Vermacy2013-03-21 10:58:23 // 102
Vki használ közületek 159-re toronymerevítőt?
Vermacy2013-03-21 10:39:44 // 101
Részvétem!
Legalább lesz mit mesélni az unokáknak :o)
Legalább lesz mit mesélni az unokáknak :o)
Vermacy2013-03-21 09:49:52 // 100
http://www.origo.hu/auto/20130320-nehezfemeket-bocsat-ki-a-rezgescsillapitoban-hasznalt-aszfalt.html
Vermacy2013-03-21 09:13:33 // 99
Én a banánevést tiltanám be a Verdában! DE, nemTom... :o) Olyan Cuki a gyerek!
Nameg a 81-es hótorlasz óta még nem tudtam kitakarítani a verdát... Talán most hétvégén, ha nem lesz szél meg eső!
Meg tudnátok mutatni, hogy itt melyik lehet az EGR? Elvileg jobbra fent a képen, de Én nem tudtam beazonosítani. Meg kellene vizslatnom, mert vissza-visszatér a nyomatékvesztés, de nem szeretnék rögtön új szelepet venni, ahogyan az Alfa-nagyszervizes mondta/javasolta.
Nameg a 81-es hótorlasz óta még nem tudtam kitakarítani a verdát... Talán most hétvégén, ha nem lesz szél meg eső!
Meg tudnátok mutatni, hogy itt melyik lehet az EGR? Elvileg jobbra fent a képen, de Én nem tudtam beazonosítani. Meg kellene vizslatnom, mert vissza-visszatér a nyomatékvesztés, de nem szeretnék rögtön új szelepet venni, ahogyan az Alfa-nagyszervizes mondta/javasolta.
Vermacy2013-03-21 09:09:17 // 98
Nekem nem rángat a tempomat. Vezettem már C-s Mercit automatával és tempomattal, ugyanígy A4-est, 2-es Octvaciát és VI-os GolFOS-t, de a DSG váltó kivételével mindegyiknél finomabban dolgozott az Alfás tempomat.
Az igaz, hogy durvábban gyorsít memóriával, mintha Én nyomnám, de hár "tata" vagyok :o)
Az igaz, hogy durvábban gyorsít memóriával, mintha Én nyomnám, de hár "tata" vagyok :o)
Vermacy2013-03-21 09:05:09 // 97
"szóval màrkàsat nem érdemes venni.."
nocsak-nocsak :o) Nem ellened irányul, szosza csupán irónikusan hozzágondoltam a gumis témához...
nocsak-nocsak :o) Nem ellened irányul, szosza csupán irónikusan hozzágondoltam a gumis témához...
Vermacy2013-03-20 14:58:08 // 96
Ochhh... A megbántáshoz sokkal több kell :o)
Gondoltam, hogy így gondoltad :-) Én nem F1-re vettem Alfát az tuti, akkor nem 1,9-es dízelt vettem volna. Nekem a kényelem és megfelelő szerkezet a lényeg és tudom, ennek eleme a gumi is, DE nem minden. Az olcsó is lehet jó főleg az új Aldi reklámok óta :o)
Vásárlásnál a Rosso szín volt a lényeg :o)
Gondoltam, hogy így gondoltad :-) Én nem F1-re vettem Alfát az tuti, akkor nem 1,9-es dízelt vettem volna. Nekem a kényelem és megfelelő szerkezet a lényeg és tudom, ennek eleme a gumi is, DE nem minden. Az olcsó is lehet jó főleg az új Aldi reklámok óta :o)
Vásárlásnál a Rosso szín volt a lényeg :o)
Vermacy2013-03-20 13:41:52 // 95
Jó Neked. Alapból nem nagyon nézelődök ez iránt a márka iránt. Prielli, Michelin és Hankook mióta ajándékoztak a mentőszolgálatnak! Nekem ez utóbbi nagyon számít!
A kínait meg vszeg kipróbálom, legfeljebb 1 hét után lecserélem, ha tényleg F.O.S
A kínait meg vszeg kipróbálom, legfeljebb 1 hét után lecserélem, ha tényleg F.O.S
Vermacy2013-03-20 13:40:25 // 94
Én úgy vagyok vele, hogy nyári Alfira PZero Ross. Téli Sottozero vagy Hankook.
Punteszra Hankook minden időben, talán télire nem, mert mostani kollégám a magyar gyárból jött és nagyon leszólta az R13-as méretű téliüket. Talán az marad Michelines, mint ami most is fent van...
A dzsunka az árával keltette fel figyelmemet...
Punteszra Hankook minden időben, talán télire nem, mert mostani kollégám a magyar gyárból jött és nagyon leszólta az R13-as méretű téliüket. Talán az marad Michelines, mint ami most is fent van...
A dzsunka az árával keltette fel figyelmemet...
Vermacy2013-03-20 13:13:11 // 93
Neked bevált a Rosso? Végre nem lennék "egyedül"...
Vermacy2013-03-20 13:11:36 // 92
Ezek szerint Én a nyárspolgár tata vagyok! Próbálok mindent betartani (és msoknak is :o) és amikor nem nagyon tartok fel másokat, akkor próbálok turbó nélkül felgyorsulni esetleg tempomat memóriával...
Vermacy2013-03-20 13:09:12 // 91
Tatás, ne mtatás nem a sebességtől függ...
Csak azért, mert 15- van a forgaliba írva még nem jelenti azt, hogy "muszály" drágábban venni a dolgokat, mint ami ésszerűbb! Vehetnék 17-esben is gumit 150-ért darabját. Tegyem meg, mert 15-esem van? Ez nem hinném, hogy így van! A Kumho is kezdte valahol és igen, mivel globalizáció van új, eddig nem hallott márkák jönnek.
Nem azt írtam, hogy most aztán mindenki cserélje le a Michelint vagy Pirellit dzsunkára, mert az óccsóbb! Csak azért mert nem az összes pénzem szeretném az Alfámra költeni még nem biztos, hogy rossz ember lennék...
Csak azért, mert 15- van a forgaliba írva még nem jelenti azt, hogy "muszály" drágábban venni a dolgokat, mint ami ésszerűbb! Vehetnék 17-esben is gumit 150-ért darabját. Tegyem meg, mert 15-esem van? Ez nem hinném, hogy így van! A Kumho is kezdte valahol és igen, mivel globalizáció van új, eddig nem hallott márkák jönnek.
Nem azt írtam, hogy most aztán mindenki cserélje le a Michelint vagy Pirellit dzsunkára, mert az óccsóbb! Csak azért mert nem az összes pénzem szeretném az Alfámra költeni még nem biztos, hogy rossz ember lennék...
Vermacy2013-03-20 13:03:33 // 90
Nekem Sottozero II a téli garnim R17-ben, 225-el. Igaz, 1 literrel többet fogyaszt, mint előző szezonban a 215-ös, R16, de a fórumon elhangzottakkal ellentétben Nekem se nem hangos, se nem úszik fel, se nem csúszik meg. Lehet, megöregedtem és már nem való Nekem sportosnak mondott autó (150 LE-s dízel nem sportautó!)
Vermacy2013-03-20 12:59:08 // 89
Nekem már melegedett el fékem! Igaz, a '86-os Lanciámon :o) de azon Michelin volt és a GrossGlocknerre mentük fel és le... :o)
Vermacy2013-03-20 12:55:32 // 88
"A Continál fedig előbb a kaszni hajlott meg és csak utána jött az ABS."
Vazze! Ezek után nem veszek Contit! Húzathatom ki a karosszériát... :o)
Vazze! Ezek után nem veszek Contit! Húzathatom ki a karosszériát... :o)
Vermacy2013-03-20 12:53:59 // 87
Bridgestone Nálam iszonyatosan F.O.S. volt. Hangos volt és dobált. Szívás volt! Nekem...
Vermacy2013-03-20 12:51:00 // 86
Részben egyet értek.
1000 km-ből 999-en Nekem sem előirányzott a prémium szint (mint BMW esetén a név :o)), de azon az 1-es számíthat pár centi...
Én a PZero Rossoval nagyon meg voltam elégedve, csendes volt és Nekem megfelelt. Sosem hagyott cserben sőt, a kopásjelzőig használtam >:-)
1000 km-ből 999-en Nekem sem előirányzott a prémium szint (mint BMW esetén a név :o)), de azon az 1-es számíthat pár centi...
Én a PZero Rossoval nagyon meg voltam elégedve, csendes volt és Nekem megfelelt. Sosem hagyott cserben sőt, a kopásjelzőig használtam >:-)
Vermacy2013-03-20 12:44:16 // 85
Megbíztható gumist már nem ismerek, mert elköltöztem Veszprémből és nem igazán járok arra. Az "itteneiket" meg még nem ismerem annyira, hogy adnék a véleményükre. Ezért is dobtam fel a témát Nektek :)
Az utolós részben igazad van és le is cserélem (ha megveszem) amint nem vagyok vele elégedett. Ár alapján nem sokat bukok...
Az utolós részben igazad van és le is cserélem (ha megveszem) amint nem vagyok vele elégedett. Ár alapján nem sokat bukok...
Vermacy2013-03-20 12:41:12 // 84
A komám, míg a családot nem alapított Integralés volt. Két lábbal áll a földön és komoly ember.
Én adok a véleményére :o)
Én adok a véleményére :o)
Vermacy2013-03-20 12:39:26 // 83
Én is így vagyok. Lehet, Alfások között Én leszek az első tesztere ennek a márkának. Amennyiben nem válik be, már cserélem is le, ez számomra sem volt kérdés!
Vermacy2013-03-20 12:36:26 // 82
A találkozós körözésben pedig benne vagyok Én is felajánlom másoknak. Így teljes a kép és lehet, mást is észre veszek, ami eddig nem tűnt fel.
Ma egy A6-os tulaj nem akart kiszállni és sztem ment és utánajárt a típusnak (AR159) neten :o)
Ma egy A6-os tulaj nem akart kiszállni és sztem ment és utánajárt a típusnak (AR159) neten :o)
Vermacy2013-03-20 12:34:59 // 81
Vredestein téli. Vmi nonamere cserélte, de nem Norautós saját gumira.
Nekem nagyon bejött a Rosso. CSendes volt, amennyire Nekem kellett sosem volt csúszás határon. Néhány helyzetben ABS segített, de nem volt vészes...
R18. MA adtam be görgőzni, meg kértem ajánlatot a padkázások kijavítására. NAgyon jól néz ki sztem (bár ízlések és pofonok...) és a kinézete miatt nem szívesen válnék meg tőle. R16 volt korábban a téli, éreztem némi oldaldőlést.
Nekem nagyon bejött a Rosso. CSendes volt, amennyire Nekem kellett sosem volt csúszás határon. Néhány helyzetben ABS segített, de nem volt vészes...
R18. MA adtam be görgőzni, meg kértem ajánlatot a padkázások kijavítására. NAgyon jól néz ki sztem (bár ízlések és pofonok...) és a kinézete miatt nem szívesen válnék meg tőle. R16 volt korábban a téli, éreztem némi oldaldőlést.
Vermacy2013-03-20 12:32:40 // 80
Én nem győzködni akartam senkit, csupán megkérdezni, hogy vki hallott-e már róla. Még nem, de mindenki lebeszél :o)
Semmi gond, Nekem is hasonlóak az érzelmeim, ennek ellenére lehet, kipróbálom, legfeljebb buktam egy készlet használt gumi árát...
A tapasztalataimmal meg még az Alfás közösség is több lehet :o)
Semmi gond, Nekem is hasonlóak az érzelmeim, ennek ellenére lehet, kipróbálom, legfeljebb buktam egy készlet használt gumi árát...
A tapasztalataimmal meg még az Alfás közösség is több lehet :o)
Vermacy2013-03-19 15:01:16 // 79
Nem a kifizetés lehetőségével van gond, hanem a hajlandóságával... >:-)
A 17-es sem jóval olcsóbb, ill. nagyon tetszik a 18-as felni, amit szereztem. Már gondolkodás nélkül átálltam volna 16-os télire és 17-es nyárira, ha a jelenlegiek nem tetszenének...
Félreértés ne essék, a biztonság fontos. 100ezernél cseréltettem féktárcsa-fékbetét készletet és tudom, hogy a gumi is legalább olyan fontos. DE nap, mint nap gyakorolom az előrelátó vezetést egy Punto Cabrióban, így nem feltétlenül érzem szükségességét egy versenygumi szettnek.
Szerettem volna olyannal találkozni, aki már használt Haida-t, hátha meg tud győzni egyik vagy másik irányba, de lehet, Én leszek ezen a téren az úttörő! A holdon is járt "első ember"...
A 17-es sem jóval olcsóbb, ill. nagyon tetszik a 18-as felni, amit szereztem. Már gondolkodás nélkül átálltam volna 16-os télire és 17-es nyárira, ha a jelenlegiek nem tetszenének...
Félreértés ne essék, a biztonság fontos. 100ezernél cseréltettem féktárcsa-fékbetét készletet és tudom, hogy a gumi is legalább olyan fontos. DE nap, mint nap gyakorolom az előrelátó vezetést egy Punto Cabrióban, így nem feltétlenül érzem szükségességét egy versenygumi szettnek.
Szerettem volna olyannal találkozni, aki már használt Haida-t, hátha meg tud győzni egyik vagy másik irányba, de lehet, Én leszek ezen a téren az úttörő! A holdon is járt "első ember"...
Vermacy2013-03-19 12:45:42 // 78
Ezaz! 5 éve még nem hallottam róla. Attól, hogy nem ismerjük, még nem biztos, hogy jó. A sztereotípia pedig hamar átvált "rasszizmussá" :o)
Vermacy2013-03-19 11:58:43 // 77
Azért vitte vissza, mert csúszott ki a körforgalomból, pedig nem egy ideges típus... Nem tapadt.
17e/db vagy 55e/db. Kb. erről beszélünk listaáron. Én is jobban örülnék egy P Zero Rossonak, de kezd felkúszni az ára 65 fölé. Az volt eredetileg és nagyon jó volt.
Nem drágáb mégis sokkal megbízhatóbb. NA ezaz, amire nem találtam tesztet, csupán egy-két használói véleményt. Pár éve a GT Radiallal is így voltam, mint most a Haidavál, és most már vennék GT-t...
17e/db vagy 55e/db. Kb. erről beszélünk listaáron. Én is jobban örülnék egy P Zero Rossonak, de kezd felkúszni az ára 65 fölé. Az volt eredetileg és nagyon jó volt.
Nem drágáb mégis sokkal megbízhatóbb. NA ezaz, amire nem találtam tesztet, csupán egy-két használói véleményt. Pár éve a GT Radiallal is így voltam, mint most a Haidavál, és most már vennék GT-t...
Vermacy2013-03-19 11:38:05 // 76
NA ott pont nem találtam semmit Haida-ról... ;-(
Vermacy2013-03-19 11:30:26 // 75
Tök igaz mindaz, amit írtál!
Jelenleg az ADAC-ot bújom tesztek miatt...
Jelenleg az ADAC-ot bújom tesztek miatt...
Vermacy2013-03-19 11:03:57 // 74
Naja! Ez igaz, de mit vegyünk figyelembe? A márkát?
5-ös BMW-ket (E60) visszahívták, mert kigyulladhat az akkuvezeték. A BMW pedig elismerten kiváló márka (még Alfás fórumon is ;-)).
Írtam korábban, hogy elismert márkájú gumit vitt vissza kollégám, bartáom a műhelybe, hogy kér helyette másikat. Mi számít az A+ jelölés, mint a mosógépen?
Nemtom... Az ár pedig tényleg fontos! Nem mindegy, hogy szereléssel együtt 80 vagy 240 ezer...
5-ös BMW-ket (E60) visszahívták, mert kigyulladhat az akkuvezeték. A BMW pedig elismerten kiváló márka (még Alfás fórumon is ;-)).
Írtam korábban, hogy elismert márkájú gumit vitt vissza kollégám, bartáom a műhelybe, hogy kér helyette másikat. Mi számít az A+ jelölés, mint a mosógépen?
Nemtom... Az ár pedig tényleg fontos! Nem mindegy, hogy szereléssel együtt 80 vagy 240 ezer...
Vermacy2013-03-19 09:26:36 // 73
Nem feltétlenül lehet rossz. Egyik kollégám ilyet vett igaz, crossmotorra. Majd jól kikérdezem :-)
http://www.tyretest.com/summercar_tyres/haida/hd919/index.html
http://www.tyretest.com/summercar_tyres/haida/hd921/index.html
How many kms did you already drive with this tyre? 52.000 km
Tyre size and vehicle make
225 / 40 R18 ZR
AUDI
Would the reviewer purchase this tyre again? Definitely
Comments
These were a 1/3 the cost of bridgstones and lasted 3 times as long and handled much better also. The haida are awesome tires and I will be getting them again even if I have to pay more next time as I had got them on a special introductory low price to try them since they are a new tire out.
http://www.tyretest.com/summercar_tyres/haida/hd919/index.html
http://www.tyretest.com/summercar_tyres/haida/hd921/index.html
How many kms did you already drive with this tyre? 52.000 km
Tyre size and vehicle make
225 / 40 R18 ZR
AUDI
Would the reviewer purchase this tyre again? Definitely
Comments
These were a 1/3 the cost of bridgstones and lasted 3 times as long and handled much better also. The haida are awesome tires and I will be getting them again even if I have to pay more next time as I had got them on a special introductory low price to try them since they are a new tire out.
Vermacy2013-03-18 14:39:26 // 72
Vermacy2013-03-18 13:21:21 // 71
Néztem azt is, de nem (sokkal) olcsóbb, mint egy Pirelli avagy másegyéb, felsőkategóriás gumi. Nekem is baráti a Hankook főleg mióta ajándékoztak a mentőszolgálatnak téli garnitúrákat!
Vermacy2013-03-18 12:50:07 // 70
Jaja, Én is ezeken morfondírozok (talán jól írtam :o)), de 210-es a sebességindex. Csak nem durran 150-nél!
Összehasonlítást ill. "német" tesztet még sehol sem találtam róla, pedig biztosan van már, ha a reifen.com-on elérhető.
Pár éve az Avon és a GT Radial fogadtatása is hasonló volt, de csupa jót hallottam róluk.
Lehet, beruházok, aztán ha mégsem válik be sem buktam túl nagyot. Legalább az Alfás közösségnek spórolok vmit ;-)
Összehasonlítást ill. "német" tesztet még sehol sem találtam róla, pedig biztosan van már, ha a reifen.com-on elérhető.
Pár éve az Avon és a GT Radial fogadtatása is hasonló volt, de csupa jót hallottam róluk.
Lehet, beruházok, aztán ha mégsem válik be sem buktam túl nagyot. Legalább az Alfás közösségnek spórolok vmit ;-)
Vermacy2013-03-18 12:20:22 // 69
http://www.lakeseatyre.com/
Asszem, Ők azok... Shanghai eléggé párás vidék, így az aquaplanning nem lehet rossz náluk...
Győzködöm magam Én is... :o)
Asszem, Ők azok... Shanghai eléggé párás vidék, így az aquaplanning nem lehet rossz náluk...
Győzködöm magam Én is... :o)
Vermacy2013-03-18 09:47:48 // 68
Hali!
Komám (offos) egyszer feltett egy Vredesteint a verdájára és az első körforgalomban megfordult, hogy vegyék le azt a sz*rt. Azóta noname-t (nekünk) vesz és tökéletesen meg van vele elégedve. Ahogy designban elnéztem, talán a Hankook lowbudget márkája lehet...
NemTom! Használtat nem lehet ennyiért kapni, ha mégsem válna be, akkor sem túl nagy bukta. Még ebay-en láttam Sosem használt, készleten levő Contit (nyárit), de 2010-es. HA max ilyen árban meg tudom azt szerezni, talán az lesz.
Addig is még vár Rám felnigörgőzés ill. a múltkori nyomatékvesztés megoldódott. Cserébe a check engine felirat és szimbólum világít. Mindez tegnap óta és egy csütörtök-pénteki 20 órás egyhelyben alapjárat után. Még jó, hogy múlt héten bejelentkeztem szervizbe ma délutánra.
A Phedra Nekem is nagyon bejön :o)
Komám (offos) egyszer feltett egy Vredesteint a verdájára és az első körforgalomban megfordult, hogy vegyék le azt a sz*rt. Azóta noname-t (nekünk) vesz és tökéletesen meg van vele elégedve. Ahogy designban elnéztem, talán a Hankook lowbudget márkája lehet...
