Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

matesz212007-11-21 11:21:04 // 18396
Az előző tulaj feltolatott vele egy vizcsapra, hátulját megcsukta. Tankot cserélni kellett és gondolom bontottat vett ami meg az udvaron hevert...Annyi eszük meg nem volt hogy belenézzenek mielőtt felrakják...Én meg fél évig cseréltem minden üzemanyag alkatrészt (most tartok 500 e.FT nál) mire eszébe jutott az egyik szerelőnek hogy talán meg kéne nézni a teljes rendszert...Még a bemenő csövekben is kavicsok voltak....K.rva nagyokat szivtam vele..eddig, remélem most ok lesz
kalizsoli2007-11-21 10:38:09 // 18395
Holttest nem volt? Tudod olaszkocsi, maffia......hátha a tankodba akartak elrejteni valakit, aki útban volt... ;-)
Liquid2007-11-21 10:36:22 // 18394
hogy a retekbe került kavics meg falevél a tankba?
András bácsi2007-11-21 10:31:02 // 18393
Falevél és kavics?
matesz212007-11-21 10:27:47 // 18392
Hát először csak rántott 2800-3000 fordulatnál, majd pár száz km után meg is állt a motor. Befecskendező hiba lámpa világitott. Kb. 3 percnyi inditozás után elindult. Aztán egyre kevesebb fordulatot birt, erős gáznál leállt...Aztán végül végleg megállt....most másfél hónapja áll..Levetettem a tankot mert tele volt falevéllel, kaviccsal..!!!!!! Ezért eltömödött a nyomásszabályzo nanoszürője. Ezért lettek cserések. Most átmosva a rendszer, új porlaszto csúcsok, meg új nyomásszabályzo. Diagnosztikára én azért elvinném mielőtt bármit cserélsz benne, de csak olyasvalakihez akinek komoly compjutere van!
Mogyoró2007-11-20 21:37:41 // 18391
Nem nagy ügy kicserélni.
Mogyoró2007-11-20 21:35:50 // 18390
Szevasztok!
A CR szivattyú 273000 péz a Bárdinál, de a nyomásszabályzó olcsóbb. Nem tudom pontosan de kb. 40000 asszem.
alfatomi2007-11-20 19:42:25 // 18389
Neked is ezek voltak a tünetek hogyan tudnék biztosra menni?
alfatomi2007-11-20 19:41:23 // 18388
Mennyi pénzbe kerül ez a CR szivattyu?
matesz212007-11-20 19:38:06 // 18387
Ja és ez a motor hátsó részén található szivattyú. Ami a tankban van az az AC pumpa..
matesz212007-11-20 19:36:56 // 18386
Hi, nekem már másodszor fordult elő ez a hiba, mindkétszer a cr szivattyú nyomásszabályzója adta meg magát. Először probálkoztam bontottal, de 2 hétig birta. Most került bele egy új, így már okés.
alfatomi2007-11-20 19:29:52 // 18385
Lehet hogy hülye kérdés de milyik a cr szivattyu ami a tankban van vagy a magasnyomású? Mert ami a tankban van azt már nézte de valószinü az jó!
Wickey2007-11-20 19:08:50 // 18384
CR szivattyú?
alfatomi2007-11-20 17:29:12 // 18383
Szevasztok. Találkozott már valaki ojannal (1,9 JTD )3000-es fordulatnál letilt az auto és nem akar elindulni. Rákötötte a szerelő a lap topját 1 hibakodot ir ki hogy, üzemanyag rendszer hiba de nem tudjuk mi a hibás! Ha kitörli a hibakodot elindul az auto, bár nem olyan könnyen ahogyan kellene neki! Mi lehet ilyenkor a hibás találkozott már valaki ilyennel?
123452007-11-20 15:19:26 // 18382
Üdv mindenkinek!
Van egy kis problémám a géppel (146 1.6TS), már néhányan írtátok, hogy találkoztatok ilyennel. Az a lényeg hogy ha elér egy bizonyos fordulatszámot, elkezd rángatni. Azonos gázpedálszögnél, enyhe motorféknél hirtelen rángatózni kezd ) 2 és 4000 között. Néha tejesen tünetmentes, de aztán megint elkezdi, többnyire akkor mikor bemelegszik a motor. Arról nem is beszélve hogy a fogyaszás is megugrott.
Mindenféle megoldást nagy lelkesedéssel várok :)
Wickey2007-11-19 20:33:53 // 18381
Ja. Feltéve, hogy nincs külön tartálya a kuplungnak. Ami azért nem ritka.

