Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Csöri2007-12-16 20:41:59 // 18642
Izzítógyertyák biztos, nem ártana megnézetni.
Ferke2007-12-16 20:38:56 // 18641
Nagyjából a napfénytetőre gondolt.:)
Arno1662007-12-16 20:22:08 // 18640
Sziasztok!

Nehezen indul a gépezet. (166 3.0V6)
Azt csinalja hogy koszorul egy darabig, majd egyszercsak elindul, és onnantól minden rendben. Tehat nem az van hogy a hengerek fele jár, meg "ribben-robban" :).

Hanem amikor indul akkor azt hatarozottan teszi. Viszont van hogy zavaroan sokaig kell indítózni. Jellemzően akkor ha sokat állt a gép.

A benzinvisszacsapó szelepekre gondolok, hogy elengedi a naftát.
Esetleg más tipp?

Köszi előre is,
Arnold
Szotyi2007-12-16 20:15:05 // 18639
Sziasztok!


156 1.9 jtd-m van és elég nehezen indul+villog az izzítás mikor elindítom. Egyébként a légtömegmérőm is rossz. Mi játszhat bele az indulásba? Mi lehet rossz? A relé vagy a gyertyák? Vagy a légtömegmérő miatt szarakodik? Mindkettő? Légyszi írjatok priviben üzit ha tudjátok a vmegoldást, Vagy ha van ezzel kapcsolatos tapasztalatotok.


Köszi!!!!!
Átok79146TD2007-12-16 20:14:59 // 18638
köszi..:)
de mi az a sibeda??:))
sajna nem tudom....(
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2007-12-16 19:45:37 // 18637
elviekben ha van sibedád,ott van egy késleltetö relé,az szokott megnyekkenni,ha nincs sibeda akkor passzolom hol van,de az a hibás.
Átok79146TD2007-12-16 19:28:54 // 18636
értem..:)
146ná laz érintkezők az ajtó sarkánál vannak ugye??:))

és az ajtón egy piros karika??:))
GT Ɨ|ѯ2007-12-16 15:51:08 // 18635
1xű kontakthiba lehet-sprayt neki-érintkezők,utastérvilágítás..pl:-)
Átok79146TD2007-12-15 17:46:30 // 18634
az nem hiszem mert ha gyújtásra teszem az összes ajtót látja...a középkonzolnál van
az az autóikon..ott látni..
Satti2007-12-15 17:41:06 // 18633
Nem biztos, de asszem az ajtónál van egy kapcsoló, esetleg az is csinálhat ilyet, nem érintkezik, vagy ilyesmi.
Átok79146TD2007-12-15 17:32:46 // 18632
Sziasztok.mitől lehet a 146osnál hogy nem kapcsol le a késleltetett
utastérvilágítás??
meg néhacsinál olyat is ha leveszem a gyújtást felkapcsol...

ezt valami elektronika vezérli???
az hol van???köszi előre is a helpet...
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2007-12-14 21:12:49 // 18631
Hát a hidraulika izé=kuplung munka henger,és van egy fő henger is valamelyik vacakol nálad.Cseréltesd ki.
Zsifi2007-12-14 20:57:07 // 18630
Te csak ne száguldozz a piros lámpánál!:)
laurahanna2007-12-14 07:48:11 // 18629
Halihó!Az a problámém,hogy a kuplungomat néha kézzel kixsit ki kell húznom,mert bejjebb ereszkedik,és ilyenkor kézzel ki kell húznom,mert alig lehet hidegben ilyenkor sebességbe raknom. Állítólag van benne 1 ilyen hidraulika izé,amit majd cserélni kéne. Ez lehet a gond? És ez mennyibe kerülne? Előre is köszönöm Bárkinek a segítséget!!!
Áki2007-12-13 12:34:40 // 18628
Láttam már ilyet de azt digitális órával, és azt is egy olasz autóba!:-)))) Lehet,hogy Szid célozgatni akart neked,hogy anyukám igazán nyomhatnád néha azt a gázt!:-))
Biztos nem kukás az órád,valsz a jeladó kergűlt meg egy pillanatra!
boyci2007-12-13 08:42:02 // 18627
Szijjjja Topiclakók! :))

Remélem az én esetem egyedi és most nem is fogjátok elhinni... :
Tegnap szintén úton voltam, egy piros lámpa megállított, és mialatt vártam, a kömö órám teljesen átfordult alapjáraton....(több mint kétszázhússzal vártam a zöldet!!)
Na erre varrjatok gombot! :))

Qka az egész óra, vagy mifene????
Áki2007-12-12 20:01:10 // 18625
Sziasztok!

Egy Hondás srác ajánlotta fel a segítséget!!!!


Közvetlenül Olaszországból, olasz autóbontókból tudok hozni alkatrészeket, akár külföldi számlával is.
Régebbi típusokhoz (33, 145, 146, 155, stb.) tudok egy-egy alkatrészt (lámpa, sárvédők, lengéscsillapítók, belső kárpitok, ülések, stb.), vagy motort, váltót, akár fél autót, egyszóval bármit.
Újabb alfáknál (pl. 147) már nagyon ritka a törött, így azokból nem foglalkozom alkatrészszállítással.
Mivel nem raktározom az alkatrészeket, így megrendelés esetén akkor tudom hozni 1 héten belül az alkatrészt, ha az éppen van a bontókban. Ha nincs, akkor amint kerül egy „donor” verda, akkor lesz alkatrész.
Az árakat a bontós árak alatt tudom tartani.

Helyileg Tiszafüreden vagyok.
Elérhetőségem: fenyvesvolgyi@gmail.com, 70/334-85-58
Kisebb alkatrészek esetén akár posta is működhet, a nagyobbaknál, pedig megegyezünk az átvétel helyszínében. A szállítás külön megbeszélés tárgyát képezi, de nem megoldhatatlan.

Üdv
Fenyvesvölgyi Richárd
Charlie 1662007-12-12 11:22:05 // 18624
Valahol a XII. kerületben. Keresd Ákit, ő asszem tudja.
Liquid2007-12-12 11:16:35 // 18623
hűha, hogy tudtak ezek eltörni?
Kata1472007-12-12 11:10:13 // 18622
Nem csak a csavar hiányzik, a motorblokkból tört le 2 darab, ahova a csavar menne.. Ezeket nem tudom kicserélni, de a kitámasztó is eltört, azt szeretném! Köszi :)
Ferke2007-12-11 23:26:44 // 18621
Mi az, hogy alul 3-ból 1 csavar tartja??? Van egy tartóbak szemből nézve bal oldalon, van egy váltó- és motortartó jobb elöl, és van egy váltó-bölcső tartó hátul.
Ha ezek mind ok, akkor nem gond, ha rossz kitámasztóval jársz, de azért cseréld, 5e ft körül van az ára, kb.
Ferke2007-12-11 23:24:35 // 18620
Motor kitámasztó rúdra gondosz?:))
Roli2007-12-11 22:28:04 // 18619
Sziasztok

Van egy nagy gondom, nincs szikra. Mentem az autóval, aztán menet közbe megált, elindítottam ment tovább. Leparkoltam, és délután már nem tudtam elindítani.
Hazahuztuk, nem indult 1-2 napig, aztán beindult. De max i percig járt, aztán megált. Megin csak nem indult be, aztán beindult de megin max 1 percig járt és megált.
Kicseréltem a trafókat de nem nyertem vele, ugyan úgy nem megy.
Ha van valakinek használható őtlete akkor írja meg.
Meg azt is ha valaki képbe van a gyujtás rendszerrel, olyan tekintetbe hogy hól van a jeladó. És magával a működéssel kapcsolatos, jeladó a computernek adja a jele és az vezérli a gyujtást?
Előre is köszönöm!

Üdv. Roli
Kata1472007-12-11 12:02:57 // 18618
Sziasztok!
Van valakinek egy motor billenés gátló tartója 147-ben?
Ha alul a 3-ból egy csavar tartja a motort és ez a billenős is el van törve meddig mászkálhatok vele?
Ollah2007-12-11 11:46:09 // 18617
Sziasztok!

GTV vagy 164 V6 TB gyári vezérműtengelyeiről van valakinek infója?
Ezek kellenének:
- emelés (szívó és kipuff)
- nyitvatartás (szívó és kipuff)
- szelephézag
- szelep egybenyitás a felső holtponton

Köszi!
Fighter2007-12-11 07:29:37 // 18616
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy 164-esen a klímakijelzôt-órát, egyik-másik kapcsolóját hol tudják megcsinálni és kb mennyiért?
Köszi
George Lownoise2007-12-10 18:33:04 // 18615
Ja és eladó egy Gyári Bosch 0 280 218 113 . Légtömegmérőm vadi új tévedésből vettem meg 63000 ropi. Tel: 20/235-3454
George Lownoise2007-12-10 18:13:19 // 18614
Sziasztok egy barátomnak van eladó 156-os JTDm alkatrészei ha valakit érdekel itt a telefonszáma hivatkozzatok rám.30/627-7826 Köszi
Tocsa2007-12-10 10:05:08 // 18613
Hallván a problémát esetleg arra gondoltatok hogy a fékmunkahenger nem nyít szét rendesen?? Lehet hogy megérné megkarmantyúzni! ;-)
Robi2007-12-09 21:32:36 // 18612
"és alig 1 milliméter volt a válla...sőőőt ..:))))"

Azért az az 1 mm nem kevés. :)
Amúgy ha még kiadja a féktárcsa, akkor nem kell újat venni, elég felszabályozni.
Ha hűtött tárcsád van elöl, akkor 18,2 mm, ha nem hűtött, akkor 10,2 mm az alsó határérték, amit szabályzás után még el kell érjen a vastagsága.
Jata2007-12-09 12:55:18 // 18611
Malesani kolega segitségével!!! :)))
Jata2007-12-09 12:54:53 // 18610
Vszinü megvan a probléma.A motor elött van egy "ellenállás"szerü valami amin hatalmas hütöborda van.Na ö a sz@r!
Don Vittorio2007-12-08 16:39:58 // 18609
Jól választottál!
-=ftc001=-2007-12-08 16:23:54 // 18608
Egy életem egy halálom, a barnát választottam, és.......bejött :)))
-=ftc001=-2007-12-08 13:45:36 // 18607
Szaisztok!

Egy gyors láma kérdést hagy dobjak :)

A tompított izzó csatiján melyik a negatív? A sárga vagy a barna??
Köszi előre is!
Jata2007-12-08 11:25:46 // 18606
Halo sziasztok! Tegnap megadta fater kocsijába magát a fütö ventillátor.Maga a motor jo.Kiprobáltuk.Tudja vki mijen értéknek kell lenni ott a csatiban??? Mi azt mértük hogy minél nagyobb fokozatban kapcsolunk annál kisebb értékek jelennek meg. Pl 1es fokozatban 11,24V 2as fokozatban 11,10V meg ijenek. Szal ha vki tud vmit meg irhatná! THX!
Ferke2007-12-07 20:39:02 // 18605
Na mi az? Kicsit felpiszkálod a boxit?:)))
GabCsi2007-12-07 16:00:06 // 18604
Futóművest keresek a XVIII-XIX kerben!
Dekka2007-12-07 13:16:39 // 18603
Srácok, keresek Bp-en olyan műhelyt ahol turbo felujitasaval foglalkoznak, szokasos olcson es jol kombinacioban kéne :)) aki tud valamit,kerem jelezze
GT Ɨ|ѯ2007-12-07 13:03:30 // 18602
Le ( is ) mérte?
a tárcsa vastagságát??:-)
Liquid2007-12-07 12:08:56 // 18601
akkor az még tényleg nem vészes
Átok79146TD2007-12-07 12:08:16 // 18600
De ez nem csikorog...:)))
és alig 1 milliméter volt a válla...sőőőt ..:))))
Liquid2007-12-07 12:06:44 // 18599
vagy legalábbis, ha már kellően kopott illik leszabályozni, és akkor nem fog csikorogni.
Átok79146TD2007-12-07 11:58:41 // 18598
:)))ha az ember fiának van rá pénze:)))
nekem speciel nem volt..:)))
ez van..:))
Erhard 242 (Pure Energy)2007-12-07 08:26:00 // 18597
megldás az, ha régi a tárcsa egyszerre cserélik a betétet,meg a tárcsát :))
Átok79146TD2007-12-06 21:19:44 // 18596
köszi az infót:)))
Selmak2007-12-06 21:05:22 // 18595
Bekopott a betét meg lekopott a válla a tárcsa szélének.
Átok79146TD2007-12-06 21:03:15 // 18594
és mitől szűnt meg??:)
vagy nem szűnt meg??:)))
Selmak2007-12-06 21:01:42 // 18593
Nekem is hasonló tünetek voltak mikor a hátsó fékek esetén csak betétet cseréltünk a tárcsához nem nyúltunk.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak