Hidd el elég normális szervízbe vittem, és onnan ők még továbbvitték egy mankóhoz aki végig mérte a kábeleket a törés végett és olvasta a hibákat.
Múlt hét pénteken Csöri autószervizére gondoltam, hogy felkeresem.
Akikhez eredetileg hordom ők jó szerelők, de nincs felszerelésük hibakiolvasásra, ezért ők tovább vitték egy helyre, ahol a fenti hibákat olvasták és mérték a vezetékeket a törés végett.
Én itt Pesten vittem el egy emberhez aki aztán még a raktárpolcot is rámsózta volna a végén... Na itt szállt el az agyam.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Bálesz2007-11-26 11:25:41 // 18446
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-26 11:17:24 // 18445
milyen computer kiolvasóval dolgoznak a szervízben?
Vidd el valami normális szerelőhöz, aki meg is tudja mondani mi lehet a hiba....
Vidd el valami normális szerelőhöz, aki meg is tudja mondani mi lehet a hiba....
Bálesz2007-11-26 10:44:19 // 18444
Sziasztok!
Problémám a következő (és már nehezen tudok hozzá pozítívan állni, csak az elektronikával stívok, de azt nagyon):
Volt egy vezérműszíj lefogazásom => teljes motor felújjítás lett az eredménye. Hengerfejből csak az öntvény maradt a többi ki lett cserélve és állítva is, új lambdaszonda is bekerült. (részletekről a blogomban lehet mazsolázni)
Ami nem javul: Hibát jelez a műszerfalon és néha szarakodik a fordulattal. Hibakiolvasás eredménye: a levegő mennyiségmérőhöz kábeltörést ír, és van, hogy zárlatot ír... Erre a szerelők ezt tették: Kábeltörés ellenőrzés=> minden kábel okés és az LMM is teszi a dolgát, ahogy illik, de valamiért mégsem üthető ki a hiba, ill. "kiütés" után újra és újra megjelenik. Mivel az LMM és a lambdaszonda is működik, ezért ezeket én nem kívánom cseréltetni, a kábelek is okésak a mérés szerint, AKKOR mi a fészkes fene bújt az autómba????
"Komoly" válaszokat várok! A "ragaszd le a hiba visszajelző lámpát ill. kösd ki" válaszokkal ne fárasszatok legyetek szivesek, mert az Alfa márka kezdi kihúzni a gyufát nálam! Eddig volt türelem és tolerancia, most már unom, hogy a gatyám is rámegy és baszik jó lenni!
Én nem vagyok autószerelő, ezért én nem fogom javítani és berehelni, ezt meghagyom a megfelelő szakmáknak.
Olyan szerelők, pedig kíméljenek, akik minden polcukon lévő kidobásra váró "szemetüket" az én autómba akarják belepumpolni! Én sem lopom a pénzt és az autót nem hobbiból tartom! Használom rendesen és szeretem, de már gyufaszálon sem áll a bizalom iránta, ezt szeretném újra megerősíteni!
Következésképpen olyanoktól várnék választ, (többek között, ezek után) aki(k) megjavítják a hibát és nemcsak tökölnek rajt ill. markukat tartják.
Sokan érdeklődnek róla és elég gáz most már azt mondani, hogy szerelőket hajtok hozzá szabadidőmben, ami kevés is van az utóbbi időben! Szeretem vezetni jól megy és dicsérem is, a ménes vágtatna, de az elektronika kiagyalja az egészet!
Ez van! Elnézést, ha valakinek a szívébe gázoltam volna ezen soraimmal, de belefáradtam mind anyagilag, mind lelkileg! (néha fontolgatom a " Lehet licitálni! " mondat feltüntetését a megfelelő topikban! Ezt azért nem teszem, mert nem kívánom másoknak azt, hogy csak tököljenek vele. Ezeket az autókat élvezni lehet vezetés közben is, még állva is szépek! De így szart sem ér (már bocsánat), hogy jaja két hétig jó volt.... és akkor ezek után ne fogadjak el más autó márkákat...
Hol élünk emberek? Mindenki autóval jár, minden utca tömve van autókkal! Nem divatból vettem. Az ALFA ROMEO, menetteljesítménye (ebből kifolyólag biztonságossága), kényelme és kinézete miatt választottam ezt az autót! Kicsit lejáratja magát a vas és már kezd engem is...
Röviden ennyi. A vége lehet más topikba tartozott volna, sajnálom! Megvethettek írásomért és véleményemért, de nem tudok már mindenkivel együtt mosolyogni. Elnézést Hölgyek és Urak!
További szép napot!
Problémám a következő (és már nehezen tudok hozzá pozítívan állni, csak az elektronikával stívok, de azt nagyon):
Volt egy vezérműszíj lefogazásom => teljes motor felújjítás lett az eredménye. Hengerfejből csak az öntvény maradt a többi ki lett cserélve és állítva is, új lambdaszonda is bekerült. (részletekről a blogomban lehet mazsolázni)
Ami nem javul: Hibát jelez a műszerfalon és néha szarakodik a fordulattal. Hibakiolvasás eredménye: a levegő mennyiségmérőhöz kábeltörést ír, és van, hogy zárlatot ír... Erre a szerelők ezt tették: Kábeltörés ellenőrzés=> minden kábel okés és az LMM is teszi a dolgát, ahogy illik, de valamiért mégsem üthető ki a hiba, ill. "kiütés" után újra és újra megjelenik. Mivel az LMM és a lambdaszonda is működik, ezért ezeket én nem kívánom cseréltetni, a kábelek is okésak a mérés szerint, AKKOR mi a fészkes fene bújt az autómba????
"Komoly" válaszokat várok! A "ragaszd le a hiba visszajelző lámpát ill. kösd ki" válaszokkal ne fárasszatok legyetek szivesek, mert az Alfa márka kezdi kihúzni a gyufát nálam! Eddig volt türelem és tolerancia, most már unom, hogy a gatyám is rámegy és baszik jó lenni!
Én nem vagyok autószerelő, ezért én nem fogom javítani és berehelni, ezt meghagyom a megfelelő szakmáknak.
Olyan szerelők, pedig kíméljenek, akik minden polcukon lévő kidobásra váró "szemetüket" az én autómba akarják belepumpolni! Én sem lopom a pénzt és az autót nem hobbiból tartom! Használom rendesen és szeretem, de már gyufaszálon sem áll a bizalom iránta, ezt szeretném újra megerősíteni!
Következésképpen olyanoktól várnék választ, (többek között, ezek után) aki(k) megjavítják a hibát és nemcsak tökölnek rajt ill. markukat tartják.
Sokan érdeklődnek róla és elég gáz most már azt mondani, hogy szerelőket hajtok hozzá szabadidőmben, ami kevés is van az utóbbi időben! Szeretem vezetni jól megy és dicsérem is, a ménes vágtatna, de az elektronika kiagyalja az egészet!
Ez van! Elnézést, ha valakinek a szívébe gázoltam volna ezen soraimmal, de belefáradtam mind anyagilag, mind lelkileg! (néha fontolgatom a " Lehet licitálni! " mondat feltüntetését a megfelelő topikban! Ezt azért nem teszem, mert nem kívánom másoknak azt, hogy csak tököljenek vele. Ezeket az autókat élvezni lehet vezetés közben is, még állva is szépek! De így szart sem ér (már bocsánat), hogy jaja két hétig jó volt.... és akkor ezek után ne fogadjak el más autó márkákat...
Hol élünk emberek? Mindenki autóval jár, minden utca tömve van autókkal! Nem divatból vettem. Az ALFA ROMEO, menetteljesítménye (ebből kifolyólag biztonságossága), kényelme és kinézete miatt választottam ezt az autót! Kicsit lejáratja magát a vas és már kezd engem is...
Röviden ennyi. A vége lehet más topikba tartozott volna, sajnálom! Megvethettek írásomért és véleményemért, de nem tudok már mindenkivel együtt mosolyogni. Elnézést Hölgyek és Urak!
További szép napot!
Kau2007-11-26 10:05:22 // 18443
Nem tudom, sajnos ehhez nem értek.
Wickey2007-11-26 09:50:06 // 18442
fogj egy multimétert, szedd le az akksisarut, és mérd meg mennyi áramot fogyaszt az autód, ha be van riasztva, és le van zárva.
Utána próbáld meg kitalálni hol kajálja a villanyt: tipikus hibaforrások: utólag belegányolt rádió, tücctücczene (erősítő, kondi), riasztó, központi zár. Rádió csatlakozóját lehúzni, zenét az akksiról lekötni, riasztót meg központi zárat ki/be nyitogatni és nézni hogy nyitva / zárva mennyi áramot szív az autó.
Lehet még folyamatosan világító utastér, motortér, csomagtér, kesztyűtartó világítás.
Más ötletem nincs így hirtelen. A delej nem ördöngősség, nem szalad ki a ketrecéből csak úgy magától.
Utána próbáld meg kitalálni hol kajálja a villanyt: tipikus hibaforrások: utólag belegányolt rádió, tücctücczene (erősítő, kondi), riasztó, központi zár. Rádió csatlakozóját lehúzni, zenét az akksiról lekötni, riasztót meg központi zárat ki/be nyitogatni és nézni hogy nyitva / zárva mennyi áramot szív az autó.
Lehet még folyamatosan világító utastér, motortér, csomagtér, kesztyűtartó világítás.
Más ötletem nincs így hirtelen. A delej nem ördöngősség, nem szalad ki a ketrecéből csak úgy magától.
RoliQ42007-11-25 22:42:33 // 18441
nem a kulisszát kéne cserélni?
Willy2007-11-25 22:22:47 // 18440
Valami elektromos gond lehet a kocsimmal. Már a második akkumulátoromat nyírja ki az autó.
Az elsőnél még kicseréltem az akksit, mert azt hittem csak öreg és azért szart be, de a zsír új akksival is ugyanez lett.
Szituáció a következő: Használtam az autót, majd leparkoltam és 2 óra múlva semmire se reagált. Annyira meghalt az akksi, hogy a műszerfalon se világított semmi. Töltésem viszont van mert bebikázás után jó volt a világítás is és minden működött rendesen. Viszont miután leállítottam az autót ugyanúgy nem lehetett elindítani.
Valami tipp hogy ez mitől lehet? Vagy villamossági szerelő be tudja ezt mérni hol lehet a gáz:
Az elsőnél még kicseréltem az akksit, mert azt hittem csak öreg és azért szart be, de a zsír új akksival is ugyanez lett.
Szituáció a következő: Használtam az autót, majd leparkoltam és 2 óra múlva semmire se reagált. Annyira meghalt az akksi, hogy a műszerfalon se világított semmi. Töltésem viszont van mert bebikázás után jó volt a világítás is és minden működött rendesen. Viszont miután leállítottam az autót ugyanúgy nem lehetett elindítani.
Valami tipp hogy ez mitől lehet? Vagy villamossági szerelő be tudja ezt mérni hol lehet a gáz:
GT Ɨ|ѯ2007-11-23 16:02:56 // 18439
Szerintem az utóbbi:-((
Kau2007-11-23 16:01:23 // 18438
Tőlük hallottam a rudazatos verziót, csak kíváncsi vagyok, hogy ezért fel kéne-e mennem pestre vagy falun is javítható? ;)
Meg nem tudom, hogy ez megvan 20 perc alatt vagy fél napos meló?
Meg nem tudom, hogy ez megvan 20 perc alatt vagy fél napos meló?
GT Ɨ|ѯ2007-11-23 15:55:31 // 18437
Kérdezd meg a DCS-t:-))
Biztosmegmondjaatutit:-D
Biztosmegmondjaatutit:-D
Kau2007-11-23 15:47:41 // 18436
Olyan, mintha laza lenne valami a rudazatnál, kicsit lötyögős.
Kau2007-11-23 15:46:16 // 18435
Kéne egy kis technikai segítség.
1 éve akadozik a váltóm. Nem olyan vészes, de nem tudom gyorsan dobálni a sebességet. Azóta volt egy komplett kuplung cserém. (Valeo szett). A hiba nem szűnt meg. A szinkronhibát szintén kizárnám. Nincs recsegés, visszaváltások is simán mennek.
Mondták, hogy lehet, hogy a rudazaton kéne állítani. Na de ez mit takar? Mit kell, hozzá szétszedni? Min kéne és pontosan hol, állítani? Mekkora meló ez?
1 éve akadozik a váltóm. Nem olyan vészes, de nem tudom gyorsan dobálni a sebességet. Azóta volt egy komplett kuplung cserém. (Valeo szett). A hiba nem szűnt meg. A szinkronhibát szintén kizárnám. Nincs recsegés, visszaváltások is simán mennek.
Mondták, hogy lehet, hogy a rudazaton kéne állítani. Na de ez mit takar? Mit kell, hozzá szétszedni? Min kéne és pontosan hol, állítani? Mekkora meló ez?
GT Ɨ|ѯ2007-11-23 15:40:44 // 18434
Ez tetszett:-)
Exide forever:-)
Exide forever:-)
Átok79146TD2007-11-23 14:57:25 // 18433
Sziasztok.
egyre jobban aggaszt hogy az autó néha kigyorsításnál megtorpanik..adagolóshoz vagy turbóshoz vigyem először???
egyre jobban aggaszt hogy az autó néha kigyorsításnál megtorpanik..adagolóshoz vagy turbóshoz vigyem először???
norbee2007-11-23 11:46:49 // 18432
Egy pár érdekes infó az akkumulátorokkal kapcsolatban.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-11-23 11:42:10 // 18431
az új akku 2évig bírja töltés nélkül....ott valami gyanus...vagy az akku régi, vagy valami eszi az am/-t...rá kell mérni az akkura...
Liquid2007-11-23 11:18:41 // 18430
ez mondjuk elképzelhető, de akkor világítana a töltésjelző. Nálam mondjuk lehet hogy az akksi öreg már. 1 éve vettem a kocsit és nemtom, hogy mióta van benne. De az 1 éves akksinak még nagyon jónak kéne lenni.
Majd megmérjük a töltést.
Majd megmérjük a töltést.
Grando2007-11-23 11:14:02 // 18429
Hmmm... Nemtom, hogy 2 hét alatt le kéne-e merülnie ennyire. Ezt majd vmi tapasztalt szaki megmonnya. Addig is le az akkusarukkal! ;))
Grando2007-11-23 11:10:39 // 18428
Még az is lehet, hogy a generátorja xart be, vagy nem tölt eleget (persze ha csak rövidke távokon használja, akkor nem is tud eleget tölteni). Meg kell nézni a töltést is. ;)))
Liquid2007-11-23 11:09:52 // 18427
bő másfél éves OFF Ibiza ON, nem lehet rossz az akksi
Egyébként mikor állt 2 hetet az Alfa, én is rátöltöttem, mert épphogy elindult. Amíg naponta, vagy hetente többx volt használva addig nem volt ilyen probléma
Egyébként mikor állt 2 hetet az Alfa, én is rátöltöttem, mert épphogy elindult. Amíg naponta, vagy hetente többx volt használva addig nem volt ilyen probléma
Grando2007-11-23 11:05:59 // 18426
Vagy cserélje ki az akksit, mert már gatya,
vagy ha szökik vhol az áram, akkor keresse meg a hiba okát,
vagy kösse le a sarukat (és esetleg cipelje fel az akksit tölteni). ;))
vagy ha szökik vhol az áram, akkor keresse meg a hiba okát,
vagy kösse le a sarukat (és esetleg cipelje fel az akksit tölteni). ;))
norbee2007-11-23 11:04:33 // 18425
Akksisaru le... :)
Liquid2007-11-23 11:02:11 // 18424
ha 1-2 hétig áll a kocsi lemerülhet az aksi, mit javasoltok ez ellen?
A kolegám küzd ezzel, lakótelep, tehát nem a garázsban van, nincs lehetőség csepptöltőre meg ilyesmire.
A kolegám küzd ezzel, lakótelep, tehát nem a garázsban van, nincs lehetőség csepptöltőre meg ilyesmire.
Don Gombóc2007-11-22 19:29:04 // 18423
Bocs itt a link.
http://alfaromeo.bontodepo.hu/
http://alfaromeo.bontodepo.hu/
Don Gombóc2007-11-22 19:27:43 // 18422
Írtam az oldaladra egy váltós telszámot, és azt hogy bontókba kell körülnézni, sőt a Brava Bravó váltó ugyanaz ha jól tudom. Ezen a linken nézz körül és telefonálgass.
KOBRA332007-11-22 19:04:04 // 18421
Helló!Tud valaki segíteni hogy a 33-mast hogy a legkönnyebb meggyűrűzni!
Dekka2007-11-22 14:32:25 // 18420
neked meg irtam az oldaladra :)
Dekka2007-11-22 14:31:51 // 18419
:DDD es sajnos valszeg igazadvan :D
András bácsi2007-11-22 14:29:18 // 18418
Nem, vesz egy bontottat, lemossa, és leszámlázza, amit írtál. :)))
kertecs2007-11-22 14:23:57 // 18417
Mit csinálhat 500-ért az a szervíz? Csoportkereket, difit rendel újban???
András bácsi2007-11-22 14:19:45 // 18416
Hmmm, egy bontott váltó 30-50e. :)
kertecs2007-11-22 14:03:47 // 18415
Pl. venni bele egy bontott váltót.
Vagy keresni egy szervízt ami normális árat mond. Szerintem aki egy 146 bármilyen javításával kapcsolatban 500 pénzt mond, azzal azért nincs minden rendben...
Vagy keresni egy szervízt ami normális árat mond. Szerintem aki egy 146 bármilyen javításával kapcsolatban 500 pénzt mond, azzal azért nincs minden rendben...
Thomasz2007-11-22 13:41:25 // 18414
sziasztok nagyon kellene a segítségetek a 146-osomba szét,ment a difi vagyis meg fog halni benne a csapágy kérlek segítsetek valahogy a szervízben mondták hogy 500.000,mit lehetne tenni annak érdekében hogy ez az összeg csökkenjen???
Selmak2007-11-21 23:31:17 // 18413
Tuningbox nagy valószínüséggel árt a nyomásszabályzónak és egész CR rendszernek, mert átveri az ECUt és nagyobb CR nyomást enged a porlasztócsúcsokra. Szerencsétlen esetben a csúcsok is szétnyílhatnak.
matesz212007-11-21 21:20:55 // 18412
Helyes, remélem neked okés lesz minden!
alfatomi2007-11-21 17:15:50 // 18411
Köszi srácok a segitséget! Az üzemanyag rendszerem már át lett pucolva a tankom kilett mosva tehát már minden tiszta! Már meg rendeltem a nyomás szabályzot ugyhogy vagy holnap vagy pénteken már lesz autom ! A tuning box árthat a nyomás szabályzonak? A szerelőm aztmondta hogy vegyem ki mert ettöl is tönkremehetett!
Youri2007-11-21 15:48:28 // 18410
TSá All! Tesóm 145 1.4-es boxijába keresnék gyári lambda szondát (elvileg MARELLI),illetve beszerzési helyet ahonnan tudnék venni.A szerelő srác elég horror árat mondott rá(47e),de ezt vhogy képtelen vagyok elhinni...HELP
GEORGE2007-11-21 15:32:32 // 18409
Lehet megijedt tőled, mondjuk nem egy nádszál csávó vagy és a képed alapján én nem szeretnék egy pofont se kapni tőled :-)))
Viccet félre téve sajna vannak ilyen gané emberek itt is! :-(
Neked csak gratulálni tudok, hogy ennek ellenére nem köpködöd az Alfát és belátod, hogy ez nem az Alfa hibája!
Azért okulás képen csak megemliteném a nevét az illetőnek, hogy esetleg más már óvatos legyen vele!!
Viccet félre téve sajna vannak ilyen gané emberek itt is! :-(
Neked csak gratulálni tudok, hogy ennek ellenére nem köpködöd az Alfát és belátod, hogy ez nem az Alfa hibája!
Azért okulás képen csak megemliteném a nevét az illetőnek, hogy esetleg más már óvatos legyen vele!!
Mattyancs2007-11-21 15:27:03 // 18408
Sziasztok! Segítsetek!!!!!!!!!!!!!!!
Van valakinek 166-oshoz villamossági kapcsolási rajza????????? Mindennemű világításom tönkrement, és a villamossági szerelőmmel nem találjuk a hibát. Kapcsolókon és a reléken túl vagyunk, a biztosítékokat is átböngésztük, de valamilyen elektronika letilthatott talán?
Ja a fő ok úgy néz ki, hogy a csomagtérajtó átvezető zsinorok szakadásai tehették tönkre a vezérlő elektronikát, vagy akármit, mert csak ott találtunk hibát, bár a komplett vezetékhálozatot a nagy bontási munka miatt még nem kezdtük el. Ha nem tudtok segíteni akkor sajnos neki kell kezdenünk viszont. Az is segítség lenne, ha tudtok ajánlani valami olyan internetes oldalt, ahol utána tudok böngészni, vagy letölteni!
Előre is köszi minden segítségért!!!!!
Van valakinek 166-oshoz villamossági kapcsolási rajza????????? Mindennemű világításom tönkrement, és a villamossági szerelőmmel nem találjuk a hibát. Kapcsolókon és a reléken túl vagyunk, a biztosítékokat is átböngésztük, de valamilyen elektronika letilthatott talán?
Ja a fő ok úgy néz ki, hogy a csomagtérajtó átvezető zsinorok szakadásai tehették tönkre a vezérlő elektronikát, vagy akármit, mert csak ott találtunk hibát, bár a komplett vezetékhálozatot a nagy bontási munka miatt még nem kezdtük el. Ha nem tudtok segíteni akkor sajnos neki kell kezdenünk viszont. Az is segítség lenne, ha tudtok ajánlani valami olyan internetes oldalt, ahol utána tudok böngészni, vagy letölteni!
Előre is köszi minden segítségért!!!!!
Selmak2007-11-21 14:42:09 // 18407
Amore tagban se leeht bízni, mert itt keleti végen is történt olyan hogy pöpecnek hirdetett autó motorja néhány száz km után generálos lett.
Liquid2007-11-21 14:31:13 // 18406
Most talán végre egyenesbe jön a gép
Liquid2007-11-21 14:30:53 // 18405
szép :(
biztos úgy van vele hogy egy versenyt kibír kaviccsal a tankban és légszűrő nélkül is :))
biztos úgy van vele hogy egy versenyt kibír kaviccsal a tankban és légszűrő nélkül is :))
matesz212007-11-21 14:22:48 // 18404
Tudod mi a vicc? a csávo autokat épit versenyre saját mühelye van...Fenn van a carstylingon is. Ezek után el sem tudom képzelni mit csinál abban a műhelyben. Azonnal bezáratnám.Mikor megvettem a légszürő cafatait ugy kellett kivágni a házbol, bele volt rohadva...Mindegy mostmár szeretnék végre gondalanul alfázni, remélem végre sikerül!
Liquid2007-11-21 14:02:48 // 18403
korrekt egy arc lehet.
Persze az is lehet, hogy valami kovácsbácsi nebű szerelő ismerőse gányolta össze, és ő sem tudta mi a baj, csak azt hogy szar a gép, és eladta gyorsan.
Persze ez még nem mentesíti.
Persze az is lehet, hogy valami kovácsbácsi nebű szerelő ismerőse gányolta össze, és ő sem tudta mi a baj, csak azt hogy szar a gép, és eladta gyorsan.
Persze ez még nem mentesíti.
süsnye2007-11-21 13:31:08 // 18402
Addig jó nekünk, amíg a elegen gondolkodnak így az alfákról. :))
matesz212007-11-21 13:26:20 // 18401
Jaja engem is ez vigasztal hogy talán most ok lesz, bár az állandó menetközben leállás kikezdte a turbot is, valoszinü azt is cserélnem kell még...Ja és amore tag volt a srác akitől vettem (kereskedésen keresztül, vele nem találkoztam) és mikor irtam neki hogy mondjon már pár szót a kocsirol, pl mikor volt rajta szerviz, rejtett hibák, stb. inkább törölte magát az oldalrol...De tudom ki ő..Remélem nem találkozunk
Liquid2007-11-21 13:16:52 // 18400
ez hihetetlen, ekkora egy baromokat. Nem irigyellek, ez durva szívás. Mondjuk most legalább már tudod, mi volt a baj
matesz212007-11-21 13:12:47 // 18399
Jah, ez tényleg az..10 hónapja vettem, abból kb 5 hónapot töltött szervizben. Sajna az ilyen köcsög tulajok miatt beszivják az új alfa tulajok, aztán persze azt hallod hogy az olasz auto egy kalap sz.rt se ér...Már majdnem nekem is bedumálták, de most gondolkozom rajta hogy lecserélem egy 2004 körüli JTD re (n émetországból, semmi magyar)..Nah persze az összes ismerősöm kiröhög. De hát k.rva jo ha jo!!
kalizsoli2007-11-21 12:07:41 // 18398
Erre mondom én mindíg, hogy nálunk a gányolás már nemzeti sport.
Sajnálatos, ami veled történt.. :-(
Sajnálatos, ami veled történt.. :-(
kertecs2007-11-21 11:35:33 // 18397
Hú de durva sztori...