Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002019-12-04 10:09:29 // 12698
A karbantartási terv szerint nem kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-04 10:06:37 // 12697
mostani csere előtt kivettem a légszűrőt semmi koszolódás nem volt rajta mondjuk dupla akkora, mint egy átlagos
tdemeter2019-12-04 09:59:50 // 12696
Én is cseréltem minden szűrőt, nemtom, hogy pocsékolás-e, de jobbnak láttam így
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-04 09:49:25 // 12695
23400ft a 6L, a gyári olajszűrő meg 2800ft... nálam 1.5 órával számoltak
Piritu - 1.000.0002019-12-04 09:44:33 // 12694
Nálad mennyi 6 liter digitek?
Piritu - 1.000.0002019-12-04 09:44:08 // 12693
Csak az olaj- és szűrőcsere az “átvizsgálással” 81e meg némi apró.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-04 09:41:16 // 12692
mennyi volt a mutatvány? én a 15e-nél cseréltem minden szűrőt, most a 30e-nél csak olajszűrőt, majd a 45e-nél megint minden szűrőt...
tdemeter2019-12-04 09:31:57 // 12691
Anno a 0 km-es suzukimnál is ez volt a helyzet, ilyen fehér színű anyag volt benne olaj helyett, szóval ezt simán elhiszem.
Piritu - 1.000.0002019-12-04 09:26:57 // 12690
Bár volt valamikor egy Égéstér adás ahová a mol olajlabor főnökét hívták meg és ő említett egy érdekes lehetőséget.
A gyár a bejáratáshoz szándékosan más specifikációjú olajat tesz a motorba. Olyat amiben az adalékolás a bejáratási folyamatot és a felületek “kialakulását” segítni. Ha ezt idő előtt lecseréljük akkor félbeszakítjuk a folyamatot.
Abból indulok ki, ha az Alfánál ez lenne a szitu akkor arról csak tudnának.
Piritu - 1.000.0002019-12-04 09:20:51 // 12689
5-nél lecserélték, akkor nem lett nullázva a szervizszámláló. Most pont 15-re jelzett, gyakorlatilag a szervizfigyelmeztetéssel együtt. km-t nem is írt.
A 159/Giuliettánál általában a szerviz esedékességkor még 50% körül volt az olaj, nem is kellett volna lecserélni, de mindig lecseréltettem. Itt meg a 15ezresnél csak olajat kell cserélni mást nem is ír a könyv.
Piritu - 1.000.0002019-12-04 09:15:57 // 12688
Mondták hogy vigyem, vittem.
Ártani nem árt, eddig minden kocsimat elvittem.
tdemeter2019-12-04 09:12:04 // 12687
Amúgy ez nagyon vicces, össze kéne ereszteni ezeket a szereloket.. én is nemrég voltam a 15000-en és ott felhívták a figyelmemet az ellenkezőjére, vagyis hogy figyeli az olajat és beszól ha kell....
G-MANN🍀2019-12-04 09:04:12 // 12686
:-) :-) ez zseniii, pont 15.000 :-) és Győrben
RomeoOne2019-12-04 08:54:06 // 12685
Automatikus, de ha felteszel egy adblocker-t, akkor volt-nincs
tirex2019-12-04 08:50:54 // 12684
Mi ez a rengeteg reklám!? Telefossák vele a fórumot!
sas-1592019-12-04 07:20:26 // 12683
Elvitted 5 ezer km körül egy olaj + szűrő cserére?
Mi a véleményed erről, Piritu?
esvé2019-12-04 07:10:40 // 12682
...akkor várjuk a videot ahogy driftelsz a körforgalomban:D

