Mindenkihez szólt a kérdés. Szóval akkor lehet, "megperemezésben" is gondolkodni. Erre viszont nem húzza a száját egy kipufogós?
(Lefestettem a rozsdás rész, spec. festékkel, ráadásul. Ez nálam egyértelmű. :)
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
GTPeti2008-12-13 19:23:25 // 23142
Azzurro2008-12-13 19:19:05 // 23141
145-ről, van szó!Azt utolag tenném hozzá!!
Azzurro2008-12-13 19:15:58 // 23140
Olyan kérdésem volna! Az első ablaktörlő motorhoz, lehet- e kapni, külön vezérlörelét????
HátvédRomeo2008-12-13 19:05:14 // 23139
Bár nem nekem tetted fel a kérdést, de ha nem haragszol én is regálok. Amit lehet és megéri kipuffon, érdemes meghegesztetni, pótolni plusz csövezés, betakarás, stb. Nekem elég vérző dogokat Sudon meghegesztettek és ismét szép hangja volt. Amit Előttem szolók irtak hőállóval befújni azt csokolom. :))
EngineCoffeeTables2008-12-13 18:42:18 // 23138
Az az összes rossz közül a legjobb:)))) Persze abban az esetben ha szénacél saválló acéllal érintkezik.
De ha nincs teljesen elrohadva akkor le kell venni és addig csiszolni amig fémtiszta nem lesz, ha átlyukad vagy nagyon elvékonyodik a tisztítás közben akkor ráhegeszteni és foltozni. Hőálló ezüsttel átfesteni utána minden esetben.
De ha nincs kedved levenni és javítani vagy cserélni akkor is mindenképpen legalább átfesteném mert az nem javítja de legalább lassítja a rozsdásodást.
De ha nincs teljesen elrohadva akkor le kell venni és addig csiszolni amig fémtiszta nem lesz, ha átlyukad vagy nagyon elvékonyodik a tisztítás közben akkor ráhegeszteni és foltozni. Hőálló ezüsttel átfesteni utána minden esetben.
De ha nincs kedved levenni és javítani vagy cserélni akkor is mindenképpen legalább átfesteném mert az nem javítja de legalább lassítja a rozsdásodást.
Hardy2008-12-13 18:34:08 // 23137
A Mercikhez is mi gyártjuk a kipufogót. A múltkor mi fuvaroztuk a présgéphez a szerszámot. Meg is lepődtem mikor láttam, hogy mit gyomnak vele.
GTPeti2008-12-13 18:26:09 // 23136
Akkor bilinccsel megoldva JÓ, vagy az is kerülendő?
(Természetesen szívesen kipipálnám a végdobkérdést örökre, viszont mindent nem akarok cseréltetni. Amúgy nem vészes a mostani, csak az egyik oldalon körbe a varratnál oxidálódik. Tényleg, ilyet nem szokás "megmenteni"?)
(Természetesen szívesen kipipálnám a végdobkérdést örökre, viszont mindent nem akarok cseréltetni. Amúgy nem vészes a mostani, csak az egyik oldalon körbe a varratnál oxidálódik. Tényleg, ilyet nem szokás "megmenteni"?)
EngineCoffeeTables2008-12-13 18:12:08 // 23135
Az igazi ha teljesen saválló a rendszer:))))
HátvédRomeo2008-12-13 18:11:37 // 23134
Enyém is hasonló képp van fenn, de nem saválló. De az elv ua.
EngineCoffeeTables2008-12-13 18:10:07 // 23133
Felrakják, de nem ajánlott mert a rozsdamentes acél elrozsádodík ha szénacéllal kerül kapcsolatba.:( Inkább bilinccsel és egymásba toldva oldják meg.
GTPeti2008-12-13 18:03:13 // 23132
Hülye kérdés: Saválló végdobot felpattintanának egy sima acélcsőre is?
Don Gombóc2008-12-13 17:58:31 // 23131
Viszonylag jó ez mind de a legjobb az a full saválló lenne, mert a katalizátor megeszi mindet.
Don Gombóc2008-12-13 17:57:09 // 23130
Pedig az olcsóbb kategória. Én tettem Fiatra, és nem volt vele gond, bár két év után eladtam.
HátvédRomeo2008-12-13 17:46:41 // 23129
Sztem a Sebring is jó. Bár nekem nincs tapasztalatom vele. De még nem hallottam leköpni se.
GTPeti2008-12-13 17:43:40 // 23128
Na ja... Neve van, hírneve az meg nincs.
Állítólag a Walker viszont jó.
Állítólag a Walker viszont jó.
Don Gombóc2008-12-13 17:40:41 // 23127
Pedig az olyan flancos. Mert drága és neve van. :) Pedig szép kívűlről akkor is amikor már szétrohadt, és csörög zörög belülről mint az állat. Koppány az igazi. :)
GTPeti2008-12-13 17:28:06 // 23126
(Más szavakkal: Bosalt venni jutna utoljára eszembe.)
GTPeti2008-12-13 17:25:36 // 23125
A Bosal cuccokról úgy általában elég rosszakat hallottam. Pl. kérészéletű lambdaszondák, stb. (De úgy dereng, hogy a kipuffokat is kiemelte szerelőm.)
A gyártatás is egy jó opció, igaz ott nem garantált a gyári hang (nagyon halk) és fojtás.
A gyártatás is egy jó opció, igaz ott nem garantált a gyári hang (nagyon halk) és fojtás.
HátvédRomeo2008-12-13 17:21:51 // 23124
CSak megjegyzésként mondom én is, a magyar kipuffokra, hogy az F-40-es Ferkákra és HA jól tudom az 550 M-re is magyarországon magyarok gyártották a kipuffokat. Szóval ha a Ferkának megfelel mint beszállító, akkor valamit tudhatunk kipuff téren.
Sose vennék kipuffot bótba. Gyártatnék valami szakival. Occsobb és tartósabb. Jó anyag meg kellő korrozió kezelés kell neki azt csókolom. Nem kell nagy dolgokra gondolni. :))
Mostani rendszeremet még Peti barátom gyártatta rá, és ha nem basszák le a szerelők, eddig, 7 év alatt 2x kellett megpöttyözni. Ilyen 20 perces melóval. Most se lesz fél óránál nagyobb meló rajta. Pár 1000-es munkadij. :))
Sose vennék kipuffot bótba. Gyártatnék valami szakival. Occsobb és tartósabb. Jó anyag meg kellő korrozió kezelés kell neki azt csókolom. Nem kell nagy dolgokra gondolni. :))
Mostani rendszeremet még Peti barátom gyártatta rá, és ha nem basszák le a szerelők, eddig, 7 év alatt 2x kellett megpöttyözni. Ilyen 20 perces melóval. Most se lesz fél óránál nagyobb meló rajta. Pár 1000-es munkadij. :))
Don Gombóc2008-12-13 17:16:28 // 23123
Nem kell hozzá spec szerszám csak türelem. Változó geometriás rész szétszedése egy kis legózás, a lapátkákat és a környékét jól meg kell tisztítani, és türelmesen összerakni. Majd látod, azért nem olyan bonyolult. Ja és nem kell centírozni, mivel nem lesz sem csapágy sem tengely sem kompresszor sem turbina lapát csere, így semmi sem változik meg ami a centírozását befolyásolná.
Don Gombóc2008-12-13 17:10:22 // 23122
Jut eszembe, nézd meg az ePerben a V6 166 hátsó dob árát. Megáll a hugy benned. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-12-13 15:15:05 // 23121
magyarra a mediacentert mondom az egy fos...plusz V6-ra, turbós benyásra Bosalt sem szabad rakni mert 1-2 év és szétnyílik....
LacUS2008-12-13 15:06:18 // 23120
Azért nem minden magyar szar.Az ex Q4-emen 70-es Jano rendszer volt, a mai napig hibátlan, és nem rohad, jaaaa és nem is lóg mert plussz rögzítésipontokat is csináltak rá.:) A BOSAL viszont 2 év alatt lerohad, legalábbis amiket én láttam.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-12-13 14:49:57 // 23119
nem magyar :D tartós...mint a Bosal...
GTPeti2008-12-13 14:44:38 // 23118
Az ocsóbbik mennyire tartós?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-12-13 14:40:30 // 23117
gyári passz...biztos 90e...olasz 27...
GTPeti2008-12-13 14:36:43 // 23116
Mennyi amúgy egy gyári hátsódob? (Az enyémre...)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-12-13 14:27:12 // 23115
nem ..a 2,5 ugyan az mint a 2.0JTS, JTD-k...
GTPeti2008-12-13 14:24:40 // 23114
Na, hát ezt én erősen kétlem!!
Apacs2008-12-13 14:20:00 // 23113
Sziasztok!
Remélem vki tud segíteni! 156-osnak mindegyik típusnak ugyanaz a hátsó kipuff. dob? 2,5 V6-nak is u.a. mint az 1.6?
Remélem vki tud segíteni! 156-osnak mindegyik típusnak ugyanaz a hátsó kipuff. dob? 2,5 V6-nak is u.a. mint az 1.6?
LacUS2008-12-13 11:19:59 // 23112
A turbót ugye nem akarod szétszedni????
1, ha az kormos retkes akkor már úgyis mindegy halott.
2, csinálja a turbós, mert szétszedés után centírozni de legalábbis ellenőrizni szokták a tengely, ez otthon nem nagyon lehetséges.
A szívósor és egr tekaraítás nem nagy ügy viszont.Volt valami előtörténet,hogy ezt akarod megcsinálni (pl:szakad turbocső miatt telehányta magát korommal, elfosta magát a turbo, stb) mert ha nem akkor nem biztos hogy erre annyira szükség van
1, ha az kormos retkes akkor már úgyis mindegy halott.
