Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

ystuc2008-12-10 19:08:20 // 23049
Igen, ez egy ilyen év volt, keveset ment az autó. A blogomban a tankolásoknál ott van, hogy mennyit használtam. Vagyis a km óra és a dátum alapján kilehet számolni.
pb_2008-12-10 18:51:18 // 23048
Azért, mert, csak a 45/6ba szerelték volna, és úgy már gazdaságtalanná vált a gyártása.
pb_2008-12-10 18:46:59 // 23047
1.7 Qv 114 ló.) Fontos témákról van most itten szó.)))
pb_2008-12-10 18:43:32 // 23046
Az enyém is Lmegy 1,5ks, vagy még az alatti fordulaton is, és gyorsítani is lehet onnan. De Melkedőre még 1.3as váltóval sem küldenén fel 5.ben 2ks fordulattal.
pb_2008-12-10 18:41:04 // 23045
Érdekesen műxik a termosztátod.
pb_2008-12-10 18:39:19 // 23044
129, 132, vagy 137.)
pb_2008-12-10 18:37:51 // 23043
Hibátlan, persze, a 26. hfejben, ami fent van, már illik annak lennie.)))
pb_2008-12-10 18:36:28 // 23042
A kareszt Te érdemled +!))) Olvasd vissza, mit írtál Kau kártárs válaszára.)) Üljlekaresz!))) 1.6 boxer, és 1.6 TS ccmre majdnem fullra +1ezik, 2ccmel nagyobb a TS. Üljlekaresz!))) 1.6, 1.6 úgy simán +feleltethető. Üljlekaresz!))) 1.7 16v max teljesítménye 137 ló. Üljlekaresz!))) 1.7, 1712 ccm ezt talán az 1.7 TS 8vel, vagy az 1.8 TS 8vel, Setleg az 1.8 TS 16vel tudod szembesíteni. De a 2 Lőbbivel ugyanaz a helyzet, mint az 1.6osoknál, utóbbi, pedig nagyobb teljesítményű. Üljlekaresz!)))
Na, akkor számold össze, hogy 1 röpke hsz alatt hány kareszt gyűjtötték össze, ha én mesélem L ezt valakinek, akkor lesz igazán ne mulass!)))))))
HátvédRomeo2008-12-10 18:00:49 // 23041
Akkoriban azt állították, hogy mivel a TS már csatasorban van, így a 145/46-ba baxnak neki új motorszámot azt csókolom. Az 1.4 TS meg HA jól tudom ua blokk mint az 1.6-é, csak kisebb furat stb. :))
Poló2008-12-10 17:57:12 // 23040
Nem azt mondtam, hogy az Alfa a boxerrel nem állná meg a helyét a normáknál. Valami más miatt dönthettek a sor4 mellett, de lehet ez is közrejátszott.
A Subarun kívül a Porsche is boxer motorokat gyárt, csak ők 6 hengerrel :)
HátvédRomeo2008-12-10 17:51:07 // 23039
Hát, hát akkor hogy-hogy a Buzaru mégis megállja a helyét a normáknál és minden mocija boxer, 1.6 a legkisebb, és nem egetrengető sokba kerül a vasuk??
Minap nézegettem 92-es 33-as újautó árakat, és a boxik cirka ua-ba vagy még olcsóbba kerültek, mint a kategoria Off-ok. 2 Lappal odébb 1 cikk meg istenitette a Sierra-t hogy 100-ból 20 romlik csak el első alkalommal, 6 éves koráig. 80% Hát, hát ezzel én nem dicsekedtem volna. Mikor 1000-ből 17 romlott el abban az időben 1 Hundai Ponyból. Meg a Toyota corollakból.
HátvédRomeo2008-12-10 17:45:23 // 23038
Meg még ha hozzáteszem az 1.7 8v dupla karbist 118 Lóval állítod mellé.
Jájj pb_ barátunk, cövek ma, csüccs le, és huzzunk vissza a boxer topicba korepetálásra, mert kibaxnak innét mingyá minket, széjjel offoljuk a topicot!!!
:-DDDDD :-)))))))))
HátvédRomeo2008-12-10 17:40:22 // 23037
Soros OFF-oknál igen. :) Csak most a felmegy parton azértra, volt kihegyezve, amit Wicky írt. :-) Nálam a kisebb váltó kurva ruganyossá tette. F@sz voltam Kaposon egy sima keresztül kullogásra nem hívtalak meg. De annyira elvoltam szállva a Tiédtől. :))
Poló2008-12-10 17:22:53 // 23036
Nekem normális haladásnál 88 körül szokott lenni.. Amikor kinyit a termosztát, akkor lemegy olyan 83-ra, kb ilyenkor zár és megy szépen felfelé.
