Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2024-01-16 13:14:30 // 33562
Ambient light-nak hivja a menüben talán, vagy env. light.. szóval ilyen extra szimuláló bax...:D hogy bele lehessen írni a katalógusba:)
SD2024-01-16 13:13:45 // 33561
Ez volt az egyik amit kitöröltem:D:D:D
Kazes☻2024-01-16 12:51:51 // 33560
Azért, hogy ne keverd össze a pedálokat... 😉
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-16 12:46:23 // 33559
Franc tudja.. csinált már pár dolgot alattam amire azt gondoltam hogy sose merném XD
Hogy mennyit tud hardverből és mennyit piszkál bele szoftverből, arról halvány gőzöm sincs.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-16 12:39:50 // 33558
Azért én visszatérek a témához. Miért írod vissza? Az eredeti D-N-A módokban változott valami? Van valami műszaki ok, vagy csak a kísértést akarod eltávolítani?
SD2024-01-16 12:38:19 // 33557
Persze mit tudom én:D valójában:D de jól hangzott nem?:)
SD2024-01-16 12:37:55 // 33556
Nagy tempón nagyon jól tudja a féket szerintem buherálni, ott ha már sikerül keresztbe állítani te sem akarsz gáz adni majd :D
SD2024-01-16 12:36:40 // 33555
Most hogy havon kipróbáltam, már lehet kipróbálnám tanpályán is:) oda való, de oda meg elég az akksi sarus trükk:)
SD2024-01-16 12:35:52 // 33554
Két választ töröltem ki, ezt most légyszíves értékeld:D
Piritu - 1.000.0002024-01-16 12:32:10 // 33553
Hogy más téma is legyen, feltenném az egyik legjobban izgató kérdést a Júliával kapcsolatban:
Mire jó a lábtér világítás? Az anyósülénél ha nagyon akarom még csak-csak meg tudom magyarázni, de sofőrnél?
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-16 11:57:41 // 33552
Tempo tréningen egyszer sem avatkozott közbe az elektronika. Pedig csúszott párszor az autó erre-arra, de szerinte egészséges határok között. Mondjuk eldobni tényleg ott érdemes inkább, jól jön a tapasztalat XD
RomeoOne2024-01-16 11:46:11 // 33551
Légterelő az ablakon... Te jó ég, ennél már csak az volt rosszabb, amikor sárvédőket kezdtek el tömegesen felfabrikálni a kocsikra az AlfaOwner-en... Látszott, hogy angolok. Semmi ízlésük...
RomeoOne2024-01-16 11:41:14 // 33550
Ha elmész egy Amore Tempo tréning-re vagy csak egy sima pályanapra, azért jól jön az :D
Shadin2024-01-16 10:12:14 // 33549
Nem kell a Race mód nekem sem, csak technikai kihívás volt, pipa. Biztos tök jó, de ahogy a szőke dokinő monta a "Mint a villám" című filmben Tomi Krúznak, hogy nem lehet írányítani az irányíthatatlant :-)

UI.:
Hiányzik a D mód ereje, nyomatéka, de nem hiányzik az izgága pedálja.
Közben az is kiderült, hogy a fék és a kormány sztem hegyesebb D-ben,
tehát az sem butult N-re, mint ahogy a váltó is D+-os.
Holnap megy vissza a gyári konfig, de azért írok róla egy How To-t.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-16 10:06:21 // 33548
Biztos kell az a racse mód? XD Szerintem kétféle QV létezik, amit már megtörtek, és amit ezután fognak..:-)
SD2024-01-16 09:09:27 // 33547

Mit vétett ez a szerncsétlen :O.....
Amikor a hullaházban még jól seggbekúrják a topmodellt???
Elvitte még csapatni kikalapálta kicsit?

Lengyel rendszám...
G-MANN🍀2024-01-15 22:26:21 // 33546
Nem, de vannak képek, amik nagyon fájhatnak. (annak akivel ilyen megtörtént...főleg 😉 lehetne ide érdekes és nem reklámozott fotókat feltenni🤫)
Shadin2024-01-15 17:24:26 // 33544
Ennek egy részét meg tudom erősíteni, de h a kormány, fék stb. milyen üzemmódban van azt nem tudom.
Shadin2024-01-15 17:19:21 // 33543
Nem herélünk autót ;-)
SD2024-01-15 17:14:36 // 33542
Amíg benne van:D
SD2024-01-15 17:13:59 // 33541
Nekem annyit mondtak a garira amin változtatsz arra nincs.

A szoftver upgrade-ről meg azt olvastam, minden márkaszervíz látogatás előtt érdemes visszaírni az eredeti szoftvert, nem azért mert megharapnak hanem mert ha rájön egy frissítés és neked piszkált a szoftvered, pont lehet nem egészséges lesz a kettő együtt:D

De ha egy paramétert átírsz, visszakapcsolja az update.. legrosszabb esetben max újra be kell írni. Vagy kettétörik és vége:D

De lássuk, mi lészen:)))
Shadin2024-01-15 17:12:31 // 33540
Na erről gőzöm sincs, GPF-es, így nem tudják 280-290 fölé írni állítólag.
SD2024-01-15 17:08:32 // 33539
Hát a tieden még a nagy turbo van? Mert az enyémen a HW is kisebb, de elvileg ezt is el lehet hergelni 300-ló környékére.
Shadin2024-01-15 17:02:04 // 33538
Nem tudom hogy más üzemmódban is így tesz-e, de Race módban kézi váltóval nem vált el üveghangon dadogva :-)
Shadin2024-01-15 16:54:16 // 33537
A Type2 a Race és a Type3 (Sport) az ESC Off.
Shadin2024-01-15 16:53:13 // 33536
A leírások azt mondják kivétel nélkül, hogy a pedáltérkép és a motortérképek maradnak D-ben (ECM), és a váltó stb meg tudja az ESC Off és Race módokat (BCM).
Rá kéne írni a 280 lovas progit és minden a helyére kerülne.
Shadin2024-01-15 16:50:37 // 33535
Kicsit többet, mert minden PROXY rendezésnél elvész a kapcsolat az ABS modullal,
de most már csak max. 10 perc ideg :-)
Shadin2024-01-15 16:49:08 // 33534
Nyilván ha normál módban sem ismerem az autót akkor nem fogom pont most kipróbálni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-15 16:48:53 // 33533
Erre készülök egy ideje, ezt olvastam én is pontosan a monostabil változatokról, szuper visszajelzés, hogy valóban ennyi az egész. Nem mertem még a gari miatt sgw-t csatlakoztatni sem, nem hogy átírni bármit. De majd eljön az ideje, hogy belepiszkáljak... már végre XD
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-15 16:46:35 // 33532
Teljesen igaza is van, ha menés van, akkor kézzel kell váltani, ezt megtanultam én is :-)
Érdekes a tapasztalatod, mert teljesen ellenkező mint amiket írtak a mindeféle fórumok. Gondolom az a korábbi kivitelekre igaz(?). Szóval ilyenről nem is hallottam, hogy a váltó R módba kapcsol, mindehol azt írták, hogy N-be teszi magát a váltó és az ECU is.
Ez most MES-ben Type2 DNA kapcsolót jelent?
RomeoOne2024-01-15 16:43:58 // 33531
Az komoly! És mindehhez elég csak kettőt kattintani a MES-ben?
SD2024-01-15 16:33:09 // 33530
Két csíkot húz vagy egyet?:D
SD2024-01-15 16:32:45 // 33529
Na ez így kinézetre már baba, és mit csinál?:)
A difi hogy müxik eltekeri vagy betámaszt?
Shadin2024-01-15 16:25:56 // 33528
Ha esetleg hiányolná valaki itt a RACE mód is:

YT

Pedál meg minden ua. mint ESC Off módnál, de a sebességváltó megvadul RACE módban totálisan. kiírja, hogy toljam manuálba mert úgy effektív :-)
Automatában ~4000 az alsó fordulat :-)

Két hiányossága van, egyik az 510 LE, a másik meg, hogy a nagy kijelzőn nem jelzi hogy mikor válts, csak a szokásos bal felső piciben.

SD2024-01-15 16:25:29 // 33527
Memeglőlegezve én még mindig ott tartok hogy ezzel ugyan azt tudod csak elérni mint az akksi saru lehúzgálással csak nem kell hátra menni, így-e van?:D
SD2024-01-15 16:24:31 // 33526
Nem úgy értem hogy felvétel, hanem hogy beszámoló hogy viselkedet, tényleg kikapcsolta? Illetve a difi, mit csinált mit nem csinált?
Neked is az volt az érzés hogy végül is tudja így is, futóműből, de végül is nem is baj az az elektronika?

Vagy?
Shadin2024-01-15 16:18:25 // 33525
Roadtest nincs, mert átállítottam RACE-re és hát kapaszkodni kellett két kézzel a pályán :-)
SD2024-01-15 15:59:23 // 33523
hát ez így nagyon android:P:D
SD2024-01-15 15:42:37 // 33522
tehát akkor nem írja ki mert a kép nincs ott a sárga racse móddal de a funkció egy sima átállítás után elérhető? :O

Roadtestet kérünk, árok látogatás nélkül, és tapasztalatokat:D
SD2024-01-15 15:39:52 // 33521
Mogyoródon volt a tanpálya, de napi második időt mentem, azért nem lettem dobogós mert volt egy bója érintésem:)))

Nem azt mondom tényleg arra voltam kíváncsi hogy mit tud az autó, és tényleg nem kíméltem, de egyszer nem volt az az érzésem hogy túl puhány lenne.

Sőtt pont arra voltam kiváncsi hogy a TAP (totalcar Q4 video) szerinti óriás mentéseket tudja-e az autó, és jelentem RWD is hihetetlen helyekről visszajön szlalomból, tehát ebből az a tanulság hogy talán pont Noob-nak kell lenni és akkor a leghatékonyabb a gép:D
Vagy össze kell vele nőni és megérezni. Elektromosan vezérel mindent de megvan a sweet point, én nagyon élem amit tud, nem kérek többet amit tud az nekem 100 pont:)

Én rendesen ráfékeztem már csúszó kanyarban meg minden hülyeséget elkövettem, annyira bénán mentem hogy a csóka a bódéból "látványosnak" írta le, aztán meg mondta hogy viszont gyors is:D:D:D csak az a fáránya bója:P Na utánna meg javítani már nem tudtam mert lejegesedett a pálya, és fáradtunk is:D
quash2024-01-15 15:39:51 // 33520
Igen, de szerintem már 2018-ban is.
2016,2017-esekben van csak a "régi" módválasztó.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-15 14:49:35 // 33519
Ez a Type3 akkor nekem is szóba jöhet, a gázpedállal éppen elboldogulok N módban is.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-15 14:47:11 // 33518
Nade izééé. 2019-ben már monostabil kapcsoló volt? Most összezavartál :-)
Shadin2024-01-15 14:05:41 // 33517
A régi az analóg kapcsoló volt, az új meg CANBus-os.
Shadin2024-01-15 14:04:14 // 33516
Mindent el kell kezdeni :-)
Megerősítem ezt a konfigurációt:



Gázpedál térkép N-ben marad mindhárom módban,
lóerőt nem tudom, viszont a váltó kapcsolási sebesség és a váltási fordulatszám az
marad mindegyik módban a sajátja. Én ezt nem bánom.

Ami zavarja az OCD-met, az az, hogy amikor beváltom "sima" D-be,
akkor a kijelzőre kiírja, hogy D módba került és a 4 védelmi berendezés kikapcsolt, pedig itt még nincs kikapcsolva és nem is világítanak a sárgák az óracsoportban:



Viszont amikor hosszan tekerem D-be, akkor a kiírás szerint a sima D módban van,
míg az óracsoportban ekkor már világítanak a sárga piktogrammok:



Kipróbálom a RACE módot is, de feltehetőleg ott sem lesz másként.
Shadin2024-01-15 13:52:47 // 33515
"A kormányrángatásnak értelme nincs, attól se nem lesz sportosabb sem gyorsabb az autó"

Ezt egy Pilisraccsing vagy kakucsring után mondod? :-)
RomeoOne2024-01-15 13:45:31 // 33513
Abból a szempontból logikus lenne, hogy a monostabilnál úgy rakod R-ba, hogy mikor D-ben van, akkor megint felfelé tekered és ~2 mp-ig ott tartod. Nem kell neki külön állás, mnit a régi kapcsolóknál.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.