Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002012-09-25 07:39:24 // 2284
Tényleg, mit keresel itt ilyen korán? :-O
Piritu - 1.000.0002012-09-24 22:25:45 // 2283
Én is dolgoztam a Spideren két évet, aztán úgy hozta a sors, hogy meg kellett hirdetnem. Szerencsére nem vitték el :-))
Piritu - 1.000.0002012-09-24 22:24:24 // 2282
Lehet, hogy nincs itthon. Telefont próbáld!
Piritu - 1.000.0002012-09-24 19:40:45 // 2281
Phon-t kérdezted? Szerintem lesz neki.
Piritu - 1.000.0002012-09-24 19:39:12 // 2280
Fel is vettük :-)
Piritu - 1.000.0002012-09-23 20:02:40 // 2279
Holnap reggel megint indulunk a Párduccal németbe. 2x900 km. Oda telepakolva, de holnapután vissza csak 3 személlyel. Már viszket a talpam...
Piritu - 1.000.0002012-09-22 22:01:56 // 2278
Már csak ennyit találtam a neten abból az írásból, ami segített megtalálni a helyet.
Piritu - 1.000.0002012-09-22 21:11:27 // 2277
Ha már Augsburg. Itt kaptunk ki anno 955-ben:
Piritu - 1.000.0002012-09-20 21:10:28 // 2276
Szerintem bármennyi az, még a tized is. (Vagy hol a határ? 1-2-5-10-20 mm?) Bűn megfurkálni egy gyári Alfa felnit.
Piritu - 1.000.0002012-09-20 20:56:11 // 2275
A lelkem nem hagyná. Egy gyári felni megbuherálásra nem vinne rá a lélek.
Piritu - 1.000.0002012-09-20 20:54:18 // 2274
Tuti nem nálam, nekem a szerviz csinálta jó pénzért :-(
Piritu - 1.000.0002012-09-20 19:21:41 // 2273
Bátor tett. Én nem merném megtenni.
Piritu - 1.000.0002012-09-20 19:19:54 // 2272
Jut eszembe, holnap megyünk a 70 ezres szervizre. Igaz kicsit előbb mint kell, de a jövő héten megint együnk büntetni németbe és inkább előtte ejtjük meg.
Piritu - 1.000.0002012-09-20 19:18:11 // 2271
A 156-ről beszélek. és 100e feletti km-ről :-P
A 159-é még tegnap jó volt :-)
Piritu - 1.000.0002012-09-20 18:56:59 // 2270
Erről spec nem volt blogom :-)
Piritu - 1.000.0002012-09-20 18:53:35 // 2269
Nekem csak a fűtőbetétet cserélték Rieglerék.
Piritu - 1.000.0002012-09-20 18:52:10 // 2268
Sajna nem lehet javítani :-(
Piritu - 1.000.0002012-09-18 21:23:20 // 2267
Csere :-(
Javítani nem lehet.
Piritu - 1.000.0002012-09-18 13:03:15 // 2266
A 156-ban mindig a fűtőszál szakadt el, gondolom itt sincs másképp. Elvileg elég egyszer rátérdelni az ülőlapra, hogy eltörjön.
Piritu - 1.000.0002012-09-17 20:19:39 // 2265
Ma is letekertünk majd egy ezrest a Párduccal. Klíma nélkül 135-ös tempomattal 6,3 lett Münchenig az átlag. Nem rossz :-))
Aztán a 3+ sávoson helyre tettük az OFF-okat. Emlékeim szerint a 320-asok jobban mentek...
Egy 2 literes kormos passat is erősködött egy darabig, de 2k felett elmaradt, mint a borravaló :-))
Piritu - 1.000.0002012-09-14 12:40:14 // 2264
Láttam, meg meg is van :-)
Piritu - 1.000.0002012-09-14 07:07:28 // 2263
Megnézném a bekötését, hogy jó-e. Az Alfa ISO csatlakozójában gyári esetben a fix 12Volt és a kapcsolt 12Volt fel van cserélve. Ahogy látom nem gyári a rádiód, ilyen esetben a két vezetéket fel kell cserélni a csatiban, mert az új rádió valószínűleg szabványosan van bekötve.
Áramot mindkét helyről vihetsz. Én a szivargyújtóról vinnék, mert az is kapcsolt és "bírja" a terhelést.
Piritu - 1.000.0002012-09-12 20:34:45 // 2260
Csak egy van, a klasszikus Spider.
Piritu - 1.000.0002012-09-12 20:11:47 // 2259
A festés is gyorsabban megy, elég egy reklám hozzá és már le van festve a kocsi :-P
(Épp most fejeztem be a teljes sorozat összegyűjtését.)
Piritu - 1.000.0002012-09-08 20:48:02 // 2258
A FES lementi a kiolvasott adatokat a saját könyvtárába egy FESLog_1207081017... nevű fájlba. Később is lehet tanulmányozni.
Piritu - 1.000.0002012-09-08 20:44:35 // 2257
Miért nem magyarul használod?
Piritu - 1.000.0002012-09-08 20:13:40 // 2256
A km órát nekem "Kilométer számláló" címszó alatt írta ki. A megtett km-t pl az utolsó olajcsere óta írta. Mi volt a pontos szöveg?
Piritu - 1.000.0002012-09-08 08:13:36 // 2255
Így van. A CTEK, amit adtál eddig három akkut hozott vissza a kukából, a kertitrakeszé eddig +2 évet üzemelt.
Piritu - 1.000.0002012-09-02 19:56:55 // 2253
A C2 is elég a DPF-nek. A C2 és a C3 között csak a magas hőmérsékletű viszkozitás más.
ACEA szabvány
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:06:19 // 2252
Nem az erő hiányzik, az elég, hanem a dulpakuplung közé beszúrt gázfröccs :-(
Piritu - 1.000.0002012-08-20 21:57:45 // 2251
Nincs az négy felett elváltva sem :-(
Bár lehet, hogy csak a TS mentalitását könnyű megszokni :-P
Piritu - 1.000.0002012-08-20 21:56:37 // 2250
Elég sok sofőrrel találkozni, aki erős kihívásokkal küzd :-(
Az osztrák autópályán ma is csak magyar sofőrök előztek dombnak felfelé 1000 köbcenti alatti kocsival. Ami meg a Balcsi körül megy, az külön misét is megér. A sünök kaszálhatnának a sok balféktől, de ahhoz kint kéne lenni az utakon és nem az árnyékban hűsölni...
Piritu - 1.000.0002012-08-20 21:41:48 // 2249
Mi az osztrákoknál voltunk, de az első visszafordítósnál megbántam, hogy nem a Pókkal mentünk. Viszont amit lépett felfelé a hosszú emelkedőn (10+%), azon nagyon meglepődtem. Csak az a nyomorult turbónyomás épülne fel hamarabb váltás után!
Utaztunk egy komoly kormossal is, de az már OFF autós topik :-)
Piritu - 1.000.0002012-08-17 07:31:32 // 2248
Egyerértek. A 146-on az volt, aztán kipróbáltam majd indent nyáriban. Most a Párducon gyárilag Michelin van. Nem is lesz más.
Piritu - 1.000.0002012-08-17 07:29:49 // 2247
Ezért nem lett 17" a Spiderre sem. Így a gumi árába belefért még a 16"-os felni is.
Piritu - 1.000.0002012-08-17 07:28:34 // 2246
Nekem is TS830 van. (meg TS2.0 is, de az más), nagyon bevált, csak ajánlani tudom.
Pók típusú hólánc viszont csak aranyáron van, viszont Ausztriában 20 centis hóban sem kellett, mert a gumi tapadt.
Piritu - 1.000.0002012-08-16 17:40:10 // 2245
Van ott még pár érdekes extra a felsorolásban:"kulcsnélküli indítás – ... – mikrofon bemenet"
Esetleg megnézhette volna a kocsit, mielőtt árulja.
Piritu - 1.000.0002012-08-12 21:30:45 // 2244
Semmi összefüggés sincs a jármű tulajdonjoga és azon elvem között, hogy NEM volt hülye aki kitalálta az autót, azt a gyári állapotban kell használni amíg lehet.
Piritu - 1.000.0002012-08-12 21:19:14 // 2243
Valóban érdekes infók, főleg ha a hisztit karod támogatni. EGY konkrét mérési eredményt sem ír, csak blabla, meg hogy a Prius meg a merga elektromos autó az igazi.
Téma részemről lezárva.
Piritu - 1.000.0002012-08-12 21:16:46 // 2242
Nem, de mint az általad belinkelt forrás is írja: "csökkenti a részecske tömegét, több mint 90%-al, azonban a finom belélegezhető részecskék nem teljesen csökkent (néha csak 50%-kal)." (gugli fordító)
Piritu - 1.000.0002012-08-12 20:47:34 // 2241
Ez azt jelenti (szerinted), hogy a hatszáziksz fokra, a gyulladási hőmérséklete fölé hevített korom formájában lévő szén bolond lesz elégni a plusz levegő jelenlétében. Inkább feldarabolódik?
Elolvastad amit belinkeltem?
Piritu - 1.000.0002012-08-12 20:33:51 // 2240
CO2 nem azonos a korommal.
Te magad írtad: "ezen a hőfokon tartva elégesse a korom részecskéket" - az elégetés NEM feldarabolást jelent.
Piritu - 1.000.0002012-08-12 19:04:30 // 2239
pl. itt az egyetemi adjunktus iratában.
Piritu - 1.000.0002012-08-12 11:22:36 // 2238
Ez így nem állja meg a helyét, ugyanis elégetik a kormot a dpf-ben, nem feldarabolják. CO2 lesz belőle.
Piritu - 1.000.0002012-08-11 22:41:08 // 2237
Bakker, ilyet a Párducban is elvittem! :-P

Igaz akkor a négyből ketten busszal jöttek haza :-D
Piritu - 1.000.0002012-08-11 22:35:44 // 2236
Jah, az más. De azért egy új 2002-es Spider a jó buli lehet.
Piritu - 1.000.0002012-08-11 22:34:39 // 2235
Anno a 147 vétele előtt találtam én is egy túltárolt 33-ast, ami 8 évesen nullkilóméteres volt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.