-29 14:56:10 // 3941
pedig nem rossz az FCW! lehet kikapcsolni, lehet csak warning -ra állítani és 3 szinten a beavatkozást. nálam már fékezett satut, mikor besoroltak (sztem holttér miatt) elém én biztosan lassúbb lettem volna.. azért a 10ms-os beavatkozást nehéz überelni :) tény hogy furcsa, hogy helyetted avatkozik be, ha 1x megtette már tudod mire számíthatsz. :)
RomeoOne2018-01-29 14:37:11 // 3940
Ez is egy relatív dolog. A rengeteg elektronika mind úgy dolgozik a kezed alá, hogy észre sem veszed. Olyan dolgok, amiket 25 éve még el sem tudtak képzelni. Újabb 25 év múlva valszeg, aki ezt mondja, annak az alapértelmezett lesz már, amire most azt mondod, hogy nem kell plusz kütyü :))
Tocke2018-01-29 13:54:37 // 3939
Így van, az autót ÉN szeretem irányítani. Na jó egy 8 gangos ZF a Giuliában még belefér:-)))
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 13:50:04 // 3938
Gyűlölném :-) Szeretem a modern dolgokat, de a vezetés az szent, olyankor minden kütyü hagyjon békén :-D
Tocke2018-01-29 13:48:15 // 3937
És képzeld el, ha a 159-es még be is parkolna helyetted! Ugye milyen gáz.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 13:47:47 // 3936
És igen, a szomszédom most tolt haza egy veryOFF Vitara-t. Teljesen alapot vett, csak a fényezés feláras. 4.2-ért, vagy valami ilyesmi. Alapból tud droid tükrözést, BT lejátszást, pendrive lejátszást, más meg kb nem is kell.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 13:44:29 // 3935
Kinek hogy. Engem a világból ki lehet ezekkel kergetni. Ne rezegjen, ne korrigáljon bele, és pláne ne sípoljon. :-) Ha meg tudják oldani, hogy szolidan és csak vizuálisan jelezzen, az még belefér. A tolatóradart sem értem, hogy miiééért sípol az a nyamvadék (jajj de utálom..:-(). Ott látszik a kis képernyőn, ügyesen villog, hogy hol és milyen távol látja a tereptárgyat. Annyira elég lenne :-)
A navi éppenséggel jó dolog, csak nem annyiért és nem olyan.... Az autókba rendelt navik 3 év alatt elavulnak. Egy android tükrözés egy bármilyen tapiképernyőre viszont lassabban avul el, és ezerszer használhatóbb. Mondom én, aki alapvetően tök jól elvan a 159 gyári navijával is. Szóval értem, hasznos, csak plusz pénzt nem adnék érte, ha a pénztárcám terhére menne a dolog. :-)
A navi éppenséggel jó dolog, csak nem annyiért és nem olyan.... Az autókba rendelt navik 3 év alatt elavulnak. Egy android tükrözés egy bármilyen tapiképernyőre viszont lassabban avul el, és ezerszer használhatóbb. Mondom én, aki alapvetően tök jól elvan a 159 gyári navijával is. Szóval értem, hasznos, csak plusz pénzt nem adnék érte, ha a pénztárcám terhére menne a dolog. :-)
AdiArsenal2018-01-29 13:17:34 // 3934
Én a holttérfigyelőt és a sávelhagyás figyelmeztetőt kötelezővé tenném, nagyon hasznos dolgok, navi is jó ha van. Mondjuk ezek a a dolgok más márkáknál(olcsóbbaknál is) már szinte széria felszereltség, itt meg még az amúgy is drága alapra jönnek rá ezek a tételek.
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 13:04:11 // 3933
Jahh hát akinek fussa :-)
Giuntini2018-01-29 12:14:51 // 3932
Mondjuk én azt néztem, hogy lehet 30 fölé nyomni az árát...
Tocke2018-01-29 12:06:34 // 3931
Igen, jogos a kiigazítás:-))
Shadin2018-01-29 11:58:38 // 3930
Szérián felül:
Vulcano Fekete Ft 315000
Alfa UConnect NAV 6,5" Ft 350000
Piros féknyergek Ft 70000
Audio csomag Ft 210000
Klíma Plus csomag Ft 75000
Komfort csomag Ft 200000
Performance csomag AT Ft 845000
Világítás csomag Ft 195000
Automatikusan sötétedő belső visszapillantó tükör Ft 31500
Hátsó parkolássegítő érzékelők Ft 80708
Vulcano Fekete Ft 315000
Alfa UConnect NAV 6,5" Ft 350000
Piros féknyergek Ft 70000
Audio csomag Ft 210000
Klíma Plus csomag Ft 75000
Komfort csomag Ft 200000
Performance csomag AT Ft 845000
Világítás csomag Ft 195000
Automatikusan sötétedő belső visszapillantó tükör Ft 31500
Hátsó parkolássegítő érzékelők Ft 80708
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.