A kareszt Te érdemled +!))) Olvasd vissza, mit írtál Kau kártárs válaszára.)) Üljlekaresz!))) 1.6 boxer, és 1.6 TS ccmre majdnem fullra +1ezik, 2ccmel nagyobb a TS. Üljlekaresz!))) 1.6, 1.6 úgy simán +feleltethető. Üljlekaresz!))) 1.7 16v max teljesítménye 137 ló. Üljlekaresz!))) 1.7, 1712 ccm ezt talán az 1.7 TS 8vel, vagy az 1.8 TS 8vel, Setleg az 1.8 TS 16vel tudod szembesíteni. De a 2 Lőbbivel ugyanaz a helyzet, mint az 1.6osoknál, utóbbi, pedig nagyobb teljesítményű. Üljlekaresz!)))
Na, akkor számold össze, hogy 1 röpke hsz alatt hány kareszt gyűjtötték össze, ha én mesélem L ezt valakinek, akkor lesz igazán ne mulass!)))))))
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
pb_2008-12-10 18:36:28 // 23042
HátvédRomeo2008-12-10 18:00:49 // 23041
Akkoriban azt állították, hogy mivel a TS már csatasorban van, így a 145/46-ba baxnak neki új motorszámot azt csókolom. Az 1.4 TS meg HA jól tudom ua blokk mint az 1.6-é, csak kisebb furat stb. :))
Poló2008-12-10 17:57:12 // 23040
Nem azt mondtam, hogy az Alfa a boxerrel nem állná meg a helyét a normáknál. Valami más miatt dönthettek a sor4 mellett, de lehet ez is közrejátszott.
A Subarun kívül a Porsche is boxer motorokat gyárt, csak ők 6 hengerrel :)
A Subarun kívül a Porsche is boxer motorokat gyárt, csak ők 6 hengerrel :)
HátvédRomeo2008-12-10 17:51:07 // 23039
Hát, hát akkor hogy-hogy a Buzaru mégis megállja a helyét a normáknál és minden mocija boxer, 1.6 a legkisebb, és nem egetrengető sokba kerül a vasuk??
Minap nézegettem 92-es 33-as újautó árakat, és a boxik cirka ua-ba vagy még olcsóbba kerültek, mint a kategoria Off-ok. 2 Lappal odébb 1 cikk meg istenitette a Sierra-t hogy 100-ból 20 romlik csak el első alkalommal, 6 éves koráig. 80% Hát, hát ezzel én nem dicsekedtem volna. Mikor 1000-ből 17 romlott el abban az időben 1 Hundai Ponyból. Meg a Toyota corollakból.
Minap nézegettem 92-es 33-as újautó árakat, és a boxik cirka ua-ba vagy még olcsóbba kerültek, mint a kategoria Off-ok. 2 Lappal odébb 1 cikk meg istenitette a Sierra-t hogy 100-ból 20 romlik csak el első alkalommal, 6 éves koráig. 80% Hát, hát ezzel én nem dicsekedtem volna. Mikor 1000-ből 17 romlott el abban az időben 1 Hundai Ponyból. Meg a Toyota corollakból.
HátvédRomeo2008-12-10 17:45:23 // 23038
Meg még ha hozzáteszem az 1.7 8v dupla karbist 118 Lóval állítod mellé.
Jájj pb_ barátunk, cövek ma, csüccs le, és huzzunk vissza a boxer topicba korepetálásra, mert kibaxnak innét mingyá minket, széjjel offoljuk a topicot!!!
:-DDDDD :-)))))))))
Jájj pb_ barátunk, cövek ma, csüccs le, és huzzunk vissza a boxer topicba korepetálásra, mert kibaxnak innét mingyá minket, széjjel offoljuk a topicot!!!
:-DDDDD :-)))))))))
HátvédRomeo2008-12-10 17:40:22 // 23037
Soros OFF-oknál igen. :) Csak most a felmegy parton azértra, volt kihegyezve, amit Wicky írt. :-) Nálam a kisebb váltó kurva ruganyossá tette. F@sz voltam Kaposon egy sima keresztül kullogásra nem hívtalak meg. De annyira elvoltam szállva a Tiédtől. :))
Poló2008-12-10 17:22:53 // 23036
Nekem normális haladásnál 88 körül szokott lenni.. Amikor kinyit a termosztát, akkor lemegy olyan 83-ra, kb ilyenkor zár és megy szépen felfelé.
Poló2008-12-10 17:18:40 // 23035
1,7 16V lehet akár 139 ló is. De nem elég ezt nézegetni, mert az autógyárak keze meg van kötve a környezetvédelmi normákkal. A 80-as években még lehet, hogy játszott a minőség, de mára már nem annyira, inkább a költségcsökkentés a fő szempont. Nem csinálhat horror áron jó minőségű alkatrészekkel középkategóriás autót, mert akkor nem fog kelleni senkinek és inkább mást vesznek, még ha annak rosszabb a minősége, akkor is. Olcsóbban meg nem fogja adni egyik gyár sem, mint amennyiből ő maga előállította.
156er2008-12-10 17:16:06 // 23034
nekem is 80 körül max egy kicsit fölötte van.. de már cserélték a termosztátot..... lehet h nem az igazi?
Selmak2008-12-10 17:11:02 // 23033
Annak is 90 körül kellene lennie.
zee2008-12-10 16:12:25 // 23032
OK. Akkor mennyi a tipikus üzem hője a TS-nek? Nekem 80,de inkább alatta.
Szerintem kicsit kevés. köszi
Szerintem kicsit kevés. köszi
Ferke2008-12-10 16:11:44 // 23031
Ja, mondjuk a béta verziósodba lehet, hogy valami török u.gy. veztengelyt raktak. Az enyém hibátlan.:)))))
Ferke2008-12-10 16:10:51 // 23030
Hozd csak ki az ellenőrződet, fiam! Egy 1.6 8v-t nem lehet megfeleltetni egy 1.6 16v-nek, hiszen a +- 100ccm kisebb különbség, mint +8 szelep, és a nem duplikált veztengely megoldás, nem?
Így tehát inkább az 1.7 16v-t állítom mellé, ami -mint tudjuk -,akár 132le(!) is lehet, mindez régről...ami igazából a lényeg volt a kérdésben most ugye..:)
Ha így nézzük tehát, akkor az 1.6 16v 120 le-vel pariban van az 1.7 16v 132le-vel.
Fúúú, mekkora karóóóó! Tejóég, ezt ha elmesélem valakinek!?!:)))))))))))))))))
Így tehát inkább az 1.7 16v-t állítom mellé, ami -mint tudjuk -,akár 132le(!) is lehet, mindez régről...ami igazából a lényeg volt a kérdésben most ugye..:)
Ha így nézzük tehát, akkor az 1.6 16v 120 le-vel pariban van az 1.7 16v 132le-vel.
Fúúú, mekkora karóóóó! Tejóég, ezt ha elmesélem valakinek!?!:)))))))))))))))))
pb_2008-12-10 16:02:41 // 23029
Ezt, azért így nem merném leírni, a boxerek veztengelye is ugyanúgy szarrá kopik. A 24 éves tengelyed, pedig biztos, hogy nem annyi idős.)
pb_2008-12-10 15:59:35 // 23028
1.6 boxer 103 ló, üljlekaresz!))) a 16vn kívól mind1ik boxer teljesítménye a hasonló katehóriás TS teljesítménye alatt van, a 16vnek pedig nincs tök ugyanolyan +felelője TSben.
pb_2008-12-10 15:55:46 // 23027
Azért, az 5.ben a 2ks dordulat Lég karcsú.))
pb_2008-12-10 15:50:54 // 23026
Azért, annyit hozzátennék, hogy 1 motor, bármilyen is legyen az, nem szokott csakúgy beállni 1ik pillanatról a másikra. Vannak Lőjelei a dolgoknak.
Ferke2008-12-10 13:35:02 // 23025
Na igen, azokon is.:)
Youri2008-12-10 13:32:31 // 23024
Mondjuk sokszor az erősebbeken is lehet...
Youri2008-12-10 13:31:57 // 23023
Azokon lehet is:-DDDD
Ferke2008-12-10 13:20:54 // 23022
Persze, mert a németeknél is más a lóerő és az olaszoknál is.:) Mindig jót röhögök a 100-120le-s német vasakon. :))
Youri2008-12-10 12:44:26 // 23021
Ez egyértelmű.Meg az is h vmi furcsa okból adódóan általában ha uolyan erős mociról van szó,menetteljesítményekben az ALFA lenyomja a konkurens ótókat...
Ferke2008-12-10 12:38:18 // 23020
Ott abban a szériában pont az volt a fura, hogy mintha keményebb lenne a tőke, mint a veztengely. :(
Ettől függetlenül én még mindig egy akármilyen ts mocira szavaznék, mint egy korszerűtlen, xar vw S4es mocira, de az tény, hogy ideje volt húzni legalább a jts-sel, ha tartani akarjuk a lépést a többi gyártóval.:)
Ettől függetlenül én még mindig egy akármilyen ts mocira szavaznék, mint egy korszerűtlen, xar vw S4es mocira, de az tény, hogy ideje volt húzni legalább a jts-sel, ha tartani akarjuk a lépést a többi gyártóval.:)
Youri2008-12-10 12:35:39 // 23019
Ebben az esetben pedig,b@ssssszák meg a szar anyagból készült dolgokat...
Youri2008-12-10 12:34:58 // 23018
Én megvizsgáltam a h.tőkéket is,de azokon se láttam semmi gyanús kopást...
Lehet h szerencsém van????
Lehet h szerencsém van????
Youri2008-12-10 12:33:56 // 23017
Ezt akkor nem értem...Szerintem ez viszont nem TS hiba,hanem a szeretett márkánt anyagaiban van a bibi...ez viszont elég gázos dolog ha így van:-((((
Ferke2008-12-10 12:32:28 // 23016
Ennél sokkal látványosabb a kopás. Szó szerint elfogy a bütyök. A 97-98-as szériáknál a hidrotőkékkel is lehetett valami gubanc, mert főleg ott jellemző, de azért a későbbi évjáratoknál is túl gyakori sajnos.:(
Ferke2008-12-10 12:30:37 // 23015
Bocs, azt akartam írni, hogy hetente kb.:))
Ferke2008-12-10 12:30:08 // 23014
Naponta látok legalább kettőt. Ha akarjátok, mostantól mindegyiket fényképezem.:)
De jól mutatja a piac is, elég komoly a kereslet a szívótengelyre.:)))
De ez csak 1 dolog a sok közül..:(
De jól mutatja a piac is, elég komoly a kereslet a szívótengelyre.:)))
De ez csak 1 dolog a sok közül..:(
Youri2008-12-10 12:20:24 // 23013
Én láttam pár TS-ét,de nem találkoztam még kopottal...Egyik sem 60e futott példány volt...
Kau2008-12-10 12:19:05 // 23012
A kopás alatt én is azt a részt értem, hogy a bütykök végei, egységesen voltak mindenhol fényesebbek.
Kau2008-12-10 12:17:28 // 23011
Akkor annál valami gond volt. Én nem vagyok szerelő, csak a sajátomból tudok kiindulni. Nem sokat láttam más vezérműtengelyét, de mikor az enyémet kivettük, az "szépen" kopott. 120K-nál.
Youri2008-12-10 12:16:01 // 23010
Szerintem azért ezek nem mindennapos kopások...Enyémben majdnem 200e van,és nem látszik kopás a vez.tengelyen...
Lehet h azokra nem volt kellően odafigyelve,v szar oil került beléjük.Az hogy kényes a TS,az egyértelmű...
Lehet h azokra nem volt kellően odafigyelve,v szar oil került beléjük.Az hogy kényes a TS,az egyértelmű...
Kau2008-12-10 12:12:36 // 23009
Neked eredetileg nem 89 fokos termosztát kéne bele? Szerintem igen.
Ferke2008-12-10 12:10:47 // 23008
Rossz látni, hogy egy100ezet futott ts vezérműtengelyén már nincs bütyök. 1 hónap alatt hárman kerestek rajtam veztengelyt hozzá. A 24 éves boxiban a gyári veztengely van, és most kezdem látni, mintha az 1-es henger szívószelepénél lenne egy hangyányi kopás. És szerintem 3-4x átfordult már a kmóra. Ezek a nem mindegy dolgok. :(
HátvédRomeo2008-12-10 12:05:30 // 23007
Ámen Testvér! : ))
Buzaru meg fürdik, most a "Nobel" gyanús Dizel boxerben. :) Baxa meg a miénk lehetne, ha Fijaték nem újítanak. mára már lenne 6C-s boxer. :-))
Buzaru meg fürdik, most a "Nobel" gyanús Dizel boxerben. :) Baxa meg a miénk lehetne, ha Fijaték nem újítanak. mára már lenne 6C-s boxer. :-))
Ferke2008-12-10 12:03:29 // 23006
Sorolhatnék még pár gyenge pontot ám a vezmod-on kívül....de ezeket szerintem már mindenki tudja/tapasztalta.:(
Ferke2008-12-10 12:02:26 // 23005
Dehogynem hoznak ki. Lsd: BOXER!:)
Arra nem kell odafigyelni, és egyáltalán nem adja meg magát.
Kár volt leállni egy olyan úton, amit most a subaru a csúcsra vitt. Dízelben is.:(((
De ugye jött a Fiat, és reszeltek mindennek...:(
Arra nem kell odafigyelni, és egyáltalán nem adja meg magát.
Kár volt leállni egy olyan úton, amit most a subaru a csúcsra vitt. Dízelben is.:(((
De ugye jött a Fiat, és reszeltek mindennek...:(
Youri2008-12-10 11:55:36 // 23004
Van benne vmi,a fogyi meg így igaz! És a V6-ban is igazad van.Nekem is az lesz a következő!!!! Nem mintha nem lennék elégesett mostani teljesítményével...
HátvédRomeo2008-12-10 11:50:38 // 23003
A könnyű kasztnimmal meg az 1.7 boxerrel+1,3-as váltóval, valahogy én is így vagyok. Holládi, v. Zalasárszegi parton mikor arra járok, mindenki összevissza gangolgat vissza, én meg felzugok 5-ikben 2000-es fordulattal, a tükörbe meg mindenki olyan kicsi lesz hirtelen. :-D
HátvédRomeo2008-12-10 11:47:01 // 23002
Termo, meg lehet a fűtés körül is lehetnek bajok. Lekövesedett, stb. Meg kell azt is nézni.
Wickey2008-12-10 11:45:16 // 23001
pont hogy nem.
Egy 1.6 teljesen siralmasan megy egy 2.0-hoz képest ugyanabban a kasztniban, az több pofont kap az élettől. Csak sokkal több van belőle. A kétezresek nem is esznek többet ha megfigyeled, mert nem kell őket annyira forgatni, kényelmesebben el lehet velük pöfögni városban. Persze ez viszonylagos... az ultimate alfában akkoris a v6 :-P amikor a 3.0 12V ötödikben alapjáraton felkecmereg gond nélkül a hegyre, akkor úgy van egy kis b@zmeggőzmozdony feelingje a dolognak :-))
Egy 1.6 teljesen siralmasan megy egy 2.0-hoz képest ugyanabban a kasztniban, az több pofont kap az élettől. Csak sokkal több van belőle. A kétezresek nem is esznek többet ha megfigyeled, mert nem kell őket annyira forgatni, kényelmesebben el lehet velük pöfögni városban. Persze ez viszonylagos... az ultimate alfában akkoris a v6 :-P amikor a 3.0 12V ötödikben alapjáraton felkecmereg gond nélkül a hegyre, akkor úgy van egy kis b@zmeggőzmozdony feelingje a dolognak :-))
Youri2008-12-10 11:08:31 // 23000
Lehet h azokat jobban tapossák...
Selmak2008-12-10 11:07:33 // 22999
Ha csak 80 foknál tanyázik, akkor az könnyen lehet termosztát.
Selmak2008-12-10 11:06:41 // 22998
Nem is az 1.4-1,8ig esnek szét, hanem a főleg a 2.0. Nord élettartamával összehasonlítva viszont akkor siralmas a Fiat féle TS.
zee2008-12-10 10:54:24 // 22997
Sziasztok
Nagyon lassan melegszik be a vasam,kb 7-8 km kell hogy langyos levegőt fújjon be,de később sem lesz sokkal melegebb a fűtőlevegő az utastérben. 2 éve lett termosztát cserélve,most 78-80 fok körül mozog a víz,előtte rosszabb volt. Radiátorcsap,buborék, mi okozhatja ezt?
Ötlet? Köszi.
Nagyon lassan melegszik be a vasam,kb 7-8 km kell hogy langyos levegőt fújjon be,de később sem lesz sokkal melegebb a fűtőlevegő az utastérben. 2 éve lett termosztát cserélve,most 78-80 fok körül mozog a víz,előtte rosszabb volt. Radiátorcsap,buborék, mi okozhatja ezt?
Ötlet? Köszi.
Kau2008-12-10 10:51:56 // 22996
23K. De most a képet mellőzzük...
Kau2008-12-10 10:48:58 // 22995
Szerintem az 1.6-os igenis jól sikerült. Ha megnézed a Hondán kívül nem igen hoznak ki 120 lovat az 1.6-os gépekből. Illetve nem a 90-es évek közepétől. A vezérlésmódosítón kívül nem igazán van gyenge pontja. Az pedig leginkább azért adja meg magát, mert sokan nem foglalkoznak megfelelően az olajszint ellenőrzéssel. Ehhez pedig mindig maxnál kell, hogy legyen az olaj. Ha nem, megadja magát. Nyílván egy-két kivétel, mint mindenben ennél is akad...
Oda kell rá figyelni, időben cserélni, amit kell (olaj, szíjjak, vezérlés).
Oda kell rá figyelni, időben cserélni, amit kell (olaj, szíjjak, vezérlés).
Kau2008-12-10 10:44:39 // 22994
Nem kell ahhoz széthajtani, hogy tönkre menjen, de pont ezért egy megkímélt autó is bármikor elromolhat. A volt tulajnál is. Ezt előre nem tudhatja senki, mikor lesz baja akármelyiknek is.
Ferke2008-12-10 10:43:15 // 22993
Magunk között azért tudjuk, hogy a TS nem a legjobban sikerült erőforrása az Alfának sajnos.:(