QV, mint daily driver...
A heten befogtam napi hasznalatra a gepet, tapasztalatok:
XIV. Szuglo utca felol Angol utca elso fekvorendor, leert az alja, de ugy rendesen...
XIX. Kisfaludy utcaban (Ulloi sarok) probaltam felparkolni egy artalmatlannak tuno lankasan magasitott parkolohelyre. A kocsi felakadt. Vicces volt, a merevsege miatt egyik hatsokerek a levegoben forgott. Ugy tudtam lejonni, hogy az elso lokos alja leert.
Arkad parkolo lefele Kerepesi utra, leert az eleje...
XVI. Hosok fasora, eloztem egy balfaszt, egy utborda eppen akkor dobta meg a hatuljat, amikor raengedte a 600Nm-t, check torque vectoring hibakod...
Szoval inkabb nem, legszivesebben a sarokig is ezzel mennek, de sajnalom napi hasznalatban. A 2.0 elmegy mindenhol, Qval viszont nagyon meg kell gondolni mindent. Szerencsere nem lett baj, egy-ket kisebb karc lett csak az aljan, a lokoson egy csunyabb, diffit pedig ujrainditas megoldotta. Ennyit a hibakodokrol amit ugy szeretnek felfujni, mindennek oka van, altalaban felhasznalo altal. Szoval nem Ferrari, de azert kompromisszumos hetkoznapra. A 2018 evjaratnak lehet nem veletlen voltak hosszabb rugoi.