Poló2008-12-10 17:18:40 // 23035
1,7 16V lehet akár 139 ló is. De nem elég ezt nézegetni, mert az autógyárak keze meg van kötve a környezetvédelmi normákkal. A 80-as években még lehet, hogy játszott a minőség, de mára már nem annyira, inkább a költségcsökkentés a fő szempont. Nem csinálhat horror áron jó minőségű alkatrészekkel középkategóriás autót, mert akkor nem fog kelleni senkinek és inkább mást vesznek, még ha annak rosszabb a minősége, akkor is. Olcsóbban meg nem fogja adni egyik gyár sem, mint amennyiből ő maga előállította.
156er2008-12-10 17:16:06 // 23034
nekem is 80 körül max egy kicsit fölötte van.. de már cserélték a termosztátot..... lehet h nem az igazi?
Selmak2008-12-10 17:11:02 // 23033
Annak is 90 körül kellene lennie.
zee2008-12-10 16:12:25 // 23032
OK. Akkor mennyi a tipikus üzem hője a TS-nek? Nekem 80,de inkább alatta.
Szerintem kicsit kevés. köszi
Ferke2008-12-10 16:11:44 // 23031
Ja, mondjuk a béta verziósodba lehet, hogy valami török u.gy. veztengelyt raktak. Az enyém hibátlan.:)))))
Ferke2008-12-10 16:10:51 // 23030
Hozd csak ki az ellenőrződet, fiam! Egy 1.6 8v-t nem lehet megfeleltetni egy 1.6 16v-nek, hiszen a +- 100ccm kisebb különbség, mint +8 szelep, és a nem duplikált veztengely megoldás, nem?
Így tehát inkább az 1.7 16v-t állítom mellé, ami -mint tudjuk -,akár 132le(!) is lehet, mindez régről...ami igazából a lényeg volt a kérdésben most ugye..:)
Ha így nézzük tehát, akkor az 1.6 16v 120 le-vel pariban van az 1.7 16v 132le-vel.
Fúúú, mekkora karóóóó! Tejóég, ezt ha elmesélem valakinek!?!:)))))))))))))))))
pb_2008-12-10 16:02:41 // 23029
Ezt, azért így nem merném leírni, a boxerek veztengelye is ugyanúgy szarrá kopik. A 24 éves tengelyed, pedig biztos, hogy nem annyi idős.)
pb_2008-12-10 15:59:35 // 23028
1.6 boxer 103 ló, üljlekaresz!))) a 16vn kívól mind1ik boxer teljesítménye a hasonló katehóriás TS teljesítménye alatt van, a 16vnek pedig nincs tök ugyanolyan +felelője TSben.
pb_2008-12-10 15:55:46 // 23027
Azért, az 5.ben a 2ks dordulat Lég karcsú.))
pb_2008-12-10 15:50:54 // 23026
Azért, annyit hozzátennék, hogy 1 motor, bármilyen is legyen az, nem szokott csakúgy beállni 1ik pillanatról a másikra. Vannak Lőjelei a dolgoknak.
Ferke2008-12-10 13:35:02 // 23025
Na igen, azokon is.:)
Youri2008-12-10 13:32:31 // 23024
Mondjuk sokszor az erősebbeken is lehet...
Youri2008-12-10 13:31:57 // 23023
Azokon lehet is:-DDDD
Ferke2008-12-10 13:20:54 // 23022
Persze, mert a németeknél is más a lóerő és az olaszoknál is.:) Mindig jót röhögök a 100-120le-s német vasakon. :))
Youri2008-12-10 12:44:26 // 23021
Ez egyértelmű.Meg az is h vmi furcsa okból adódóan általában ha uolyan erős mociról van szó,menetteljesítményekben az ALFA lenyomja a konkurens ótókat...
Ferke2008-12-10 12:38:18 // 23020
Ott abban a szériában pont az volt a fura, hogy mintha keményebb lenne a tőke, mint a veztengely. :(
Ettől függetlenül én még mindig egy akármilyen ts mocira szavaznék, mint egy korszerűtlen, xar vw S4es mocira, de az tény, hogy ideje volt húzni legalább a jts-sel, ha tartani akarjuk a lépést a többi gyártóval.:)
Youri2008-12-10 12:35:39 // 23019
Ebben az esetben pedig,b@ssssszák meg a szar anyagból készült dolgokat...
Youri2008-12-10 12:34:58 // 23018
Én megvizsgáltam a h.tőkéket is,de azokon se láttam semmi gyanús kopást...
Lehet h szerencsém van????
Youri2008-12-10 12:33:56 // 23017
Ezt akkor nem értem...Szerintem ez viszont nem TS hiba,hanem a szeretett márkánt anyagaiban van a bibi...ez viszont elég gázos dolog ha így van:-((((
Ferke2008-12-10 12:32:28 // 23016
Ennél sokkal látványosabb a kopás. Szó szerint elfogy a bütyök. A 97-98-as szériáknál a hidrotőkékkel is lehetett valami gubanc, mert főleg ott jellemző, de azért a későbbi évjáratoknál is túl gyakori sajnos.:(
Ferke2008-12-10 12:30:37 // 23015
Bocs, azt akartam írni, hogy hetente kb.:))
Ferke2008-12-10 12:30:08 // 23014
Naponta látok legalább kettőt. Ha akarjátok, mostantól mindegyiket fényképezem.:)
De jól mutatja a piac is, elég komoly a kereslet a szívótengelyre.:)))
De ez csak 1 dolog a sok közül..:(
Youri2008-12-10 12:20:24 // 23013
Én láttam pár TS-ét,de nem találkoztam még kopottal...Egyik sem 60e futott példány volt...
Kau2008-12-10 12:19:05 // 23012
A kopás alatt én is azt a részt értem, hogy a bütykök végei, egységesen voltak mindenhol fényesebbek.
Kau2008-12-10 12:17:28 // 23011
Akkor annál valami gond volt. Én nem vagyok szerelő, csak a sajátomból tudok kiindulni. Nem sokat láttam más vezérműtengelyét, de mikor az enyémet kivettük, az "szépen" kopott. 120K-nál.
Youri2008-12-10 12:16:01 // 23010
Szerintem azért ezek nem mindennapos kopások...Enyémben majdnem 200e van,és nem látszik kopás a vez.tengelyen...
Lehet h azokra nem volt kellően odafigyelve,v szar oil került beléjük.Az hogy kényes a TS,az egyértelmű...
Kau2008-12-10 12:12:36 // 23009
Neked eredetileg nem 89 fokos termosztát kéne bele? Szerintem igen.
Ferke2008-12-10 12:10:47 // 23008
Rossz látni, hogy egy100ezet futott ts vezérműtengelyén már nincs bütyök. 1 hónap alatt hárman kerestek rajtam veztengelyt hozzá. A 24 éves boxiban a gyári veztengely van, és most kezdem látni, mintha az 1-es henger szívószelepénél lenne egy hangyányi kopás. És szerintem 3-4x átfordult már a kmóra. Ezek a nem mindegy dolgok. :(
HátvédRomeo2008-12-10 12:05:30 // 23007
Ámen Testvér! : ))
Buzaru meg fürdik, most a "Nobel" gyanús Dizel boxerben. :) Baxa meg a miénk lehetne, ha Fijaték nem újítanak. mára már lenne 6C-s boxer. :-))
Ferke2008-12-10 12:03:29 // 23006
Sorolhatnék még pár gyenge pontot ám a vezmod-on kívül....de ezeket szerintem már mindenki tudja/tapasztalta.:(
Ferke2008-12-10 12:02:26 // 23005
Dehogynem hoznak ki. Lsd: BOXER!:)
Arra nem kell odafigyelni, és egyáltalán nem adja meg magát.
Kár volt leállni egy olyan úton, amit most a subaru a csúcsra vitt. Dízelben is.:(((
De ugye jött a Fiat, és reszeltek mindennek...:(
Youri2008-12-10 11:55:36 // 23004
Van benne vmi,a fogyi meg így igaz! És a V6-ban is igazad van.Nekem is az lesz a következő!!!! Nem mintha nem lennék elégesett mostani teljesítményével...
HátvédRomeo2008-12-10 11:50:38 // 23003
A könnyű kasztnimmal meg az 1.7 boxerrel+1,3-as váltóval, valahogy én is így vagyok. Holládi, v. Zalasárszegi parton mikor arra járok, mindenki összevissza gangolgat vissza, én meg felzugok 5-ikben 2000-es fordulattal, a tükörbe meg mindenki olyan kicsi lesz hirtelen. :-D
HátvédRomeo2008-12-10 11:47:01 // 23002
Termo, meg lehet a fűtés körül is lehetnek bajok. Lekövesedett, stb. Meg kell azt is nézni.
Wickey2008-12-10 11:45:16 // 23001
pont hogy nem.
Egy 1.6 teljesen siralmasan megy egy 2.0-hoz képest ugyanabban a kasztniban, az több pofont kap az élettől. Csak sokkal több van belőle. A kétezresek nem is esznek többet ha megfigyeled, mert nem kell őket annyira forgatni, kényelmesebben el lehet velük pöfögni városban. Persze ez viszonylagos... az ultimate alfában akkoris a v6 :-P amikor a 3.0 12V ötödikben alapjáraton felkecmereg gond nélkül a hegyre, akkor úgy van egy kis b@zmeggőzmozdony feelingje a dolognak :-))
Youri2008-12-10 11:08:31 // 23000
Lehet h azokat jobban tapossák...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak