Nekem a jtd volt ugyanaz a magasság, mint az SE. Tudom miről beszélsz :-) A Ti, téli keréken ahhoz képest is ijesztő, viszont nem annyira vészes a használhatósága mint elsőre tűnik. Nálunk per pillanat a főutak majdnem szárazak, a kisebb utcák viszont így néznek ki:

Tegnap délelőtt még nem volt gond, mert erősen olvadt, ahol épp leért volna a TI, ott a haspáncél alatt szétlöttyedt a hó. Viszont ez ma reggelre megfagyott és itt Debrecenben reggel a főbb utakon felejtős a bejutás. Szóval reggel a 159 maradt a helyén, nem akartam szétb.ni az alját.
A TD Alfák közt egész magasnak számít, simán vette az akadályt. Nem ért le, kellemesebb volt vele azért közlekedni.
Hogy
ON is legyen, a Veloce magassága azért is érdekes, mert a TD hasmagassága (a lökös alsó védő éle, és kb a legalacsonyabb pont) 16cm. A Veloce az AO fórumosok szerint 15.2cm úgy, hogy még síkba is van burkolva az alja. Ez nekem elég szimpatikus. A ha.hu-n van egy Veloce csomagos 200 lovas, nekem az is magasabbnak tűnik, szóval lehet hogy a Veloce csomaggal ez jár. Nem mindegy az a 2 centi sem. :-)