akkor az biza szívás...
próbáld meg lehúzni az akksit háromnegyed órára..más tippem nincs..
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
gecsa2012-12-10 14:43:13 // 41742
Ruuk2012-12-10 14:19:45 // 41741
Köszi! Szimpla aksicsere után reagált így. A gázpedálos trükkre gondolsz? Sajna nincs meg a kód hozzá...
gecsa2012-12-10 14:10:38 // 41740
lehet kontakthiba az immodoboz, és a gyújtáskapcsoló között, vagy a kulcs már variálva volt, vagy elég sokminden..
vészindítással megy a dolog? vagy azt nem próbáltad? kézikönyvben le van írva..viszont nem praktikus, mert hosszadalmas..
vészindítással megy a dolog? vagy azt nem próbáltad? kézikönyvben le van írva..viszont nem praktikus, mert hosszadalmas..
Ruuk2012-12-10 13:55:09 // 41739
és hogy lehetne megszelidíteni?
gecsa2012-12-10 13:47:12 // 41738
az immo nem akarja az igazságot...
Ruuk2012-12-10 13:32:20 // 41737
Sziasztok, akkut cseréltem ,és utána nem akar indulni az autó, és a KEY CODE világít...hogy lehet ezt kiiktatni vagy mit lehet ilyenkor csinálni? KÖSZI!
gecsa2012-12-10 12:28:20 // 41736
vannak ilyen esetek sajnos..:(
eddig pl száraz volt az út pécs és szentlőrinc között, mindenki 60-70el döcögött. most, hogy reggel egybefüggő jég volt az egész, én mentem 60-70el, erre mindenki le akart tolni az útról..nem értem benne a logikát...
eddig pl száraz volt az út pécs és szentlőrinc között, mindenki 60-70el döcögött. most, hogy reggel egybefüggő jég volt az egész, én mentem 60-70el, erre mindenki le akart tolni az útról..nem értem benne a logikát...
WarbiRunner (Gyuri)2012-12-10 12:13:51 // 41735
Vagy kihosszabbítom a csomitartóba a légzsák csatit, és beépítem az e.ü. dobozba. Ott pukkanhat...bár inkább ne pukkanjon sehol, nem szeretném kipróbálni. Kicsit OFF..elég izgalom voltnekem az első csúszós napon. Nyugis bemelegítős tempóban gurultam, előttem fékezett egy DévóTíkó. Balra akart menni. Arra számoltam, hogy simán elkanyarodik, szembe kilóméterekre volt egy autó. Hát megvárta. Lefékeztem, motyogtam magamban, vártam. Közben belenéztem a tükörbe...hátulról is így számolt egy kisteherautós, valószínű nyári gumival. Fura surrogó hang kíséretében stabilan csúszott felém. Húzta lefele az árokpartra, de csak jött, jött. Én már 1-esben, gondoltam ha gáz van eltolom a kis pöcsautót inkább, minthogy egy teherautó bejöjjön hátulról. Aztán mikor már épp mozdítottam volna az autót előre, a kereke letapadt az árokparton és megállt. Kicsit megizzadtam asszem...
gecsa2012-12-10 10:55:02 // 41734
pikk-pakk írunk rá egy kódkiütő algoritmust...:D
WarbiRunner (Gyuri)2012-12-10 10:34:57 // 41733
Aha, értve, ha van ilyen bemenet az enyémen, ez tűnik egy egyszerű megoldásnak, illetve ha lehúzva tényleg nem világít a hibajelző.
Amúgy igen, gyerekűlést tennék előre. Tegyem hátra...lesz ott is, ne aggódj :-)... Majd meglátjuk hogy oldom meg, nem hiszem hogy nagy távokat mennénk egyelőre így, csak gondoltam ha van egyszerű megoldás, akkor megcsinálom. Ha nincs, akkor lehet lehúzom, és ha virít a kód, majd mindíg kiütöm :-)
Amúgy igen, gyerekűlést tennék előre. Tegyem hátra...lesz ott is, ne aggódj :-)... Majd meglátjuk hogy oldom meg, nem hiszem hogy nagy távokat mennénk egyelőre így, csak gondoltam ha van egyszerű megoldás, akkor megcsinálom. Ha nincs, akkor lehet lehúzom, és ha virít a kód, majd mindíg kiütöm :-)
gecsa2012-12-10 09:27:43 // 41732
offon csináltam..ha a gumiharangok is már kezdenek repedezni, azokat sem ártana egy úttal cserélni, bár az egy kissé nagyobb macera..
jóféle bilincset nem árt beszerezni, meg hozzá való fogót..
elmosogatni felesleges szerintem, hacsak nem darálódott bele már egy kevés csapágy, de akkor azt már jelezte volna némi kattogással..:D
egyébként a háztartási hideg zsíroldó elég sokoldalúan használható cucc...:D
jóféle bilincset nem árt beszerezni, meg hozzá való fogót..
elmosogatni felesleges szerintem, hacsak nem darálódott bele már egy kevés csapágy, de akkor azt már jelezte volna némi kattogással..:D
egyébként a háztartási hideg zsíroldó elég sokoldalúan használható cucc...:D
pb_2012-12-10 09:23:47 // 41731
Nem hinném, de azt sem, hogy fotelfizikuskodás lenne.))
süsnye2012-12-10 09:10:05 // 41730
tegnap nem volt kattogás mikor hidegen beindítottam, de amikor meg letámasztottam elfelejtettem meghallgatni..:)
Tegnapelőtt meg egy kis autópályás megtekerés után csinálta..
No, majd figyelem.. köszi az infót! :)
Tegnapelőtt meg egy kis autópályás megtekerés után csinálta..
No, majd figyelem.. köszi az infót! :)
G-Burt2012-12-09 22:12:13 // 41729
Szerintem nem feltétlenül világít a hibalámpa ha lehúzod, azokban sem világít, amikben gyárilag nincs, viszont ha utólag teszed bele, akkor csak rá kell dugni és működik.
GTPeti2012-12-09 22:07:26 // 41728
Like. :)
Alfa GT-Csaba2012-12-09 21:56:23 // 41727
Mosd ki gázolajban,én anno a váltóról mostam le az olajsárt és szépen leszedte,de féltengely csuklót is mostam tisztára benne.
falcokc2012-12-09 21:55:47 // 41726
én nem játszanék vele az biztos
Piritu - 1.000.0002012-12-09 21:52:08 // 41725
Cserélt-e már valaki zsírt a féltengely csuklókban?
Azon agyalok, hogy a Spiderében már 15 éves a cucc, lehet hogy lejárt az élettartama.
Mivel és hogyan lehet kimosni? Van-e valami trükkje az újrazsírozásnak?
Azon agyalok, hogy a Spiderében már 15 éves a cucc, lehet hogy lejárt az élettartama.
Mivel és hogyan lehet kimosni? Van-e valami trükkje az újrazsírozásnak?
[k i z z o]2012-12-09 21:42:13 // 41724
Tegye hátra.
GTPeti2012-12-09 20:42:23 // 41723
"aki az ellenállással szemben ül..."
Gondolom gyerekülés miatt akarja a cartárs...
Gondolom gyerekülés miatt akarja a cartárs...
[k i z z o]2012-12-09 20:24:03 // 41722
Ellenállással lehet emulálni a patront, nem diódával.
De ez nem jó játék, nem azért mert kinyílik a légzsák, hanem azért, mert nem menti meg annak az életét, aki az ellenállással szemben ül...
De ez nem jó játék, nem azért mert kinyílik a légzsák, hanem azért, mert nem menti meg annak az életét, aki az ellenállással szemben ül...
[k i z z o]2012-12-09 20:12:39 // 41721
A tilthatóaknál van egy input a vezérlőn (Passenger Disable Switch), amely ha alacsony akkor esemény esetén nem nyitja az utas oldali front légzsákot. Azaz a nyitás szoftveresen van tiltva.
GTPeti2012-12-09 19:57:16 // 41720
(Arra gondolni sem merek, hogy a hárombetűs cartárshoz hasonlóan kötözködés a cél.)
GTPeti2012-12-09 19:53:42 // 41719
Gondolom azt feltételezted, hogy egyszer, hidegen beindítottam az autót és ebből vontam le a probléma megoldottságára vonatkozó következtetéseket. B)
G-Burt2012-12-09 19:45:12 // 41718
utána meg lehet panaszkodni, h melegen nehezen vagy egyáltalán nem indul...
hg6idn2012-12-09 18:16:29 // 41717
Nálam hideg időbe, gyorsításkor kattog, diszkréten, de már megszoktam.
GTPeti2012-12-09 18:12:45 // 41716
Az Uno-mnál is van ilyen. Ha a tartály nem tömít rendesen, klasszul rángat az autó erős gyorsításnál. (Akkorát ránt, hogy kiesel az ülésből. :) Evap rendszer kiiktat -> Öröm és bódottá. :)
hg6idn2012-12-09 18:06:36 // 41715
Fiatoknál a benzingőz aktívszenes tartálya van ott, az evaporátor? szelep kattoghat.( A Mareámnál hülyét kaptam míg azonosítottam a hangot)
WarbiRunner (Gyuri)2012-12-09 17:05:03 // 41713
Na majd holnap rákeresek. Németül csak annyira tudok amennyire a gugli, de hátha megteszi :-) Csak biztosra mennék, nem volna jó ha váratlanul bepukkanna valamelyik lufi. Mondjuk utolsó mondatok közé fel lehet venni: "hopsz mégis dióda kellett volna" vagy "ááá akkor a másik a plusz" :-)
gecsa2012-12-09 13:47:06 // 41712
nekem más okból kifolyólag volt ilyen, de törlődött magától..blogomban van pár sor róla..:)
Hari2012-12-09 13:29:38 // 41711
Igen! Tuti, hogy törölni kell! ... másképpen nem fog működni!
krisz.v2012-12-09 13:04:21 // 41710
Az enyém ugyan ezt csinálja már egy ideje, én is kíváncsi lennék rá mi lehet!?
Hermész 882012-12-09 13:01:56 // 41709
Ciao, kicseréltem a bal első abs jeladómat, mert szakadt volt, ahhoz ,hogy újból legyen ABS-em ,a hibakódot töröltetnem kell?
mert az most is világít a műszerfalon....
mert az most is világít a műszerfalon....
süsnye2012-12-09 12:57:12 // 41708
Valakinek van ötlete, hogy mi kattoghat a jobbos torony környékén? Nehéz beazonosítani a pontos forrást, de torony környékéről, a sárvédő alól hallatszik..
Álló helyzetben hallgattam, a fordulatszámtól független, egyenletes ütemű kattogás és olyan, mintha vmi relé kattogna (de egyáltalán nem biztos, hogy az is, csak a hangja olyasmi).
156 2.5 V6
Álló helyzetben hallgattam, a fordulatszámtól független, egyenletes ütemű kattogás és olyan, mintha vmi relé kattogna (de egyáltalán nem biztos, hogy az is, csak a hangja olyasmi).
156 2.5 V6
Peti 1462012-12-09 11:15:10 // 41707
ez nem jó hír. pedig, mivel úgy is rossz, gondoltam, megpróbálom
Bgabor2012-12-09 10:32:58 // 41706
Peti 1462012-12-09 10:24:49 // 41705
SZiasztok!
légtömegmérőt szedett már szét valaki? (1.6TS)
kíváncsi vagyok, hogy mennyire kell óvatosan bontani a műanyag "házat". ki van e öntve az egész elektronika valami műgyantával? stb.
légtömegmérőt szedett már szét valaki? (1.6TS)
kíváncsi vagyok, hogy mennyire kell óvatosan bontani a műanyag "házat". ki van e öntve az egész elektronika valami műgyantával? stb.
