Kéne egy kis segítség!
Most cseréltek a 146-osban a jobb hátsó keréknél csapágyat. Ez ugye aggyal együtt van. Kész lett, de az ABS visszajelző lámpám azóta világít. Miért? A régi el is volt kopva és mégsem világított. Az új bordás és mégse tetszik neki. Esetleg csak a hibajelet kéne töröltetni????
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Kau2007-11-30 17:02:43 // 18499
Tommaso 1592007-11-29 21:04:11 // 18498
??????
Az, h lehet, h második alkalomra lett csak jó?
Az, h lehet, h második alkalomra lett csak jó?
Tommaso 1592007-11-29 21:03:48 // 18497
Köszi a tippeket!
Selmak2007-11-29 20:20:54 // 18496
Termosztát végelgyengülés tipikus jelei. Nekem nyáron hűvös időben városban épes volt 50fokra visszahülni, na akkor nem volt kegyelem, csere.
Poló2007-11-29 18:00:28 // 18495
Nekem is ugyanez volt. Első termosztát csere nem hozott eredményt, a második igen :)
Grando2007-11-29 17:52:31 // 18494
Álló helyzetben alapjáraton nekem is elérte a 90-et, aztán elindulás után lement 65 körülre. Terheléstől és menetszéltől függően 65 és 75 között ingadozott. Termosztátot cseréltünk, azóta áll a 90-en, mint a cövek, ha esik ha fúj. A 164-nél ugyanígy volt. ;)))
Tommaso 1592007-11-29 17:46:01 // 18493
Sziasztok!
Tud valaki segíteni abban, hogy ha 60 fokon áll menet közben a hűtővizem, akkor a termosztátom lehet a ludas, vagy a jeladó?
Mert azt mondták, h mindkettő lehet, ablakon meg nem szeretnék pénzt kidobni!
Tünet: menet közben 60 fok körüli vízhőmérséklet, alapjáraton néha akár a 80 fokot is elérheti, majd a felső cső meleg lesz, 10 mp alatt visszazuhan 60 fok körüli hőmérsékletre, majd rá kb 3-4 percre az alsó cső is melegszik.
Már többször kérdeztem ezt, de így h jön a hidegebb idő nem szeretném, ha károsodna a moci a 60 fok miatt....
Szóval segítsetek, ha volt már ilyen valakinak, írja meg!
Thx!
Tud valaki segíteni abban, hogy ha 60 fokon áll menet közben a hűtővizem, akkor a termosztátom lehet a ludas, vagy a jeladó?
Mert azt mondták, h mindkettő lehet, ablakon meg nem szeretnék pénzt kidobni!
Tünet: menet közben 60 fok körüli vízhőmérséklet, alapjáraton néha akár a 80 fokot is elérheti, majd a felső cső meleg lesz, 10 mp alatt visszazuhan 60 fok körüli hőmérsékletre, majd rá kb 3-4 percre az alsó cső is melegszik.
Már többször kérdeztem ezt, de így h jön a hidegebb idő nem szeretném, ha károsodna a moci a 60 fok miatt....
Szóval segítsetek, ha volt már ilyen valakinak, írja meg!
Thx!
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2007-11-29 15:53:36 // 18492
Nekem Bosh van már majdnem négy éve, és semmi baja...
Egyszer nem kellett utánatölteni :P
Egyszer nem kellett utánatölteni :P
GT Ɨ|ѯ2007-11-28 16:37:43 // 18491
Nem ( is ) lesz vagy 5 évig:-))
Kau2007-11-28 16:04:01 // 18490
Nekem is ez került bele 2 éve. Nincs gondom vele.
GT Ɨ|ѯ2007-11-28 09:31:41 // 18489
Ennek ellenére nem ( mindenki veszi ( k ) komolyan:-))))
Engem meggyőz:-) ( tek )
Engem meggyőz:-) ( tek )
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-27 18:30:44 // 18488
igen annyi kb :))
Ferke2007-11-27 18:14:10 // 18487
Nem sokat tévedtél így sem, szerencsére lassan már erre felé közelít az ára :)
Selmak2007-11-27 17:05:08 // 18486
Igazad volt. Egy rublikával fentebb nyomtam.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-27 13:06:04 // 18485
vízhűtőről volt szó....nézd meg mire reagáltál :)))
András bácsi2007-11-27 13:01:57 // 18484
Biztos elnézte... :)
Selmak2007-11-27 12:49:54 // 18483
A kettős tömegű lendkerék 60-70? Mióta?
Kau2007-11-27 12:43:25 // 18482
Európában Exide akkumulátorokat Franciaországban, Olaszországban, Angliában, Németországban, Hollandiában, Spanyolországban és Belgiumban gyártanak.
És az Olaszok is ezt ajánlják az Alfához, ép úgy, mint a Selénia olajat.
És az Olaszok is ezt ajánlják az Alfához, ép úgy, mint a Selénia olajat.
Tiby2007-11-27 11:52:40 // 18481
Na jónapot mindenkinek! :)
2.0TS motorra lenne szükségem! :( 147 ,esetleg156. Füzött blokk a cél ,de komplett motor is érdekelne! SEGITSÉÉÉÉÉÉÉÉG!!!!!!