De még csak nem is kell külön tartályának lennie. Ha közös tartályuk is van, a kuplung kifolyócsöve feljebb van.
PONTOSAN EZÉRT, hogy először a kuplung szarjon be, és csak utána a fék.
Az elv pedig az, hogy csak megnézeti a kliens a kuplungot valami hozzáértővel mielőtt totál kifogy a folyadék... kuplung hiba miatt meg még nem halt meg senki. :-)
Aki meg nem veszi észre, hogy rossz a kuplung, és elfogy teljesen a fékfolyadéka, emiatt meg elszáll az autópályán, az meg megérdemli. :-)
macilaci2007-11-19 11:04:41 // 18380
Oksa már én arra is gondoltam hogy elfáradt a fékoil de akkor a fékkel is gond lenne.
Ferke2007-11-19 10:50:45 // 18379
Persze ellenőrzés alatt azt értettem, hogy ha kell, akkor próbáld légteleníteni is, az alsó munkahengeren van a légtelenítő szelep.
Ferke2007-11-19 10:47:36 // 18378
Olajszintet ellenőrizd, vagy az kevés, vagy haldoklik az egyik munkahenger. Ha a lábadnál nincs olaj, akkor a lenti munkahengerre tippelek. De tényleg lehet, hogy csak kevés a szint, bár azt meg a 03-as évj-nál már jeleznie kéne sztem.
macilaci2007-11-19 10:45:59 // 18377
Sziasztok! Van egy kis problémám a kuplungommal (156 1.6 SW 03') ha hétköznapi ember modjára használomaz alfát akkor semmi gáz, de ha elkezdem egy kicsit nyomni a gázt vagy 4 5 km az autó pályán 160 nal akkor csontra beesik a kuplung pedál.
Poló2007-11-18 14:54:53 // 18376
Nem tudom, valakinek az oldalán olvastam 2.0-ról 2,5V6-ra építésről. Ott olvastam, hogy teljesen más a futómű és a fék, de nem tudom, hogy ezt muszáj -e cserélni.
Gyozi1552007-11-18 14:49:25 // 18375
mert gondolom azért más mert erősebb
Gyozi1552007-11-18 14:44:48 // 18374
És az se nem számít hogy az enyimé alatt gyári sportfutómű van, ami most lett felújytva?
Poló2007-11-18 14:43:00 // 18373
Pl futómű.
Gyozi1552007-11-18 14:39:26 // 18372
de mi minden más pl.?
Poló2007-11-18 14:34:58 // 18371
A 155 V6 hengerenként csak 2 szeleppel rendelkezik és 165-170 lovas, míg a 156 V6 már 24V és 192 paci.
George állítása szerint a 146 ti-vel megfogta a 155 V6-okat. A 156 V6-ot még az mjettel sem fogja meg :))
Wickey2007-11-18 14:33:04 // 18370
Ja, és kezd az egészet azzal, hogy veszel egy 155 V6-ot, mert egy csomó minden más abban mint a TS-ben.
Gyozi1552007-11-18 14:32:16 // 18369
Hát ha ugyanaz akkor meg nem mind1? :D
Gondoltam a 156-é már jobb konstrukció vagy valami...
Wickey2007-11-18 14:28:34 // 18368
Minek neked a 156 V6 motorja?
Tedd bele a 155 V6-osát, szinte ugyanaz.
Ha meg állatkodni akarsz, akkor vegyél egy 3.0 vagy 3.2 24V (esetleg GTA) motort, és azt faragd bele.
Gyozi1552007-11-18 14:23:59 // 18367
Sziasztok! Kis segítség kellene!!

Autóváltáson töröm a fejem, igazából 156 2.5 V6-ot szeretnék, de igazából a 156 (az is nagyon gyönyörü, de már mondhatni "népautó" 156 van a legtöbb) nem tetszik annyira mint a szögletes csoda!
Vajon bemegy a 156 V6 a 155-be? Tudomásom szerint ugyanaz a V6 erőmű van mindkettőbe nem?
Másik hogy kell-e valamit faragni rajta??
A váltó és kuplung bírni fogja? Mondjuk váltót már cseréltem, egy GTV 2.0 van benne!
Ferke2007-11-17 21:58:22 // 18366
3k egy diagnosztika. Nagyon korrekt az ember. Igaz, nem alfa specialista, de ahhoz képest eléggé végja a dolgokat. Ráadásul kiolvasáshoz mondjuk nem is kell nagy mágusnak lenni.
Ferke2007-11-17 21:56:21 // 18365
Hegyalja mellett, a Hartmann.
Tentacle2007-11-17 21:54:25 // 18364
Budaorson hol? Es mennyiert ?
Ferke2007-11-17 20:39:48 // 18363
De mi a gond a motorral??
Ferke2007-11-17 20:39:20 // 18362
2 helyet tudok, akikben megbízok. Az egyik Budaörsön van, másik pedig Zoli barátja, pár utcára tőle. Melyik volna közelebb?:)
Alfás 156 "hupikék"2007-11-17 18:35:53 // 18361
Gyálon Novák alfa, elég jo mühelyük van, tölle vettem a mostani gépemet
Poló2007-11-17 17:03:08 // 18360
Kérdezd meg Ferke cartársat, szerintem ő tud egy helyet ajánlani ;)
Katucs2007-11-17 17:00:36 // 18359
Közsi, de az nekem messze van. Ha hozzáaadom a benzinpénzt, annyiért már pesten is megcsinálják:( De azért köszi.
Alfás 156 "hupikék"2007-11-17 15:48:10 // 18358
3000-ért Szarvason meg nézik
vgyurci (powered by boxer)2007-11-17 10:34:56 // 18357
Ennek sok összetevője lehet. Első lépésként pucerájozd meg a szívótorkot a pllangószelep elött-után. Ha ez nem használ, akkor ki kell nyitni a pénztárcát, mert rossz lehet a lambda-szonda, az alapjárati motor, vagy gyertákat kell cserélni. Ha még ezután sem jó, ki kell dobni az injektorokat. Röviden ennyi.
Katucs2007-11-17 10:18:51 // 18356
Sziasztok,
tud valaki olcsó helyet ajánlani, ahol motor diagnosztikát csinálnak?
Előre is köszi az infókat.
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2007-11-16 20:25:40 // 18355
Üdv.
Kérdésem lenne!
kb. perce történt, hogy megálltam egy kúton, és hallottam a kipufogó eleje felől valami csörgő zajt. Azt gondoltam, hogy a kipufogó tartó konzoljában lévő csavar csinálja, gondoltam majd meghúzom...
Elindultam és kopogó hangot hallottam, mintha a féltengely lenne, de a kopogás gyakorisága a fordulatszámmal arányosan nő, nem csinálta végig, főleg induláskor.
Mintha a kormány is nehezebb lenne, de erre nem esküszöm! :)

Van valami komoly szakmai véleménye???:)
Hari2007-11-16 18:32:28 // 18354
......ha valakinek bevállík, szoljon! (Biztos csak Én vagyok ilyen szerencsétlen.)
(Nekem tavaj megcsinálták. Röpke 3 honapot se bírt ki. Elöször nem is gondoltam, hogy ott a baj, .... - biztos valami más! Biztosíték: - jó.; Relé : - jó!; Hátul az üvegnél fesz. mérés: - minden OK. ....vaze, akkor csak az érintkező marad. Az bizony.)
Na elegem let az egészböl - meg, hogy smmit nem látok hátra - üveget kivágtam - nyugodjon békében - beleragasztottam egy JÓt, és azota is (.......élnek ha megnem....)
kunbajai QURVA JÓÓÓÓ!!!!
:-)))))
GT Ɨ|ѯ2007-11-16 11:58:56 // 18353
Bosszantó,de csak 5 perces munka:-)))
Trafikos2007-11-15 16:20:45 // 18351
hátsó üveg fűtőszálra ezt találtam:
http://www.autouveges.hu/profilok.htm
van biztos máshol is. Régen hasonló okból kerestem én is és ki is néztem valahol a Váci úton egy szervízt akiknek ez volt a profiljuk de most nem találtam őket.
Babi / Kisvirág2007-11-15 12:47:34 // 18350
Szia, megnézetem a pollenszűrőt, a belső keringetés ki- és bekapcsolója müködik, legalább is a jelzőfény szerint...
Köszi az ötletet! :))
nagyferi812007-11-14 22:29:36 // 18349
Sziasztok!

Valaki tudja, hogy miért ugrálhat az alapjáratom? Valamikor beáll és semmi gond, valamikor meg eszméletlenül ingadozik! Főleg üzemmelegen. Alapjárati motor lenne a gond? Hol lehet a bibi?
Poló2007-11-14 20:27:56 // 18348
Mondjuk Erhardnál tudsz venni.
Janesz2007-11-14 20:18:42 // 18347
Sziasztok!

Segítséget kérnék tőletek! Gyertya kellene lassan a 145-be! Kínél, hol, merre tudom ez a gondot orvosolni?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Janesz
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak