Fórum >> Típusok >> Giulia

István0022023-01-06 22:56:35 // 28362
Yenkee kábeleknek is nézzetek utána. Itthon kaphatóak, nem kell várni rájuk.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-06 20:54:54 // 28360
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-06 20:52:26 // 28359
A link nem nyílik: Baseus 100W LED display USB-C cable néven meggtalálod. 5700 Ft most.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-06 20:50:42 // 28358
Én vettem.banggoodról egy Baseust.
Nyilváz a színe miatt, kb az első héten 😂 Tökéletesen működik azóta is.
DKori2023-01-06 19:33:10 // 28357
Szia!

AA és CarPlay (nem wireless) képes OFF-ban nekem is az volt a tapasztalatom, hogy utólagos kábelekkel vagylagosan ment a dolog (a CarPlay jellemzően fel is tette a kezét, hogy nem támogatott, az AndroidAuto alattomosabb, ott csak nem stabil/időnként megszakad a kapcsolat stb.), a telefonok gyári USBkábeleivel volt stabil.
Piritu - 1.000.0002023-01-06 19:08:50 // 28356
Nekem 2 kábellel működik zavarmentesen. Az egyik amit a telóhoz adtak anno Samsungék, a másik a Brodit telefontartó kábele.

Ha hurok van a vezetéken (feltekeri az ember a felesleget) akkor sokkal többször dobja el rossz kábellel.
SD2023-01-06 18:54:34 // 28355
Nekem a carplay miatt fagyott le a pályán az egész:D ki kellett húzni éd resetelni, 140-nél:P IKEA-s kábel:P
RomeoOne2023-01-06 18:21:38 // 28354
Nektek is az a tapasztalatotok, hogy a telefontükrözés érzékeny a kábelre? Amikor nem volt más a kéznél, a JBL Charge 5-öm töltőkábelét használtam, de folyton eldobálta a kapcsolatot. Utána vettem egy vastagabb Varta kábelt, azzal tökéletesen működött. De most, hogy beüzemeltem az AA wireless-t, azt vettem észre, hogy nem gyakran, de néha ott is elszáll az összeköttetés.

Akarok hozzá venni valami komolyabb kábelt, de nem igazán van választék ezekből a 20-30 cm-esekből. Ami van, az is inkább csak ilyen kis gyengének tűnik. Van valakinek valami jó ajánlása erre?
G-MANN🍀2023-01-06 17:13:48 // 28353
Mercarius nálam is pozitív tapasztalat eddig🙂
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-06 14:31:21 // 28352
Az átnézetés az nehéz ügy amikor külföldről hozod. Kb rá vagy utalva a kereskedőre aki behozza. Utólag meg már nincs mit vizsgálódni, visszavinni nem fogja XD
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-06 14:25:18 // 28351
Nem, sajna nem találtuk meg azt a flottát amiben Giuliák vannak/voltak. Addig jutottunk, hogy a város ismert, azon belül hogy melyik bérautó flotta, az passz. Több ilyen ajánlat volt már, mind egy év kb 25e km futás bérautóként, aztán ment magánszemélyhez. Az ár nagy kérdés. Itthon lényegében ez a kategória amit öcsém keres, az nincs. Az a pár autó ami kis km-es, azt 11m fölött próbálják elsózni. 10m környékén a Piritu autója a legjobb ajánlat, azon kívül csak többet futottak vannak. De ez egy vicc, én sem adnék tíz milliót egy 100-150e-t futott autóért. Én is szépen lépkedtem lefelé a km-rel, kezdem 200e-s futással, aztán jött két 120e-s, majd 65e és nulla. Na az utóbbi kettő egész más játék. Beülsz, mész. A 120e-s sem rossz, még egyben van, még kultúrált, de...de. A 65 az 65. A nulla meg nulla :-)
Liquid2023-01-06 14:09:26 // 28350
A kevés km. nem garancia, de azért nem mindegy hogy 150e vagy 50e km van egy autóban. A motor csak az egyik összetevő, az összes alkatrész öregszik a futással.
Mondjuk úgy hogy az esetek többségében van összefüggés a km és a problémák gyakorisága / komolysága között. Ezt saját tapasztalataim is alátámasztják.
quash2023-01-06 13:52:56 // 28349
Én nem hiszek, ebben a kevés kilométer, tuti vételben!
Szomszéd csaj, Toyota CRX, talán 3 éves lehet, ha 15e km lehet benne.
Még be sem csukta az ajtót, de már tolat, télen-nyáron, hidegben-melegben.
Megy vele a városban egy kört, majd lerakja.
Anyám Auris-ban nincsen 40e km, 2015-ös! Van hogy hetekig nem is megy vele, kuplung valószínűleg kap ilyenkor rendesen.
Jó barátom céges Arteon, 3 éves (lassan pont adja vissza), pesten használja arra hogy szomszéd kerületbe átmenjen vele, vagy bevásárolni, hátul két gyerek, ennek megfelelő állapotok. 1-2 havonta elmennek vele a családhoz, talán ha 40e km van abban is.

Nekem ezek valahogy nem tűnek olyan jó vételnek! :)

Persze ha meg sok a kilométer, akkor meg ha nincsen semmi gond, akkor is költhetsz rá.
Sajátommal is úgy kezdtük vásárlás után, vezérlés, olajok, váltóolaj! szegregátor szűrő, fékbetét/tárcsa, gumik+felni.

Újat kell venni, és kész! :D

Ja és a márkaszervizek?
Na azok nem csak németben, máshol is megérnek egy misét, ha jól emlékszem talán te is szívtál a 0km-es autóval, azért mert töketlen banda.
SD2023-01-06 13:12:16 // 28348
A német autópiac talán a becsületes nepper által lett bemutatva legjobban számomra.
A német megveszi, gariban eladja, a következő német használja míg megáll, karbantartás nélkül.
Utána veszi meg az Arab/török kereskedő, aki megtákolja, majd értékesíti neked:P

Persze ez is egy szelete..

Meg a számlákka szent tehénként tartott csodák is;)
Az egész németországból autót a 90-es és 00 évekből maradt itt, azóta már sajnos nem a jó autókat hozzák csak a tönkrement roncsokat amit ott nem lehet eladni itt meg még valaki megveszi.

Ettől független én is évekig néztem a Mobile.de-t S2000-ez meg 156 GTA-kat keresve;)
De úgy mentek fel az árak hogy lassan abba is hagytam:P

De azért egy Japán import GTA:) 17 millióért:D
RomeoOne2023-01-06 12:52:24 // 28347
Amiben 2-3 év alatt 10-20e km van, céges autóként az kb. biztos hogy jobban használt, mint egy olyan amiben 60-100e km van!

Már miért lenne? Egységnyi km-re vetítve persze jobban "használódik" az autó rövidtávozással, de ha felszorzod a megtett km-ekkel, bármi is lehet a végeredmény.

Illetve a német szervizek is olyanok, amilyenek, az első pollenszűrő cserénél azért látszott, hogy Hans-nak nem sok kedve volt vele bibelődni.

Nem hiszem, hogy német szervizekben Hans bíbelődik a szűrőcserével. Valószínűleg inkább Omar vagy Ahmet ;) (Vagy Jóska vagy Pista :DDD)
quash2023-01-06 12:43:51 // 28346
Csodák nincsenek, kompromisszumok vannak! :)
Az hogy magánszemély használta, az sem jelenti egyből a szent grált.
Németek, Osztrákok, Olaszok ahonnan főleg jönnek Giuk, nem fogják 10e-ként elvinni olajcserére, nem az van előírva. Az autók 95% ilyen, aki esetleg vigyázott is rá, az megfogja kérni az árát.

Céges autók kint biztosan megkapják a kötelező szervizeket, Giu biztosan nem a futkozós autó sehol sem. Egy ember megkapja 2-3 évre, használja, leadja.
Olyat kell keresni, amit tényleg használtak! Amiben 2-3 év alatt 10-20e km van, céges autóként az kb. biztos hogy jobban használt, mint egy olyan amiben 60-100e km van!
Az enyémet 2,5 évesen vettem 90e km-el!, úgy hogy már állt 4 hónapot a vásárlás előtt.
Tehát kb. 40-45e ment bele egy évbe, ez biztosan nem város kilométer.
A belső, ülések, kormány újszerű, Veloce üléseket semmilyen szinten nem látszik a ki-be szállás.
Szervizbe folyamatosan vitték, minden visszahívást ami volt rajta megcsináltak.
Ez után én is beleraktam már 30e km-ert, ennek ez a hátránya, eladáskor lesz benne méter.
Persze tudok mondani negatívumot is, két felni meg van patkázva (ez lett a téli), a csomagtér ajtó alatt a lökősőn van egy kb 3-4mm-es éles beűtés.
Illetve a német szervizek is olyanok, amilyenek, az első pollenszűrő cserénél azért látszott, hogy Hans-nak nem sok kedve volt vele bibelődni.

Szerintem cégesben simán lehet jó vétel, ha nem futkosos autó volt, hanem X,Y használta, és nem hurcibált 2 gyereket benne, akkor ezek ennyi idősen újszerű állapotban vannak.
Piritu - 1.000.0002023-01-06 12:41:56 // 28345
...én se, de nap mint nap látom ahogy a mellettem állók nyélgázon indulnak haza…
…meg látom hogy hónapokig járnak világító csekkendzsinnel mert majd az éves szervizen úgyis megnézik…
…meg látom hogy a gumisunk mit dolgozik a felnikkel…

Szóval én nem vennék bérautót vagy csak nagyon nyomott áron.
zgi5212023-01-06 12:41:38 // 28344
ha vkinek nincs keret új autóra nyilván kompromisszummal vásárol. emiatt utánanéz, ÁTNÉZETI(!) vétel előtt vagy után :) :)

egyébiránt egy garanciális, automataváltós láthatólag nem szétütött, padkázott vagy lelakott manageri autóban túl nagy buktát nem érzek.
Liquid2023-01-06 12:40:28 // 28343
Azt lehet tudni milyen bérautó volt? Sixt/Avis/Herz-féle repteres, párnapos, vagy hosszabbtávú? Ha az előbbi akkor igen kizárólag bomba ár esetén, abban látok azért kockázatot, de van az az ár amiért megvenném. Ha hosszabbtávú bérlős volt akkor simán.
zgi5212023-01-06 12:32:40 // 28342
nem banok rosszabbul a cegessel vagy a nejemevel, sot!
olykor nehezkesebb a cegautos ugyintezes mint a sajat.
Piritu - 1.000.0002023-01-06 12:30:17 // 28341
Volt már hogy a céges kocsi út tulaja megkeresett hogy megtudja hogy hogyan és ki használta az autót.
Odaadtam neki a tankolásos excel táblát és megnyugodott :-))
Piritu - 1.000.0002023-01-06 12:26:56 // 28340
Én csak a cégünk által használt bérautók sorsát látom meg amiket pl. a reptéren bérelnek a kollégák...
..ettől még lehet rózsaszín a világ :-)
RomeoOne2023-01-06 12:16:56 // 28339
Ja, ezt már én is akartam mondani. Hogy nem is feltétlenül oylan könnyű ezeket már ilyenekkel nyírni. Mazda sem enged hidegen vadulni, hiába nyomnád. Alfában lehet pont nincs ilyen megszorítás.
zgi5212023-01-06 12:14:14 // 28338
en most egy olyan cegest hasznalok, amit telen a hideginditas utan nem tudsz tolni, hiaba nyomod. (francia dizel)
zgi5212023-01-06 12:11:24 // 28337
kikerem magamnak a kis futasu magantulajdonu Julisom neveben👍😀
zgi5212023-01-06 12:08:50 // 28336
ameddig garancialis mi baj lehet?
casco es menni kell😀
Zselé2023-01-06 12:05:24 // 28335
Ezt én is aláírom. Megmondom őszintén a bérelt T-Roc nem nagyon érdekelt, hideg-e vagy meleg ha siettem :) De a 159-em pl. Lease Plan-es autó volt és nagyon jó (végig, időben márkaszervízbe vitték, szép állapot, hátsó sorba nem is ült még senki :) )
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-06 11:54:37 // 28334
Amiket találtunk mind 1-2 éves lízinges autók. Bérautó, vagy cégautó. Magán tulajtól kis futású Giulia kb a világon nincs, pláne értelmezhető árban.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-06 11:52:16 // 28333
Olajcsere 15e-nként, márkaszervizben. Az ára az újhoz képest nevetséges. Vagy inkább az új árak nevetségesek :-) Meg az itthoni használt árak is. Ez bőven bőven 10m alatti kategóra és a szalon árulja ahonnan lízingelték. Ez nagy kérdés, hogy bérautóként tényleg ütik vágják e.No meg itt az egy tulajos is lízingbe veszi, szóval bérautó, csak egy bérlővel. Nehéz kügy, inkább az a fő kérdés, hogy tudnak e lényeges kárt tenni, ami 100e km távlatban megbosszulja magát? Tesóm nézi ezt az autót, nem tudtam egyértelmű tanácsot adni neki.
zgi5212023-01-06 11:40:52 // 28332
manapsag egy jo auto eladassal biztosan nem var sokat mar..😀
pettinke2023-01-06 11:35:15 // 28331
nálunk maradványértékes lízing konstrukciós a flotta.
a lízingcég inkább kivárja, míg valaki elviszi az általa kalkulált maradvány áron az autót, semmint lejjebb eressze az árat, ha nem viszik el hamar...
zgi5212023-01-06 11:03:39 // 28330
nyilvan!
emlekeim szerint a tied is ilyen volt, megis sokaig hirdette a Pappas.
ha egy Giuliarol van szo, az valszeg nem kulcsos auto es
az eredeti kerdes erre iranyult.
pettinke2023-01-06 10:50:25 // 28329
nagyon nagy különbség van a az egyedi használatra kiadott flottás autó meg a kulcsos / boltlátogatós flottás autó közt bánásmódban.
az egyedi használatra kiadott autót a személyes kocsidként fogod kezelni 4-5 évig (hacsak nem vagy egy trehány majom, de akkor a saját vételű autót sem fogod kímélni), a kulcsos / merchandize autót ütik-vágják, az nem benefit, hanem munkaeszköz.
zgi5212023-01-06 10:04:18 // 28328
nálunk a Mito német flottás autó volt 50k -ig. szerintem előnye, hogy jobban felszerelt, mint egy rendelős autó.lentebb kifejtettem, nekem nincs rossz prekoncepcióm.. :)
zgi5212023-01-06 10:00:14 // 28327
szerintem ez nem igaz!
a bérbeadónak pontosan érdeke a garancia idő alatti pontos szervizelés.
a flottakezelőnek szintén. 20+ éve használok flottás autókat, jó tapasztalattal.

nálam a Mercarius nagyon pedáns revízió és gumicsere ügyben. (nem a Giulia)
kollégámnál előfordult, hogy +1000 km -rel vitte az autót az éves szervizre, hát óriási hápogás volt, nehezen tudott kimosakodni, pedig nem szándékos volt.

nálunk a Mito német Rent 'a car volt 50k km-ig. most tartunk 130k magasságánál és ráadásul MA. :)
én nem tartok a manageri flottás autóktól, egy demóstól, amit "újságírók/jutuberek" kapnak inkább engedném el. :)

mostanában amit a Speedzone a győri használt flottásoknál tesztel kifejezetten szépek és Göbiék is pozitívan szólnak róluk..
Fornitore2023-01-05 22:36:17 // 28326
Szerintem ez mindig attól függ mennyi az ára. 3 millával olcsóbb az újnál akkor igen 1.5-el akkor nem. Szerintem kb. valahogy így.
Piritu - 1.000.0002023-01-05 22:32:28 // 28325
Kérdés az ára...
Ha belegondolok hogy a "bérlők" vajon hányszor NEM várták meg hogy meleg legyen az olaj mielőtt tövig nyomják a pedált...
Az enyémet egyszer kapta meg a "flottafelelős" hogy elvigye a 300 méterre lévő gumishoz cserére a kocsit. A logger odafelé 95-öt, visszafelé 89-et "mért" a rendelkezésre álló 150 méter egyenes szakaszon, természetesen városban.
Gondolom a bérlők is hasonló "gondossággal" járnak el...
A másik hogy azon az első 25ezren volt-e olajcsere? A bérbeadók nem nagyon szoktak ilyesmivel foglalkozni mert az csak plusz költség.
Zselé2023-01-05 22:03:49 // 28324
Én igen, mernék.
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-05 21:44:31 // 28323
Kivi vagyok a véleményetekre.
Ti mernétek ex bérautót venni? 25e km-t, egy év alatt így tettek bele, majd magánszemély még 25-öt. Van ebben plusz rizikó? Giulia Super Benzina..
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-05 21:42:23 // 28322
🤫 Ipari titok a tartalma 😄
RomeoOne2023-01-05 21:36:01 // 28321
Na, és hol a kép a csomagtartóról? :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-01-05 20:27:25 // 28320
Ki is teszed manuálba, vagy csak beleváltasz? Egyébként a régi Ladás trükk működik, ha nincs tapadás, cementes zsák hátra aztán egyből nem csúszkál úgy.... vagy térkő 😂
Ma éppenséggel 120 kiló alu alkatrészt hoztam el, a vizes úton szokatlanul jól betapadt.
Halesz2023-01-05 07:06:39 // 28319
És vannak még helyek:

A márciusi Tempóra már csak 5 db a 18-ból!

https://alfaamore.hu/esemenyek/aa-tempo


De gyertek a februári vezetéstechnikára is, itt még szintén akadnak helyek:

23 az alap tréningre és 15 a komplex tréningre.

https://alfaamore.hu/esemenyek/vezetestechnika7
Halesz2023-01-05 07:03:57 // 28318
Mert könnyű az autó... Manuál állásban, 2-es 3-as fokozatban sokkal megengedőbb...
G-MANN🍀2023-01-04 22:37:16 // 28317
No akkor nálad van igazán tapasztalat, ez lehet inkább irányadó 🙂
G-MANN🍀2023-01-04 22:35:02 // 28316
🙂
G-MANN🍀2023-01-04 22:34:14 // 28315
Nagyon jól leírtad! 🙂
Én ehhez képest csak néhány nap Super használat után írtam amit tapasztaltam, 2018(19)-ben nem volt túl pozitív, és lassan 4 év Q4 használat után amiket megéltem (2019 és 2021 Giunál). ÁLOM!
De például Halesz nagyon jól ki tudja dobálni a Super fenekét (élőben sokat néztem a hátsóját 😂) és ezzel most pont az általam korábban leírtakkal megyek szembe, de valamit tudhat Zsolti 😉
G-MANN🍀2023-01-04 22:22:38 // 28314
Manuál, visszavált, hogy legyen fordulatszám. Szentendreire kikanyarodva, ahol 3 sávos, nagyon adja, Kápolnásnyék felől le a 7-es útra, világos csúszósabb aszfalt, gyorsító sáv is, álom, ahogy ki lehet dobni a fenekét és egész sokáig marad is. Sok idő kellett, hogy érezzem és még komfortos legyen, ne azt gondoljam, hogy árok lesz belőle.
R33Z2023-01-04 20:01:45 // 28313
~65ezret mentem Superrel (2017), halovány emlékeim szerint a kormányszögre volt különösen érzékeny a menetstabilizáló. Nagyon kellemes emlék az a kocsi még mindig. A súlyelosztása vmi fantasztikus volt, talán a legjobb szerepentinezések hozzá kötődnek (Toszkán vidéken). Nagyon éreztem azt az autót, minden helyzetben kiszámítható volt, nagyon könnyűnek érződött.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.