2.0TS motorra lenne szükségem! :( 147 ,esetleg156. Füzött blokk a cél ,de komplett motor is érdekelne! SEGITSÉÉÉÉÉÉÉÉG!!!!!!
someday2007-11-27 10:48:08 // 18480
A pillangó szelepre azt mondta a szerelőm, hogy az okozza, hogy nehezebben nyomódik a gázpedál. De azt is mondta, hogy ne nyújunk hozzá ha nem muszály..
1. kérdés: Miért ne?
2. kérdés okozhatja az egyenetlen gyorsulást ez?
Köszi előre is! :)
1. kérdés: Miért ne?
2. kérdés okozhatja az egyenetlen gyorsulást ez?
Köszi előre is! :)
pb_2007-11-27 10:42:42 // 18479
Nagyon variálni nem tudsz a mérettel.) A hűtő gyakorlatilag kitölti a rendelkezésre álló helyet.
pb_2007-11-27 10:39:13 // 18478
Ennyiért benzinesekhez kínálják.
pb_2007-11-27 10:37:15 // 18477
Arannyal futtatják be, vagy 1éb nemesfémmel?)
Ferke2007-11-27 10:27:45 // 18476
Ha túl olcsó, akkor az benzinesé. Azt meg bele ne rakd, mert nem belevaló, nem kevés 1.8-as halálát okozta már ez. Annál még a bontott szutyok is jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-26 20:13:29 // 18475
ha jó a méret akkor 18...
Hari2007-11-26 20:12:05 // 18474
....és az ócsobb? Az mennyi ?
(73-ért kináltak VALEOT.)
(73-ért kináltak VALEOT.)
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-26 20:06:45 // 18473
100 felett???
60 70 között van a drágább...
60 70 között van a drágább...
Selmak2007-11-26 20:00:19 // 18472
Nem megerősített info Jász-Plasztik gyártja Mo-n az Exide-t. Jászplasztik akksi=exide pórias köntösben. Persze nem gázrekombinációs akksikra kell gondolni.
Selmak2007-11-26 19:54:38 // 18471
100 felett. Részvétem :(
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-26 19:52:00 // 18470
mik a méretek?
imi1562007-11-26 19:27:56 // 18469
Próbálj meg Pityke cartársnál érdeklődni,talán tud segíteni!
Hari2007-11-26 19:23:49 // 18468
Szevasztok!
Akkor itt is.:
S.O.S. Egy barétomnak a 33 1,8 tádéjához nagyon kéne 1 vízhűtő!!! Ha valaki tud ilyet, kérem ne fogja vissza magát!
(Elöre is köszi minden infó!)
Akkor itt is.:
S.O.S. Egy barétomnak a 33 1,8 tádéjához nagyon kéne 1 vízhűtő!!! Ha valaki tud ilyet, kérem ne fogja vissza magát!
(Elöre is köszi minden infó!)
imi1562007-11-26 19:15:33 // 18467
Akkor nagy valószínűséggel nem fogom megúszni a lendkerék cserét sem:(!
Mi az ára annak kb.?
Mi az ára annak kb.?
András bácsi2007-11-26 19:05:17 // 18466
Ha nagyon rázza a kasztnit, illetve ha gáz nélkül a kuplungot csúsztatva ugrál a motor, akkor nagy az esélye, hogy az is xar. De igazán biztos csak szétszedés után lesz a dolog. A külső peremén a lendkerék belső része a rugó ellenében max 4-5 mm-t mozdulhat el (az új nullát mozog), de tengelyirányban nem lóghat szinte semmit. Ha ez is rossz, akkor készülj a spórolásra...
imi1562007-11-26 19:01:32 // 18465
Azt honnan lehet megállapítani,hogy az is kuka?
András bácsi2007-11-26 18:59:08 // 18464
Lendkereket. :(
Szerencsés esetben persze nem kell, de nagy az esélye.
Szerencsés esetben persze nem kell, de nagy az esélye.
imi1562007-11-26 18:57:37 // 18463
Egyre inkább érik a gépemnek a kuplungozás(156 1.9 jtd 8v).
Tejesen be kell nyomnom már a kuplungpedált,hogy tudjak váltani,meg már egyre jobban rángat is induláskor!Igaz,még meg nem csúszik,de már biztos nem bírja sokáig!
Akinek esetleg van tapasztala ezügyben kérem ossza meg velem!
Mit érdemes még esetleg cserélni a szerkezeten,a tárcsán és a kinyomócsapágyon kívül,van -e valami "extra"dolog amit még tudni kell mielőtt az ember nekilát a cserének?
Előre is köszi!
Tejesen be kell nyomnom már a kuplungpedált,hogy tudjak váltani,meg már egyre jobban rángat is induláskor!Igaz,még meg nem csúszik,de már biztos nem bírja sokáig!
Akinek esetleg van tapasztala ezügyben kérem ossza meg velem!
