SD2024-09-03 20:48:30 // 36742
Amúgy be is tud rohadni a fékje 100k km után
SD2024-09-03 20:47:35 // 36741
Mondtam a szabályzást ha nem éri el a minértéket megmentheti.
A hátsó fék ha nem használná nem kopna.
Hogy nem elég bohóc:D ha kiflibe hajtod megmarad a fék az elég? Sosem értem ezt, optimum is van ám :D
Nem gondolnám hogy távolról pusztítják az MA-t azt inkább el tudom képzelni ha egy garis autó hazaküldi a logot egy support-os utána állít.
A második világháborús technikán alapuló PDTDI motorban is kompenzálja a computer a befecskendezést elektronikus úton.
Pont az MA-ban ne hangolná össze a lógó dugattyút a tóbbivel?
A hátsó fék ha nem használná nem kopna.
Hogy nem elég bohóc:D ha kiflibe hajtod megmarad a fék az elég? Sosem értem ezt, optimum is van ám :D
Nem gondolnám hogy távolról pusztítják az MA-t azt inkább el tudom képzelni ha egy garis autó hazaküldi a logot egy support-os utána állít.
A második világháborús technikán alapuló PDTDI motorban is kompenzálja a computer a befecskendezést elektronikus úton.
Pont az MA-ban ne hangolná össze a lógó dugattyút a tóbbivel?
SanyiJTD2024-09-03 19:10:14 // 36740
200 fölött is gyári fék van még a Teslákon :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-03 18:37:33 // 36739
Beszéltem ma egy újabb márkaszervízzel, az első ahol felajánlották, hogy megvizsgálják a fék állapotát. Valamint felsorolt opciókat a javításra, többek között tárcsa szabályozást, ha az lehetséges. Csak figyeltem, hogy ilyen létezik. Korrekt tájékoztatást kaptam nagyjából látatlanban, és pár lehetséges okot, amik okozhatják a hibát.
Nekem igazán szimpatikus volt.
Mondott egy érdekes lehetséges okot is, talán az első amiben van logika. Az autó a hátsó fékjét alig használja, mert amint fékezek, megy előre a súlypont, és veszi el a hátsó fékerőt. Tehát előfordulhat, hogy normál használat mellett, úgy fogalmazott, ha nem elég bohóc módon közlekedek vele, a hátsó fék alig működik, így elkorrodál a tárcsa. Ebben látok logikát, ettől függetlenül ennek így nem szabadna kinézni, pláne, hogy azért tempósan is és bohóc módon is megyek néha. Valamint akkor minden Teslán rossz lenne ugye a fék, mert azok alig használják a fékrendszert.. de nem az, hanem érdekes módon 100e fölött elfutnak a gyári fékrendszerek.
Egy biztos, hogy nem elbohóckodtam, nem a Transzfogaras ette meg, viszont valóban alig kopott és ennek ellenére totál rozsdakupac.
Nekem igazán szimpatikus volt.
Mondott egy érdekes lehetséges okot is, talán az első amiben van logika. Az autó a hátsó fékjét alig használja, mert amint fékezek, megy előre a súlypont, és veszi el a hátsó fékerőt. Tehát előfordulhat, hogy normál használat mellett, úgy fogalmazott, ha nem elég bohóc módon közlekedek vele, a hátsó fék alig működik, így elkorrodál a tárcsa. Ebben látok logikát, ettől függetlenül ennek így nem szabadna kinézni, pláne, hogy azért tempósan is és bohóc módon is megyek néha. Valamint akkor minden Teslán rossz lenne ugye a fék, mert azok alig használják a fékrendszert.. de nem az, hanem érdekes módon 100e fölött elfutnak a gyári fékrendszerek.
Egy biztos, hogy nem elbohóckodtam, nem a Transzfogaras ette meg, viszont valóban alig kopott és ennek ellenére totál rozsdakupac.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-03 18:25:22 // 36738
Nem hinném hogy a multiair mágnesszelepe remote tönkretehető. Nem gondolom hogy a tekercs adja meg magát. És pláne nem hinném hogy öntanuló, vagy adaptív. Van egy rakat map-je, azzal dolgozik.
SD2024-09-03 17:30:25 // 36737
Na ma normal módban rántott egyszer egy picit 1300 körül.. én arra gondolok az is lehet hogy valami alapjárati levegő vezérlés van beépítve az EGR vagy wetgate vagy bárhova és az vált át ilyenkor, és az okozhatja a rántást. de jelentétktelen mértetű volt amúgy, csak azért figyeltem fel rá mert mondod mindig.
SD2024-09-03 17:28:36 // 36735
Nekem a leutóbbi hajtós kör után megint hazatelefonált a gépsárkány:D
Legközelebbi indítás után nem indult el a középkonzol csak jóval később..
Szóval már ment haza a srügöny hogy figyejéé áliccsá utána a MA meg a magasnyomású meg a váltó korrekciós értékeinek mert neméli meg a garit így?:D
Úgyenem:D?
Amúgy ki lehet valahogy olvasni milyen korrekciós értékekkel műxik a multiair, vagy mennyire változik időjárás bármi? Ezek tuti tárolva vannak... és állítja is az autó őket biztos...
Én most arra gondolok hogy a multiair mágnes akkor pukkad el mikor már egy szelepet úgy túl kell vezérelnie hogy elmelegszik... de az egy mérhető folyamat vége, vagy túlgondolom?:)
Legközelebbi indítás után nem indult el a középkonzol csak jóval később..
Szóval már ment haza a srügöny hogy figyejéé áliccsá utána a MA meg a magasnyomású meg a váltó korrekciós értékeinek mert neméli meg a garit így?:D
Úgyenem:D?
Amúgy ki lehet valahogy olvasni milyen korrekciós értékekkel műxik a multiair, vagy mennyire változik időjárás bármi? Ezek tuti tárolva vannak... és állítja is az autó őket biztos...
Én most arra gondolok hogy a multiair mágnes akkor pukkad el mikor már egy szelepet úgy túl kell vezérelnie hogy elmelegszik... de az egy mérhető folyamat vége, vagy túlgondolom?:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-03 16:31:25 // 36734
Mondom hogy nem fékeztem XD
Túltoltam egy picit asszem.
Túltoltam egy picit asszem.
Kazes☻2024-09-03 16:22:36 // 36733
„abszolút csúcsot” - miben, fékkopásban, fogyasztásban... esetleg Csabika (ha ő volt) vigyorban?! ;)
:D
:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-03 16:18:36 // 36732
Húú Dánia az jó lehetett, az északi országok szépek.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-03 16:17:32 // 36731
Ugyan már, az én Alfa kihívásom szeptemberre: " ne fékezz" A rengeteg fékpor 5um alatti részecskékkel terheli a levegőt, rossz légminőséget eredményezve. Az Alfa Romeo elkötelezettségét mutatja a környezetvédelem mellett a szeptemberi kihívás. Fék nélkül autózni férfias, igazi stílus, és környezetvédelem egyszerre. Légy Alfa hím, csak a b...ik fékeznek. XDDD
Mérgemben toltam egy track/drift session-t a gyermekemmel az első iskolai napja zárásaként, beállítva ezzel egy egyéni és lehet hogy abszolút csúcsot a szakaszra.
Mérgemben toltam egy track/drift session-t a gyermekemmel az első iskolai napja zárásaként, beállítva ezzel egy egyéni és lehet hogy abszolút csúcsot a szakaszra.
RomeoOne2024-09-03 15:36:57 // 36730
Tudni kell nemet mondani. Én nemet mondok az Alfa hülye kérésére :D
Amúgy jó ócska rendereket tettek be illusztrációnak.
Amúgy jó ócska rendereket tettek be illusztrációnak.
SD2024-09-03 15:27:20 // 36729
WTF, azalfa azt mondja szeptemeberben ne moss autót:D
Még jó hogy augusztus végén lemostam 2x egymás után, egynap:D:D:D
Jó akkor be is rakom a garázsba.. én koszos autóval, hát a kosz karcolja meg:D
Nóóómális?
Még jó hogy augusztus végén lemostam 2x egymás után, egynap:D:D:D
Jó akkor be is rakom a garázsba.. én koszos autóval, hát a kosz karcolja meg:D
Nóóómális?
quash2024-09-03 14:49:58 // 36728
berobbantam2024-09-03 14:42:12 // 36727
Hello
Úszónyerges féknél mindíg a belső oldalt érdemes nézni.Ott valamiért jobban kopik a betét is.Amugy én bármelyik autóm lemosom másnap tiszta vakrozsda a tárcsa.Mondjuk ez nincs hatással a fékre sem hang sem teljesítmény szempontjábol.És le is kopik az első fékezéskor.Nálad valami nem kerek.Lehet hogy szorul a nyereg.