2, csinálja a turbós, mert szétszedés után centírozni de legalábbis ellenőrizni szokták a tengely, ez otthon nem nagyon lehetséges.
A szívósor és egr tekaraítás nem nagy ügy viszont.Volt valami előtörténet,hogy ezt akarod megcsinálni (pl:szakad turbocső miatt telehányta magát korommal, elfosta magát a turbo, stb) mert ha nem akkor nem biztos hogy erre annyira szükség van
pb_2008-12-13 10:36:34 // 23111
Mi, + az övét szoktuk.)))) Az a baj, hogy hiába bütyköl mindig, soha nincs tényleges Lőrelépés.))))
Xixo2008-12-13 02:23:45 // 23110
Mert tudja, hogy az én véremet nyugodtan szívhatja Mr. Mekkelek!! :)))
Bele is pusztulna, ha nem kéne valamit egyfolytában bütykölnie, ezért nem is tetszik neki a megbízható TS!! :))))))))))))))
Bele is pusztulna, ha nem kéne valamit egyfolytában bütykölnie, ezért nem is tetszik neki a megbízható TS!! :))))))))))))))
pe-Ti2008-12-12 19:58:44 // 23109
Üdv Cartársak!
Ünnepek alatt lesz időm a géppel foglalkozni úgyhogy nekilátok a szívótorok+egr no meg a turbó kipucolásának! Aki csinált már hasonlót az írja meg az tapasztalatait különösen a geometriás turbó kipucolásának fortélyai érdekelnek + milyen tömítéseket, szerszámokat kell beszereznem? Előre is köszi a segítséget!
Ünnepek alatt lesz időm a géppel foglalkozni úgyhogy nekilátok a szívótorok+egr no meg a turbó kipucolásának! Aki csinált már hasonlót az írja meg az tapasztalatait különösen a geometriás turbó kipucolásának fortélyai érdekelnek + milyen tömítéseket, szerszámokat kell beszereznem? Előre is köszi a segítséget!
pb_2008-12-12 10:08:49 // 23108
Ahogy látom, inkább Te szoktál (Tony) Soprano kártársal vitatkozni.))))
Ferke2008-12-12 08:22:44 // 23107
Persze, csak azért mondod, hogy vele is vitatkozhass!:))))
pb_2008-12-12 07:45:12 // 23106
Akkor nincs más hátra, mint Lőre, képezd magad kicsit, hogy ebbe is bele tudjál szólni.)))
HátvédRomeo2008-12-12 01:21:13 // 23105
He-hhe :-DDDDD
Xixo2008-12-12 01:17:34 // 23104
Abba legalább én is bele tudnék szólni!! :))
Mondjuk ezeket is elég vicces olvasgatni.....
Mondjuk ezeket is elég vicces olvasgatni.....
HátvédRomeo2008-12-11 17:39:18 // 23103
Legalább nem fagysz meg télen.
Boxerekbe meg 70 fokos viznél télen öröm ujjongás. :-D
Boxerekbe meg 70 fokos viznél télen öröm ujjongás. :-D
MIFI2008-12-11 17:02:50 // 23102
Nekem meg olyan amióta termó lett cserélve! Városon kívül 80fok teljesn mind1 megy e a klíma hány fok van és a sebesség is csak haladjunk:) Dugózva viszont 95fok fele tanyázik... most is meg nyáron is:)
Ferke2008-12-11 15:34:17 // 23101
Tudnék én Nektek olyan melót, hogy szemerrnyit sem tudnátok alunni!:)))
HátvédRomeo2008-12-11 15:25:41 // 23100
Mér én igen?? :-DD
Nem vagyunk mi fényben járók! :-DDDD
Nem vagyunk mi fényben járók! :-DDDD
pb_2008-12-11 14:39:42 // 23099
1 bizonyos idő után, azért, az kevés lesz ám.)
Ferke2008-12-11 14:34:29 // 23098
Boxinál nemigen szokott kolbászolni a mutató. 56-osnál igen. Bár pb_-jé sem klímás, az én boxim sem, és az 56-osnál ugye a klíma is szerepet játszik a mutató mozgásában.
Kau2008-12-11 14:15:31 // 23097
Akkor se megy feljebb, mert bekapcsol a venti és elég a hűtése. Még nem láttam a mutatót 91 foknál ;)
pb_2008-12-11 12:25:17 // 23096
Hadd villogjon, nem kér kenyeret.DDDD
pb_2008-12-11 12:24:53 // 23095
Minek, akkor jó aludni.DD
Ferke2008-12-11 11:58:07 // 23094
Nézzedmáá az msn-t! Nem látod, hogy villog?!:)
Ferke2008-12-11 11:47:17 // 23093
Te meg még fel sem kelsz nappal:)))