Fórum >> Típusok >> Giulia

Tommi2022-05-27 13:57:06 // 25712
"Ha valamit a legenda ad el, azon nincs helye a költségcsökkentésnek"

De... sajnos ma kb csak annak van helye... Múltkor egyébként nekem is hasonló érzéseim voltak, amikor Budaörsön voltam a szervízben, de nyilván nem igazán életszerű, hogy százmilliós összegekért szalonokat építsenek meg/át csak azért, mert hülyén néznek ki egymás mellett egy térben...
Zselé2022-05-27 13:04:52 // 25711
Egy mai élményem...

Belibbentem az egyik márkakereskedésbe, hogy elvégezzük a 15 ezres szervizt. Ó bizony, négy hónap és egyetlen nap kellett hozzá, hogy ennyi beleszaladjon (na jó, 14.198 km-el adtam le).

Nincs is ebben semmi különös sztori, viszont már az új Stellantis éra bemutatkozott. A szalonban a Giuliák és Stelviok, mint szobrok meredeznek - a Citroen egyterűkre. Az új policy: összevont kereskedések. Ebből nem tudom mi lesz, de szerintem siker aligha...

Karórát lehet kapni 25 ezerért és 25 millió forintért is. A 25 ezresnél megkérdezed, nem-e szar, a 25 milliósnál örülsz, ha megkapod egy év várólista után - és egyáltalán nem garantált a műszaki felsőbbrendűség. Viszont a legenda, az igen. A BRAND.

Ez a legenda az, amit szerintem az Alfa Romeo név jelent. Nem érdekel, ha van gyorsabb, van tágasabb, vagy ne adj Isten megbízhatóbb: én is a részese akarok lenni. Ehhez - és az árcédulához - tartozik egy körítés, egy életérzés.

Na, ez lett tökéletesen agyonvágva azzal, hogy a szalonban teljesen stílusidegen közlekedő edények parkolnak. Senkit nem akarok bántani, nem is gondolok semmi rosszat annak a vásárlóközönségéről, nem autó és az autózáshoz való hozzáállás alapján ítélkezek. De más emberek, nem Alfások. Úgy áll a Giulia Q a PSA egyenlemezre sajtolt buborék egyterű mögött, mintha egy lenne a sok közül... menjek, nézzem meg? Közbe kiabáljam túl a hátsó kisasztalra alkudozó, 7 üléses CSOK papíroktól idegroncs apukát?? Meg nekem rohannak a kisgyerekek, akiket behoztak gyerekülés próbára? Így kell árulni az Alfa csúcsmodelljét karbon fékekkel, 30 misiért?

A parkolóban már csak nevettem - és aggódtam. Ahogy a Giuliák és Stelviok között több-kevesebb sikerrel, és korlátozott vezetői képességekkel megáldott új Berlingósok rutinoztak, lefulladtak, teszt vezettek..

10 éve vagyok a B2B értékesítésben, építettem már a maga területén sikeres brandet a semmiből és láttam nagy pofára eséseket is. Nem én vagyok a legokosabb, de azt ki merem mondani: ezt nem így kell csinálni!

Ha valamit a legenda ad el, azon nincs helye a költségcsökkentésnek! Persze, tudom milyen jó a műszaki tartalom - de az milyen szürreális, hogy bemegy Alfát venni és rákíván a DS-re? Mert hát ott áll, nincs megkülönböztetve, lehet, hogy jobban felszerelt és még OLCSÓ IS?!

Fura ez a világ, én UFO vagyok...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-27 09:22:04 // 25710
pezsóban is az van... gondolom csak akarnak gyártási költséget csökkenteni
Giuntini2022-05-27 09:04:42 // 25709
1,6-os dízelt mondtak. A Giuliettában is az volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-27 08:56:06 // 25708
megkapja a pezsó hdi-t?
Giuntini2022-05-27 08:18:31 // 25707
Csak úgy mondom, Tonaléból lesz 1,6-os dízel. A dízelek fő problémája a környezetvédelem miatti túlbonyolítás, aztán 150-200 ezer km után lehet rákölteni.
Amit Sanyi is írt, racionálisan gondolkodó emberek számára felértékelődik az egyszerű, jól használható városi autó. De azok is tűnnek el a kínálatból. Helyette három henger turbó.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-26 22:47:30 // 25706
Azért nem lesz, mert nincs már igazán dízel az új kínálatban. A használtakba meg belemegy a méter aztán vége. Vadászni kell a kicsit futottakra kb. most.
Giuntini2022-05-26 21:46:42 // 25705
A MiTo-ban semmi félelemérzet nincs! Baromi jó kisautó, a 78 ló nem teszi versenyautóvá, de a városban ogen dinamikusan lehet vele menni.
SanyiJTD2022-05-26 21:26:23 // 25704
Én Fiat Seicento Sportingal futkozok, de félek benne , valamikor le kéne cserélni :D
Giuntini2022-05-26 21:18:46 // 25703
Ez így van! Nincs is jobb a városban a kis szívó MiTo-mnál! Hihetetlen agilisan lehet vele menni, azért a Foodpandázásnál megadja a kérdésre a választ, hogy mi a jó a városban....
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-26 21:09:44 // 25702
Én sem aggódom, rákerül másra így is kifizeted csak jól hangzik ... a Pajor bezárta 4 kútját kettő szfvár, egy Polgárdi, egy Enying...
SanyiJTD2022-05-26 20:58:45 // 25701
Azzal én is, most a kint dolgozó mosogatók kárognak a legjobban, általában ők játszák a kiskirályt mikor hazajönnek. A 2 euros üzemanyag meg nem tetszik, és az autót is hazahordják javíttatni :) Az angol rendszámos bidám-bidámok is a kutasok kedvencei lesznek a napokban biztos.
zgi5212022-05-26 20:21:08 // 25700
biztosan lesz ujra viragkora, sokat nem kell mar varni.. 🤪
nalam 6.1 a hosszutavu atlag az utibbi 10k km-n, barmit csinalok vele..
Zselé2022-05-26 20:21:04 // 25699
Engem meg egyáltalán nem érdekel a benzinár, én mindig ötezerér’ tankolok!
zümi1662022-05-26 19:57:57 // 25698
Egyenlőre nem aggódom az árstop miatt, szerintem ameddig csak lehet hosszabbítani fognak. Ha jól értettem hétfőtől már csak a magyar rendszámosoknak jár az "olcsó" nyál, ezzel tökre egyetértek.
SanyiJTD2022-05-26 19:23:26 // 25697
Ha eltörlik az üzemanyag árstop-ot, előtérbe kerülnek majd az űzött dízelek, meg a kis városi cirkálók, a nagy köbcentis benzinmotoros autók meg bagóért kongnak majd a HAHU-n. Pláne ami nem kultusz, vagy sportautó. Szerintem ;)
tdemeter2022-05-26 14:41:07 // 25696
Ez nem így van, elmúlt ez már.
Nemrég voltam svájcban egy 2.1 tonnás toyota highlander hibriddel. 6.9-et evett.
Egy barátom is jött egy toyota aurissal, ő megúszta 4.2-vel.
Egyik sem élményautó, sőt, unalmas, de elvitt oda ahova kellett. 2200 km-es kör volt.
Engem meggyőzött, sosem vennék dízelt még egyszer.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-26 10:31:49 // 25695
Korrektül megfogalmaztad szerintem, ez így van. A benzines hatásfoka sosem lesz olyan jó, a hibridekkel próbálják elérni ugyanazt amit már a dízel eddig is tudott. A kipufogógáz kezelésük is olyan szinten van, hogy a dízeleknek szerepük kellene hogy legyen a co2 csökkentésben is!
Nálam a hang és az értéktartás voltak a fő érvek a benzines mellett. Az előbbi semennyire sem észérv, nekem ez most fontos volt, a kútnál fizetek a luxus igényért. Az értéktartás a másik szempont, a dízelek renoméját úgy megnyírták, hogy újonnan nem tűnik jó döntésnek, egyszerűen sok a bukó rajta. Aztán ez is változhat.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-26 09:26:00 // 25694
bizonyos modelleknél nem azonos feltételek mellett ez igaz...
Giuntini2022-05-26 08:58:54 // 25693
A hosszútávú UTAZÁSNÁL nincs a dízelnek alternatívája!!!
Giuntini2022-05-26 08:57:18 // 25692
Igen, és sajnos ezeket az autókat próbálják eltüntetni.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-26 08:41:27 // 25691
beugrott egy reggeli gyorsmenet Szigetszmiklósra az idő szorított így 160-as utazósebességet lőttem be ott igazán jól érzi magát 2750-et forog szép halkan duruzsol a Remus és bőven van még tartalék. Odafelé a céges skodrik akarták mutatni az erőt de hát tudjuk milyenek, hazafelé egy insignia akarta megmutatni, egyszer sem volna ki a belsőből pedig nem refiztem, nem dudáltam szépen angolosan a külsőből, a váltó nagyon gyorsan reagált hipp.hopp átugrottuk integettem neki hogy tegyen rá még lóerőt, mert ez így kevés :DDD Mind ez N-ben, jót tett a remap na :DDD
Halesz2022-05-26 01:08:56 // 25690
Mélységesen egyetértek :)
Zselé2022-05-25 21:34:51 // 25688
Ez így van. Én nagyon támogatom a dieselt, mert azt tartom a legmagasabb hatásfokú, ezáltal LEGZÖLDEBB meghajtásnak - dehát most más szelek fújnak, az észérvelés nem divat ugye.

Korábban egy 180 vagy 210 lovas dieselben gondolkodtam. Csak aztán a trendek azt sugallták, hogy most vagy soha a lehetőség kimaxolni a belső égés élményét. Ezért választottam őt, és nem is bántam meg. Csodás műremeke ez az autózás elmúlt 100 évének, egy igazán nagyvonalú, hősi halotti tor vele minden méter :)
Hardy2022-05-25 14:37:06 // 25687
Lehet lassan a Diesel az ördögtől való lesz de azért a 7,6 os átlag aminek fele város meg az 5,8 as hosszútávú fogyasztás ilyen üzemanyagárak mellett nem elhanyagolható.
SanyiJTD2022-05-21 16:38:45 // 25686
Gyulakeszi
Zselé2022-05-21 15:31:18 // 25685
Hol van ez? Ezer éve akarok egy jó velős kenyeret enni! :D
SanyiJTD2022-05-21 08:46:23 // 25684
Mi is, pontosabban én nem, mert rosszul vagyok már a látványától is 😁 De arról “híres” valóban .
Piritu - 1.000.0002022-05-21 07:39:36 // 25683
A második kép büféjében szokott az ismerősöm mindig velőskenyeret enni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-20 18:09:22 // 25682
Az a jürgen szürke nagyon állat, nagyon tetszik az a szín :-)
Kócosw2022-05-20 14:24:47 // 25680
en 10 et tudtam 50 alatt, akkor en nyertem? 😎
SanyiJTD2022-05-20 13:33:27 // 25679
Tegnap a lemenő nap mikor besütött az egyik garázs ajtón akkor sosem látott lila lett az autóm. Övvonal alatt szokott belilulni, így még sosem láttam :D


Aztán meg a Giulietta lett arany , mondjuk azt sokszor látom így :D


A képek tőlem nem megszokottan nagyon bénák, de most szín mutogatás van kis rácsodálkozással 😁
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-19 17:25:43 // 25678
azt hiszem ma rekordot döntöttem 11 km 42 perc volt :DDD
Kazes☻2022-05-19 12:58:45 // 25677
Mondjuk az is Budaörsön volt... ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-19 12:22:21 // 25673
Ferivel beszéltük a féktárcsákat itt hever előttem egy M X6 hátsó gyárija VNE cég a gyártója, félkarbon alig 5 kg...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-19 11:44:09 // 25672
városból faluba de szívem szerint mennék egy tanyára ... Bp is csak egy nagy falu semmi extra
TtK2022-05-19 10:46:11 // 25671
Mondjuk valamennyire én is provinciális vagyok, sosem laktam a XI. kerületen kívül (eltekintve a külföldi kalandoktól) és iskolába se jártam más kerületbe. Az utolsó kerületen kívüli hosszabb elfoglaltság az óvoda volt, a II. kerületben. :) Megrögzött (új)budai vagyok.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-19 10:32:19 // 25670
Ilyen is van :-) Én 3 évet laktam a fővárosban, gyalog távra laktam a munkahelytől, XI. ker-ben, viszonylag csendes helyen. Eleinte 3 nap Bp. 2 nap Debrecen, vonattal. Aztán diploma után felköltöztem. Egy évet bírtam így, aztán letettem a főnököm elé a felmondó levelet. Nézett rám meglepetten, én meg csak annyit mondtam, hogy megyünk innen haza. Azóta ha nem muszáj, a Bp. táblán belülre sem megyek. A Giulia olajcseréje volt a legutóbbi táblán belüli utam XD
TtK2022-05-19 09:07:38 // 25669
Ízlések és pofonok.. Nekem pl. eszembe nem jutna vidékre költözni (a mostani ideiglenes állomáshely is milliós). Persze nem árt ismerni az alternatívákat és akkor nem kell 9-cel tökölni. ;)
Piritu - 1.000.0002022-05-18 22:15:28 // 25668
egyszer - még a Covid előtt - volt "szerencsém" egy hétig a nagy faluban lakni. 9 km/ó volt a heti átlag, akkor eldöntöttem, ide önként soha...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-18 19:27:23 // 25667
Hát pedig többet kéne bírnia a Giulia fékének mivel könnyebb párszáz kgmal, mint a Stelvio 😁😁😁
G-MANN🍀2022-05-18 15:09:44 // 25666
😂 naaaa, azért dinamikus használat mellett, +igazi városozással, nem Gárdony 7-es út, hanem Budapest,
és nem fogyasztás rekordok mellett, soha nem bírná 92-ig az első fék 😉😁 Budapest nagyon eszi a féket, Stelvio-nál kevésbé, mert abban visszalassul az ember, lemegy Alfába és relaxál😉
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-18 14:09:03 // 25665
pedig választási átlagot nézem abban megy :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-18 14:01:18 // 25664
Városi használatban kiváncsi lennék arra a 70e-re XD Ezért tényleg jó városozni a villanyszekér. Nem kopik a motor, nem kopik a fék, nem pöfög fölöslegesen.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.