Fórum >> Típusok >> Giulia

1 db csevegős hozzászólás elrejtve
tdemeter2019-11-26 15:47:05 // 12413
Ezek szerint mindenki egy szerencsétlen aki sikeresebb nálunk:) Értem én, itt a baj gyerekek, ezért járunk itt ahol, ezért ilyen ez az ország.

Mondjátok együtt hangosan, hogy dögöljön meg mindenki akinek jobb nálunk, vagy aki okosabb, sikeresebb, meg az is dögöljön akinek jobban megy, vagy jókor volt jó helyen, jó időben. Meg az is aki nyert a lottón. Azt is mondjátok hangosan, hogy ez mind a szánalmas sorosista összeesküvés aminek a célja csak, hogy minket, autó tulajdonosokat jól kifosszanak, és hogy szétkeressék magukat rajtunk:) Ha jó sokat mondjátok, akkor majd elhiszi valaki előbb utóbb és akkor onnantól már igaz is lesz.

Egyébként ez pont olyan, mint amit a fiamnak is szoktam mondani: Én elhiszem, hogy tanultál, de csak az számít, hogy hányast kaptál a suliban, az, hogy ez most igaz-e vagy sem, az mindegy is.

Szerintem mennyetek ki az utcára és nézzetek majd szét kicsit. Nézzétek meg hány db magyar autó márkát láttok, hány magyar repülőt, hány magyar vonatot, hány magyar elektronikai világcéget.

Én elhiszem nektek, hogy a németek ne lennének így vagy úgy genyók a világ többi népének kárára, de azt, hogy ne lenne sikeres nép, na azt nekem senki se mondja, mert az hazugság.

Hajrá, szép jövő vár ránk, gratulálok!
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2019-11-26 14:49:08 // 12408
"de nézzük már meg mit értek el hozzánk képest a háború óta."
Mondjuk úgy hogy a szerencsés oldalán voltak a vasfüggönynek...:)
Elon meg kamuzik, mint egy jó marketinges, all-the-time
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
tdemeter2019-11-26 14:12:00 // 12406
Szerintem ne húzd fel magad ezen, tök felesleges. Másrészt, a németeket nem ostobáznám le szívesen, biztos, hogy vannak hibáik, de nézzük már meg mit értek el hozzánk képest a háború óta.... Már elnézést, de volna mit tanulnunk tőlük.
Harmadrészt köszi a részletes magyarázatot, én magam is villamos szakember vagyok:)
Egyébként, ha jól tudom Elon barátunk épp ilyen nem létező villamosenergia tárolókat épített Ausztráliában, hogy az általad felvázolt problémákat megoldja.
Ha neki sikerült, másnak is fog. Reméljük.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
TtK2019-11-26 13:33:48 // 12403
Én nem látom..
Veloce, vagy Veloce TI lehet 280 lovas, de mind a kettő Allradantrieb..
pettinke2019-11-26 13:27:40 // 12402
a német site már hagy.
tdemeter2019-11-26 13:10:12 // 12401
Egyébként én ezt nem teljesen értem amúgy. Máskor meg azt mondják, hogy a németeknél annyi az egyedi, házi erőmű, hogy nem tudják hová tenni a wattokat....
Szerintem mindenki kavar ebben a témában
tdemeter2019-11-26 13:08:45 // 12400
ÓÓÓÓ bammeg, akkor jókor vettem a vasat... Továbbá azt is jelenti, hogy tovább tartja majd az árát...
Nemsemmi
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
TtK2019-11-26 12:46:54 // 12398
Nem hagy 280 lovas hátsókerekest konfigurálni..
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212019-11-26 12:00:32 // 12396
Jó lesz ez, Jürgen sem az Euro5 dízeljével, sem az új iD.3 -al nem tud majd munkába menni reggel.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212019-11-26 11:47:05 // 12394
ezekre a hangokra is érdmes odafigyelni : "2021-től korlátoznák Németországban a privát wallboxok áramfelvételét csúcsidőben, hogy szavatolni tudják a stabil áramellátást minden időszakban."
G-MANN🍀2019-11-26 10:26:05 // 12392
na konfiguráltam én is... :-) 20 millió lett egy Veloce némi extrával
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
G-MANN🍀2019-11-26 10:15:42 // 12390
ez ne felejtsük majd el más esetekben sem, hogy a valóság sokszor más :-) :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2019-11-26 09:38:49 // 12388
A fene tudja mi lesz ebből, azért a német se agyatlan, hogy szopassa magát és 2 nap alatt érjen oda az autobahnon ahova eddig csak 5 óra volt. A kisautók viszont ezzel valszeg el fognak tűnni.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 09:30:59 // 12387
meg így már vonzóbb az ára ződnek persze ... mit tesz a csóróbb ország lakója, még több régi, használt autó lesz
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-26 09:29:28 // 12386
ez egy kurva nagy lobby szerintem... nem megy a ződautó eladás miért is menne mikor dupla kb, az akku ára esett 30-40%-ot érdekes az autóké nem ... mivel lehet felpörgetni az eladást, árcsökkentéssel de akkor hol az extra profit, gyorsan büntessük meg a belső égésű autókat amit a gyár fizet ki, aki ráterheli a fogyasztóra ... káposzta is maradt a kecske is jól lakott :DDD
Liquid2019-11-26 09:26:11 // 12385
Meg fogja...egyik gyártó se hülye hogy EUR ezreket bukjon a profitjából.
RomeoOne2019-11-26 09:18:31 // 12384
Hát rohadt kíváncsi leszek. Azért az a 15% körüli áremelés elég durva lenne. A végén kiderül, hogy tényleg eszement módon megdobja az árakat ez a co2 kvóta dolog....
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2019-11-26 08:53:44 // 12382
A konfigurátor egy dolog, a valóság meg egy másik :)
tdemeter2019-11-26 08:52:26 // 12381
Kicsit játszottam vele én is. Visconti verdébe nem tudsz piros ülést rakni, ügyeltek rá
RomeoOne2019-11-26 08:51:03 // 12380
Mondjuk a franc tudja az olaszok mit csinálnak. A múltkor Emil is listázta, hogy a Quattroroute szerint a Giula kb. a legdrágább, itthon meg kb. minden más drágább volt.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2019-11-26 08:17:50 // 12378
Az olasz konfigurátor már elérhető:
https://www.alfaromeo.it/configuratore/
G-MANN🍀2019-11-25 23:31:41 // 12377
Szépséges, mint a Giulietta QV-d!! Gratulálok!! Jó választás 👍👍😁😁😁:-):-):-)
tdemeter2019-11-25 22:03:28 // 12376
Akkor lassan utolérsz... Nem semmi
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Nasuto2019-11-25 17:36:42 // 12373

Areseben az Alfa Romeo múzeum előcsarnokában ;)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Don Gombóc2019-11-25 11:24:20 // 12370
Ez az oldalfalas felirat hogy került oda? Buznyák érzékeny kijelző.
Don Gombóc2019-11-25 11:22:23 // 12369
Na ez az! Mindenki nyugodjon le, mert pro és kontra, mindenkinek igaza volt. 🏁0ldalfalas
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2019-11-25 08:15:35 // 12366
A TI-m is faceliftes volt, kevés hellyel.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.