Úszónyerges féknél mindíg a belső oldalt érdemes nézni.Ott valamiért jobban kopik a betét is.Amugy én bármelyik autóm lemosom másnap tiszta vakrozsda a tárcsa.Mondjuk ez nincs hatással a fékre sem hang sem teljesítmény szempontjábol.És le is kopik az első fékezéskor.Nálad valami nem kerek.Lehet hogy szorul a nyereg.
SD2024-09-03 14:39:47 // 36726
van még ez a J cső beiktatás is, de ahhoz szét kéne furkálni a csövet..
SD2024-09-03 14:38:38 // 36725
Na mai tapasztalatok:
- ha N módba rakom városban is elviselhető, és a fogyi is megköszöni 9.5 nem 13:D
- kívülről mindenki akinek mutattam tetszik hidegen hangos, de utána mint a kiscica
- én belül feszült vagyok hogy miért ilyen hangos az autóm de szokom:D
Néztem technikákat, megoldásokat amivel az utastéri drone effektus csökkenthető.
Nyilván akik ezekhez fordulnak azoknak nem ezen a szinten van problémájuk...
Kirpóbáltam városban 9-esen autópáláyn 13-15 lehet hallgatni klasszikus zenét tehát túl hangosnak nem modnanám inkább értelemteln hogy miért brummog erősebben 2000-3500 között mint utána.
Mágikus megoldások:
- gyári közép cső visszarakása, majd megvizsgálom a lehetőséget
- kipufogó vég integráltról, csővégű megoldás, szerintem ott röfög be a leghangosabban
- kipufogó, vagy dob bandázsolása, kvázi elhangolja a rezgő közeget..
- N mód használata városban
- megszokás és örülés:D
- ha N módba rakom városban is elviselhető, és a fogyi is megköszöni 9.5 nem 13:D
- kívülről mindenki akinek mutattam tetszik hidegen hangos, de utána mint a kiscica
- én belül feszült vagyok hogy miért ilyen hangos az autóm de szokom:D
Néztem technikákat, megoldásokat amivel az utastéri drone effektus csökkenthető.
Nyilván akik ezekhez fordulnak azoknak nem ezen a szinten van problémájuk...
Kirpóbáltam városban 9-esen autópáláyn 13-15 lehet hallgatni klasszikus zenét tehát túl hangosnak nem modnanám inkább értelemteln hogy miért brummog erősebben 2000-3500 között mint utána.
Mágikus megoldások:
- gyári közép cső visszarakása, majd megvizsgálom a lehetőséget
- kipufogó vég integráltról, csővégű megoldás, szerintem ott röfög be a leghangosabban
- kipufogó, vagy dob bandázsolása, kvázi elhangolja a rezgő közeget..
- N mód használata városban
- megszokás és örülés:D
SD2024-09-03 14:34:15 // 36724
egy elromlott DPF-et kiütni az más, mint egy jót:)))
De Downpipe hívők monják hogy a DPF íve csúnya, beleütközik a gáz..
A downpipe szebbem kanyarítja, ha nem sportkatalizátoros akkor valamivel olcsóbb..
De Downpipe hívők monják hogy a DPF íve csúnya, beleütközik a gáz..
A downpipe szebbem kanyarítja, ha nem sportkatalizátoros akkor valamivel olcsóbb..
SD2024-09-03 14:33:02 // 36723
ez így most a fotón úgy néz ki mint azok az autók amit a kertvégében ástak ki..
Kazes☻2024-09-03 11:15:05 // 36722
Csúnya.
Shadin2024-09-03 10:59:38 // 36721
Márkaszervizes fékerővizsgálatttal igazolható lenne egy garos hiba.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-03 10:34:46 // 36720
Ezért makacskodok tovább, hogy ez garis téma. Mérések alapján ebben a fékben még rengetegnek kellett volna lenni, legyalább még egyszer 30e km-nek. Ez is volt az egyik cél a nagy fékkel. Kisebb kopás, nagyobb hőkapacitás. Egyáltalán hogy alakulhat ki ilyen korrózió egy működő fékrendszeren? Nem állt az autó hónapokat, de talán max az egy hét volt amit pihent pl amíg nyaraltunk. Nem lehet hogy a nyereggel van valami? Én továbbra is azt érzem, hogy amikor nem morog, akkor nagyobbat bólint mint kéne. Nagyobb tempón kezd el morogni, akkor nem is bólint annyira. Plusz megszűnt a kikanyarodásoknál a határozott fékkel esp. Ez mostanában tudatosult, hogy nincs az az oldalba b-szós érzés mint régen, csak a gázelvételt érzem amikor már nagyon megy keresztbe. Szerintem ez a hátsó fék kb egyáltalán nem fog. És mint így, nem kopó alkatrész, mert sose fog elkopni XD Csak az első, de az rohadtul hamar.
Shadin2024-09-03 10:11:11 // 36719
Nagyon nem szép és nagyon nem így kéne kinézzen, ennél sokkal szebb volt a kopottabb cucc amit az enyémből kidobtam 48e km-nél :-(
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-03 10:03:42 // 36718
Mindezt mindkét oldalon 7mm fölötti fékbetét vastagsággal (a gyári 10mm) és átlag 0.2mm tárcsa váll mellett oldalanként. 1mm oldalanként a max megengedett kopás.
És most emiatt ki kell hagynom megint egy jó kis autózást.
És most emiatt ki kell hagynom megint egy jó kis autózást.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-03 09:59:17 // 36717
G-MANN🍀2024-09-02 19:20:53 // 36716
Így így !😁
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 19:00:20 // 36715
Csak fél komolyan gondoltam. Pár év és öreg autók lesznek, nem lesz gond átbökni XD
Nyilván én sem ütném át, nem bántom a gpf-et. Ettől még hangra, nyomatékra, motorfékre megoldást adna.
Nyilván én sem ütném át, nem bántom a gpf-et. Ettől még hangra, nyomatékra, motorfékre megoldást adna.
Shadin2024-09-02 17:24:14 // 36714
retek drágán adják a leömlőket, gondolom csak úgy senki nem ütné át
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 17:11:02 // 36713
Ugye ugye, és egy kis bit piszka és a motorfék is előkerül.
SD2024-09-02 17:08:43 // 36712
mondjuk ez egy értelmes dolgonak hangzik mert ezt cska méréssel lehet megmondani..:P :D és a gyári rednszer is egy dob meg egy cső, csak a frány DPF kavar ott elől
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 17:06:52 // 36711
Hátul pedig gyári dob.
SD2024-09-02 16:08:55 // 36710
Ez mondjuk a 7k-ba beleforog de egy ilyen van, és azóta sem láttam sehol..
SD2024-09-02 16:08:03 // 36709
Igen erre árulnak célszerszámot is, később érdekes lehet, mondjuk arra pont nem jó.. hogy arrébb toljam mikor az udvarban áll..
de az is izgalmas lehet hogy pl.. gyujtás nélkül hogy fog a fék?:D
de az is izgalmas lehet hogy pl.. gyujtás nélkül hogy fog a fék?:D
SD2024-09-02 16:03:29 // 36708
Tehát azt mondod legyen egyenes cső azt kész:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 15:45:50 // 36706
Haha.. de ez egynégy multiair. Az szívócső befecsis, egész más. Ezerszer jobb a hangja alapból, és tovább forog alapból. 6500-ba úgy szaad bele, ahogy a 2.0 soha. Egy decat után program módosítás nelkül 200 paci, szuszog, morog, tüsszög :-)
És mindez egy ezeréves FIRE blokk alapon, nem könnyű agyonvágni.
És mindez egy ezeréves FIRE blokk alapon, nem könnyű agyonvágni.
WarbiRunner (Gyuri)2024-09-02 15:38:04 // 36705
Szerintem tedd vissza a gyári csövet, gyári hátsó dobot. Add el a tuning cuccot és üsd ki a gpf et egy szép nagy vascsővel. Nem kell ezt túlspilázni XD
Shadin2024-09-02 15:35:51 // 36704
Nekem a GT-hez volt hot swap-os Squadra ECU-m. Amikor kaptam akkor szűz volt, ahogy betettem hozzárendelődött az immo és utána simán cserélgettem.
Shadin2024-09-02 15:34:17 // 36703
Nekem minden gentle, de amikor le van húzva minden ablak és zene szól meg beszélgetnénk, ott zavaró tud lenni.
Shadin2024-09-02 15:31:49 // 36702
A bal oldali patent, a jobb oldali tudom nyomkodni a bak ellenében picit és hallani a zárban némi kattogást ha nyomkodom tenyérrel :-)
SD2024-09-02 15:26:21 // 36701
A tuning rögös útja:D
Mindegy úgy is van ötletem, ha nem begyere, nem bírom akkor szépen fel lesz csiszolva mint az új, és megy eladóba, ha nem tudok megbarátkozni vele, azért kár lett volna kihagyni... de az is lehet, hogy kell 300 ló, rendes gumi, meg direktszűrő az jó lesz:D
Meg még vagy 1000-2000 RPM és hardlimiter:D
Na ez a gari a veterán kor megélésére:D
Mindegy úgy is van ötletem, ha nem begyere, nem bírom akkor szépen fel lesz csiszolva mint az új, és megy eladóba, ha nem tudok megbarátkozni vele, azért kár lett volna kihagyni... de az is lehet, hogy kell 300 ló, rendes gumi, meg direktszűrő az jó lesz:D
Meg még vagy 1000-2000 RPM és hardlimiter:D
Na ez a gari a veterán kor megélésére:D
SD2024-09-02 15:19:45 // 36700
DE tipik abban a tartományban brummog amit a cska nagy hangszórón hallasz ki, vagy fülhallgatóval, tipikusan olyan mint amikor a mélynyomót feltekered egy zenében és szétveri a hangképet.
A motor hangját teljesen elnyomja, nyivákolásnak hallatszik mellette amíg be nem melegszik ilyen mechanikai zörejeket hallok csak, szóval még így nem egész a rendszer valahogy.
De valóban az a első cső lehet ludas, mert az egy bazinagy, bazi könnyű rezonátor.. lehet azt kéne visszacserélni?
Vagy vegyek egy villanyt, és akkor meg jó is hogy hangos:)))
A motor hangját teljesen elnyomja, nyivákolásnak hallatszik mellette amíg be nem melegszik ilyen mechanikai zörejeket hallok csak, szóval még így nem egész a rendszer valahogy.
De valóban az a első cső lehet ludas, mert az egy bazinagy, bazi könnyű rezonátor.. lehet azt kéne visszacserélni?
Vagy vegyek egy villanyt, és akkor meg jó is hogy hangos:)))
SD2024-09-02 15:16:05 // 36699
Nekem az utastérbe belülre lett egy kellemetelen tipikusan groom hang. Pedig nem testel le sehol a kipu, nem ér hozzá, nem zörög.. össze is nyomkodtam rendesen, szóval nem lukas.. Inkább nekem az az olcsó tunin golf feelin jön be amikor az 1.4-re akarsz rakni egy nagy rendszert.. aztán alapjáraton röfögteted.. hogy érezzék mekkora a gép..
De sajna a multiair pont így van hangolva:D
De teszem hozzá azért pont az elviselhetőség határán belül van, de azért egész nap nem tudom, hegynek föl nem mennék:D Vagy valamit kell még mókolni, az a baj ennyire nem megyot a gép mint amennyire hangos lett így. De az is lehet csak befele:D
És még sok fotóval írtam is a Supersprint-nek hogy eredeti, nem hamisítvány-e, ezt még felszerelés előtt, és igazolták hogy szerintük eredeti.
Bár apró bibi hogy E jele nincs tehát nem legalizálható forgalmiba, de ki az aki észreveszi, ha az égéstermék kezelő rendszer érintetlen, a cső meg cső az eredetiben is, a dob meg burkolt, vég meg az eredeti..
Melegen amúgy alapjáraton teljesen csendes, nyomatékra 2000-3000 között brummog, és felette meg már fordulaton nem hangosodik.
De sajna a multiair pont így van hangolva:D
De teszem hozzá azért pont az elviselhetőség határán belül van, de azért egész nap nem tudom, hegynek föl nem mennék:D Vagy valamit kell még mókolni, az a baj ennyire nem megyot a gép mint amennyire hangos lett így. De az is lehet csak befele:D
És még sok fotóval írtam is a Supersprint-nek hogy eredeti, nem hamisítvány-e, ezt még felszerelés előtt, és igazolták hogy szerintük eredeti.
Bár apró bibi hogy E jele nincs tehát nem legalizálható forgalmiba, de ki az aki észreveszi, ha az égéstermék kezelő rendszer érintetlen, a cső meg cső az eredetiben is, a dob meg burkolt, vég meg az eredeti..
Melegen amúgy alapjáraton teljesen csendes, nyomatékra 2000-3000 között brummog, és felette meg már fordulaton nem hangosodik.
G-MANN🍀2024-09-02 14:44:29 // 36698
Nekem ez nagyon furcsa. Bárki rakott fel eddig Supersprint hátsó dobot (plusz egy sima csőrész hozzá kb az autó feléig előre és álom lett a hang, bent nem zavaró, sőt, kimondottan nyugisan is lehet N-ben, D-ben meg morgósabb lesz. Hidegen beindítva hangos, de az hamar elmúlik, bár én azt a hangot is pozitívan értékelem.
SD2024-09-02 14:29:17 // 36697
ja azt mondta a GPT miért nem regisztrálok be a frómura és akkor megkereshetem magamnak:D:D:D ja köszi:D
SD2024-09-02 14:28:44 // 36696
Na megkérdeztem a GPT-t hogy ECU csere mit jelent gondban.. erre visszaismételte amit mondtam.. , meg pár általános infót.. majd kértem akkor keressen utána a giuliafórums.com-on.. erre hogy techinkai problémája lépett fel...
tényleg eleinte nagyon okos volt de mára a fizetős verzió is olyan mint egy rossz alkalmazott.. ha feladatot tadsz neki és nem csípőből megy akkor rögtön problémázik, vagy félig végzi el:P
A microsoft ezt is lebutította szinte használhatatlanra.. :( nem is tudom minek fizetem..
tényleg eleinte nagyon okos volt de mára a fizetős verzió is olyan mint egy rossz alkalmazott.. ha feladatot tadsz neki és nem csípőből megy akkor rögtön problémázik, vagy félig végzi el:P
A microsoft ezt is lebutította szinte használhatatlanra.. :( nem is tudom minek fizetem..
SD2024-09-02 14:18:48 // 36695
Én abban gondolkozok hogy vennék egy ECU-t, és az kapna cspiszet, de bármikor ha szervízbe kell vinni akkor egyszerűen visszacserélném.
Ezt amúgy is javasolják, csak vissza flash-eléssel, mert ha kap egy gyári frissítést a cspiszre rá nehogy kampó legyen. vezrélő...
De vajon az ECU az csereberélhető tetszés szerint nem kell elfogadtatni, megtaníttatni?
Elvileg a key a BCM-hez van rendelve.. de jó kérdés hogy az ECU az mivel nem tartalmazza ezek aszerint az indításgátlót baj nélkül csereberélhető-e?
Ezt amúgy is javasolják, csak vissza flash-eléssel, mert ha kap egy gyári frissítést a cspiszre rá nehogy kampó legyen. vezrélő...
De vajon az ECU az csereberélhető tetszés szerint nem kell elfogadtatni, megtaníttatni?
Elvileg a key a BCM-hez van rendelve.. de jó kérdés hogy az ECU az mivel nem tartalmazza ezek aszerint az indításgátlót baj nélkül csereberélhető-e?
SD2024-09-02 14:16:44 // 36694
Még a kipu témához:
érzésem szerint az kellene hogy befele kevesebbet "zengjen" kintről jöhet vissza az nem baj:) De most ilyen zajcsillapító szarokat ragasztgassak már hova vezet az:D
Illetve hogy ilyen hangos lett a gép, tuti rá fogok futni a faszra, tehát kéne plusz paci:D
érzésem szerint az kellene hogy befele kevesebbet "zengjen" kintről jöhet vissza az nem baj:) De most ilyen zajcsillapító szarokat ragasztgassak már hova vezet az:D
Illetve hogy ilyen hangos lett a gép, tuti rá fogok futni a faszra, tehát kéne plusz paci:D
SD2024-09-02 14:09:57 // 36693
Még annyi hogy ez az állapot úgy állt elő hogy ha jól emlékszem, ahogy állok a mocitető előtt:
a baloldali pont passzentra zár, a jobb oldalit tudom lefele nyomkodni leheletnyit tehát abban maradt játék, de így záródik rendesen, különben nem nyit, vagy ha megferdére behúzom akkor meg bénán áll.
Még előtte volt olyan mikor túl feszesre volt állítva hogy felpattant, tanpályán a rázkódástól, csak az egyik oldal, de pont elég..
a baloldali pont passzentra zár, a jobb oldalit tudom lefele nyomkodni leheletnyit tehát abban maradt játék, de így záródik rendesen, különben nem nyit, vagy ha megferdére behúzom akkor meg bénán áll.
Még előtte volt olyan mikor túl feszesre volt állítva hogy felpattant, tanpályán a rázkódástól, csak az egyik oldal, de pont elég..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.