Annyit akartam hozzátenni, hogy valóban nem centire nézik a szervizintervallum betartását, illetve az autó egyébként is jelzi, hogy mikor szeretne új olajat. Legalábbis az enyém írja:)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-04 06:56:29 // 12681
Mind a 2 cserénél túlszaladtam pár száz kmet nem foglalkoznak vele, belefér... az ezer már nem...
Piritu - 1.000.0002019-12-03 22:56:44 // 12680
Amúgy simán lehet. Ha jól olvastam a benzines folyamatosan éget, nincs plusz üzemanyag mint a dieselnél.
Még szoknom kell a benzines autót :-)
Piritu - 1.000.0002019-12-03 22:55:17 // 12679
Az itt is van :-P
Liquid2019-12-03 22:44:50 // 12678
ott is csak a DPF miatt volt szerintem
Piritu - 1.000.0002019-12-03 22:42:59 // 12677
Még valami jutott eszembe.
A szerelő azt mondta hogy a 2.0 nem figyeli úgy az olajat mint ahogy a 159-nél tették a kormosok. Gyakorlatilag a 15ezres szerviz a fix olajcsereszerviz.
Piritu - 1.000.0002019-12-03 22:17:02 // 12676
Azért mert olvasol valahol egy cikket az élet még nem olyan. Főleg nem ha valaki egy normális helyen már 16 éve visszatérő vendég és ennek megfelelő emberi kapcsolatokat tart fenn. Sok bonyolult problémát is megoldottunk már.
Szóval figyelj rá nagyon ha viszed, de én még mentem pár kört a körforgóban hogy meglegyen és mindenkinek legyen egy jó perce amikor ránézett az órára...
RomeoOne2019-12-03 21:46:40 // 12675
Mondjuk ezt nem érdemes ennyire kicentizni. A szervizintervallum az felső határ. És ha túlszaladsz rajta, akkor ne legyen garis problémád, mert erre hivatkozva megtagadhatják egy komolyabb hiba orvoslását. link
Kazes☻2019-12-03 21:23:19 // 12674
Pont ilyen nekem se... ;) de képzeld el, hogy némelyiken (pl. nálam) ott a féltengelyeknél, belül volt (van) még egy féktárcsa is... persze nyereggel. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-03 20:20:54 // 12673
A Tbi is az volt :)))
A jobbos tartályból szokott fogyni a folyadék...
Piritu - 1.000.0002019-12-03 20:03:14 // 12672
A 2.0 motortér jobb elejében lévő kiegyenlítő tartály az intercooler hűtéséhez van.
A turbó is vízhűtéses :-)
Piritu - 1.000.0002019-12-03 20:02:15 // 12671
Azt hiszem elég jól sikerült eltalálni a 15 ezres szervizt, ennyit mutatott az óra olajcsere közben :-)

Elég masszív lengőkarok vannak hátul:

Ilyen alkatrész meg egyik autómban se volt eddig:
Piritu - 1.000.0002019-12-03 19:50:49 // 12670
Addig rendben van hogy 3 fokozat, DE az esetek nagy részében nehezen tudom értelmezni a reakcióit.
Számomra sokkal veszélyesebb az utána jövő pár perc mert azt próbálom kitalálni hogy most mi a f@sz volt a baja?
Az e-Golf is ilyen volt, szóval nem az olasz technika sajátja.

A legjobb a biciklis miatti satu volt, mert az előttem menő kikerülte és hipp-hopp ott lett előtte. Én meg már régóta láttam a bicajost az előttem menő ablakán át, lazán kikerülhető volt. Ha valaki jön mögöttem tuti belém durrant...
Piritu - 1.000.0002019-12-03 19:39:24 // 12669
Ellenben megnéztem a Jeep-eket is a szalonban. Azért dobtam egy hátast hogy már van 3(!) hengeres Jeep is és még mi sírjuk vissza a Busso-t :-DD
Piritu - 1.000.0002019-12-03 19:36:45 // 12668
Így van, de egy mulatságot megért. A fickó cseppet se szégyellte kimondani a számokat :-)
RomeoOne2019-12-03 17:03:17 // 12667
Én azt nem nézegetem, mert ver a víz, ha az ottani árakat látom. :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-03 17:00:07 // 12666
Az se holnap lesz :-) A digó konfigurátorból nem derül ki?
RomeoOne2019-12-03 16:45:24 // 12665
Ezt csak akkor tudjuk meg, ha lesz végre árlista :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-03 16:27:38 // 12664
Ezek a lomok alapból kötelezően járnak a 2020-as modellekhez? Eddig az Assistance Plus csomag tartalmazta ha jól rémlik. Az persze még sávtartást nem tudott.
RomeoOne2019-12-03 15:49:27 // 12662
Ja, félreolvastam.
RomeoOne2019-12-03 15:47:23 // 12661
Már most is az.
Liquid2019-12-03 15:37:27 // 12660
remélem addigra megoldott lesz az is mint a VDC kikapcs. mire hozzájutok egy Giuliához :)
RomeoOne2019-12-03 15:33:35 // 12658
Race mode ezeket kikapcsolja? Mondjuk logikus lenne.
zgi5212019-12-03 15:30:43 // 12657
nekem nem volt eddig rossz tapasztalatom, sőt ahogy írtam 1x kivédett egy ütközést.
az FCW -t minden indulás után menüből kell kilőnöd, mivel biztonsági opció.

vagy race mode :)
zgi5212019-12-03 15:27:56 // 12656
nyilván Te eddig is deffenzív lehettél, próbálj az érzékenységen állítani kevésbé érzékenyre.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-03 15:25:07 // 12655
szerintem meg szar, eddig sem változtattam a vezetési stílusomon még sem volt semmi bajom belőle ... már akkor fékez amikor még nem kéne ...
Liquid2019-12-03 15:23:58 // 12654
Ha egyszer nálad is besatuzna előzés közben, csak mert 200m-nél közelebb kerültél a kamionhoz, máshogy látnád a dolgokat :)
Ideális világban biztosan lehet többszáz méter követési távolságot tartani, meg úgy előzni, de a vén Európa telített útjain ez nem életszerű.
Nem tudom az olaszok rendszere milyen, remélem sokkal jobb, de kollégám Toyotája, konkrétan majdnem megölt minket, mert valamiért úgy gondolta vészfékezni kell az autópálya lehajtón 100m-rel a kocsisor mögött, szerencsére nem jött mögöttünk senki.
Ha ilyennel lesz dolgom elsők között iktatom ki az tuti :)
tdemeter2019-12-03 15:18:50 // 12653
Az enyémre sem tette fel a díler. Azt mondta, hogy mindig csak a baj van vele, szóval nekem sincs, nem is volt eddig gond..
tdemeter2019-12-03 15:18:01 // 12652
Azt nem is írtam, hogy a holttér figyelő már vagy kétszer megmentette a seggem pályán
zgi5212019-12-03 15:17:58 // 12651
csak az vhogy nem esztétikus igazán. nekem a gyári konzolra lett felcsavarva végül több hónapi ilyen-olyan kisérletezés után. azóta nincs fals riasztás.

ahogy látom az új autókat rendre így szerelik már a dílerek is.

jut eszembe talán emlékszel eleinte az FCW feltette a kezét párszor -indítás után.
nos a tavalyi nagy sw modulfrissítés (12db/fél nap) megoldotta/javította. :)
tdemeter2019-12-03 15:16:56 // 12650
Én az autót direkt adaptív tempomattal, sávelhagyás figyelővel és holttér figyelővel vettem.
Nekem még sosem okozott csalódást. Néha 1-1 fura szituációban képes tévedni pl abban, hogy lassítsak (pl tipikusan olyan szituban, amikor út szélén álló autót kerülsz ki mivel az út ott kanyarodik) és az adaptív tempomat is kicsit másképp viselkedik mint ahogy én vezetnék (csak akkor kezd el kigyorsítani autópályán, amikor az utolért autó már teljesen visszament a jobb sávba, ami a valóságban nem pont így zajlik), de ezek nem korlátoztak még semmiben sem sosem éreztem veszélybe magam emiatt.
zgi5212019-12-03 15:14:09 // 12649
sztem nem szeretni kell az AI-t, ami egyébként deffenzív vezetésre tanít, hanem megszokni -ez tény.
pár befékezős alkalom után, meggondolja a driver , hogy rámászik e a másikra. :)
nekem az a tapasztalatom, amióta ezek a rendszerek üzemben vannak és vki nem kapcsolja ki minden induláskor jó irányba tereli a vezetését.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.