Fórum >> Típusok >> 159

Vermacy2014-10-17 13:08:31 // 1152
Csak szólok, hogy rám ne számíts. Nálam minden rendben (A kocsival, velem már kevésbé :o))...
Vermacy2014-10-17 13:07:41 // 1151
Ez a megfelelő hozzáállás! :o)
Vermacy2014-10-16 19:05:58 // 1150
Én a benzinesnél is ezt tapasztalom. Kivéve az Opelnél. Annak FOS mindegy, mert ígyisúgyis FOS
Vermacy2014-10-16 17:17:00 // 1149
Ezt nem kétlem, sőt! Azonban pont azért vannak a gyűrődési zónák, hogy túléljünk. Legjobb példa erre a Smart! Betonkemény utascella, csak az ütközés erejétől a belső szerveid robbannak szét...

Mindezekért szeretem, ha van orra és hátsója egy verdának (A Puntót meg azért, mert Cabrió :o)) és ilyennel szeretek főúton közlekedni!
Vermacy2014-10-16 16:53:53 // 1148
"Sajnos" ez van raktáron, de nem gyorsulás volt, hanem 70-nél kifordult mögém a főútra és mivel dobott a Bömös egy korompamacsot (beterítette fél Alaszkát) így dobtam egy 3-ikat és ráléptem Én is...
Vermacy2014-10-16 16:51:48 // 1147
Miután nem tudott utána már nem volt más szempont ;-) Feltétlenül fontos volt az erőfitogtatás, mivel az éppen aktuális Gyárigazgató taposta a Bömöst... >:-)
Vermacy2014-10-16 16:49:28 // 1146
Utoljára 9 milla volt listaáron a 2.0 JtdM
Vermacy2014-10-16 14:17:55 // 1145
Márakinek. Sztem, hogy egy 525d nem tud állva hagyni az azt jelenti, hogy nem ér egy fikarcnyival sem többet, nemhogy 9 milla helyett 15...
Vermacy2014-10-16 14:07:57 // 1144
Hol a fogyasztási fejlődés? Természetesen a súlykülönbségre "megy" el, ami viszont biztonságosabbá teszi a közlekedést és az eseteges törést.

Mivel látok egy-két menedzsert az ingyen üzemanyagon nyélgázon közlekedni mindenhol a másfél tonnával (és a felett) ezért kerestem EGY EMBERES BEJÁRÁSRA! HA meg kell halnom egy ilyen miatt, akkor dögöljön meg Ő is, mert a fizikát nem tudja átverni!
Egyébként nem lenne szükségem ekkora és/vagy ilyen autóra, ettől függetlenül tetszik. :o)
Vermacy2014-10-16 13:59:47 // 1143
Nézzetek meg egy 2005-ös C-s Mercit :o) Sztem hányás ránézésre, de tapintásra elfogadható. Mégis kva drága, mert jó a marketingje. Ezzel szemben áldottam magam, hogy megnéztem a 159-est, mert két nagyságrenddel minőségibb a beltere! IS...
Vermacy2014-10-16 13:57:04 // 1142
Sztem az olaszon is érezhető a prémium és normál üzemanyag közötti különbség. Tegnap toltam tele a kis cabriót Evo Neoval és sztem csendesebb lett...
Vermacy2014-10-16 13:52:59 // 1141
NE aggódj! Az 5-ös Bömös sem nagyobb, cserébe ~50%-al drágább...
Vermacy2014-10-16 13:52:09 // 1140
1,4 TSi Octavia Mór-BP-Mór 14 liter átlag. Céges, pull car.
1,9 Mjet 16V 159 Mór-Mannheim-Mór 6,5 liter átlag. Saját, céges úton.

Felhasználó függő, de a TSi-vel nem értünk volna ki egy tankkal 1000 km-re.

Továbbá 140 lovas Tdi Tiguan 9,8 liter!!! átlagban Csehországba oda-vissza úgy, hogy Én vezettem és Én nem nyomom. F.O.S, gyenge motor és 4x4. Azért a 10 literes átlag így is elképesztően kúúúrva sok!
Vermacy2014-10-16 13:43:04 // 1139
Én már 2000 körül szívom a fogam :o) Lehet, Malévosnak kellett volna mennem, de már arról is lecsúsztam...
Vermacy2014-10-16 13:40:48 // 1138
Asszem vhol olvastam, hogy az Alfás vonalat törölték, de a Barchetta visszatérhet...
Vermacy2014-10-16 13:25:51 // 1137
...és önmagától kiüti a műszerfali hibakódot :o)
Vermacy2014-10-16 12:40:32 // 1136
Én 20 ezerért (64.-€) vettem használtam, ami újonnan 45-50 ezer (160.-€) volt. Egyenlőre negtvumot nem tapasztaltam a fogyasztási 2-3 dl-es csaláson kívül, de még így is kevesebb a valós, mint korábban...
Vermacy2014-10-16 12:37:41 // 1135
6-ban 3000-et forog 170-nél :)
Vermacy2014-10-15 13:01:07 // 1134
Ach so! :o) Én szívesebben "szerelek" autót, mint "programozok" :o)

Puntóhoz hozzányúlok, de 159-hez nem szívesen pedig hamarosan izzítógyetyákat is szeretnék cserélni, mielőtt baj lenne...
Vermacy2014-10-15 12:42:05 // 1133
Autószerelő tudás?-) Még csavarhúzó sem. EGR szelep szétszedés-tisztítást Én is a Youtube-ról néztem és az alapján csináltam.

Természetesen nem mindenki szándékozik összeolajozni a kezét, így a bixbeszerelést is "szakira" bízza. Idő és a pénzügyi rész a kérdés, mert a programíráshoz bizony a verdára is szükség van meg arra, aki elviszi, elmondja, mit szeretne és kipróbálja.

Nem állítom, hogy a box jobb lenne, mint a többször írt, kikísérletezett, akár személyre szabott program, csupán egyszerűbb, kevesebb ídőráfordítással jár és könnyebben állítható vissza az előző állípot...
Vermacy2014-10-15 12:27:07 // 1132
Ez nem jött át. Azért rosszabb a box, mert nem íves a "görbe"?
Vermacy2014-10-15 12:24:16 // 1131
Így van. A box egy kész, komplex megoldás...
Vermacy2014-10-15 12:22:25 // 1130
A hozzászólások a cikk végén elborzasztanak :(
Vermacy2014-10-15 12:20:29 // 1129
Sztem nem. Itt a fórumon olvasom, hogy páran szenvedtek, míg a helysnek vélt programot megíratták. Ha a box nem tetszik csak lehúzod és félre teszed. Sokkal-sokkal egyszerűbb, viszont kevesebb kárt lehet vvele okozni... :o)
Vermacy2014-10-15 12:18:33 // 1128
Nekem szervizes "tisztítás" után halt meg. Felújított cseredarab lett a vége hibakód törlés nélkül eltűnt a jel a műszerfalról...
Vermacy2014-10-13 14:52:00 // 1127
Nekem leszerelhetős van és már vontattam is vele japán és német csúcstechnikát :o)
Vermacy2014-10-13 14:51:35 // 1126
A sílécalagút még nagy találmány :o)
Vermacy2014-10-13 14:50:29 // 1125
16V Distinctive vagy 3.2 V6 :)
Vermacy2014-10-13 13:33:05 // 1124
Nekem a fehérvári talin csodálkoztak rá a vonóhorgomra :o)
Vermacy2014-10-12 18:54:19 // 1123
Ma eltörtem a 16-os gyertyakulcsot, hogy döglene éhen az ilyen szerelő...
Vermacy2014-10-12 12:24:43 // 1122
Meghiúsult! Család "rendet" rakott a szerszámosban és nincs meg egyetlen szerszámom/eszközöm sem és eltört a gyertyakulcsom...
Vermacy2014-10-12 09:09:55 // 1121
...megyek is olajat cserélni...
Vermacy2014-10-12 09:06:26 // 1120
Ezaz! Magyar autós oldalon nincs szarolaszozás! Ez már a mai magyar újságírás legalja... >:-)
Vermacy2014-10-12 08:34:41 // 1119
Beszar*k! (Tényleg a buin ülök :))! Szarolasz megint! Valójában nem volt német konstrukció, ami ne lett volna megemlítve az őskövületet aranyáron számoló Mercedest leszámítva.
Igen, kb. ennyi és ezért is örülök, hogy a szarolaszt kedvező áron lehet megvásárolni...
Vermacy2014-10-12 08:24:47 // 1118
"Nagyobb futásteljesítmény esetén horribilis olajfogyasztás"

szarolasz. Sokat használod, elkopik... :o)
Vermacy2014-10-12 08:17:45 // 1117
Én három éve vettem 16-os acélfelni készletet Matador téli gumikkal 20 ezerért. Egy idény után eladtam ugyaneinnyiért.
Vermacy2014-10-12 08:06:16 // 1116
Csak a vezérműlánc szakad szét 160 ezernél...
Vermacy2014-10-12 07:57:33 // 1115
Próbáld ki a spanyolokat is... :o)
Vermacy2014-10-12 07:50:49 // 1114
Mert a magyarok óckodnak az olasztól főleg azok, akiknek sosem volt. Nézzétek a dolog jó oldalát. Második autó is lehet egy 159-es :)
Vermacy2014-10-12 07:49:56 // 1113
210 óra szerint, de 190 felett már kelletlenül gyorsított...
Vermacy2014-10-12 07:49:07 // 1112
tuning-box.hu-s. Asszem... :)
Igazából érzetre Én nem tapasztaltam nagy különbséget, csupán kevesebbet fogyaszt (és cserés lett a kuplung :)). Korábban nem volt alkalmam vigéckedni más autókkal szemben.

Esetleg hétvégén Simon-Júdás vásáron megkukkanthatod.
Vermacy2014-10-08 23:19:27 // 1110
80-120 között van aprüdon használt. Mármint fejegység...
Vermacy2014-10-08 23:18:21 // 1109
45-el vettem 3 éve Júniusban és most 143 körül járok, de "egyenetlenül". Ez azt jelenti, hogy volt, mikor napi 100 km-ert ingáztam és pl. a múlt héten be sem indítottam...

A kuplung strapát nemTom. Az egyszercsak előjött egyik napról a másikra el kezdett csúszni nyomatékcsúcsnál 5-ödikben és 6-odikban. Aztán pár napon belül már minden fokozatban csúszott. Ekkor 140 ezret már átléptem, DE akinek nincs benne box, az is cserélt már 140-nél.

Tényleg gondolkozom rajta, hogy a plusz 40 Nm okozhatta vagy még az, hogy tempomatból egy kuplung-pöccel jöttem ki a géppel, amikoris egy picit mindig csusszant. Azóta csak a féket pöccintem :o)
Vermacy2014-10-08 23:12:12 // 1108
Ki is cserélték ennyiért a műanyagot.

Én 26-ot fizettem, mert megrepedt ez a fedél, kicsit fogott három fék és a műszakiért egyben!
Vermacy2014-10-07 13:48:39 // 1107
Amint felkerül a téligumi, mehetünk...
Vermacy2014-10-07 13:46:07 // 1106
:o) Ez mostanában, elmúlt fél évben eléggé változó. "Csak" városban 7,5, míg ha Mór-Sárvár-Mór útvonalat járom úgy ~6,2 körül van. Amíg Iszkaszentgyörgy-Mór vagy Mór-Szabadbattyány között jártam, akkor 5,6 volt.
Egyszer Mór-Nagycenk-Mór között, győri autópályás szakasszal 4,7 volt.

A lényeg a tempomat és ne kelljen fékezni/gyorsítani, hanem azonos fordulatszámon pöfögjön...
Vermacy2014-10-07 13:32:02 // 1105
Akkor elvileg szerencsésen rendeződik és a bosszúság idővel kellemes történetté válik az unkák számára... ;-)
Vermacy2014-10-07 13:28:02 // 1104
Ugye, hogy olvastam vmit a féktisztítóról :o)
Vermacy2014-10-07 13:27:12 // 1103
Jaja! Elvileg Szombat délután 4-kor a piacnál, de még nem teljesen tiszta...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.