GTPeti2012-12-08 22:26:36 // 41704
Az első kérdésedre válaszolnék: Olvastam az Alfistin, hogy egyes légzsákokat egy ellenállással, másokat pedig diódával lehet "helyettesíteni". Ott keresgélnék. (Némettudás előny. :)
WarbiRunner (Gyuri)2012-12-08 22:18:18 // 41703
A két légzsákos 146-ot át lehetúgy alakítani (megbízhatóan), hogy az anyósoldali kikapcsolható legyen? Gondolom ha simán lehúzom akkor virítani fog a légzsák hiba. a kikapcsolhatóaknál hogy van gyárilag megoldva?
Gyula822012-12-08 21:49:09 // 41702
Ciao!
Kicsit off a dolog, de kérlek, aki tud segítsen.
Van egy fiat puntonk: 1,2 16V fire motoros és a napokban azt csinálja, h 1000 és 1500, valamint 1500 és 2000 között egyszer-egyszer bedadog (mindig ugyanazon a fordulaton és mindig egyszer, egy pillanatra). Ez vajon mitől lehet?
Aki tudja, h mi a gond, vagy hallott már ilyen problémáról, vagy legalább tud vkit aki meg tudja csinálni/mondani, kérem írjon. Előre is köszi a segítséget.
Kicsit off a dolog, de kérlek, aki tud segítsen.
Van egy fiat puntonk: 1,2 16V fire motoros és a napokban azt csinálja, h 1000 és 1500, valamint 1500 és 2000 között egyszer-egyszer bedadog (mindig ugyanazon a fordulaton és mindig egyszer, egy pillanatra). Ez vajon mitől lehet?
Aki tudja, h mi a gond, vagy hallott már ilyen problémáról, vagy legalább tud vkit aki meg tudja csinálni/mondani, kérem írjon. Előre is köszi a segítséget.
gecsa2012-12-07 22:16:50 // 41700
Majd osszegondolom a dolgokat..hirdeted is valahol?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2012-12-07 20:50:27 // 41699
Írtam már nem is egynek, ilyen kieg fűtést meg faceliftes gyári xenon fényszórókat kerestem de nem válaszoltak az üzenetekre.
DieselManiaco(NagyVad)2012-12-07 20:26:02 // 41698
Nahh megy ez mindenre meg lesz a válasz:D
forrasr2012-12-07 20:13:06 // 41697
Sziasztok! 166-hoz ülésfűtés kapcsoló van valakinél esetleg eladó?
Marek2012-12-07 19:24:19 // 41696
Egyébként sokmindenem van JTD-khez 1.9 8 és 16 v, 2.4 10v, motorok, váltók, kuplungok érzékelők! és most bontok egy 150 lovas 16v JTD 147-est! :)
WarbiRunner (Gyuri)2012-12-07 15:10:44 // 41695
Persze. :-) Nekem azért feltűnő, mert mostmár biztos vagyok benne hogy le volt ragadva, hiába volt lehúzva a vezérlő vákuumcső. Falazás óta szép lassan megy le a fogyasztásom, és most érezhetően gyorsabban melegszik mint eddig bármikor.
gecsa2012-12-07 12:56:39 // 41694
de elméletileg ez csak nyitott állásban igaz..
WarbiRunner (Gyuri)2012-12-07 12:40:24 // 41693
Végülis igen, az EGR feladata az, hogy csökkentse az égési hőmérsékletet olyan szintre, ahol kevesebb NOx keletkezik. Vagyis magasabb a hőmérséklet a motorban, ha kiiktatom. Tehát igaz, tényleg nem meglepő :-)