a szerencsésebb meg beteszi a garázsba a Giuliáját abban a hitben, hogy majd jókat autózik vele… ja, évente 1-2ezer km-et..
Nem értem a problémát :D Én garázsban tartom, hogy amikor megfelelő az idő, akkor jókat autózok vele. De nem 1-2 ezer km szalad bele, hanem úgy kell visszafognom magam, hogy ne vegyem már mindig elő, mert túl gyorsan jön a következő szerviz :D
Idén áprilisban 21300 km volt a kocsiban, most meg 36300... ez kereken 15000 km. Júnisuban felrakatott Corsa-k már kb. 11000 km-t futottak... Életük kétharmadán már túl vannak. És ez csak jókat autózás volt úgy igazából, nem munkába járás meg ilyesmik. Fu, de fog ez hiányozni, ha egyszer nem lesz :(((
RomeoOne2024-11-02 10:01:12 // 37663
RomeoOne2024-11-02 09:33:23 // 37662
A legtöbb új autóban tök jó, hogy ott van a vezetéknélküli töltés. Csak minden második autóban úgy van megoldva, hogy az első kanyarban elugrik róla a teló, vagy olyan szinten szar a konstrukció, hogy melegíti a telefont és leáll a töltés...
Nekem a Giuliában úgy melegíti a telót, hogy ha kiveszem, a könyöklős rekeszéből, akkor nem tudok rajta elindítani rajta semmit, mert kiiría, hogy a telefon túl meleg, várjak, amíg lehűl. A töltés sebessége is kb. egy szintentartásra elég, míg vezetékkel kb. mint egy gyorstöltő.
Ezek szerint más autókban még ennél is rosszabb??
Nekem a Giuliában úgy melegíti a telót, hogy ha kiveszem, a könyöklős rekeszéből, akkor nem tudok rajta elindítani rajta semmit, mert kiiría, hogy a telefon túl meleg, várjak, amíg lehűl. A töltés sebessége is kb. egy szintentartásra elég, míg vezetékkel kb. mint egy gyorstöltő.
Ezek szerint más autókban még ennél is rosszabb??
Zselé2024-11-02 00:29:43 // 37661
Őszinte és objektív volt a megközelítésed!
Az a téma, hogy pár égésteres majom mit meg hogy mond, nem is érdekel. Az sem, hogy hányan vesznek vagy nem vesznek Giuliát - nekem már van, nektek már van: ha vesz valaki üdv a klubban, ha nem, a föld tovább forog.
Itt van viszont nekem egy nagy dilemmám, a jövőmet illetően: bő két év múlva lejár a lízingem. Lesz egy kb 150 ezret futott 2021-es Velocem… kurv@jó, életem autója! De mihez kezdjek vele?
Tartsam meg, és hajtsam szét nagy élvezettel? Vagy adjam el? De akkor meg mit vegyek? Nem fogok 30 misiért autót venni, valószínű egy 20 millásnál is morgok… de amúgy is, micsodát?? Ami akár csak nyomokban hasonló?
Vagy majd feladjuk, és veszünk Teszlát meg bívájdít… a szerencsésebb meg beteszi a garázsba a Giuliáját abban a hitben, hogy majd jókat autózik vele… ja, évente 1-2ezer km-et..
Az a téma, hogy pár égésteres majom mit meg hogy mond, nem is érdekel. Az sem, hogy hányan vesznek vagy nem vesznek Giuliát - nekem már van, nektek már van: ha vesz valaki üdv a klubban, ha nem, a föld tovább forog.
Itt van viszont nekem egy nagy dilemmám, a jövőmet illetően: bő két év múlva lejár a lízingem. Lesz egy kb 150 ezret futott 2021-es Velocem… kurv@jó, életem autója! De mihez kezdjek vele?
Tartsam meg, és hajtsam szét nagy élvezettel? Vagy adjam el? De akkor meg mit vegyek? Nem fogok 30 misiért autót venni, valószínű egy 20 millásnál is morgok… de amúgy is, micsodát?? Ami akár csak nyomokban hasonló?
Vagy majd feladjuk, és veszünk Teszlát meg bívájdít… a szerencsésebb meg beteszi a garázsba a Giuliáját abban a hitben, hogy majd jókat autózik vele… ja, évente 1-2ezer km-et..
Liquid2024-11-01 23:25:41 // 37660
Ti még hallgattok égésteret? :D
leopop32024-11-01 21:08:27 // 37659
Én is azt szoktam mondani :DD
leopop32024-11-01 21:07:23 // 37658
Van amelyik tud mérni hát maxon szokott lenni 😅
Annyi a jó hogy nem idegesítően szól szerencsére 🙏🍀
Annyi a jó hogy nem idegesítően szól szerencsére 🙏🍀
leopop32024-11-01 21:04:58 // 37657
Köszönöm! 😉 Én csak belülről hallom, egyszer hallottam kívülről amikor a Laptimingos srácoknak adtam az adásukba na az nagyon brutál volt kívülről 😁🍀
G-MANN🍀2024-11-01 20:46:38 // 37655
Optimista Csabát olvastátok (Veloce Ti a garázsban!) Abarth hangja is ÁLOM!
