Fórum >> Típusok >> 159

Vermacy2014-09-19 13:43:52 // 1052
Valaki kérte múltkor a Berlina síalagútjának fényképét...

Vermacy2014-09-19 13:39:33 // 1051
Milyen gáz már a Lambo féklámpája? Mintha piros csirkék lennének a hátuljában...
Vermacy2014-09-16 08:17:20 // 1050
Minden motorcsere gázos...
Vermacy2014-09-15 13:22:49 // 1049
Nem 1.9-ről volt szó? Akkor benéztem :o)
Vermacy2014-09-15 13:12:18 // 1048
:o( C Vectra, Saab 9-3, Croma tájékon is körbe lehet nézni esetleg. a motorblokknak ugyanannak kell lennie, a többi "adalék" meg csak jó...
Hátha így olcsóbb.

Esetleg Cadilac BTS.
Vermacy2014-09-15 13:07:55 // 1047
Ez egy műanyag bizbasz, akár kínai fütyimérce is lehet...
Vermacy2014-09-15 12:52:06 // 1046
Jól látom? 5db/készlet? Lehet, így Én is beszállnék a költségbe...
Vermacy2014-09-11 18:17:08 // 1044
Támogatom amit írsz, de kiegészíteném még a követési távolság fogalmával.
Vermacy2014-09-11 08:01:56 // 1043
Me' kopott, F.O.S gumikkal kötéltáncolnak...
Vermacy2014-09-10 22:04:51 // 1042
Megbízhatóság

Érdekes...
Vermacy2014-09-10 13:07:53 // 1041
A Ferrari is készített kombit vagy SW-t... :o)
Vermacy2014-09-10 11:08:40 // 1040
Sergio mester nem ugy gondolkozi, mint ahogy Te.
Ő nem "autobuzi" hanem üzletember. Bár a BMWnek "nem áll jol" az egyterű, de mégis megcsinálják, mert van benne pénz. Ez hajtja az autogyartikat es nem a fanatikusok. Én speciel nem szeretném ha bármelyik olasz automarka a Noble, Jaguar vagy Bentley sorsára jusson, azaz felvasarlojak azokat ill. Megszunjenek...
Vermacy2014-09-10 08:53:44 // 1039
Háát ez az! Jelenleg nincs túl sok alternatíva az olasz márkákon belül...
Vermacy2014-09-10 08:51:38 // 1038
Maseratinál láttam ilyet. Még a színt is meg lehetett választani. Igaz, másfél milla volt a készlet :o)
Vermacy2014-09-10 08:50:13 // 1037
Meg most jön ki a 2-es bömös első kerék meghajtással. Apuci 5-öse mellé Anyucinak kell egy bevásárlós autó. Pont ez az, mait a BMW é amúgy általában a németek (élen a z Audival) felismert! MEG KELL tartani a vásárlókat és egy család összes felmerülő igényét ki kell tudni szolgálni, hogy ha megnyerik maguknak a szülőket, akkor 10-20 múlva a gyerek is olyat akarjon. Pont, mint az Opel, meg a Suzuki a '90-es évek elején. Rakás F.O.S mindkettő, de egy Ladához vagy Warbihoz képest nagy előrelépés volt bármelyik. Most meg már sokan az F Astrát, akármilyen Siftet Opelre meg Szuttyogira cserélik, mert m"milyen jó volt"... Kevesen "mernek" márkát változtatni!
Vermacy2014-09-10 08:47:03 // 1036
Term. értem. Te érted, hogy Én mit szerettem volna közvetíteni?
Vermacy2014-09-10 08:45:54 // 1035
Nem, való igaz, nem mindig a kényelem a cél, DE! Ha az az egyik szempont, akkor sok minden kiesik. Azonban mondjuk inkább a praktikusságot feszegettük sztem...
Vermacy2014-09-10 08:44:24 // 1034
:o) Vagy egy jól kidolgozott V6-os 3000-es dízelbe, hogy végre "valós konkurenciája" legyen a németeknek Nyugaton. Itthon elég a 4 és 5 henger dízelben...
Vermacy2014-09-10 08:43:10 // 1033
Fikázás? Dehogy! Ha nem jön közbe semmi, akkor ezzel a verdával megyek el fagyizni első nyugdíjas napomon :o)
Vermacy2014-09-09 20:32:40 // 1032
Kossuth :o) Egy időben azt hallgattam, amikor mérnökként dolgoztam a logisztikával (is) egy közös irodában. Mennyire király volt, hogy elnyomta a "vettem egy új rucit, de bénán áll így odaadom a húgomnak" visítós monológokat :o)
Egyébként a gyerek, míg nem beszélt (vagy éppen ezért :o)) imádta a Bartók rádiót, főleg a komoly zenét.
Vermacy2014-09-09 20:30:55 // 1031
Mindenki azt vesz és használ, amit anyagi keretein belül szeretne vagy ésszerű! Erről emlékeim szerint már egyszer volt értekezés itt, a fórumon. Pont ezért tart ott az olasz autóipar, ahol és szárnyal a BMW.
Miért ne lehetne "sportos" egyterű vagy SUV? Bár előzőt még nem láttam, de egy X6-os lefölözte a piacot csak azért, mert "elvontan és/vagy kreatívan" gondolkozott megadva azt a FIZETŐKÉPES keresletnek, amit kívánt! Mi van ma az Alfa kínálatában? MiTo, ami kifut, immáron nem túl attraktív Juliska, meg a 4C, ami igencsak rétegmodell!
Fel kell ébredni és azt gyártani, amiből meg lehet élni! Sajnálom, ha ezzel elveszik néhány márka stílusjegye, de sztem senki sem szeretne utcára kerülni.
Alfának volt New York taxiként egyterű szerűje és sztem mókás volt. A Lanciában kifejezetten tetszik a Phedra és igen, hiányolom az Alfás megfelelőjét és "szégyen-gyalázat", hogy Freemont alapokon még nincs egy SUV-kupé az Alfánál!
Vermacy2014-09-09 20:25:32 // 1030
A kis benyás rendben, hogy dobfékes, nade a "nehéz" dízel az órmotlan motorjával...
Vermacy2014-09-09 20:11:05 // 1029
Garázsba... Még egy álom számunkra pedig már majd' 150-et tapossuk...
Vermacy2014-09-09 20:10:08 // 1028
Ez így jó. A közös téma már meg van. 159... >:-)
Vermacy2014-09-09 19:55:46 // 1027
Mit hallgatsz az Alfádban. Azért nem teljesen off, van egy kis kötődés... :o)
Vermacy2014-09-09 19:55:07 // 1026
Osztom! A 159, ahogyan a legújabb 5-ösbömös is valójában csak kétszemélyes utazóautó! MAgam mögött nem igazán férek el egy 1000 km-es ülésbeállítással...
Vermacy2014-09-09 19:53:20 // 1025
A Trabantot Én is csípem ;-)

Tervben van (sok minden más mellett), hogy egy kombira rakok Stilos, 4 szekciós nyitható üvegtetőt, meg sok minden mást és azzal megyünk le a gyerekekkel Görögországba nyaralni :o)

Panelban is laktam és ganéztam disznót is sőt, még tyúkok torkát is vágtam el fiatalon. Meg van a szépsége a panel lakásnak is és ha úgy hozza az ÉLET lehet, még beköltözök egybe. Attól még nem rosszabb vki, hogy nem Alfával jár, vagy nem kertes házban lakik. Csupán kicsit más és addig nem mondok róla véleményt (ha meg bírom állni :-)) amíg nem éltem át azt, amit Ő...
Vermacy2014-09-09 19:47:30 // 1024
Egyébként Fehérvár rádiót, Isis rádiót, DMX-et, Punnany Massifot, Ali G in da House-t és még sok egyebet hallgatok. Sztem egészen eltérő stílusok és mindegyiknek meg van a maga szépsége. Még a Belgának is... :o)
Vermacy2014-09-09 19:37:24 // 1023
Én alapból az autókat szeretem! Ezt tartom és nem tágítok tőle. Például iszonyatosan fáj/t, amikor apósom gyilkolta az Opelt és b*szt*k megelőző karbantartást végezni anyósom 306-osán. Sajnálom, hogy nem csak az Alfa létezik számomra és talán pont e miatt meglátom a funkcionalitást és akár a szépséget is más márkák egy-egy típusában.
A Duster is elfogadható lett volna számomra (nem 159 helyett, hanem mellé, városba), amíg meg nem láttam, hogy még a dízel is dobfékes hátul. Ez már azért mindennek az alja...
Vermacy2014-09-09 17:34:27 // 1022
Bázzz! Ez (sem) volt egy kedveskedés... :)
Vermacy2014-09-09 17:33:08 // 1021
Megbízhatóság és strapabíróság rendben van, csupán asszony pajtás most is be-bekoppintja a gyerek fejét, amikor bepasszolja utódomat a hátsó, gyerekülésre. Nekem ebből van elegem és ilyen szempontból a MiTo és Juli is "gyengébb" egy 159-nél...
Vermacy2014-09-09 17:31:00 // 1020
Azért tölthetnél fel képet :o)
Vermacy2014-09-09 17:30:31 // 1019
Mimimi? Összehasonlítottam egy 159-el a PSA-t? Pont ez a lényeg, hogy ég és föld a különbség és inkább szétbarmolok egy citromot városban, mint egy igényes Alfát!
Sajnálom, ha nem így jött le!
Vermacy2014-09-09 11:35:41 // 1018
Szüleim a 105S Skodában is elutaztak 3 gyerekkel az Alföldre...
Vermacy2014-09-09 11:35:10 // 1017
A Belgának van ilyen száma?
Vermacy2014-09-09 10:38:07 // 1016
:o)
Én lehajtom a Cabrio tetőt, ha a gyerek hátra szeretne ülni, de legtöbbször meggyőzöm, hogy ülljön mellém :o)
Így is, úgyis kompromisszumos a dolog...
Vermacy2014-09-09 10:15:11 // 1015
Dupla kabinos, platós Iveco tervben volt :o)
Vermacy2014-09-09 10:14:16 // 1014
Igen. Az van, Mi pedig még választunk/hatunk. :o)
Vermacy2014-09-09 10:05:18 // 1013
:o) Néztük, de ki-be ugrálni ill. gyerekkel gyerekülésezni nem kényelmes. Néztük még a Julit is, hasonló a gond.
Nekem egy Jeep Wrangler Unlimited jönne be, de asszony választ :(
Vermacy2014-09-09 09:48:54 // 1012
Bocsi :
városi
bölcsibe
6 részlet

Mindezekért, bármennyire fáj is, egy Spider nem jöhet szóba...
Vermacy2014-09-09 09:35:20 // 1011
:o) Való igaz, egy PSA verda nem egy 159-es. DE! Jelenleg szükségem lesz egy várois, bölcs9be, később oviba járós autóra, amibe/ből könnyű ki-be szállni, igénytelen (nem Nekem lesz) és legalább 4 férőhelyes (akár kollégák vagy családtagok szállítására).
Mivel nem kell többre, mint napi 10-12 km és ez is kb. 4 részletben, így kvázi egyfolytában hidegindítással lenne használva, ezért az "olcsó" autó (tömegcikk) elvárás.

Mindezeknek ismereteim szerint egyetlen Alfa sem felel meg :(. Magamnak a 3.2 Q4 lenne, de...
Vermacy2014-09-09 08:41:23 // 1010
Nekem az új 308 és C4 Cactus jön be. Nagy autóm jelenleg van :o)
Vermacy2014-09-09 08:23:22 // 1009
Lehet, nem szoktam mindent elhinni a Pözsósoknak :o)
Vermacy2014-09-09 08:06:38 // 1008
Ez pont olyan, mint a DPF. Az előállításával többet szennyeznek, mintha az autónak egész életében nem kellene használnia. Kb. ugyanez igaz most az elektromos autókra.
Vermacy2014-09-09 08:03:59 // 1007
Ez de zsír! Párod adhatna tippet, hol tudnék ilyet beszerezni. Pénztárca csere előtt állok, de közel másfél hónap keresgélés után sem találtam elfogadhatót!
Vermacy2014-09-09 08:02:57 // 1006
DE messze álltatok meg egymástól :o)
Vermacy2014-09-09 07:59:43 // 1005
Így már értem. Akkor lehet, Te ezt az "átszokást" hívod annak, amit Én "billegésnek".
Vermacy2014-09-09 07:55:49 // 1004
AdBlue?! Ilyen F.O.S van egy volt kollégám 407-esében. Majdnem szétvágta a motort mire rájöttek, hogy kifogyott! Talán 30 rugó volt 2,5 liter. NEM jelezte ki semmi, hogy elfogyott, a gép meg csak tolta a jelet...
Sztem ez személyautóba halott ötlet jelen formájában. Sokan az olajszintet nem ellenőrzik!
Vermacy2014-09-08 20:42:54 // 1003
Igazából nem és marginálisan az EGR döglődésekor jelentkezett. Vagyis egy "szerelő" megtisztította és utána jött elő.
A váltóval van némi gondom a kezdetektől, Nekem nem eléggé olaszos :o) Kuplung meg már új van benne. EGR csere után talán egyszer jött elő megtorpanás, kuplung csere óta egyszer sem...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.