Vermacy2013-03-27 18:52:52 // 152
Remélhetőleg a futóműved megúszta. Nekem egy korábbi verdám a féltengely törés-csere után nem húzott már semerre egy kátyú után...
Vermacy2013-03-27 18:44:16 // 151
Vermacy2013-03-27 18:07:11 // 150
Azzal fél métert sem gurultam, kidobtam, amint hazaértem... A felni ott be is hajlott, szép ütés lehetett.
Vermacy2013-03-27 17:39:59 // 149
Vermacy2013-03-27 17:31:34 // 148
Vazze! Így állították be???
Fehérváron Én a Norába járok (na nem Alfával :-)) és Nekem Ők beváltak. Akár Vasárnap is megoldják, ha időben megbeszéled velük...
Fehérváron Én a Norába járok (na nem Alfával :-)) és Nekem Ők beváltak. Akár Vasárnap is megoldják, ha időben megbeszéled velük...
Vermacy2013-03-27 17:30:15 // 147
Y2000 Kft.
1039 Budapest
Rákóczi út 39-41
+36-1/240-5700
www.y2000.hu
Nekem Ők állították be és nem kopott félre, nem húzott semerre. Korrektek, gyorsak, ajánlani tudom Őket!
1039 Budapest
Rákóczi út 39-41
+36-1/240-5700
www.y2000.hu
Nekem Ők állították be és nem kopott félre, nem húzott semerre. Korrektek, gyorsak, ajánlani tudom Őket!
Vermacy2013-03-26 18:52:04 // 146
Nekem napi 2x50 km-el hétvégén is számolva (családlátogatás összesítve) jött ki az évi 70 ezer. Mostanra már közelebb költöztem a munkahelyhez. 25 km, az pont a benzin-dízel váltóhatár, ahol még megéri benzinnel és már megéri dízellel. Ezért használom inkább a Puntot, na meg azért, mert Piroska a babázós, családi autó...
Az ember fel sem eszmél és már több tízezernél jár évente. Az 50 km nem nagy táv...
Az ember fel sem eszmél és már több tízezernél jár évente. Az 50 km nem nagy táv...
Vermacy2013-03-26 18:43:18 // 145
http://www.youtube.com/watch?v=GKao9BGxVj4&list=PLAB2BAE0C73717925
Vermacy2013-03-26 04:48:05 // 144
Nem lett nagy eresztés a hó. Maradt 5 cm és a helyi önkéntesek (quadosok :o)) el is tolták az utakat. Köszönet Nekik!
Készülök dolgozni, mert 8-tól 5-og Workshop és ettől még a napi teendőket is meg kell csinálni...
Készülök dolgozni, mert 8-tól 5-og Workshop és ettől még a napi teendőket is meg kell csinálni...
Vermacy2013-03-25 22:19:29 // 143
Jaja, tényleg késő van. Még nézek alkatrészt a Puntóhoz, oszt aluszok Én is. Hosszú hét lesz...
Vermacy2013-03-25 22:14:03 // 142
Mi történt? Mindenki alszik?
Vermacy2013-03-25 21:48:17 // 141
Túró? Ne haragudj, de most nem fogok tudni aludni, úgy elkapott a vigyorgás :o)
Vermacy2013-03-25 21:47:19 // 140
Sosem késő :o)
Nekem még Sárvár és Fonyód környéke is számításba jöhet...
Nekem még Sárvár és Fonyód környéke is számításba jöhet...
Vermacy2013-03-25 21:46:23 // 139
Naja! Valójában minden használat függő. Én nem versenyezni vettem a 150 igáslovat...
Vermacy2013-03-25 21:43:46 // 138
Nem hallottam róla, de fel fogom keresni! Köszi a tippet!
Vermacy2013-03-25 21:33:39 // 137
Mármint? Értetlen?
Vermacy2013-03-25 21:30:18 // 136
Kik a "rendes" helyű Alfa szervizek és hol lehet megtalálni Őket?
