WarbiRunner (Gyuri)2024-10-17 18:43:20 // 37542
Holnap ránézek, kiolvasom...
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-17 18:40:16 // 37541
Az az igazság,hogy már fogalmam sincs. Azóta végigtekertem ide-oda, az kalibrálja. . De nem álltam neki megint olvasgatni. Megint vissza kéne tenni az sgw bridge-t, addig semmit nem tudok csinálni. Se időm, se kedvem küszködni vele. Őszintén? Unom :-( Miért nem lehet hogy csak úgy jól működjön?
Amúgy meg kis rohadék, a 12 fok meghozta az életkedvét, valamit be is gyűjtött a begyébe a Kakucson, mert komplett idióta volt ma a városban. A gázhoz hozzáértem, harapott mint az eszelős, már gondolkoztam hogy le kéne tekerni N-be, hogy nyugodjon már le kicsit :-)
Amúgy meg kis rohadék, a 12 fok meghozta az életkedvét, valamit be is gyűjtött a begyébe a Kakucson, mert komplett idióta volt ma a városban. A gázhoz hozzáértem, harapott mint az eszelős, már gondolkoztam hogy le kéne tekerni N-be, hogy nyugodjon már le kicsit :-)
Shadin2024-10-17 18:24:39 // 37540
Még mindig nem kalibrált a kormányod a paramétereknél?
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-17 18:21:56 // 37539
Na erről ennyit, homeo gyógymód volt a kormány nullázás, megint kikacsint a verda.
Ez valami szoftver hülyeség lesz, csak ha betolatok a helyére, akkor látom így. Szerintem akkor is csak abban az esetben, ha muszáj koppig tekernem balra tolatás közben a kormányt. Valamelyik nap kipróbálom, valami a szoftverben nincs lekezelve jól.
Ez valami szoftver hülyeség lesz, csak ha betolatok a helyére, akkor látom így. Szerintem akkor is csak abban az esetben, ha muszáj koppig tekernem balra tolatás közben a kormányt. Valamelyik nap kipróbálom, valami a szoftverben nincs lekezelve jól.
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-17 11:17:56 // 37538
Mondjuk én utána levettem az akksi sarut kétszer az sgw bridge kínlódáshoz. Tuti hogy vízszintes kormánynál volt 0, legalábbis volt olyan állapot.
Shadin2024-10-17 10:59:58 // 37537
Nekem a nulla nem változott ettől, lehet h nem síkon álltam...
SD2024-10-17 10:10:55 // 37536
Amúgy nézegettem van egy 1.5-ös 3 literes motorjuk is az már fél V6:D Az ST kivitel egész morgós:D
De maga a tény hogy veszünk egy alulmotorizált de nagy méretű nagy homlokfelületű autót, amit még megdöglesztünk egy automataváltóval.. na ezt neee.
A Yariy 1.5 szívó + hibrid vagy a Corolla 1.8 2.0 hibrid lett volna még opció, de ahogy elképzeltem hogy ezt nézzem a kertben elment tőle a kedvem:D
De maga a tény hogy veszünk egy alulmotorizált de nagy méretű nagy homlokfelületű autót, amit még megdöglesztünk egy automataváltóval.. na ezt neee.
A Yariy 1.5 szívó + hibrid vagy a Corolla 1.8 2.0 hibrid lett volna még opció, de ahogy elképzeltem hogy ezt nézzem a kertben elment tőle a kedvem:D
zgi5212024-10-17 09:35:11 // 37535
Nálunk fut egy utolsó gyártaából számazó 1.0 Titanium Fiesta, asszem 5. éve. Szuper kis autó a városban megfelelő.
SD2024-10-16 22:55:51 // 37534
A kedvencem az volt mikor kinézték szüleivel az 1.0 Ford puma típúsú 3 hengeres terepjárót:D:D:D
Na mondom azt nem:D:D:D
Na mondom azt nem:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-16 22:26:24 // 37533
Nekem ne.. te választottad. Az asszonyt is 🤣
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-16 22:21:57 // 37532
Ezzel a funkcióval nulláztam, és most vízszintes kormánynál van a nulla. Egyébként nekem ez a leírás azt mondja, hogy a kormányvisszatérítő erő is programozott. Tehát nem feltétlenül egyenesbe pörög vissza a kormány önmagától. Ami azért furán hangzik, de el tudom képzelni hogy folyamatosan oda-vissza dolgozik a villany szervó megfelelő kormány érzetért, és a visszatérő erőbe is belenyúl. Az esp is használja a kormányszöget.
SD2024-10-16 22:21:29 // 37531
Néztünk mindent is.
Egy jó Giulietta majdnem ennyibe kerül.. Giulietta automata nemár...
Alfa automata ami nem 8-10 éves az akkor max Stelvio, Giulia, amiből ha már van egy jó nehogy már vegyek mellé egy rosszat?:D Kell nekem baj?
Na és amikor már mindent is néztünk hogy ez kis szar (yaris, corolla), de ez legalább új, tőle lehet SUV is.. meg mittom.. na mondom áljon meg a menet, most vegyek egy olyan autót amitől egész életemben menekültem, egy lefutott suv, még netán dízelt is, és majd ezzel akar ovijáratozni?:D:D:D Vagy állítsak ide valami alulmotorlizált hibridet??
Ezért arra jutottam ha rohangálni akar és nem hajlandó kéziváltani akkor csak a villany...
Erre jött még rá hogy még egy benzinest nem akartam már etetni:D
Akkor jött hogy ami értelmes villany az mind 4 személyes én rá is mondtam hogy ok... majd én biciklizek a városban ha meg nem akarok, még mindig ott a Giu..
De akkor hogyő abban félni fog az autópályán, mármint a kis villanyban...
Ó mondom a jó dolgodat:D
Na és akkor kezdett összeállni egy olyan embernek alfát venni aki nem tud, nem akar rá vigyázni, nincs erre rágerjedve, sőtt nem is szeret vezetni... :D Hát ez kész öngyi...
De azért legyen vagány, menjen mint a barom ah előzni kell.. ne legyen ódivatú...
Mi az ami nem ronda, van benne mégis valami ki boogie és nem 20 millió?
Na és akkor ez lett...
Ésss baszki imádja:D Vezetni akarja, büszke rá, tetszik neki, meg minden, odavan érte..
Az hogy anyagilag most egy Giulia kategóriás autó, méretre, gumi minden... :P
Őt nem érdekli.. persze a deal hogy megy dolgozni és majd akkor lesz mibű..
És végül is a Fiat 500 pl. ott megbukott volna hogy nem tudtam volna mellé beülni okítani.. mert már nem fértek volna mögénk a kölök, és addig meg hova tesszük ez most még sok km-en így lesz mert én nem akarok bontott alkatrészekért rohangálni meg kigörbíteni, ha majd nem kell már beleszólni akkor mehet egyedül:P
De még így is imádja :D
15 év alatt nem tudtam rávenni hogy vezessen, mindig rettegtem a padka meg minden hogy nem érzi mi merre, ezzel a 20-as kerékkel meg úgy kerüli a patkát hogy csak nézem.. :D
Alfában egyszer nem merte rátenni a tempomatot..
Ebben használja..
Ésss mivel ez egy villany gyösz nem konkurenciája a benzines alfának mert mást tudnak:)))
Amitől tartottam hogy nem lesz-e lomha mellette az alfába visszaülni.. és nem..
az alfa könnyű, ugrik és hangos:D Mélyen ülök benne és bele lehet dobni a kanyarba:)
A másik nyugtat, chill módban semmi ok hogy nyomkodjam.. gyerekek is kamázzák.
Még most megy az átnézetés a mit kell megcsináltatni, mit kell ellenőriztetni, minden jó legyen.. van, volt kis izgalom is mert garis létére, karbantartás után, a klíma üres, a hűtő teli levéllel.. a kerékben cserés alkatrészek.. de spaszki.. akkor most hogy van ez?:D
Egy jó Giulietta majdnem ennyibe kerül.. Giulietta automata nemár...
Alfa automata ami nem 8-10 éves az akkor max Stelvio, Giulia, amiből ha már van egy jó nehogy már vegyek mellé egy rosszat?:D Kell nekem baj?
Na és amikor már mindent is néztünk hogy ez kis szar (yaris, corolla), de ez legalább új, tőle lehet SUV is.. meg mittom.. na mondom áljon meg a menet, most vegyek egy olyan autót amitől egész életemben menekültem, egy lefutott suv, még netán dízelt is, és majd ezzel akar ovijáratozni?:D:D:D Vagy állítsak ide valami alulmotorlizált hibridet??
Ezért arra jutottam ha rohangálni akar és nem hajlandó kéziváltani akkor csak a villany...
Erre jött még rá hogy még egy benzinest nem akartam már etetni:D
Akkor jött hogy ami értelmes villany az mind 4 személyes én rá is mondtam hogy ok... majd én biciklizek a városban ha meg nem akarok, még mindig ott a Giu..
De akkor hogyő abban félni fog az autópályán, mármint a kis villanyban...
Ó mondom a jó dolgodat:D
Na és akkor kezdett összeállni egy olyan embernek alfát venni aki nem tud, nem akar rá vigyázni, nincs erre rágerjedve, sőtt nem is szeret vezetni... :D Hát ez kész öngyi...
De azért legyen vagány, menjen mint a barom ah előzni kell.. ne legyen ódivatú...
Mi az ami nem ronda, van benne mégis valami ki boogie és nem 20 millió?
Na és akkor ez lett...
Ésss baszki imádja:D Vezetni akarja, büszke rá, tetszik neki, meg minden, odavan érte..
Az hogy anyagilag most egy Giulia kategóriás autó, méretre, gumi minden... :P
Őt nem érdekli.. persze a deal hogy megy dolgozni és majd akkor lesz mibű..
És végül is a Fiat 500 pl. ott megbukott volna hogy nem tudtam volna mellé beülni okítani.. mert már nem fértek volna mögénk a kölök, és addig meg hova tesszük ez most még sok km-en így lesz mert én nem akarok bontott alkatrészekért rohangálni meg kigörbíteni, ha majd nem kell már beleszólni akkor mehet egyedül:P
De még így is imádja :D
15 év alatt nem tudtam rávenni hogy vezessen, mindig rettegtem a padka meg minden hogy nem érzi mi merre, ezzel a 20-as kerékkel meg úgy kerüli a patkát hogy csak nézem.. :D
Alfában egyszer nem merte rátenni a tempomatot..
Ebben használja..
Ésss mivel ez egy villany gyösz nem konkurenciája a benzines alfának mert mást tudnak:)))
Amitől tartottam hogy nem lesz-e lomha mellette az alfába visszaülni.. és nem..
az alfa könnyű, ugrik és hangos:D Mélyen ülök benne és bele lehet dobni a kanyarba:)
A másik nyugtat, chill módban semmi ok hogy nyomkodjam.. gyerekek is kamázzák.
Még most megy az átnézetés a mit kell megcsináltatni, mit kell ellenőriztetni, minden jó legyen.. van, volt kis izgalom is mert garis létére, karbantartás után, a klíma üres, a hűtő teli levéllel.. a kerékben cserés alkatrészek.. de spaszki.. akkor most hogy van ez?:D
Shadin2024-10-16 22:20:05 // 37530
Így értem.
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-16 22:07:26 // 37529
Azt sehogy. A kormány nekem menet közben egyenes haladásnál középen áll. Mindig egyenesbe tekerem amikor leállítom itthon. Viszont a proxy rendezéses folyamatok előtt 0 fokra kell tekerni a kormányt, és úgy levenni az akksi sarut és csinálni bármit is. Na itt tűnt fel, hogy 0 foknál balra áll a kormány. Íme:
Hogy ez miért balra okozott ivalid position hibát, azt nem értem pontosan, hiszen jobbra lett több a pozíció a kelleténél. Egyelőre mégis úgy tűnik, hogy ettől kancsított kifelé a bal fényszóróm leállítás után.
Hogy ez miért balra okozott ivalid position hibát, azt nem értem pontosan, hiszen jobbra lett több a pozíció a kelleténél. Egyelőre mégis úgy tűnik, hogy ettől kancsított kifelé a bal fényszóróm leállítás után.
Shadin2024-10-16 21:49:06 // 37528
Ezt meg nem vagyok képes értelmezni, fontos hogy legyen jól beállítva a futómű geometria, de akkor mit is rezsetelünk, ha fizikailag egy konstans a tól-ig fordulat és az abból eredő közép is. Ha a futómű nem teljesen pontos, mint nálam, és nem pontosan közép az egyenes, akkor azt nem vágom hogy lehet "középre kalibrálni" szoftveresen. vagy valamit nagyon nem értek :)
Shadin2024-10-16 21:42:41 // 37527
" és a kormány ugyanúgy megy egyenesen" --> "és az autó ugyanúgy megy egyenesen"
Te hogy csináltad amit csináltál? :-)
Te hogy csináltad amit csináltál? :-)
Shadin2024-10-16 21:41:12 // 37526
Nagyon régen rontottam el bármit is, időm van, alapos vagyok, ha félbe kell hagynom, mert elakadok bármivel, az sem gond a jó öreg GT kihúz a szarból :-)
Minden másra meg ott az AlfaWorkshop :-)
Btw én is belematattam a kormánykérdésbe.
Full balra tekerve 420°:
Full jobbra 421.38°:
.
A kettő közé kb. 0.7°-ra betekerve reszeteltem a kormányszöget és semmi nem változott.
Továbbra is kalibrált maradt, a közép 0 nem lett 0 a 0.7 helyett és a kormány ugyanúgy megy egyenesen, mint korábban, kb. picit (0.7) balrább áll.
Minden másra meg ott az AlfaWorkshop :-)
Btw én is belematattam a kormánykérdésbe.
Full balra tekerve 420°:
Full jobbra 421.38°:
.
A kettő közé kb. 0.7°-ra betekerve reszeteltem a kormányszöget és semmi nem változott.
Továbbra is kalibrált maradt, a közép 0 nem lett 0 a 0.7 helyett és a kormány ugyanúgy megy egyenesen, mint korábban, kb. picit (0.7) balrább áll.
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-16 20:40:17 // 37525
Te vetted neki, láthattad előre. Szerintem a Giulietta kb 80e lefutott kilométer összes 100-as benzinével, szervizeivel, gumijaival lesz szumma annyiban mint egy olyan villanytraktor.. Ellenben jól gyorsul, valóban. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-16 20:35:44 // 37524
Na pont ezaz.. de jól megfogalmaztad. :-)
Óradíjban nem mérhető a különbség. A féknél jöttem rá újra, hogy nem a megspórolt 100e aminek örülök, hanem hogy olyan lett amilyennek lennie kell. A három óra szerelés fele takarítás, pucolás volt.
Plusz adalék: a múltkor írtam, hogy néha kancsi a kanyarkövető fényszóróm. A baloldali full balra kifordult és úgy maradt leállítás után. Mióta szépen visszatettem a kormány középállásra a 0 fokot, egyszer sem fordult elő, nem jött vissza az invalid position hiba sem. A legutolsó szervizről így kaptam vissza, rosszul volt nullázva. Vagy leginkább sehogy.
Óradíjban nem mérhető a különbség. A féknél jöttem rá újra, hogy nem a megspórolt 100e aminek örülök, hanem hogy olyan lett amilyennek lennie kell. A három óra szerelés fele takarítás, pucolás volt.
Plusz adalék: a múltkor írtam, hogy néha kancsi a kanyarkövető fényszóróm. A baloldali full balra kifordult és úgy maradt leállítás után. Mióta szépen visszatettem a kormány középállásra a 0 fokot, egyszer sem fordult elő, nem jött vissza az invalid position hiba sem. A legutolsó szervizről így kaptam vissza, rosszul volt nullázva. Vagy leginkább sehogy.
Shadin2024-10-16 19:32:47 // 37523
Még az is jelentősen jobb ár
Piritu - 1.000.0002024-10-16 19:22:06 // 37522
Márkaszerviz - Győr
Shadin2024-10-16 18:48:07 // 37521
Márkaszervizben v. Csöri?
Piritu - 1.000.0002024-10-16 18:41:09 // 37520
280 volt a múlt héten
RomeoOne2024-10-16 18:04:10 // 37519
Én azt mondom, hogy nem kell túlmisztifikálni a márkaszervizt sem, sőt, ott is el tudják kefélni. Nekem mondjuk se tapasztalatom, se affinitásom ahhoz, hogy magam szereljem. Jövőre vezérléscserés is lesz, amihez a motort is ki kell kapni... Valószínűleg csak elrettentésként kérek majd márkaszervizből ajánlatot rá, aztán elviszem majd máshova, ahol értenek hozzá. Pedig az érdiek visszaadták a bizalmamat a márkaszervizekben. Az még valamennyi felárat is megérne nekem.
Shadin2024-10-16 17:13:09 // 37518
kétszer nyomtam egyszerre gombot? :-D
Shadin2024-10-16 17:11:10 // 37517
A vezérlést amellett, hogy volt leírás hozzá, a magam kárán tanultam meg, de jelenleg úgy gondolom, hogy már nagyon nem tudnak újat mutatni. Már azzel előrébb voltam mindig, hogy vettem megfelelő szerszámokat hozzá, nem mellesleg azzal együtt is olcsóbb volt a művelet általában.
Shadin2024-10-16 17:11:09 // 37516
A vezérlést amellett, hogy volt leírás hozzá, a magam kárán tanultam meg, de jelenleg úgy gondolom, hogy már nagyon nem tudnak újat mutatni. Már azzel előrébb voltam mindig, hogy vettem megfelelő szerszámokat hozzá, nem mellesleg azzal együtt is olcsóbb volt a művelet általában.
SD2024-10-16 16:31:26 // 37515
Ja az elektromos művek kommandó, villanymotoron kis csigány gyerek 1 héten belül ott volt óra leolvasásra:D én nem értem betelefonált az óra hogy héé it növekmény van azt kivonult azonnal az elektroTEK?:Dik :D
SD2024-10-16 16:29:29 // 37514
Nekem most azon fáj a fejem hogy nagy várakozással voltam hogy majd mikor jutok oda hogy egyzer elmondhassam asszonynak hogy hát elkopott a giulia 17-es kereke, most akkor vegyünk rá nagyobbat ez kicsit zsebbenyúlós lesz mert a hátsó kerekek hát 100k felett vannak:P
Erre hol tartunk az ő autójára most drágább a gumi, de legalább vehetek is rá mert a téli outdated, a nyári meg 20":D:D:D ááááá
És mikor veszek magamnak gumit.. végül is ezek után.. már bármikor vehetek...:D:D:D HA marad rá..
OFF: 500km-et ment ez a gyösz 7000ft-ból:D:D:D
Erre hol tartunk az ő autójára most drágább a gumi, de legalább vehetek is rá mert a téli outdated, a nyári meg 20":D:D:D ááááá
És mikor veszek magamnak gumit.. végül is ezek után.. már bármikor vehetek...:D:D:D HA marad rá..
OFF: 500km-et ment ez a gyösz 7000ft-ból:D:D:D
Zselé2024-10-16 16:26:11 // 37513
Nekem szerintem 200 körül volt tavaly
SD2024-10-16 16:24:23 // 37512
Vagy ugyan ez hogy gyertyát a szerelő tudta, már nem is emlékszem hogy hidegen vagy meleg motornál kell cserélni hogy ne nyalja el a menetet meg ne törjön bele.. ezeket meg lehet tanulni..
Én azt mondom ha egy autó problémamentes és ezt az állapotát fent tudja tartani a márkaszervíz dráma nélkül akkor akár anyagilag is megérheti.
Ha egy autó már tákolt és márkaszervízben csilliárdokért kellene cserélni a felét hogy újra egyáltalán autónak lehessen nevezni.. akkor ott nyilván a tákolás marad..
A kettő között az van mikor valaki fillérbaszó:D És elviszi a márkaszervízes 20k-s olajcsereperiódusra, és 10k-nál meg otthon lecseréli az olajat.. De ez meg már:D:D:D
Igaz akkor legalább tuti le van cserélve...:D
Én azt mondom ha egy autó problémamentes és ezt az állapotát fent tudja tartani a márkaszervíz dráma nélkül akkor akár anyagilag is megérheti.
Ha egy autó már tákolt és márkaszervízben csilliárdokért kellene cserélni a felét hogy újra egyáltalán autónak lehessen nevezni.. akkor ott nyilván a tákolás marad..
A kettő között az van mikor valaki fillérbaszó:D És elviszi a márkaszervízes 20k-s olajcsereperiódusra, és 10k-nál meg otthon lecseréli az olajat.. De ez meg már:D:D:D
Igaz akkor legalább tuti le van cserélve...:D
RomeoOne2024-10-16 16:18:39 // 37511
Ez mondjuk a Bravo-val kapcsolatos példa volt.
RomeoOne2024-10-16 16:16:43 // 37510
Ha tényleg tudod, hogy mit kell csinálni, elolvasod a hozzá szükséges szerelői manual-t, meg meg van hozzá minden eszköz, akár bérelsz is hozzá szükséges speciális szerszámot, akkor nem jelent valódi többletet a felár. De ha csak nekiállsz cserélni olyan alapon, hogy láttál már belsőégésű motort, meg csináltál már ilyet más autón, akkor azért lyukra lehet futni.
Most hirtelen az jut eszembe amikor a filctoll a vezérlésrögzítő :)
Ugye a veztengely bordáskerekét fel kell lazítani, szíj felrakás előtt, pedig sokan nem szokták (nincs retesszel rögzítve, simán el tud fordulni a kerék), majd feszítés után lehúzni. Azért, hogy a régi szíj nyúlásából eredő vezérmű "torzulás" vissza tudjon állni alapra. Hogy ne legyen a szíjnak olyan pozíciója ahol lazább, máshol pedig szorosabb.
Utána meg nem értik, hogy miért ad huhogó hangot a szíj.
Most hirtelen az jut eszembe amikor a filctoll a vezérlésrögzítő :)
Ugye a veztengely bordáskerekét fel kell lazítani, szíj felrakás előtt, pedig sokan nem szokták (nincs retesszel rögzítve, simán el tud fordulni a kerék), majd feszítés után lehúzni. Azért, hogy a régi szíj nyúlásából eredő vezérmű "torzulás" vissza tudjon állni alapra. Hogy ne legyen a szíjnak olyan pozíciója ahol lazább, máshol pedig szorosabb.
Utána meg nem értik, hogy miért ad huhogó hangot a szíj.
SD2024-10-16 16:12:46 // 37509
De nem érted, ha egy szerelő ezzel foglalkozik évi 200 giuliát megnéz, te meg 10X idő alatt tudod elvégezni.. nem mondom hogy nem lehet..
Látod én is magamnak raktam fel a kiput, mert érdekelt. de egy szerelő hamarabb megcsinálta volna:)
Látod én is magamnak raktam fel a kiput, mert érdekelt. de egy szerelő hamarabb megcsinálta volna:)
Shadin2024-10-16 16:01:31 // 37508
Ezekben a műveletekben semmi speciális nincs, a hosszbordás cseréje a legbonyolultabb, de az sem akkora szopás mint pl a TS/JTS-en. Ne gondold hogy a 342e Forintért bármi extrát kapok. Ne ettől legyen már egy autó prémium :-(
Shadin2024-10-16 15:58:54 // 37507
Mert ki nem tudja? Le van írva a kezelésiben :-)
SD2024-10-16 15:57:06 // 37506
Mai napig megvan az élmény hogy a 155 gombokból lett szervízelve, és mindig megbízható volt. És mikor megkérdezte a szerelő hogy akkor 2000ft még a fagydugókat kicserélné.. ! Na itt kezdődik a nem semmi.. ezt a kertben nem tudom megoldani...
A márkaszervíz csak nagyon problémamentes autón éri meg gariidő után, bízom benne ha a giulia ilyen marad én nem sajnálom tőle:)
De ha specializált szaki kell majd hozzá akkor meg azt kapja:)))
Ha én leszek specializált szaki akkor meg azt:D
A márkaszervíz csak nagyon problémamentes autón éri meg gariidő után, bízom benne ha a giulia ilyen marad én nem sajnálom tőle:)
De ha specializált szaki kell majd hozzá akkor meg azt kapja:)))
Ha én leszek specializált szaki akkor meg azt:D
SD2024-10-16 15:54:48 // 37505
A 155-ön általában én cseréltem olajat, lehet eljön majd az idő hogy Giulián is megcsinálom. De szerintem akkor megbízható egy autó ha egy jó szerelőre lehet számítani, aki azt is tudja mit kell jövő évben csinálni.
RomeoOne2024-10-16 15:20:01 // 37504
Én még bekérnék Alfás nem márkaszervizből is ajánlatot. De Te amúgy is szeretsz szerelgetni, neked csak plusz, ha te végzed el ezeket rajta :D
Shadin2024-10-16 15:15:12 // 37503
Az én hozzáadott értékem a szívem és az alaposságom, egy szervizé meg nem ez...
Abszolút nincs meg a méltányolható ár/érték arány.
Abszolút nincs meg a méltányolható ár/érték arány.
SD2024-10-16 15:00:47 // 37502
Hát nekem a 24k 2 éves szervíz volt 200k fölött ami csak olaj és fékolaj, sok de legalább nem kevés:) Ha ehhez gondoskodó odafigyelés társul akkor azt mondom van hozzáadott érték egy kertben szereléshez képest.
Liquid2024-10-16 14:49:01 // 37501
ez felröhögtem :D
Shadin2024-10-16 13:13:08 // 37499
Motul v. Selenia?
😎
😎
Shadin2024-10-16 12:26:22 // 37498
Az autó nem garos, egy grillezős sörözős napon kényelmesen megoldható a kertben.
Szerintem felháborító, hogy a kétszer annyi alkatrészárra még egyszer annyi munkadíjat felszámolnak márkaszervizben :-( Ez a munka reálisan nem lehetne több mint 150k, de max. 200 :-(
Szerintem felháborító, hogy a kétszer annyi alkatrészárra még egyszer annyi munkadíjat felszámolnak márkaszervizben :-( Ez a munka reálisan nem lehetne több mint 150k, de max. 200 :-(
Shadin2024-10-16 12:22:26 // 37496
Az anyag valamivel 80 fölött megvan.
Shadin2024-10-16 12:21:26 // 37495
Olajcsere, szűrők, gyertyák, hosszbordás, fékfolyadék.
zgi5212024-10-16 11:28:34 // 37493
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.