Mit érdemes még esetleg cserélni a szerkezeten,a tárcsán és a kinyomócsapágyon kívül,van -e valami "extra"dolog amit még tudni kell mielőtt az ember nekilát a cserének?
Előre is köszi!
András bácsi2007-11-26 18:25:56 // 18462
Semmi. A negyérintekzőssel be sem indul az ötös. Meg sem lehet mókolni. De szinte kizárt, hogy négyes van benne.
TIbor2007-11-26 18:19:13 // 18461
Hát az előzményeket nem ismerem de legalább tudod, hogy melyik fajta való bele!
Visszaolvastam a történeted, de erre az esetre sajna nincs ötletem!
Visszaolvastam a történeted, de erre az esetre sajna nincs ötletem!
Bálesz2007-11-26 18:02:33 // 18460
És mi lesz ezen megállapítás lényege? Miután megszámoltam.
Szeni2007-11-26 17:24:28 // 18459
Időközben sikerült megoldanom... :))
TIbor2007-11-26 17:04:24 // 18458
Lehúzod az LMM - ről a csatit (persze cska miután levetted az akkusarut) és megnézed, hogy 4 vagy öt érintkező van benne, valszín 5!
Szeni2007-11-26 14:46:40 // 18457
Hali mindenkinek!
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy hogyan kell kicserélni a pollenszűrőt a 147-esben??? (2003-as)
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy hogyan kell kicserélni a pollenszűrőt a 147-esben??? (2003-as)
Bálesz2007-11-26 14:31:12 // 18456
Köszönöm a sok hozzászólást.
Kiegészítés:
2006. dec. 1-én még Piri műhelyében került bele "új" LMM (feltételezem gyári) azzal nem is volt gond. Lambdaszonda meg most kikészült a vezérműszíj véget és gyári új került bele.
A vezérműszíjért nem hibáztatom a gépet, mert én centiztem ki a cserét elég rendesen.
Igaziból most így tisztul, hogy az elektronika meg német...
Azonban aztt nem értem, hogy 4 vagy 5 lábas-e az LMM, egyértelműen látszik a dolog vagy sem, mert ez esetben meg tudom nézni.
Kiegészítés:
2006. dec. 1-én még Piri műhelyében került bele "új" LMM (feltételezem gyári) azzal nem is volt gond. Lambdaszonda meg most kikészült a vezérműszíj véget és gyári új került bele.
A vezérműszíjért nem hibáztatom a gépet, mert én centiztem ki a cserét elég rendesen.
Igaziból most így tisztul, hogy az elektronika meg német...
Azonban aztt nem értem, hogy 4 vagy 5 lábas-e az LMM, egyértelműen látszik a dolog vagy sem, mert ez esetben meg tudom nézni.
András bácsi2007-11-26 13:10:49 // 18455
Pedig szokott. :))) Én múltkor a jtd-n csodálkoztam.
kertecs2007-11-26 12:51:14 // 18454
Magam is csodálkoztam, h elindult : )))
András bácsi2007-11-26 12:05:58 // 18453
Mert te profi vagy. Nem kell itt fényezni magad! :)))
kertecs2007-11-26 12:04:18 // 18452
Az én véleményem: azt nem várhatod, h neten keresztül megmondja neked egy ilyen hiba okát.
Ami cseréket leírtál, azok nem is érintik az elektronikát. (A lambda csere teljesen független egy hengerfej felújításától. )
Ha a szíjszakadás előtt nem voltak ilyen gondok, akkor - minden gyanúsítgatás nélkül -lehet mégis a szerelőt kéne megkérdezni, aki csinálta a mókát...
Én gyak. kicseréltem a motort az autómban, de csatik öszedugása után gyútás-indít-OK volt a vége.
Ami cseréket leírtál, azok nem is érintik az elektronikát. (A lambda csere teljesen független egy hengerfej felújításától. )
Ha a szíjszakadás előtt nem voltak ilyen gondok, akkor - minden gyanúsítgatás nélkül -lehet mégis a szerelőt kéne megkérdezni, aki csinálta a mókát...
Én gyak. kicseréltem a motort az autómban, de csatik öszedugása után gyútás-indít-OK volt a vége.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-26 11:56:32 // 18451
Az meg végkép nem az autó hibája, hogy lefogazódott a szíj....
vannak alapszabályok használt autó vásárláskor...
vannak alapszabályok használt autó vásárláskor...
András bácsi2007-11-26 11:54:43 // 18450
Nem került bele véletlenül valami utángyártott elektronikai alkatrész? Akár lmm, akár a lambda. Avagy gyáriból esetleg nem belevaló cucc. Ilyesmivel tud érdekes hibajelenségeket produkálni. Ami még ötletként felmerülhet a vezérlőegység hibája. Gondolom a tied a fojtószelep feletti integrált vezérlős. Esetleg ott valami kontakthiba, akár a vezérlőre menő testnél, akár a két soklábas csatlakozóknál. Illetve akár még olyan is előferdülhet, hogy nem is elektronikai a hiba, csak becsapja az érzékelőket, pl. valahol repedt a szívőcső, vagy hasonlók. Bár ez utóbbi kevésbé jellemző.