G-MANN🍀2024-11-01 20:44:09 // 37654
No ezért nem cseréltem még le. Ez Veloce Ti, fl1, 2021, de semmi nem zörög! N-ben butább, mint a 2019-es volt, de D-ben ÁLOM! 2019-hez képest nekem érzésre sokkal jobb az anyaghasználat, akár a váltókar, kormány, hangszigetelés! Most jöttünk haza, 800km autókázás, 7-8 óra, és nem akarok kiszállni. Családdal és csomagokkal a legjobb, bármilyen kanyart is bevesz, bárhol, bármikor. (No igen, a családnak néha hányingere volt.) Ugrik, jön megy teszi a dolgát, SS hátsó kipuffal nekem tökéletes! ❤️ Folyamatos volt a rajongótábor. Olaszországban, Szlovéniában és Horvátországban is. 😊
Sajnálom, ha valaki csalódik egy újabb változatban.
Sajnálom, ha valaki csalódik egy újabb változatban.
Halesz2024-11-01 20:32:09 // 37653
Most picit csapongani fogok, de leírok pár dolgot, ami a fejemben van :)
Az elmúlt 2 évben rengeteg autót ki tudtam próbálni. Egy kezemen meg tudom számolni, melyek voltak azok, amelyekre emlékszem és adott valami izgit... A legtöbb elektromos számomra egy átmeneti kielégülés, nagyon elhiteti Veled, hogy tud, hogy megy, de a 20. gyorsulás után már nem izgalmas... sokkal inkább használati tárgyak ezek már.
Alapvetően a három srácnak is azt kellene tisztázni a beszélgetés elején, hogy mit keres? Élményt, használhatóságot? Vagy egy jó mindennapi autót? Utóbbi kettőre valóban nem biztos, hogy a Giulia a megfelelő, de itt akkor sok más izgalmas autó is elesik.
Nekem ez megint egy olyan megközelítés volt, hogy szar az Alfa, mindig is az volt, rúgjunk bele most is egyet, szarabb sem lesz, jobb sem lesz már, legalább jönnek majd a kommentek... És még sajnos abban is van igazság, hogy jobb sem lesz már (lásd Junior), de azért én legjobban ott húztam fel a szemem, hogy a Giulia volt az utolsó szög az Alfa koporsójában? Ezt mondani a valaha volt legjobb Alfára?... Hát baszki :)
A legtöbb új autóban tök jó, hogy ott van a vezetéknélküli töltés. Csak minden második autóban úgy van megoldva, hogy az első kanyarban elugrik róla a teló, vagy olyan szinten szar a konstrukció, hogy melegíti a telefont és leáll a töltés...Szóval a második nap fogod ugyanúgy kábelre rakni, mint a Giuliában. Ennek ellére tényleg gáz, hogy a faceliftnél ezt nem oldották meg, miközben az akkor már piacon lévő Tonaléban sikerült :) Ezek az ellentmondások engem is nagyon zavarnak...
Épp most néztem ezt az 5 perces videót az Abarth 600e "hangjáról".
https://www.youtube.com/watch?v=hXJ87jE7uAI
280 lóerő, elsőkeréken, ugyanazt tudja majd, mint a Junior 280 lovas változata, csináltak egy konszernen belüli konkurenciát, egyik drágább, mint a másik, közben meg a 2-3 millióval olcsóbb elektromos Volvo jobban gyorsul... Szerintetek siker lesz ez az Abarth? :(
Amúgy a legjobban engem az innovációi hiánya zavar most az olaszoknál...
A Juniornál is azt sajnáltam a legjobban, hogy nem az Alfának jutott eszébe az, amit a Hyundai Ioniq 5 N mérnőkeinek, hogy lemodellezzék a váltás örömét egy elektromos autóra. Az legalább egy izgi fan service... és mennyi kihagyott ziccer! Pl. választhatnál, hogy melyik klasszik Alfa hangját töltöd rá a guruló telefonodra... kinevetnénk, mi boomerek, de legalább lenne miről beszélni...
A kijelzőnél sem értem ezt, hogy miért nem fekszenek rá jobban... Van egy heritage nézet a Giuliában, a Tonaléban és a Juniorban is... De miért nincs több? Miért nincs 10 féle izgalmas skin, amit mondjuk külön megvásárolhatsz a fedélzeti rendszer shopjában? Ezt majd megint a kínaiak fogják felismerni valamelyik márkájukban, tuti...
A Juniort amúgy én értem, van is helye, és nagyon várom a 280 lovas elektromost, hogy kipróbáljam. De megint az lesz a baj, hogy ezért a 16-20 millióért már iszonyat nagy a választék, mivel fognak kitűnni hosszú távon? Az eladások 80%-t a Juniornál tuti, hogy az 1,2-es hibrid adja majd, mert végre lesz újra egy viszonylag olcsó Alfa.
A másik nagy kérdés - erről már a Backstageben is sokat beszéltünk Tedivel -, hogy majd az új full elektromos Stelvio és Giulia, ami szerintem nem lesz 30 millió alatt, kinek szól majd? Ki fogja megvenni? Amikor a BYD-től úgy ámulnak el az emberek, hogyan tud majd egy Alfa helytállni a rossz hírnevével...
Legjobban amúgy a Quadrifoglio tulajokat sajnálom. Ők mire fognak cserélni 5-6 év múlva? Őket hogyan fogja izgalomba hozni egy 1000 lóerős Giulia, a V6-osuk után? Lesznek itt még izgi pillanatok, csak nem a jó értelemben szerintem :)
Pesszimista Haleszt olvastátok.
Az elmúlt 2 évben rengeteg autót ki tudtam próbálni. Egy kezemen meg tudom számolni, melyek voltak azok, amelyekre emlékszem és adott valami izgit... A legtöbb elektromos számomra egy átmeneti kielégülés, nagyon elhiteti Veled, hogy tud, hogy megy, de a 20. gyorsulás után már nem izgalmas... sokkal inkább használati tárgyak ezek már.
Alapvetően a három srácnak is azt kellene tisztázni a beszélgetés elején, hogy mit keres? Élményt, használhatóságot? Vagy egy jó mindennapi autót? Utóbbi kettőre valóban nem biztos, hogy a Giulia a megfelelő, de itt akkor sok más izgalmas autó is elesik.
Nekem ez megint egy olyan megközelítés volt, hogy szar az Alfa, mindig is az volt, rúgjunk bele most is egyet, szarabb sem lesz, jobb sem lesz már, legalább jönnek majd a kommentek... És még sajnos abban is van igazság, hogy jobb sem lesz már (lásd Junior), de azért én legjobban ott húztam fel a szemem, hogy a Giulia volt az utolsó szög az Alfa koporsójában? Ezt mondani a valaha volt legjobb Alfára?... Hát baszki :)
A legtöbb új autóban tök jó, hogy ott van a vezetéknélküli töltés. Csak minden második autóban úgy van megoldva, hogy az első kanyarban elugrik róla a teló, vagy olyan szinten szar a konstrukció, hogy melegíti a telefont és leáll a töltés...Szóval a második nap fogod ugyanúgy kábelre rakni, mint a Giuliában. Ennek ellére tényleg gáz, hogy a faceliftnél ezt nem oldották meg, miközben az akkor már piacon lévő Tonaléban sikerült :) Ezek az ellentmondások engem is nagyon zavarnak...
Épp most néztem ezt az 5 perces videót az Abarth 600e "hangjáról".
https://www.youtube.com/watch?v=hXJ87jE7uAI
280 lóerő, elsőkeréken, ugyanazt tudja majd, mint a Junior 280 lovas változata, csináltak egy konszernen belüli konkurenciát, egyik drágább, mint a másik, közben meg a 2-3 millióval olcsóbb elektromos Volvo jobban gyorsul... Szerintetek siker lesz ez az Abarth? :(
Amúgy a legjobban engem az innovációi hiánya zavar most az olaszoknál...
A Juniornál is azt sajnáltam a legjobban, hogy nem az Alfának jutott eszébe az, amit a Hyundai Ioniq 5 N mérnőkeinek, hogy lemodellezzék a váltás örömét egy elektromos autóra. Az legalább egy izgi fan service... és mennyi kihagyott ziccer! Pl. választhatnál, hogy melyik klasszik Alfa hangját töltöd rá a guruló telefonodra... kinevetnénk, mi boomerek, de legalább lenne miről beszélni...
A kijelzőnél sem értem ezt, hogy miért nem fekszenek rá jobban... Van egy heritage nézet a Giuliában, a Tonaléban és a Juniorban is... De miért nincs több? Miért nincs 10 féle izgalmas skin, amit mondjuk külön megvásárolhatsz a fedélzeti rendszer shopjában? Ezt majd megint a kínaiak fogják felismerni valamelyik márkájukban, tuti...
A Juniort amúgy én értem, van is helye, és nagyon várom a 280 lovas elektromost, hogy kipróbáljam. De megint az lesz a baj, hogy ezért a 16-20 millióért már iszonyat nagy a választék, mivel fognak kitűnni hosszú távon? Az eladások 80%-t a Juniornál tuti, hogy az 1,2-es hibrid adja majd, mert végre lesz újra egy viszonylag olcsó Alfa.
A másik nagy kérdés - erről már a Backstageben is sokat beszéltünk Tedivel -, hogy majd az új full elektromos Stelvio és Giulia, ami szerintem nem lesz 30 millió alatt, kinek szól majd? Ki fogja megvenni? Amikor a BYD-től úgy ámulnak el az emberek, hogyan tud majd egy Alfa helytállni a rossz hírnevével...
Legjobban amúgy a Quadrifoglio tulajokat sajnálom. Ők mire fognak cserélni 5-6 év múlva? Őket hogyan fogja izgalomba hozni egy 1000 lóerős Giulia, a V6-osuk után? Lesznek itt még izgi pillanatok, csak nem a jó értelemben szerintem :)
Pesszimista Haleszt olvastátok.
TtK2024-11-01 15:31:13 // 37652
Távol álljon tőlem, hogy megvédjem őket - tenyérbemászó képű nyikhaj mind a három - de sajnos igazuk van. A stílus meg olyan totalcaros, annak idején Karotta és Winkler se fukarkodott a fikázással, csak az vicces és szellemes volt, ez meg csak sima köpködés, de azért nem ez a lényeg.
Hanem, hogy a ráncfelvarrott Giulia (a LED fényszórós ráncfelvarrás) tényleg nem egyértelmű előrelépés, hanem legjobb esetben helybenjárás az előző szériához képest. A műszerfal durván zörög (van rá visszahívás; filceket ragasztanak ide-oda, de könyörgöm, ezt nem lehetett volna gyárilag?), a kormány gombjai-tekerői és az index/ablaktörlőkarok gagyik. Ráadásul az entertainment átalakítása miatt a kormány gombjait átkonfigurálták, az eredményre nincs más szó, mint a sz@r.. A váltó programozása is sokkal rosszabb lett. A telefonos app használhatatlan. Drót kell az AndroidAutóhoz, de a telót nincs hová tenni. És még jó pár ilyen hülyeség.
Valóban, azt a pár dolgot, amit jól csinál, azt nagyon jól csinálja. De ezek pont azok, amik a mindennapi használatban nem nagyon számítanak. Amik meg számítanak, azokhoz nagyon elkötelezett Alfásnak kell lenni (mellesleg az se árt ha elég vastag is vagy), hogy elnézd őket.
Nem ezért eladó az enyém, hanem egyéb körülmények miatt, és a mostani autóm is maradt volna Alfa, ha a választék nem a kéri, vagy nem kéri vonalon mozogna. De teljesen érthető, hogy miért nem veszik a népek.
A mostani offos (le se írom mi az :) ) a mindennapi praktikumokat sokkal jobban tudja, minőségibb a belseje az entertainmetje pedig fényévekkel jobb, pedig ez is jó pár éves konstrukció. Nincs rossz érzésem ha beleülök. Sajnos...
Hanem, hogy a ráncfelvarrott Giulia (a LED fényszórós ráncfelvarrás) tényleg nem egyértelmű előrelépés, hanem legjobb esetben helybenjárás az előző szériához képest. A műszerfal durván zörög (van rá visszahívás; filceket ragasztanak ide-oda, de könyörgöm, ezt nem lehetett volna gyárilag?), a kormány gombjai-tekerői és az index/ablaktörlőkarok gagyik. Ráadásul az entertainment átalakítása miatt a kormány gombjait átkonfigurálták, az eredményre nincs más szó, mint a sz@r.. A váltó programozása is sokkal rosszabb lett. A telefonos app használhatatlan. Drót kell az AndroidAutóhoz, de a telót nincs hová tenni. És még jó pár ilyen hülyeség.
Valóban, azt a pár dolgot, amit jól csinál, azt nagyon jól csinálja. De ezek pont azok, amik a mindennapi használatban nem nagyon számítanak. Amik meg számítanak, azokhoz nagyon elkötelezett Alfásnak kell lenni (mellesleg az se árt ha elég vastag is vagy), hogy elnézd őket.
Nem ezért eladó az enyém, hanem egyéb körülmények miatt, és a mostani autóm is maradt volna Alfa, ha a választék nem a kéri, vagy nem kéri vonalon mozogna. De teljesen érthető, hogy miért nem veszik a népek.
A mostani offos (le se írom mi az :) ) a mindennapi praktikumokat sokkal jobban tudja, minőségibb a belseje az entertainmetje pedig fényévekkel jobb, pedig ez is jó pár éves konstrukció. Nincs rossz érzésem ha beleülök. Sajnos...
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-01 15:29:47 // 37651
Értem, pont ez megy a kocsmákban XD Próbálhatod megérteni, de az akkor.semmlesz úkságírás. A polgárpukkasztó finom élc és a primitív parasztság közt nagy ám a szakadék.
zgi5212024-11-01 15:17:01 // 37650
nekem tetszik a modell3, par hete volt szerencsem beulni.
szuk volt a jobb1, szelvedo teteje kozel az archoz..
valoban jol gyorsul, de minek😀
egy pillanatra sem ereztem ,hogy helyettesithetne a Giuliat.
talan a nejemnek 1x veszunk, bar akkor mar lehet i3 inkabb.
szuk volt a jobb1, szelvedo teteje kozel az archoz..
valoban jol gyorsul, de minek😀
egy pillanatra sem ereztem ,hogy helyettesithetne a Giuliat.
talan a nejemnek 1x veszunk, bar akkor mar lehet i3 inkabb.
zgi5212024-11-01 15:13:42 // 37649
egyetertek Warbival ,semmire nem mondjuk ,hogy szar vagy szemetdomb.
foleg, hogy nem is igaz.
hol jonnek Csikos vagy Valyi analiziseikhez, de meg Imelda is objektivebb volt anno.
ahhh, szot sem ernek. en belokttem oket az also fiokba.😀
foleg, hogy nem is igaz.
hol jonnek Csikos vagy Valyi analiziseikhez, de meg Imelda is objektivebb volt anno.
ahhh, szot sem ernek. en belokttem oket az also fiokba.😀
RomeoOne2024-11-01 14:49:42 // 37648
Akiket ma már neves autós szakinak hívunk - ha az original totalcarra gondolunk - azok sokkal polgárpukkasztóbbak voltak, mikor ennyi idősen nyomták az autós újságírást. Nem akarom őket védeni, csak ilyen "ördög ügyvédje" vagyok most. Végighallgattam azt a 10 percet és megpróbáltam megérteni, hogy mik a szempontjaik, ami alapján értékelnek, hisz ez szubjektív műfaj és azért van bőven olyan szempontrendszer, ami alapján messze nem hízelgő kép alakul ki a Giuliáról.
Az alapállás/dilemma eleve az a beszélgetésben, hogy korrekt-e mai szemmel megítélni régebbi (fejlesztésű) autókat. Felhozták az infotainmentet, ami nyilvánvaló, hogy már a megjelenésekor is elavult volt. Felhoztak minőségbiztosítási problémákat is, amik szintén jelen vannak. Beleülnek sok autóba, látják mi az ami ma elérhető, nem abból a buborékból szemlélik az autózást, mint sok ember, hogy vezetett hosszabban életében 3-4 félét.
Na mindegy nem védeni akarom őket, nekem mindegy mit mondanak, különösebben nem érdekel, de elfogadom, hogy van olyan szempontrendszer, amiből nézve ez nem jó autó. Akinek ilyen szempontrendszere van, annak nem való. Én leszek az utolsó, aki a polkorrektség hiányát bárkinek is felrójja :D
Az alapállás/dilemma eleve az a beszélgetésben, hogy korrekt-e mai szemmel megítélni régebbi (fejlesztésű) autókat. Felhozták az infotainmentet, ami nyilvánvaló, hogy már a megjelenésekor is elavult volt. Felhoztak minőségbiztosítási problémákat is, amik szintén jelen vannak. Beleülnek sok autóba, látják mi az ami ma elérhető, nem abból a buborékból szemlélik az autózást, mint sok ember, hogy vezetett hosszabban életében 3-4 félét.
Na mindegy nem védeni akarom őket, nekem mindegy mit mondanak, különösebben nem érdekel, de elfogadom, hogy van olyan szempontrendszer, amiből nézve ez nem jó autó. Akinek ilyen szempontrendszere van, annak nem való. Én leszek az utolsó, aki a polkorrektség hiányát bárkinek is felrójja :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-01 14:39:50 // 37647
Vicces, hogy próbáltam egy ex cartárs Tesláját. Full más világ, megvan a varázsa, nem rossz dolog. Visszaülve az a utómba mégis csak annyi negatívumot éreztem, hogy nem megy XD Aztán fél nap múlva ez is elmúlt. A beltér kialakításában, minőségében szerintem az Alfa magasabb szint. A futómű, fék, az Alfa alatt jobb. A mindent is tudó szoftver, az ütős gázerakció, a csendes, fullosan kiszolgált autózás mind a Tesla erényei. Két tökéletesen külön világ. De még közvetlenül visszaülve a Giuliába is egy nagyon minőségi tárgy az Alfa.
RomeoOne2024-11-01 14:38:03 // 37646
Sajnos de. Amit az enyém is N-ben csinál, arra tökéletes jelző a szar. 1500-nál elváltogat, ha nagyon megnyomod, akkor 2000-nél... Ha valaki, aki autókhoz sem ért, megkérdezi, hogy mi a baj, az erőltetett CO2 csökkentéssel a vezetési élmény szempontjából, akkor meg lehetne neki mutatni ezt a váltóprogramot és megvilágosodna. Mintapéldája annak, hogy hogy teszi tönkre az EUROX (X>5) a vezetési élményt. Én legszívesebben ki is törölném belőle örökre, annyira undorító.
A D az, ami élhető, de ha valaki nagyon sportolni akar és nincs R, akkor csak a kéziváltós megoldás marad.
A D az, ami élhető, de ha valaki nagyon sportolni akar és nincs R, akkor csak a kéziváltós megoldás marad.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-01 14:33:16 // 37645
A szemétdomb szónak nem szabadna egyetlen autós tartalomgyártó szájából sem kijönnie, semmilyen körülmények között. Ebből a beszélgetésből nekem a felkészületlenség jött le elsősorban. Halvány lila fingjuk nem volt még a modell bevezetésének évéről sem, nem hogy bármi egyéb részletről. Egy kocsmabeszélgetés szintjét hozta. Ha egy BMW-t, vagy Peugeot-t szaroz így le, ugyanúgy felháborítónak és szakmaiatlannak tartanám. Látványosan semmilyen műszaki és autós tudás nincs az igen agresszíven kommunikált véleménye mögött. Intelligencia. Úgy hívják azt a dolgot, ami innen nagyon erősen hiányzik. Lehet belül a vélemény szemétdomb, de egy kb 100-as IQ fölött, pláne ha állítólag tartalomgyártó az ember, le tudja hozni a véleményét kocsma szint fölött is.
Ehhez persze hozzátartozna az önreflexió képessége. Vagyis kipróbáltam, nem tetszik. Mégis miért van az, hogy igen neves autós szakiknak meg tetszik? Vajon mi okozza, hogy másképp gondolom? Ezek mind mind intelligenciát igényelnek.
Ehhez persze hozzátartozna az önreflexió képessége. Vagyis kipróbáltam, nem tetszik. Mégis miért van az, hogy igen neves autós szakiknak meg tetszik? Vajon mi okozza, hogy másképp gondolom? Ezek mind mind intelligenciát igényelnek.
Halesz2024-11-01 14:14:43 // 37644
Mondjuk a 2023-as Competizionénak rosszabb a gázreakciója N-ben, mint az én 200 lovas Superemnek.
De D-ben is lomhább, mint a korábbi 280 lovasok, tényleg kb rajtprogrammal kell elindulni vele, hogy hozza a gyári gyorsulási adatot. Sajnos tényleg vissza lettek butítva, és ezt sokan mondják. De azért szarnak nem lehet nevezni.
De D-ben is lomhább, mint a korábbi 280 lovasok, tényleg kb rajtprogrammal kell elindulni vele, hogy hozza a gyári gyorsulási adatot. Sajnos tényleg vissza lettek butítva, és ezt sokan mondják. De azért szarnak nem lehet nevezni.
RomeoOne2024-11-01 13:48:19 // 37642
Valószínűleg N-ben hagyta, mert arra teljesen helytálló az, amit elmond. Fura, hogy akkor miért nem rakta D-be, de az is lehet, hogy már a '24-es modellben a D is áldozatul esett a CO2 herélésnek és tényleg szar.
Halesz2024-11-01 12:57:52 // 37640
Sok mindenben egyet lehet vele érteni, pl hogy már nem ez kell az embereknek, meg hogy már akkor is későn jött ki, amikor megjelent, tényleg nem az igazi a fedélzeti rendszere... ...mondjuk mutassatok már jót bármilyen autóban, mintha nem mindenki addig használná a fedélzeti rendszert, amíg tükrözi vele a telefonját... (ja, ahol nincsenek fizikai gombok, ott kell másra is, hát az már pont ezért szomorú...)
Tényleg nem fogy jól, ez egy jogos kritika. De hány évig elemezték ezt, hogy mi az oka? Az, hogy mindenki guruló telefont akar venni, és csak a SUV a menő manapság...
De hogy a váltóját szidni? Amit több százszor programoztak újra, dobtak vissza, hogy tökéletes legyen? Mozognak a műanyagok a gomboknál? Hát melyik új autóban nem? Egy könnyű, hátsókerekes (összkerekes) platform, jó motorokkal, amit mindenki imádott eddig...
Én értem, hogy elment a Giulia mellett az idő, és már rég 4 motoros elektromosnak kellene lennie, akkor talán autószámba vennék...
De azért baszki szemétdombnak nevezni? Egy olyan autót, amit a világ legnevesebb autós újságírói egy igazi driver's carnak tartanak?
Hát én nem értem ezeket, tényleg mi a bajuk...
Tényleg nem fogy jól, ez egy jogos kritika. De hány évig elemezték ezt, hogy mi az oka? Az, hogy mindenki guruló telefont akar venni, és csak a SUV a menő manapság...
De hogy a váltóját szidni? Amit több százszor programoztak újra, dobtak vissza, hogy tökéletes legyen? Mozognak a műanyagok a gomboknál? Hát melyik új autóban nem? Egy könnyű, hátsókerekes (összkerekes) platform, jó motorokkal, amit mindenki imádott eddig...
Én értem, hogy elment a Giulia mellett az idő, és már rég 4 motoros elektromosnak kellene lennie, akkor talán autószámba vennék...
De azért baszki szemétdombnak nevezni? Egy olyan autót, amit a világ legnevesebb autós újságírói egy igazi driver's carnak tartanak?
Hát én nem értem ezeket, tényleg mi a bajuk...
zgi5212024-11-01 12:56:51 // 37639
like💪🏻😀
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-01 12:54:02 // 37638
Ezek kik? XD Egyetlen megszólalásból lejön a dilettantizmus. "Ennyi pénzért vezetést eladni?" Ennél lényegesen több pénzért is adnak el "vezetést"... Valószínűleg az emberünk addig se jutott el, hogy D-be áttegye. A zörgés csörgést meg simán nem hiszem el, süt szegénynek a fejéről a butaság és az ellenszenv egyszerre. Tényleg nem tudom kik ezek a harmadvonalbeli okoskodók, de nekem Csik véleménye továbbra is referencia, és a sajátom is nagyon távol áll ettől a rosszindulatú nyálaskodástól. De tudom, ők kellenek, mert ők fogják a következő generációt lenevelni a benzinről, és átnevelni az elektromos guruló infotainmentekre.
A Giulia szegény meg legyen csak ilyan szar továbbra is. Most szálltam ki belőle. Ilyen szar autóm sose volt, tényleg. Nagyon hirtelen indul, túl gyorsan kormányoz, aztán keresztbe akar állni, a fék kirepít az ablakon, hót szar. Közben nem tudok telefonozni, meg képernyőt simogatni, mert a kurva autóra kell figyelni, meg a forgalomra, mert ez a szar nem csipog, és nem kormányoz vissza, ha épp mással vagyok elfoglalva, és lemennék az útról. Milyen már? Keresem a kedvenc zenémet, aztán már a járdán vagyok? És eskü, bal kanyarban jobbra kell kormányozni? Szerintem tök veszélyes megoldás. XDDD
A Giulia szegény meg legyen csak ilyan szar továbbra is. Most szálltam ki belőle. Ilyen szar autóm sose volt, tényleg. Nagyon hirtelen indul, túl gyorsan kormányoz, aztán keresztbe akar állni, a fék kirepít az ablakon, hót szar. Közben nem tudok telefonozni, meg képernyőt simogatni, mert a kurva autóra kell figyelni, meg a forgalomra, mert ez a szar nem csipog, és nem kormányoz vissza, ha épp mással vagyok elfoglalva, és lemennék az útról. Milyen már? Keresem a kedvenc zenémet, aztán már a járdán vagyok? És eskü, bal kanyarban jobbra kell kormányozni? Szerintem tök veszélyes megoldás. XDDD
zgi5212024-11-01 12:00:54 // 37637
Egester : “Ez az auto egy szar, a valto egy szemetdomb”
itt
33.50 től!
nekem nem ez jott le az elmult lassan 7 evben.
Csíra😀
itt
33.50 től!
nekem nem ez jott le az elmult lassan 7 evben.
Csíra😀
Zselé2024-10-31 13:49:05 // 37636
Kell valakinek téli gumi, 18-as egyszéles? Van még valami minta is rajta, de ingyen adnám... Bp. IX. kerületből el lehetne vinni. Ha jól emlékszem, Bridgestone, 4db van
Azért tartottam meg, hogy legyen pótkeréknek való.. de rájöttem, hogy azzal az erővel egy nyárit is feltehetek :D Most meg kerülgetni kell..
Azért tartottam meg, hogy legyen pótkeréknek való.. de rájöttem, hogy azzal az erővel egy nyárit is feltehetek :D Most meg kerülgetni kell..
Peti16V2024-10-29 18:59:55 // 37635
SD2024-10-27 13:06:48 // 37634
És most már az enyém is elviselhető belülről is:D
SD2024-10-27 13:05:38 // 37632
Nem tudom hogy mér a kütyü mert ugye az nem dB, vagyis nem max hann gondolom a mic-nek van valami maximum amit még tud és viszonyítja? Érzésre olyan 80-nál nem lehet több inkább hogy a parkolóházban vosszaverődik:D
G-MANN🍀2024-10-27 09:19:36 // 37631
Kívülről ÁLOM!😉
leopop32024-10-26 21:41:32 // 37630
Akkor én nem merem mondani mennyi a Brerának 🫢😅
Shadin2024-10-26 14:20:56 // 37629
Én hidegen pont ennyit mértem az utastérben lehúzott ablakokkal.
SD2024-10-26 09:14:34 // 37628
íme a cold start:D:D:D
viszonyítás képp belül a -25dB volt már zavaróan hangos, ez itt -15dB:D:D:D
parkolóházban
viszonyítás képp belül a -25dB volt már zavaróan hangos, ez itt -15dB:D:D:D
parkolóházban
SD2024-10-26 08:43:38 // 37627
Zokogjanak csak:D Majd ha öreg leszek és már nem kell gyerekszék visszatérek a kérdésre, addig meg szerintem joez:)))
SD2024-10-26 08:25:48 // 37626
Következő nem köztörvényes:D
Kezdem megszokni a hangját néha már halknak érzem:D:D:D
Van hangja kifele:)
A végén a jard nem állított meg, de ha úgyveszem ezt a kanyart ahogy szoktem lehet felteszi a villogót:D Mondomén:D Itt rend van:D
Kezdem megszokni a hangját néha már halknak érzem:D:D:D
Van hangja kifele:)
A végén a jard nem állított meg, de ha úgyveszem ezt a kanyart ahogy szoktem lehet felteszi a villogót:D Mondomén:D Itt rend van:D
G-MANN🍀2024-10-26 08:05:27 // 37624
Nem mertem ilyet írni, mégis csak egy megkímélt autó 😅😅
zsoltee832024-10-25 20:43:48 // 37623
Hűű, ez igen részletes volt, köszönöm szépen. így már értem, lényegében a Vtec, Vanos, Alfa TS vezérlésmódosító 2024. Remek. Akkor ezért tud olyan dízeles nyomatéka lenni már 2000-es fordulaton. Na meg hangja is, de mindegy. :D Az enyémben 8ekm-rel ezelőtt cserélték gariban, keveset megyek egy évben, egy darabig remélem jó lesz. :)
RomeoOne2024-10-25 19:49:29 // 37622
Swapping My Giulia Quadrifoglio For The GTAm!
Üres tankkal átadott autó, majd a végén kihulló kerék.... Luigi!!!! Túltoltad a digót! :DDD
Üres tankkal átadott autó, majd a végén kihulló kerék.... Luigi!!!! Túltoltad a digót! :DDD
RomeoOne2024-10-25 19:26:34 // 37621
Még jó, hogy nem olvassák ezt a topikot Ferrari tulajok, mert most biztos zokognának a kocsijukban, hogy miért voltak ilyen hülyék, hogy nem egy Giulia Supert vettek :DDD
SD2024-10-25 12:12:58 // 37620
Vagy elereszteni és egy alfa és egy racionális, ami még nem lélekölő és ennyi:))) Aztán ha öregkoromra 3 lány elindítása mellett még mindig marad valami aprópénz és még bele bírok ülni akkor jó legyen:D De akkor is minek, ott az alfa jó kész:)
SD2024-10-25 12:11:38 // 37619
Ja esetleg akkor egy ferrari élvezkedni, egy porsche keményen veretni, és még minden napra egy másik autó:D esetleg:D
SD2024-10-25 12:10:05 // 37618
Ja de ha 911 akkor valami combosabb, az meg ferrari árban van.. akkor meg miért porsche?:D
Vagy ha meg ferrari akkor az meg megmint már mennyi pénz:D:D:D
És mire jó? Kiírod magadra hogy mindent megveszek 5x áron:D
Az alfa ebből a szempontból főleg a Super kegyelmesebb:D
Aki igazán ismeri az tudja milyen és elismeri:))))
Aki felületesen az legyint hogy á ez nem QV:P
Aki nem ismeri az fél tőle hogy ez lehet az 500 lóerős?:D
Aki meg hülye na azoknak úgy is mindegy.....
De a prosche, ferrari mindenkiből egyöntetűen a gyűlöletet hozza ki.. 10% ból 1% aki csettint, vagy akinek szintén van:D
Az Alfa jó, az Alfa szép, vigyázni kell rá mert nem egy igénytelen öszvér ennyi:)))
De még azt is bírja:)
Vagy ha meg ferrari akkor az meg megmint már mennyi pénz:D:D:D
És mire jó? Kiírod magadra hogy mindent megveszek 5x áron:D
Az alfa ebből a szempontból főleg a Super kegyelmesebb:D
Aki igazán ismeri az tudja milyen és elismeri:))))
Aki felületesen az legyint hogy á ez nem QV:P
Aki nem ismeri az fél tőle hogy ez lehet az 500 lóerős?:D
Aki meg hülye na azoknak úgy is mindegy.....
De a prosche, ferrari mindenkiből egyöntetűen a gyűlöletet hozza ki.. 10% ból 1% aki csettint, vagy akinek szintén van:D
Az Alfa jó, az Alfa szép, vigyázni kell rá mert nem egy igénytelen öszvér ennyi:)))
De még azt is bírja:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-25 12:04:23 // 37617
Nem elitista az, hanem jó :-) Ami jó, az drága. Ami drága, azt mindig lesz aki divatból veszi. Ez ennyi :-)
Hogy lesz e nekem? Több okból sem hinném. Földön kúszó autó egyszer elég volt. A másik szintén a költségek. Sosem éreztem értelmes pénköltésnek egy funkcionálisan értelmetlen autó fenntartását. Szóval sosem lesz az én sportom a Porsche, és valószínűleg semmiféle hobbi vas. Ettől még egy 911-es az akkor is álomautó. Egy Cayman GTS is (ami újra szívó 6 henger), sőt még talán inkább az kéne. . De tudom, hogy őrületbe kergetne a funkciótlansága, kompromisszumossága. Úgyhogy álom autók ezek, és egyelőre azok is maradnak :-)
A Giulia nálam is betalált abba a sweet spot-ba, hogy sosem érzem kevésnek, soknak, fölöslegesnek, kompromisszumnak. Az első naptól megvan az a feeling, hogy ez az én autóm, amit pont az én ízlésemre építettek. Álmodozni meg lehet, sőt így könnyű is álmodozni, hogy semmiféle belső kényszerem nincs ezek felé az álmok felé egy lépést is tenni. Ettől függetlenül eszméletlen hangja van annak a 911-esnek XD
Hogy lesz e nekem? Több okból sem hinném. Földön kúszó autó egyszer elég volt. A másik szintén a költségek. Sosem éreztem értelmes pénköltésnek egy funkcionálisan értelmetlen autó fenntartását. Szóval sosem lesz az én sportom a Porsche, és valószínűleg semmiféle hobbi vas. Ettől még egy 911-es az akkor is álomautó. Egy Cayman GTS is (ami újra szívó 6 henger), sőt még talán inkább az kéne. . De tudom, hogy őrületbe kergetne a funkciótlansága, kompromisszumossága. Úgyhogy álom autók ezek, és egyelőre azok is maradnak :-)
A Giulia nálam is betalált abba a sweet spot-ba, hogy sosem érzem kevésnek, soknak, fölöslegesnek, kompromisszumnak. Az első naptól megvan az a feeling, hogy ez az én autóm, amit pont az én ízlésemre építettek. Álmodozni meg lehet, sőt így könnyű is álmodozni, hogy semmiféle belső kényszerem nincs ezek felé az álmok felé egy lépést is tenni. Ettől függetlenül eszméletlen hangja van annak a 911-esnek XD
SD2024-10-25 10:00:25 // 37616
És pedig a Giuliával van hogy megütöm ezt a szintet nem egyszer egy évben de ha kicsit karcol is, nem fáj:D Mert imádom:)))
SD2024-10-25 09:59:09 // 37615
Nekem az vette el a prosche-től a kedvem, hogy olyan elitista autónak van beállítva, és ráadásul kicsit tőlönk nyugatabbra azok a managerek vesznek porsche-t akiknek nincs ötltetük vagy tökük venni egy bármi mást:D Mint itthon a toyotások:D
Szóval azt meg tudom érteni ha valakinek kell egy ultimate track tool, de hogy utcán porsche-vel:))) ahhot még öregednem kell, és én teljesen jól vagyok a Giuliával, meg amúgy is leginkább biciklizek:D
Ami jó prosche az bitang drága ami szar az meg mitől jó?:D
A kajmán amúgy jó lehet, a panamerákat meg a kajánt is néztem még Giu előtt, de mindig elborzasztott hogy havi 300-at kötlsek autóra:D:D:D
Szóval azt meg tudom érteni ha valakinek kell egy ultimate track tool, de hogy utcán porsche-vel:))) ahhot még öregednem kell, és én teljesen jól vagyok a Giuliával, meg amúgy is leginkább biciklizek:D
Ami jó prosche az bitang drága ami szar az meg mitől jó?:D
A kajmán amúgy jó lehet, a panamerákat meg a kajánt is néztem még Giu előtt, de mindig elborzasztott hogy havi 300-at kötlsek autóra:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-10-24 21:08:22 // 37614
Nem kell non plus ultra, egy Caymannis jó lesz 😄
Amúgy meg a Giulia is tökéletes nekem, de a hangot nem erőltetem, mert fölösleges.
Amúgy meg a Giulia is tökéletes nekem, de a hangot nem erőltetem, mert fölösleges.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.