NemTom! Használtat nem lehet ennyiért kapni, ha mégsem válna be, akkor sem túl nagy bukta. Még ebay-en láttam Sosem használt, készleten levő Contit (nyárit), de 2010-es. HA max ilyen árban meg tudom azt szerezni, talán az lesz.
Addig is még vár Rám felnigörgőzés ill. a múltkori nyomatékvesztés megoldódott. Cserébe a check engine felirat és szimbólum világít. Mindez tegnap óta és egy csütörtök-pénteki 20 órás egyhelyben alapjárat után. Még jó, hogy múlt héten bejelentkeztem szervizbe ma délutánra.
A Phedra Nekem is nagyon bejön :o)
Vermacy2013-03-17 18:42:19 // 67
http://www.ebay.de/itm/225-45R18-95W-XL-Haida-HD-921-Neu-Reifen-Top-Sommerreifen-/111019345663?pt=Auto_Reifen_2&fits=Reifenbreite%3A225|Reifenquerschnitt%3A45|Zollgr%EF%BF%BD%EF%BF%BDe%3A18&hash=item19d944c6ff
Erről hallottatok?
Erről hallottatok?
Vermacy2013-03-17 16:09:48 // 66
Vermacy2013-03-17 10:51:25 // 65
16 órája a 81esen. Eddig említésre méltó megmozdulás egy kisáruszállító volt, aki palackos vizet osztogatott. 5 méterre tőlem vesztegel már Ő is. Másik irányban, hasonlóan észvesztő távolságban pedig egy tűzoltóautó. Ahogy hallottam már a katonaság is elakadt, ami a katasztrófavédelmet jött kimenteni. Szép, új világ...
Ez történt Pénteken ~9 óra körül reggel!
Ez történt Pénteken ~9 óra körül reggel!
Vermacy2013-03-13 12:42:35 // 64
Hali!
"1 hónapja vittem nagyszervizre a verdát, egy rakat pénzt ott hagytam. Olajcsere, vezérlés csere, új féktárcsák-fékbetétek; kormánymű csere (sajnos kellett) és elektromos bekötése a vonóhorognak. Egy 156-ost tudtam volna venni az árából, de nem is ez a lényeg, hanem!!!"
Nálam ez volt és azóta ezekkel a tételekkel nincs gond. Bár a fék nem indokolta a tárcsacserét, de 100-hoz közel már nem akartam kockáztatni. Gyárit rakattam bele, nekem az bevált.
Némi gondom van, vszínűleg szervizben szúrtak el vmit, turbó bekapcsolás alatt nem megy, nincs nyomaték. Cartársak javasolták, hogy EGR pillangószelep környékén nézzek körbe, de még nem jutottam el odáig...
Sok sikert a nagydolgokhoz...
"1 hónapja vittem nagyszervizre a verdát, egy rakat pénzt ott hagytam. Olajcsere, vezérlés csere, új féktárcsák-fékbetétek; kormánymű csere (sajnos kellett) és elektromos bekötése a vonóhorognak. Egy 156-ost tudtam volna venni az árából, de nem is ez a lényeg, hanem!!!"
Nálam ez volt és azóta ezekkel a tételekkel nincs gond. Bár a fék nem indokolta a tárcsacserét, de 100-hoz közel már nem akartam kockáztatni. Gyárit rakattam bele, nekem az bevált.
Némi gondom van, vszínűleg szervizben szúrtak el vmit, turbó bekapcsolás alatt nem megy, nincs nyomaték. Cartársak javasolták, hogy EGR pillangószelep környékén nézzek körbe, de még nem jutottam el odáig...
Sok sikert a nagydolgokhoz...
Vermacy2013-03-13 12:37:51 // 63
Sziasztok!
Köszönöm a hozzászólásokat/segítségeket a turbónyomás alatti erőtlenséghez.
Írtátok, hogy EGR-nél pillangószelepről leesett, nem rakták vissza rudazat okozhatja a jelenséget. Ezt otthon meg tudom nézni avagy feltétlenül szervizes dolog lesz?
Előre láthatólag csak most Pénteken fogok ráérni, mert húzós időszak következik!
Köszönöm!
Köszönöm a hozzászólásokat/segítségeket a turbónyomás alatti erőtlenséghez.
Írtátok, hogy EGR-nél pillangószelepről leesett, nem rakták vissza rudazat okozhatja a jelenséget. Ezt otthon meg tudom nézni avagy feltétlenül szervizes dolog lesz?
Előre láthatólag csak most Pénteken fogok ráérni, mert húzós időszak következik!
Köszönöm!
Vermacy2013-03-05 07:13:07 // 62
Sziasztok!
Szerdán átléptem a "határt"...
Straubing mellett.
1 hónapja vittem nagyszervizre a verdát, egy rakat pénzt ott hagytam. Olajcsere, vezérlés csere, új féktárcsák-fékbetétek; kormánymű csere (sajnos kellett) és elektromos bekötése a vonóhorognak. Egy 156-ost tudtam volna venni az árából, de nem is ez a lényeg, hanem!!!
Turbó alatti tartományban (1750 RPM alatt) nem akar húzni. Utána megindul, mint a veszedelem! Németországi oda-vissza 2000 km-en nem is nagyon hagyott le senki, csak M-es, AMG-s és Brabusos felirattal.
Eddig nem volt ilyen erőtlenségi gondom. 5-ikben 50-ről egészen tűrhetően fel tudtam gyorsítani 90-re. Jelenleg padlógázzal 50-nél nem sok mindent csinál...
Olyan emelkedőkön, ahol eddig 6-ikban 90-el feltempomatoltam, ott most vissza kell váltanom 4-esbe...
Van ötletetek, hogy mit kérdezzek a szervíztől, mihez nyúltak hozzá? Lehet, rakott bele EGR szűkítők és az így viselkedik? Mindenképpen beszélek az emberrel, de szeretnék rá felkészülni!
Szerdán átléptem a "határt"...
Straubing mellett.
1 hónapja vittem nagyszervizre a verdát, egy rakat pénzt ott hagytam. Olajcsere, vezérlés csere, új féktárcsák-fékbetétek; kormánymű csere (sajnos kellett) és elektromos bekötése a vonóhorognak. Egy 156-ost tudtam volna venni az árából, de nem is ez a lényeg, hanem!!!
Turbó alatti tartományban (1750 RPM alatt) nem akar húzni. Utána megindul, mint a veszedelem! Németországi oda-vissza 2000 km-en nem is nagyon hagyott le senki, csak M-es, AMG-s és Brabusos felirattal.
Eddig nem volt ilyen erőtlenségi gondom. 5-ikben 50-ről egészen tűrhetően fel tudtam gyorsítani 90-re. Jelenleg padlógázzal 50-nél nem sok mindent csinál...
Olyan emelkedőkön, ahol eddig 6-ikban 90-el feltempomatoltam, ott most vissza kell váltanom 4-esbe...
Van ötletetek, hogy mit kérdezzek a szervíztől, mihez nyúltak hozzá? Lehet, rakott bele EGR szűkítők és az így viselkedik? Mindenképpen beszélek az emberrel, de szeretnék rá felkészülni!
Vermacy2013-03-04 13:18:27 // 61
Sziasztok!
1 hónapja vittem nagyszervizre a verdát, egy rakat pénzt ott hagytam. Olajcsere, vezérlés csere, új féktárcsák-fékbetétek; kormánymű csere (sajnos kellett) és elektromos bekötése a vonóhorognak. Egy 156-ost tudtam volna venni az árából, de nem is ez a lényeg, hanem!!!
Turbó alatti tartományban (1750 RPM alatt) nem akar húzni. Utána megindul, mint a veszedelem! Németországi oda-vissza 2000 km-en nem is nagyon hagyott le senki, csak M-es, AMG-s és Brabusos felirattal.
Eddig nem volt ilyen erőtlenségi gondom. 5-ikben 50-ről egészen tűrhetően fel tudtam gyorsítani 90-re. Jelenleg padlógázzal 50-nél nem sok mindent csinál...
Olyan emelkedőkön, ahol eddig 6-ikban 90-el feltempomatoltam, ott most vissza kell váltanom 4-esbe...
Van ötletetek, hogy mit kérdezzek a szervíztől, mihez nyúltak hozzá? Lehet, rakott bele EGR szűkítők és az így viselkedik? Mindenképpen beszélek az emberrel, de szeretnék rá felkészülni!
1 hónapja vittem nagyszervizre a verdát, egy rakat pénzt ott hagytam. Olajcsere, vezérlés csere, új féktárcsák-fékbetétek; kormánymű csere (sajnos kellett) és elektromos bekötése a vonóhorognak. Egy 156-ost tudtam volna venni az árából, de nem is ez a lényeg, hanem!!!
Turbó alatti tartományban (1750 RPM alatt) nem akar húzni. Utána megindul, mint a veszedelem! Németországi oda-vissza 2000 km-en nem is nagyon hagyott le senki, csak M-es, AMG-s és Brabusos felirattal.
Eddig nem volt ilyen erőtlenségi gondom. 5-ikben 50-ről egészen tűrhetően fel tudtam gyorsítani 90-re. Jelenleg padlógázzal 50-nél nem sok mindent csinál...
Olyan emelkedőkön, ahol eddig 6-ikban 90-el feltempomatoltam, ott most vissza kell váltanom 4-esbe...
Van ötletetek, hogy mit kérdezzek a szervíztől, mihez nyúltak hozzá? Lehet, rakott bele EGR szűkítők és az így viselkedik? Mindenképpen beszélek az emberrel, de szeretnék rá felkészülni!
Vermacy2013-02-26 12:37:08 // 60
Ilyenkor jegyezd/jegyezzétek meg a rendszámot. Kikutatjuk és a következő 159-es talit ott tartjuk... >:-)
Vermacy2013-02-21 19:48:05 // 59
Típustalin lenne stílusos....
Vermacy2013-02-21 18:59:05 // 58
Vermacy2013-02-21 18:51:40 // 57
A Zafirán hangja is volt. Felpörgött a fordulatszám (mintha)...
Vermacy2013-02-21 18:31:33 // 56
Hali!
Nem teljesen értem ezt a "regenerálás" dolgot. 55e km óta van 150 lovas 1,9-esem és még egyszer sem csinálta, amiket leírtatok. Kettő hete nagy szerviz keretében tisztították az EGR-t is és meg is kérdezte a szaki, hogy nem rángatott-e, de nem, sose!
Főnökömnek volt egy ideig B Zafirája 120 lóval, az tolta néha a fordulatszámot az után is, hogy szervizbe vitte a vasat.
NemTom, mitől lehet, bár Én városban megpróbálom nem használni, csak hosszú távra...
Nem teljesen értem ezt a "regenerálás" dolgot. 55e km óta van 150 lovas 1,9-esem és még egyszer sem csinálta, amiket leírtatok. Kettő hete nagy szerviz keretében tisztították az EGR-t is és meg is kérdezte a szaki, hogy nem rángatott-e, de nem, sose!
Főnökömnek volt egy ideig B Zafirája 120 lóval, az tolta néha a fordulatszámot az után is, hogy szervizbe vitte a vasat.
NemTom, mitől lehet, bár Én városban megpróbálom nem használni, csak hosszú távra...
Vermacy2013-02-18 18:56:45 // 55
Nem idehaza írtam a jobb kormányost! Itthon baleset veszélyes! Félreértés ne essék, jobb kormányost az ezt támogató országokban használni! Ott kényelmesebb sztem, mint balost a balos országban.
Véleményem, hogy a Mo-on jobb kormányost használók akár szándékos emberölésért is felelősségre vonhatóak, természetesen kisarkítva... Veszélyes nagyon!!!
Véleményem, hogy a Mo-on jobb kormányost használók akár szándékos emberölésért is felelősségre vonhatóak, természetesen kisarkítva... Veszélyes nagyon!!!
Vermacy2013-02-18 18:53:29 // 54
Nem baj, ha lejjebb megy, legalább szüleimnek is tudok venni egy "unokázós" autót! A lényeg a biztonság...
Vermacy2013-02-18 05:50:48 // 53
Hali!
Mi a kérdés? Mit segítsünk?
Mi a kérdés? Mit segítsünk?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.