Végül is a kocsi a vasbakokon áll:


a máglya csak a biztonsítás, no meg ha minden kötél szakad jó gyújtósnak :-))
Jak2010-01-26 16:43:27 //
28537
Hali!Eggyik srác sajna így halt meg!!Reggel ment volna melózni és felekadt a kipuff a kapuban:Gyorsan megemelte a vasat,aláfeküdt a vas meg ráesett!Ha lett volna valaki ott túléli,mert nem sérült,de a súlytól nem kapott levegőt és megfulladt!Kár érte!
Ferke2010-01-26 13:51:35 //
28536
Általában én is csak azokban bízok:)

Ferke2010-01-26 13:50:24 //
28535
Hehe, ez így már érthető:)))))
Ferke2010-01-26 13:49:34 //
28534
Ha most másodjára el sem tűnt, akkor gépre kötve ki kéne dobja, hogy mi a konkrét baja szerintem...
FRC2010-01-26 13:48:07 //
28533
Ha okossat nem tudsz mondani, inkább halass :-))))
DrB2010-01-26 13:39:18 //
28532
Lenne valami ötletetek, tanácsotok a 28515. hsz-emhez?
hát amikor először aláfeküdtem és a sárvédő alja a torkomnál volt átértékeltem a a bolti alátámasztó vasakat és a szomszédból hoztam pár gerendavéget. Elöl-hátul, jobbra-balra ott a máglya :-)
Buddha2010-01-26 12:35:13 //
28530
...vagy a nyelestengelycsapágy! Mikor halkul el? Ha kinyomod vagy ha nem nyomod?
Ferke2010-01-26 11:41:53 //
28529
Dejó a főképed!:) Látom, biztosra mentél az alátámasztással!:)))))
Ferke2010-01-26 11:40:53 //
28528
Megsasolom:)
Csöri2010-01-26 11:40:44 //
28527
Nem fékbetét az, hogy elkopjon.:)))
Ferke2010-01-26 11:39:29 //
28526
Vagy a kuplungszerkezet...
Van a 156 blogomban mjet EGR témában két bejegyzés is..
FRC2010-01-26 10:44:05 //
28524
Kinyomócsapágy elkopott
Tibi882010-01-26 10:41:59 //
28523
Üdv!
Sztetek az mitöl lehet h mostanában ha álló helyzetben kinyomom a kuplungot akkor más hangja lesz az autonak?
Köszi
Ferke2010-01-26 09:03:29 //
28522
Azt mondják az okosabbak, hogy az mjet egr-je ha bexarik, akkor cserés, nem úgy, mint a régi jtd-jé, amit elég csak kisuvickolni....ezt én is nemrég tudtam meg:)
cipesz2010-01-26 00:32:36 //
28521
Sziasztok !
Nem rég meglepett a GT egy EGR hibakóddal, amit egy alapos tisztítás követett. A motor hiba jelzés egészen addig fenn maradt, amíg be nem szerztem egy kábelt, és nem töröltem. Utána mentem vagy 20 km-t, mikor is viszatért a hibakód :
P0401 - nem megfelelő EGR áramlás (angol nyelvű leírás :
P0401 )
A fogyasztásom közben maradt 6 literes átlagon, és semmi egyéb jelét nem tapasztalom a hibának.
A leírás szerint az EGR szelepen kívül van egy szenzor, ami az áramlást méri, és ennek a koszolódása is adhatja ezt a kódot. Találkoztatok már ilyen hibával ? Merre találom ezt a szenzort ?
Mennyi esélye van annak, hogy az EGR solenoid megadta magát ?
Autó : GT, 1.9 MJet, 2007, 75000km
Üdv,
Gábor
Kösz az infót!
8 éves lenne? Az elmúlt három évről vannak számlák, azok között nincs az aksié, tehát mindenképp régebbi.
Mondjuk elég jónak tűnik, csak kellett bele töltenem több mint 1 liter vizet. Szerintem az előző gazdái elhitték hogy gondozásmentes :-))
Vili2010-01-25 20:18:30 //
28519
"pont ugyanezt a vartát kukáztam ki 2hete, nem tudom hány éves volt, de egyszercsak meghalt:.-("
Piritu meg megtalálta:-))
Föckös2010-01-25 20:12:01 //
28518
pont ugyanezt a vartát kukáztam ki 2hete, nem tudom hány éves volt, de egyszercsak meghalt:.-(
faterom varta akksija meg 2 évet bírt...
úgyhogy idén feketét vettem
vagyishogy lövésem sincs, h milyen márkájú, ócóféle...
Andy2010-01-25 20:04:14 //
28517
Akkor nagyon jól bírja ha majdnem 8 éves. Ritka az ilyen.
Buksi2010-01-25 20:01:09 //
28516
Nagyon fáradt lehetsz már! Menjél aludni! :-DDDDD
bocsi a második képen van a szám 0264 azaz 2002 06 04 a gyártási éve.
Valahol kel belesütve a műanyagban egy számsornak általában a tetején vagy a szélén van.
Föckös2010-01-25 19:58:20 //
28513
nem értelek...
minden képen ott van hogy 2010 január 25...
:-DDD
Föckös2010-01-25 19:50:07 //
28511
nem indul be...
50%benzin-50%etanolnál már nehezen indul
DrB2010-01-25 19:46:17 //
28510
159 2.4 mJTD másodszor játszotta a velem, hogy kb. 1 mp-re megtorpant, mint aki nem kap rendesen üzemanyagot.
Az első alkalommal, még január elején, az M1-en Mosoni Pihenőnél tankolt Mol EvoNeo diesellel, 600 km után, egyenletes autópálya tempónál produkálta. Ki is gyulladt a motor piktogram, meg, a hibaüzenet, hogy vigyem szervizbe a vasat. A lakásig visszalévő 200 km-ert probléma mentesen megtettem, igaz, kíméletesen vezettem. Mire haza értem, volt közben 4-5 megállás, újraindítás, ki is aludt a hibajelzés, ahogy azt itt akkor mások is írták. Másnap telefon a márkaszervizbe, részletesen elmeséltem. A szaki azt mondta, ne is törődjek vele, ha eltűnt a hibajel. Azért bevittem, megnézték a hibát, a befecskendezőnél jelzett. Valamit magyaráztak németül, amennyire értettem, a lényege az volt, nem valós hiba, nem kell aggódnom miatta. Ezt követően mentem vele vagy 1000 km-ert gond nélkül, kinti Aral kutas diesellel. Menetdinamika, fogyasztás, minden rendben volt.
A múlt héten megint otthon voltam, újra otthoni üzemanyag került bele, most már szigorúan csak OMV Alpesi diesel. Avval is beletettem már vagy 250 km-ert. Majd egy hidegebb éjszaka után, az indulást követő pár percben még hideg motornál produkálta ugyanezt. Utána minden rendben volt. Persze, a hibajelzés megint ott virított: világító motor piktogram, meg a hibaüzenet. Azóta beletettem vagy 1200 km-ert az említett otthoni OMV Alpesi diesellel, abszolút jól megy a vas, a fogyasztás sem nőtt meg. Gondoltam, majd megint elalszik, de a hibajelzés ennyi km után sem aludt el.
Mitől lehet ez? Az eső esetben valami szennyeződésre tippeltem az üzemanyagban. A másodiknál esetleg egy éjszaka alatt ennyire bedermedhetett a diesel? De, hisz pont ezt elkerülendő tankoltam az OMV Alpesi dieselét, arról azt írják, -30 fokig jó...
Ha másodjára regisztrálja ugyanazt a hibát a komputer, akkor már nem alszik ki a hibajelzés?
Ötlet, tanács?
GabCsi2010-01-25 18:38:19 //
28509
Ilyen hidegben belekot :D
DELFIN2010-01-25 18:36:03 //
28508
Szerintetek mi lessz ha az 1.6 Twin Spark bioetanolt kap?????
GT Ɨ|ѯ2010-01-25 18:30:18 //
28507
hűtő és a klímahűtő közé,lazán, semmi rögzítés meg bonyolítás:-)
pepel2010-01-25 16:15:08 //
28506
Hol raktad bele
Ferke2010-01-25 16:09:48 //
28505
Gépre kötve rögtön kiderül:))
GT Ɨ|ѯ2010-01-25 15:49:40 //
28504
Simán:-)
egész télen ott figyel.
bilon2010-01-25 15:44:25 //
28503
Sziasztok!
be tudna valaki renni egy magyarázó ábrá, hogy 2,4 jtd-ben, hol a légtömegmérő, a lambdaszonda, a turbó, megy ilyenek :)
előre is köszi :)
Ez a potméter hiba jellemző meghibásodás?
A hideg miatt lehetséges? Itt -10 fok volt.
A számítógépes vizsgálat megmondja? Vagy van más megoldás is?
Tegnap még semmi baja nem volt. Ma délbe ültem bele és egyből ezzel nyitott. Kiprobáltuk és lomhább mint eddig volt és ugyanugy világit.
Ferke2010-01-25 15:33:20 //
28500
Hűűű de nem mindegy!:))))
Akkor megnyugodhatsz. :)
Első gondolatom a gázpedál potmétere, de lehet lmm is. Vagy más is, ami ezen a visszajelzőkörön van, ha becsapod magad a gázadásos hibajelkeletkezéssel.
Hirtelen megijjedésből néztem rá.
Kicsit benéztem. Nem az olajlámba hanem a befecskendező villan fel.
Uj gondolatok?
Ebben a hidegben ha rövid távokat mész,nehezen melegszik fel,én kartonlapot teszek a hütö elé,ilyenkor.
Ferke2010-01-25 14:43:15 //
28496
Amíg ez van, addig ne is nagyon indítsd, max addig, amíg rámértek mondjuk egy olajnyomásmérő műszerrel...
csocsi2010-01-25 14:26:09 //
28494
Nekem 4k-t mondtak annak idején, de azt is csak fokozatosan gyorsítva. Semmi hirtelen gázadás :((
Értem. Te hol keresnéd először a hibát?
Apósom autószerelő, mondjuk eddig semmi ilyesmit nem kellett csinálni rajta.
Vagy szakszervizbe kellene vinni?
duni2010-01-25 13:46:48 //
28492
Üdv mindenkinek,
ki foglalkozik alkatrészekkel újakkal természetesen Alfába? 146 1.6 boxer komplett első futómű: lengőkarok, csapágyak, szilentek, lengéscsillapitók, kormányösszekötő... érdekelne...
Köszi
Jó esetben persze jeladó, és ezzel összefüggő egyszerű hiba is lehet.
Olajnyomáshiba. Szivattyú, illetve bármi, ahol a nyomásvesztés előállhat. Csapágyak pl.
pepel2010-01-25 13:37:30 //
28489
Helló mindenki,olyan kéedésem van,hogy nagyon rövid távokat megyek reggelente,és ebben a hidegben nem nagyon melegszik fel a gép,A kérdés,hogy szoktatok-e rakni a hűtő elé kartont vagy valamit????????