Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002012-10-03 21:48:43 // 2334
FF = Firefox
ie = Internet Exploler
Piritu - 1.000.0002012-10-03 21:40:33 // 2333
Menni megy, csak vannak dolgok, amit furcsán jelennek meg.
Piritu - 1.000.0002012-10-03 21:24:10 // 2332
7. online ePer: klatty (igazából ie-el fut jól)
Piritu - 1.000.0002012-10-01 13:19:12 // 2331
Megnéztem, van némi válla, kb 1 mm.
Piritu - 1.000.0002012-09-30 17:45:32 // 2330
Pontosan ilyen lett az enyém is.
Piritu - 1.000.0002012-09-30 11:39:15 // 2329
A csikorgás érdekes dolog. Nekem még a gyári fék van, eddig nem csikorgott soha. Most a 70ezres szerviznél fékolajat cseréltek, meg gondolom kitakarították a féket (sajna nem tudtam ott lenni, csodálkoztak is a szervizesek), nos azóta finom fékezéskor csikorog.
Ezek szerint nem is betétfüggő a dolog?
Piritu - 1.000.0002012-09-28 07:12:14 // 2328
A nitrogén-oxidok csökkentésére van az EGR, a benzolokat meg a katalizátornak kell elégetnie. Kicsit félrevezető a cikk, olyan dolgot ró fel a hibájának, ami nem is a feladata.
Piritu - 1.000.0002012-09-28 06:56:32 // 2327
Sajnos most nem találom, de a múltkor találtam egy svájci alagútépítő cég munkavédelmi méréseiről jegyzőkönyvet. Mérték a motorokat DPF nélkül és azzal. Többször kiemelve, hogy a regenerálási ciklusok során is mértek. A mérések alapján MINDEN tartományban drasztikusan (1% alá) csökkent a részecskeszám. A legkisebbtől a legnagyobbig.
Piritu - 1.000.0002012-09-28 06:49:24 // 2326
Ilyen tartalmú hsz-re reagáltam :-)
Piritu - 1.000.0002012-09-27 23:25:29 // 2325
70ezres szerviz volt. Km-re és árra is :-))
Piritu - 1.000.0002012-09-27 23:24:35 // 2324
A kiherélt ugye nem az igazi :-(
Piritu - 1.000.0002012-09-27 21:01:57 // 2323
Hopp, a kép lemaradt :-))
Piritu - 1.000.0002012-09-27 20:50:25 // 2322
Mindenki nevében előre is köszönöm a tüdőrákot okozó koromrészecskéket :-P
Piritu - 1.000.0002012-09-27 20:47:15 // 2321
Ezt is tudjuk, az autógyárak az összeesküvés elmélet alapján csak hülyeséget gyártanak. Sőt, egyáltalán csak azért gyártanak autót, hogy a usereket sz@passák. :-DD
Piritu - 1.000.0002012-09-27 20:39:55 // 2320
Peti, ne kezdd már megint! Azzal, hogy minden topikban többször leírod, még nem biztos, hogy úgy is van. Lazíts egy kicsit!
(A múltkor sem hoztál egyetlen példát arra, hogy az EGR káros a motorra, csak valami grínpíszes blabla linkre futotta. Ennek valós ellenpontjaként a 156-om végig EGR-el túl van a 200ezren, és jó egészségnek örvend.)
Piritu - 1.000.0002012-09-27 19:20:19 // 2319
A hangsúly a gyári állapoton van...
Piritu - 1.000.0002012-09-27 18:56:49 // 2318
Szerintem nem olvastad el, amit írtam...
Piritu - 1.000.0002012-09-27 18:41:38 // 2317
Nem is mondtam, megvolt a 70ezres szerviz, szakszervizben. Szűrőcsere (levegő, pollen, gázolaj), fékolajcsere és az átvizsgálás. Szerintetek mennyi volt?
Eddig egy 45-ös tipp volt, más esetleg?
Piritu - 1.000.0002012-09-27 17:59:03 // 2316
Egyértelmű, csak mint Erhard írta: "mind1 hogy 2,4 vagy 1,9 mindegyik oldalról ismerek ugyan annyi embert akinek beszart a DPF-je"
Az egyikben ez van, a másikban az. Mindössze az ellentmondásra próbáltam rávilágítani. :-DD
Piritu - 1.000.0002012-09-27 17:57:32 // 2315
"kivi lennék ...Te mit választanál " - benzinest :-P
A kérdés amúgy még érteném is, ha nem tudnád, hogy a Spiderben is csak GYÁRI megoldásokban gondolkodom és egy DPF nem lenne összemérhető azzal, amit már ráköltöttem...
Piritu - 1.000.0002012-09-27 17:50:55 // 2314
A számok nem ezt mutatják:
146 1,6 TS - 0-100 = 10,2 sec max 195 km/ó
159 1,9 mjet - 0-100 = 9,4 sec max 210 km/ó
Piritu - 1.000.0002012-09-27 17:47:32 // 2313
"a 2,4 ben nem fér el.." - ilyen apróság nem szokta zavarni a lelkes embereket :-DD
Piritu - 1.000.0002012-09-27 15:46:35 // 2312
Jut eszembe, megrendeltem a második garnitúra Michelin Primacy-t. A gumissal jót dumáltunk a témában, és úgy döntöttem, hogy a bevált csapaton nem változtatunk. Hétfőn itt is lesz.
Piritu - 1.000.0002012-09-27 15:44:00 // 2311
Ilyen felkiálltással lapátra lehetne teni az összes 1,6TS motoros Alfát. Az 1,9-el is el lehet közlekedni, nem is akárhogy.
A 2,0-val meg inkébb az a gáz, hogy kevés fut belőle. Nagyon nem mentek az eladások. Amíg nem vesznek új autót, nem lesz használt. Emlékszem már régen volt 2,0-ás, de még mindig az 1,9/2,4 párost akciózták. Én is majdnem bedőltem egynek.
Piritu - 1.000.0002012-09-27 15:36:38 // 2310
Eddig nem arról volt szó, hogy melyik olaj mekkora szám, hanem arról, hogy a 2,4-be nem jót ajánlott a gyár és azért megy gallyra a DPF a 2,4-ben.
Nálam még tart az gyári előírás szerinti olaj tesztje, ráadásul hosszú csereperiódussal. Ha tényleg szar ez az olaj is, akkor hamarosan megtudom. :-)
Továbbra is tartom, hogy ad-hoc alapon nem tudunk jobbat kitalálni mint a gyáriak. Nekik kicsit több információjuk és teszteredményük van. Max azt érhetjük el, hogy a következő tulaj erősíti a szarolasz legendát.
Nem véletlenül tették át máshova a DPF-et az újabb kocsikban, mert ez a megoldás. Érdekes, még senkinek sem jutott eszébe, hogy ilyen átalakítást csináljon. Ezzell szemben az árfúrás/kiírás rögtön képbe jön.
Piritu - 1.000.0002012-09-27 15:15:48 // 2309
Ezzel viszont annak a teóriádnak mondasz ellent, hogy a 2,4 a rossz gyári olajajánlás miatt küldi el a DPF-et az örök vadászmezőkre :-)
Piritu - 1.000.0002012-09-27 15:07:56 // 2308
Kivétel erősíti a szabályt :-)
Piritu - 1.000.0002012-09-27 14:59:57 // 2307
Pontosan, a használat módja erősen befolyásolja a 100-200-stb ezer km-es állapotot. A karbantartásról nem is beszélve.
Piritu - 1.000.0002012-09-27 14:55:05 // 2306
Miért ne mondanák meg neked? Érdekes lenne alkatrészt venni úgy, hogy nem mondod meg a boltosnak, hogy mire van szükséged! :-DDD
Én az átlag polgárról beszélek, aki kinnt a gyárban dolgozik. Az ő (természetesen) német autója sose romlik el. Max a biztosítási díjakra panaszkodnak.
Piritu - 1.000.0002012-09-27 14:52:46 // 2305
Mert akié jó, azzal Te nem is találkozol :-P
Piritu - 1.000.0002012-09-27 14:49:55 // 2304
No, ezért nem értem az itteni kocsivételi tanácsokat. Ha itt az Amorén valaki bekérdez, hogy milyen motorral vegyen 159-et, mindenki a 2,4-et javasolja.
Piritu - 1.000.0002012-09-27 11:02:45 // 2303
Szerintem az átlag polgárra gondolt. Tőlem is állandóan kérdezik, hogy hányszolt szart már be az Alfa, aztán amikor visszakérdezek, hogy mi van az övével, hirtelen témát váltanak.
Piritu - 1.000.0002012-09-27 11:00:16 // 2302
Ismerős meg csak komplett motort cserélt 150-nél az 5-ösben :-P
Piritu - 1.000.0002012-09-26 22:52:27 // 2301
Jó éjt mindenkinek, léptem :-)

(Selmecbánya)
Piritu - 1.000.0002012-09-26 22:47:01 // 2300
Az eredeti oldalszám szerint 37-es.Az SW tartozékok oldala.
Piritu - 1.000.0002012-09-26 22:45:01 // 2299
A helyes megfejtésig még várok pár tippet :-))
Piritu - 1.000.0002012-09-26 22:41:40 // 2298
Meg a 19-es oldalon lévő bal oldali is bejövős.
Piritu - 1.000.0002012-09-26 22:39:38 // 2297
Tényleg nem rossz, nekem a mellette lévő van.
(Lehet, hogy a téli garnitúrának tudok jóárasítottat szerezni, csak nem tudom milyen lesz.)
Piritu - 1.000.0002012-09-26 22:37:36 // 2296
:-)
Mondjuk érdekelne egy olyan teszt is, ami a kopás során folyamatosan hasonlítaná össze a gumikat. Tuti, hogy nem mindegy, hogy 8 vagy hogy 4 mm mély a borda.
Piritu - 1.000.0002012-09-26 22:31:58 // 2295
Nem is mondtam, megvolt a 70ezres szerviz, szakszervizben. Szűrőcsere (levegő, pollen, gázolaj), fékolajcsere és az átvizsgálás. Szerintetek mennyi volt?
Piritu - 1.000.0002012-09-26 22:27:26 // 2294
Nem tud valaki hirtelen linket a 159 gyári felni választékához? (17-es érdekelne)
Piritu - 1.000.0002012-09-26 22:25:21 // 2293
A szélességkülönbség miatt más a szitu. A minta arányai változnak.
Piritu - 1.000.0002012-09-26 21:42:17 // 2292
Amelyikkel adták a Primacy HP. Őszintén szólva többre számítottam, de a német beton autópálya a német kollégák szerint is koptatja rendesen a gumit. Főleg, ha illően hajtja az ember a lovakat, ami meg ugye megtörtént párszor :-))
A Pirelliről a gumisomnak sem volt túl jó véleménye.
A 156-on több garnitúra Nokiant fogyasztottam el, a Spider is lehet olyat kap a következő szezonra. Szerettem, mert nagyon csendes volt (a Spidernél ez lenne a fő szempont), de 25-30e-nél többet nem ment el. Ami gyakorlatilag évenkénti cserét jelentene.
(A tesztekkel az a baj, ha nem pont ugyan az a méret, akkor nem mond sokat. Ugyan az a gumi más méretben máshogy szerepelhet.)
Piritu - 1.000.0002012-09-26 21:31:33 // 2291
Amelyik előbb lesz :-DD
Piritu - 1.000.0002012-09-26 20:50:50 // 2290
Az a baj, hogy nem tudom mennyit kell mennem télig. Lehet még akár 5ezer km is.
...és ugye a kopásjelző 1,6 mm
Piritu - 1.000.0002012-09-26 17:05:45 // 2289
Úgy néz ki gumicsere előtt állok. A két német úton kopásjelzőre értünk. Szerintem a télire váltásig már nem húzzuk ki. Ma voltam a gumisnál Michelin, Conti került szóba, ill. az "olcsóbb" kategóriában Nokian. A Michelint ismerem, az van és kb 45 ezret mentek. Milyen a Conti?
Esetleg jár valaki Pirellivel?
Piritu - 1.000.0002012-09-26 07:06:57 // 2288
Tegnap a sógoréknál 1,425 euróért tankoltam nyálat. :-((
Piritu - 1.000.0002012-09-26 06:59:55 // 2287
Azért az embernek tudni kell, hogy hol a helye.
Az igazi nagy vadakat meg nem is nagyon láttam, vagy 120-al kocogtak velük. Gondolom már kezd sok lenni az üzemanyag. Az elmúlt hét 3e Autobahn km-én a két kezemen meg tudom számolni, hogy hányszor kellett félreállni ilyen kocsik elől.
Piritu - 1.000.0002012-09-25 21:01:36 // 2286
Megjöttünk. 940 km, és sok-sok tanítvány. Cefetül megy a Párduc, pedig a 3 személy mellé volt 150 kiló pakk is :-))
Piritu - 1.000.0002012-09-25 07:40:13 // 2285
Persze, de nem is kellett senkinek :-P
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.