Vermacy2013-03-25 21:29:28 // 135
Alfás garázsműhely, GT-s tulajjal. Gondoltam rossz nem lehet, Nekem nem jött be az biztos...
Ő írta, hogy 10ezer múlva olajcsere, amit nem tartok korrektnek. A 105-ös Skoda korszak már elmúlt!
Ő írta, hogy 10ezer múlva olajcsere, amit nem tartok korrektnek. A 105-ös Skoda korszak már elmúlt!
Vermacy2013-03-25 21:22:57 // 134
Gondolkodtam már Én is a sűrítésen, ami most már 2 évente lesz. Korábban évi 70ezret mentem, ott azért húzós lett volna 10ezrenként a csere. Az "rosszabb", mint jópár benzinesé...
Vermacy2013-03-25 21:20:51 // 133
Tényleg nem volt semmi visszajelzés. 60ezernél cseréltem olajat, most meg ~97-nél. Nullázóhoz nem (sem) értek, nincs compolvasóm de lehet, beszerzek egyet...
Lehet igaz, amit korábban írtam, az Én Piroskám nem olvasta a szervizkönyvet...
Lehet igaz, amit korábban írtam, az Én Piroskám nem olvasta a szervizkönyvet...
Vermacy2013-03-25 21:17:55 // 132
Ezért fórum, a tapasztalatcsere miatt. A Seléniában nem teljesen bízok, hogy annyival jobb lenne a Fiat dízelbe. Ott és Opelben sem áll meg tőle...
Nem beállt az EGR, van, hogy visszatér belé az Élet.
Nem haragszom, eddig még nem panaszkodott. :o) Minden baja az utolsó "Alfás" szerviz után jött elő...
Nem beállt az EGR, van, hogy visszatér belé az Élet.
Nem haragszom, eddig még nem panaszkodott. :o) Minden baja az utolsó "Alfás" szerviz után jött elő...
Vermacy2013-03-25 21:09:37 // 131
Én hóban próbálok Cabrióval menni (felhúzott tetővel :o)), mert bár az könnyebben megcsúszik, de könnyebb is összeszedni. Továbbá, ha árok a vége, akkor nem kell lánctalpas kihúzni...
Vermacy2013-03-25 21:08:06 // 130
Egyszer jelzett olajat, meg minden egyebet a műszerfal, de akkor az akksi adta meg magát...
Vermacy2013-03-25 21:06:54 // 129
Holnap megnézem szervizkönyvben, de Én most erre emlékszem. Nem vártam ki Én sem :o) 10ezrenként pedig sűrűnek tartom, bár a szervizes ezt ajánlotta.
C Vectránál 120 ezer a vezérléscsere előírás ugyanezen motorra... Mindent elhiszek :o)
C Vectránál 120 ezer a vezérléscsere előírás ugyanezen motorra... Mindent elhiszek :o)
Vermacy2013-03-25 20:53:03 // 128
Megpróbálom tavasszal. Remélem, nem 2014-ben jön csak el :-)
Vermacy2013-03-25 20:52:12 // 127
Castrol LongLife olajjal, ami elvileg 60ezres csereperiódusos és gépkönyvben is ezt a 60-ast láttam.
Nem bíztam a kopás-nem kopás megítélésében ill. addig nem akartam eljutni, hogy érezhető legyen. Ha már betétet cseréltettem, akkor a tárcsa is kézenfekvő volt...
Nem bíztam a kopás-nem kopás megítélésében ill. addig nem akartam eljutni, hogy érezhető legyen. Ha már betétet cseréltettem, akkor a tárcsa is kézenfekvő volt...
Vermacy2013-03-25 20:38:35 // 126
Az előző is "szépnek" tűnt, azonban 100ezernél úgy gondoltam, hogy cseréltetem. Majd 200-nál újra tárcsát is, de 150-nál lesz még betétcsere.
Kérdés most az olaj csere is, bár azt megnézem, mert 60 ezernél volt utoljára cserélve...
Kérdés most az olaj csere is, bár azt megnézem, mert 60 ezernél volt utoljára cserélve...
Vermacy2013-03-25 20:30:38 // 125
A nagyobb baj, hogy a hótolók sincsenek kint! Kivétel a rendicsek quadosoknak :o)
Vermacy2013-03-25 20:21:30 // 124
Most csak bízom benne, hogy a kért féktárcsa-fékbetét cserét elöl-hátul megcsinálta...
Vermacy2013-03-25 20:20:53 // 123
:o)
Naja, ezen már Én is elgondolkoztam. Ő igazából a "tulaj" volt, van külön szerelője...
Naja, ezen már Én is elgondolkoztam. Ő igazából a "tulaj" volt, van külön szerelője...
Vermacy2013-03-25 20:12:26 // 122
Jaja! Videóból már kiderült, csak a szervizes b*szott át ezek szerint...
Vermacy2013-03-25 20:11:52 // 121
Köszke! Megnéztem.
Először furcsa volt, hogy nálam más a motortakaró burkolat, aztán feltűnt, hogy a kormány szervótartály is máshol van.
Azonban tanulságos és amint megoldottam a Cabrió témát és végre kitavaszodik :o) meg is vizsgálom, hogy mi a helyzet. Lehet, csak nem húzták meg a csavarokat vagy vmelyik alátétet, közlemezt kihagyták...
Köszönöm még egyszer!
Először furcsa volt, hogy nálam más a motortakaró burkolat, aztán feltűnt, hogy a kormány szervótartály is máshol van.
Azonban tanulságos és amint megoldottam a Cabrió témát és végre kitavaszodik :o) meg is vizsgálom, hogy mi a helyzet. Lehet, csak nem húzták meg a csavarokat vagy vmelyik alátétet, közlemezt kihagyták...
Köszönöm még egyszer!
Vermacy2013-03-25 19:59:35 // 120
Pedig vitt. A 45 lehet, de 4-6-ig sebességfokozatokban működik. Lehet, a fedcomp nem olvasta a gépkönyvet a 180-ról :o)
GPs-hez még nem mértem és 225/50 R17 asszem gyári méret, így még nagy eltérés sem lehet. -> 1,9JtdM; 150LE, Distinctive
GPs-hez még nem mértem és 225/50 R17 asszem gyári méret, így még nagy eltérés sem lehet. -> 1,9JtdM; 150LE, Distinctive
Vermacy2013-03-25 19:55:53 // 119
Jópáran feltették már, Grat nekik, hogy nem buszoznak!
Vermacy2013-03-25 19:55:03 // 118
Vermacy2013-03-25 19:53:33 // 117
Én megvárom a hóval a reggelt. Hátha lezárják az utat, mint múltkor és itthon kell maradnom >:-) Holnaptól kezdődik egy háromnapos Workshop... böeee
Grat a fényezéshez, maradjon szép mindörökre :o)
Grat a fényezéshez, maradjon szép mindörökre :o)
Vermacy2013-03-25 19:51:20 // 116
1750-ig csak vánszorog, szinte már lefullad. 1-esben csak erősen csúsztatott kuplunggal tudok megindulni ill. enyhe emelkedőn 6-osban nem tudja tempomatolni a 90-et... 2000-nél rúg egyet és megindul.
Lehet, ezek nem turbó kapcsolási pontok, de kézikönyv (és tapasztalatom) alapján 2000-től nyomatékmaximum van. Eddig is éreztem, de nem rúgott ekkorát, mivel egyenletesen gyorsult.
Lehet, ezek nem turbó kapcsolási pontok, de kézikönyv (és tapasztalatom) alapján 2000-től nyomatékmaximum van. Eddig is éreztem, de nem rúgott ekkorát, mivel egyenletesen gyorsult.
Vermacy2013-03-25 19:48:47 // 115
Off : Meggyógyul, a fényszórókat és indexeket megrendeltem, elvileg hétvégén már be is tudom szerelni. Sárvédők nem sérültek. Motorháztetőből próbálok sérülésmentes bontósat szerezni, amit középkék karbonfóliával tervezem bevonni :o)
Lökhárítót meg lehet, kivágom és "tunyingráccsal" feldobom...
Lökhárítót meg lehet, kivágom és "tunyingráccsal" feldobom...
Vermacy2013-03-25 19:46:59 // 114
Percekig bírtam csak 2000 felett menni, mert nagy a forgalom a 81-esen, meg a munkahely sincs nagyon messze. Pár hete pedig ugyanezzel a hibával voltam Németországban, ahol a tempomat vitt 190-el ahol lehetett, tehát a kikormolás biztosan meg kellett, hogy legyen...
Vermacy2013-03-25 19:45:31 // 113
Elmondások szerint kitakarították, azóta nem húz turbó alatt...
Vermacy2013-03-25 19:41:03 // 112
Vermacy2013-03-25 19:37:03 // 111
Vermacy2013-03-25 19:30:38 // 110
Reggel mentem 150-et ill. padlóztam rendesen. Kollégámnak is kölcsönadtam egy hazaútra, addig Én a Scenicjét vittem. Mosolyogva szállt ki (naná, majd nem), és szomorúan mondta, hogy nem szán 1,2 millánál többet autóra. Mondtam neki, ne bánkódj, még meggondolhatod magad ;-)
A rángatás egyre ritkább, de a nyomatékvesztés igencsak aggasztó!
Off : Ma megzúztam a Cabrióm orrát... Stupid Me!
A rángatás egyre ritkább, de a nyomatékvesztés igencsak aggasztó!
Off : Ma megzúztam a Cabrióm orrát... Stupid Me!
Vermacy2013-03-25 19:22:35 // 109
Nálam érintkezési hiba, szálszakadás volt a bal hátsó érzékelőnél (tolatóradar). Először csak vizes, nedves, jeges, havas időben és kocsimosás után, aztán elvittem "szakszervizbe" és ott adtak egy szürke (nekem Rosso van :-)) cseredarabot, hogy majd cseréljem ki magamnak, mert elszakadt a szál.
Most, hogy olvasom ki mit ír DPF-ről kezdek gyanakodni. Mióta elhoztam szervizből olykor-olykor berángat 5-ötidkben, 6-odikban, ha gyorsítok. Először az F.O.S üzemanyagra gondoltam, de DieselTech-nél is megcsinálja. E mellet még turbó alatt nem húz ill. ma újra kiírta a "Have Engine Checked" feliratot. Múltkor (1 hete hétfőn) kiírattam a hibakódot, mai EGR szelep volt!
100.000km van a jószágban, nehogymá' nagy-szerviz után elszálljon az EGR és eltömődjön a DPF! Bosszantó, hogy mennyit ott hagytam és mégsem 100%-os a verda... :( pedig alapból vidám ember vagyok!
Most, hogy olvasom ki mit ír DPF-ről kezdek gyanakodni. Mióta elhoztam szervizből olykor-olykor berángat 5-ötidkben, 6-odikban, ha gyorsítok. Először az F.O.S üzemanyagra gondoltam, de DieselTech-nél is megcsinálja. E mellet még turbó alatt nem húz ill. ma újra kiírta a "Have Engine Checked" feliratot. Múltkor (1 hete hétfőn) kiírattam a hibakódot, mai EGR szelep volt!
100.000km van a jószágban, nehogymá' nagy-szerviz után elszálljon az EGR és eltömődjön a DPF! Bosszantó, hogy mennyit ott hagytam és mégsem 100%-os a verda... :( pedig alapból vidám ember vagyok!
Vermacy2013-03-24 18:43:51 // 108
Királyos felnik!
Vermacy2013-03-24 13:25:36 // 106
Vermacy2013-03-24 13:14:58 // 105
Tegnap lemostam a verdákat, de mára már ez nem látszik... :(
Vermacy2013-03-21 11:40:46 // 104
Arra gondoltam, hogy valójában stabilabb lesz-e tőle a karosszéria?
Vermacy2013-03-21 11:14:33 // 103
Érezni különbséget az "előtte" állapothoz? Megéri?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.