Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
SERPENTE2005-09-09 21:03:11 // 8392
HELP-HELP
Rizzo2005-09-09 20:00:55 // 8391
Név: Ipacsfa utcai bontó
Tevékenység: Alfa Fiat Lancia autóbontó
Cím: Budapest, XVIII. Ipacsfa utca 2.
Tel: 06-30-9-545434
Fax:
Nyitvatartás: H-P: 8-18
E-mail:
WWW:
Név: Keresztes Zoltán
Tevékenység: Fiat bontó és alkatrészkereskedés
Cím: Piliscsaba, Fő u. 218.
Tel: 06-60-9-347375
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW: http://www.piliscsaba.hu/piliscsaba/szolgaltatasok/jarmu.htm
Név: Veszkényi autóbontó
Tevékenység: Alfa Fiat Lancia Iveco autóbontó
Cím: Veszkény
Tel: 06-96-252-485, 06-96-243-004
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail: szaboautobonto@axelero.hu
WWW: http://szaboauto.freeweb.hu/
Név: Alfa Kontakt Kft.
Tevékenység: Alfa bontó, szervíz
Cím: Zsámbék, Petőfi u. 108.
Tel: 06-23-342-275
Fax: 06-23-342-275
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Alfa Linea
Tevékenység: Alfa bontó, gyári alkatrészek
Cím: Budapest, XIV. Kalapács u. 7/b
Tel: 06-30-905-0255
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Novák Alfa Kft.
Tevékenység: Alfa bontó, szervíz
Cím: Budapest, XVIII. Kispesti u. 30/a
Tel: 292-4742, 06-30-933-5585
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Ber-Do
Tevékenység: Alfa bontó, szervíz
Cím: Budapest, XVIII. Lakitelek u. 19.
Tel: 290-4056
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Tak-San Bt.
Tevékenység: Fiat, Alfa, Lancia bontó
Cím: Budapest, XVI. Lőtér u.11.
Tel: 403-6006
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: GAZSÓ KREATIV Bt.
Tevékenység: FIAT, ALFA, LANCIA Bontó. Karosszéria részek , motor, váltó, futómű alkatrészek raktárról, nagy választékban. Turbók, henger fejek felújítása.
Cím: Budapest, XXI. Mikes Kelemen u. 10.
Tel: 420-3316, 277-0664
Fax: 276-8232
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Rózsás utcai bontó
Tevékenység: Fiat bontó
Cím: Budapest, XX. Rózsás u. 30.
Tel: 284-8278, 06-30-9-484809
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Magasház utcai bontó
Tevékenység: Fiat bontó
Cím: Budapest
XXII. Magasház u. 1.
Tel: 228-6817
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Sió utcai bontó
Tevékenység: Fiat bontó
Cím: Budapest
XVIII. Sió u. 38.
Tel: 295-4318, 06-30-2-820792
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Paulovics Kft.
Tevékenység: Alfa Fiat Lancia bontó
Cím: Budapest
XVII. Péceli út 248.
Tel: 257-1348
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Üllői úti bontó
Tevékenység: Fiat bontó
Cím: Budapest
XVIII. Üllői út 807.
Tel: 06-30-9-540194
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Techno-Trem kft.
Tevékenység: Alfa Fiat Lancia bontó
Cím: Vecsés, Fő u. 2/a
Tel: 06-29-351-508
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Fiat Special autóbontó
Tevékenység: Fiat bontó
Cím: Üllő
Tel: 06-29-320-698
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Nagyrédei bontó
Tevékenység: Fiat bontó
Cím: Nagyréde
Tel: 06-37-373-156
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: István Sándor olasz-autó bontója
Tevékenység: Alfa Fiat Lancia bontó
Cím: Mosdós
Tel: 06-82-579-032, 06-20-3-145389
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Budemcar Kft.
Tevékenység: Fiat bontó
Cím: Szeged, Algyői út
Tel: 06-62-490-070
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Autó Eldoradó
Tevékenység: Fiat bontó
Cím: Kerepes, Magtár tér 1/a
Tel: 06-28-490-254
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Tata-Agostyáni bontó
Tevékenység: Alfa Fiat Lancia bontó
Cím: Tata-Agostyán, Kossuth u. 22
Tel: 06-20-927-5418, 06-20-316-4809, 06-30-271-8077
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
Név: Nagyberki bontó
Tevékenység: Fiat bontó
Cím: Nagyberki
Tel: 06-20-3-145389
Fax:
Nyitvatartás:
E-mail:
WWW:
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2005-09-09 18:31:50 // 8390
Sn!
És azt a csavart mi alapján állítgatom, gondolom kell hozzá műszerezettség meg ilyenek nem???
Bg.2005-09-09 13:14:07 // 8389
Ez egy kétoldalas rogalmas ragasztó szalag - bármi ilyen megteszi, ami vízálló. De ennek inkább tömítés szerepe van nem a rögzítés=> HA már nem garad kétoldalt, akkor is elegendő -SZVSZ
mszabika2005-09-09 09:49:25 // 8388
ajaaajajajjajjjj :((( szegény Te... vigyázz jobban :) sok szerencsét a javításhoz.
a2005-09-09 09:45:25 // 8386
Először műanyagosokkal beszélj. Azoknak szokott ilyen spéci ragasztójuk lenni.
Ha más nem, Majosházán a Spoiler Tibi használ a műanyagokhoz olyan ragasztót, hogy az többé sosem engedi el a fémet... A ragacs fölött max a műanyag törik le.
Keresd meg őt.
Zsolesz2005-09-08 21:51:03 // 8385
Az ok lehet az is kapott de már a ragasztó is elengedte csak az nem ott de ha már úgyis le kell szedni akkor legyen az is megcsinálva
Bg.2005-09-08 21:34:26 // 8384
A ragasztó nem sokat fog, a patentek szokták elegedni (vagy eltörni).
Zsolesz2005-09-08 21:06:49 // 8383
Voltam focizni és ahogy le akartam parkolni van ott egy kis betondarab amit benőtt a fű körben és ahogy álltam be kicsi volt a hely mert álltak már mellettem és mikor ráfordultam az első kerék ahogy ráment már éreztem hogy baj lesz mert ahogy túlmentem azon a kiálló szaron akkor lekoppant a küszöb aztán kicsit eláll... bruhahhahaaaa :((((
GEORGE2005-09-08 20:57:38 // 8382
Mi történt már megint veled te gyerek???? :-(
Zsolesz2005-09-08 20:56:38 // 8381
Sziasztok! Ki tudna nekem abban segíteni hogy le kéne szednem a jobb oldali küszöbömet mert kicsit odavertem ma :(((( és amugy is elengedte a ragasztó már egy kicsit. Szóval milyen fajta ragasztóval lehetne frankón visszaragasztani és esetleg csinált e már valaki ilyet aki tudna nekem segíteni és nem lakik túl messze?
a2005-09-08 15:17:30 // 8380
Semmit.
Van egy kis csavar, amivel a CO-t tudod állítgatni. Azon kell lejjebb tekerni. El kell venni a benzint kicsit a motortól. Még a fogyid is javulni fog.
Ha a lambda rossz, akkor horror CO értékek jönnek ki. Akkor a lambdád nem határértéken mozog, hanem annak a 10-15-30*-osán.
a2005-09-08 15:15:38 // 8379
Hát ne haragudj, de ha az eddig megtett utat mintavételként fogjuk fel, akkor elmondható, hogy a Lancia vezmód tökéletes :DDD
Éljen a statisztika! :DD
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2005-09-08 15:14:26 // 8378
Üdv
Lenne egy kérdésem hozzátok!
A 146 ti-m lambda értéke határértéken van, a kérdés az, hogy ilyenkor mit lehet kezdeni mi ment tönkre, mit kell megjavítani...
Előre is köszönöm
uaz
Larini2005-09-08 15:07:38 // 8377
Jó lesz a Lanciás! Nekem is az van benne, hibátlan! Eddig mentem vele vagy 100 km-t! :))
AlfaGabor822005-09-08 15:04:06 // 8376
Hú halljátok ezt a felújítókészletet tényleg hanyagolom, Elaforgnál megkérdezte 1200 Ft-ért tudják adni, nem lehet valami komoly szerkezet, bár egy rugó és egy műanyag alátét csak úgy tudom... a Lancia félét 52ért tudják hozni, az még egész barátságos ár, a gyári pedig 38, az 52-es jobban megéri, ők is ezt mondták... szóval az lesz...
kertecs2005-09-08 15:03:36 // 8375
küldtem mailt a reg-lapos címedre a bontós listával
AlfaGabor822005-09-08 15:01:11 // 8374
Akkor valószínű ilyet rendelek hozzá, mert azt elég olcsón be tudom szerezni. Köszi az infót
kertecs2005-09-08 14:55:39 // 8373
Én Ruville görgőket raktam az enyémbe.
Előtte tájékozódtam Szamosi mesternél, azt mondta korábban sokáig Ők is ezt a gyártmányt építették be, de újabban azonos áron tudnak beszerezni gyárit, ezért áttértek arra. Azt mondta nyugodtan rakjam be.
Nekem eddig (12k km óta) nincs vele bajom.
AlfaGabor822005-09-08 14:43:34 // 8372
Na igen, és nem egykönnyen szárad ki onnan... de az a vicces, hogy nem is mostam meg a motort... lehet hogy még az előző tulaja, 3 hónap alatt meg csak kijött volna, lehet anagy esőzés, mert akkor jött ki rajta... a fene tudja, lényeg hogy nem votl komoly baja :)
a2005-09-08 14:34:08 // 8371
Anno kezdő alfás koromban én is beleszaladtam ebbe a motormosási dologba :)
Szvsz nem szerencsés konstrukció, hogy a gyertyafészkekből nem folyik ki a víz...
AlfaGabor822005-09-08 14:31:39 // 8370
Na ez igaz... amikor az én TS gyertyáim beáztak annak is kapásból mondtak 4 féle problémát ami lehet :)
a2005-09-08 14:31:37 // 8369
Nincs mit. Az úttörő ahol tud, segít ;)
a2005-09-08 14:30:59 // 8368
Nem vonom kétségbe Szamosi mester állítását.
Vannak olyan szíjszakadási esetek, amik ilyen X aktás esetek. Van aki szerint a vezmód miatt, van aki szerint más miatt.
Az igazság odaát van :)
AlfaGabor822005-09-08 14:26:09 // 8367
Hát akkor meg semmi gond :) Egyébként ezt én a Szamosi mester weboldalán található fórumban láttam, maga Szamosi János írta :)
Larini2005-09-08 14:24:14 // 8366
Köszönöm a korrekt tájékoztatást!
a2005-09-08 14:21:01 // 8365
Ne terjessz rémhírt. Semmi köze a vezmódnak a szíj élettartamához. Ha majd megnézed amikor cserélik, megérted miért mondom.
a2005-09-08 14:19:41 // 8364
A vezmód nem hinném, hogy a vezérlést tönkre tudná tenni. Max a motor gyengébb lesz, és többet fogyaszt kicsivel.
A vezmód a szívóoldalon a szelepbeállításon változtat, egyszer fél (tengelyen lévő) fokot "elfokol" a szívótengelyen, így változtatva a szelepvezérlést.
No ennek két állása van. Alsó fordulati és felső fordulati. Átmenet nincs. Vagy egyik, vagy másik. Amikor a felső fordulati tartományban szorul meg, akkor alsó fordulaton rossz a szelepbeállítás kicsit.
Ha az alsó fordulatiban szorul meg, azt ráadásul észre sem veszed, csak hogy gyöngült az autó felső tartományban. Ha belegondolsz, a 147 1.6 120 PS és a 147 1,6 105 PS között összesen annyi a különbség, hogy a 120 PS-ben van vezmód. A 105 PS-es asszem úgy van alapban beállítva, hogy a szelepvezérlés olyan, mintha a 120 PS-es vezmódja az alsó tartományban lenne mindíg.
Szóval ha a vezmód az alsó tartományban szorul meg, akkor kb 15 lovat szalajtassz el a ménesből, de a motornak baja nem lesz.
Azt elhiszem, hogy ha a felsőben szorul meg, és alacsony fordulaton kicsit rossz a szelepbeállítás, akkor hoszabb távon a szelepek ezt megsínylik. De a vezérlésnek ettől baja nem hinném, hogy lesz.
AlfaGabor822005-09-08 14:18:07 // 8363
Így van, ezt én is tudom, hogy a hibás vez.módosító megrövidíti a vezérműszíj élettartamát, majd mond rá a szaki valamit, hogy mennyire égető a vez.módosító cseréje... egyébként te tudsz valamit a Ruville márkájú cuccról?
a2005-09-08 14:12:54 // 8362
Semmi.
Annyi tapasztalatom nincs a TS vezérlésszettek utángyártott minősége tekintetében - szerencsére :)
Ervin tuti ismeri, és tudja melyik a jó. Nem feltétlen a drága a jobb.
Larini2005-09-08 14:12:52 // 8361
Nekem azt mondta a mesterem, hogy sz@r vezérlésmódosító tönkre vághat egy jó vezérlést is! Neki elhiszem! Szerintem csak együtt kellene azt cserélni!
AlfaGabor822005-09-08 14:10:00 // 8360
Ja nem is a vezérlésszett a kérdéses, azt mindenféleképpen megcsináltatom, a vezérlésmódosítót halogatnám még egy kicsit ha lehet, az még szerintem várhat... :) Én egyébként Ruville-t néztem vezérlésszettre, mi a véleményed róla? :)
a2005-09-08 14:07:03 // 8359
Igen, aztán én is rájöttem, hogy valószínűleg nem venni, hanem eladni szeretne :) vagyis :(
Larini2005-09-08 14:05:15 // 8358
Ahogy elnézem az oldalán a 33-ast: mindent! :)
a2005-09-08 14:05:03 // 8357
Mindenkinek megvannak a saját szakijai, akikben megbízik :)
Nagy merészség szagértő szem nélkül megvenni autót, még akkor is, ha valamennyire ért hozzá az ember.
Azért egy picikét én is kapisgálok az AR-ekhez, de amikor a 64-et vettem tavasszal, először Ervin ment el megnézni az autót inkognitóban, hogy érdemes-e foglalkozni vele egyáltalán...
a2005-09-08 14:02:47 // 8356
Figyi!
Vezérlésszett csere szíjjal, mindennel 40k körül megáll, jó minőségű utángyártott alkatrésszel.
Eszem ágában sincs bárki zsebében túrkálni, de ha több, mint 1 millát kifizettél az autóért, ne ezen a 40k hufon vágd már gallyra a motort...
Érdemes megnézetni, mert lehet, hogy az előző tulaj megcsináltatta korábban, mert mondjuk elkezdett az egyik feszítő fütyülni, csak a kereskedő nem tudott róla. Ki tudja?
Larini2005-09-08 14:00:15 // 8355
Jól beszélsz! Anno én is úgy vettem meg a kis ku..át, hogy eljött Szamosi mester és átnézte a kocsit a boldizsár szervízében! Hiába no, én csak Benne bizok! :)
AlfaGabor822005-09-08 13:57:18 // 8354
A vez. módosító nem gázos még, csak indulás után csinálja, menet közben már nem, tehát még elmegy a gép vele, az égetőbb inkább a vezérműszíjcsere lenne. Alkudtam én 1.450.000-ért vettem, szerintem jó vételt csináltam vele, márkaszervízben átnézték a kocsit, azt mondta a fickó hogy valóban 60000 km van benne, a kocsi motorja hibátlan, átnézték computerrel is az teljesen tökéletes adatokat mutatott, szóval nincs azért szétnyűve a gép... tehát a vezmódosító még várhat azért, de lassan azt is cserélni kéne, na majd meglátjuk mennyi pénzem lesz rá :) lehet hogy várok vele tavaszig még... télen úgyse nagyon fogom használni a gépet, ha hó lesz, csak ha muszáj, majd járok a másikkal addig:)
AlfaGabor822005-09-08 13:51:05 // 8353
Igen, ezt hallottam, hogy a Lancia-é a legtartósabb... no majd ha meglesz a pénzem rá, akkor felhívom a mestert :)
a2005-09-08 13:48:35 // 8351
értettem (ill. reméltem :))) )
a2005-09-08 13:47:47 // 8350
Bele kellett volna alkudni az árba... De már késő bánat...
Szerintem menj ki Ervinhez, nézze át alaposan, motorikusan és futóművileg is, próbáljátok ki, és mondja el, hogy miket, mennyiért és milyen sürgősen kell cserélni. És akkor tisztán fogsz látni.
Nem akarlak ijesztgetni, félreértés ne essék. De érdemes tisztába jönni vele, hogy mi milyen állapotú, mikor mekkora javításokra készülhetsz. A vezmódot is meghallgatja, lehet, hogy még elballag a szerkezet 10-15k km-t a jelenlegivel, ha nem nagyon gázos. És akkor még olcsóbb a szervíz.
Rumi2005-09-08 13:47:13 // 8349
vki bevägott egy meglehetös hosszu listät bontokrol meg regebben, ketszer is, de nem talälom, pedig ma vegigneztem a szerelömühely meg a boxer topicot is märciustol, ugyh ha nem tul nagy keres, legyszi tegye meg megegyszer, mert akiket en ismerek bontokat (2-3-mat) hatalmas eltereseket mondtak ärakra, olykor 2xerest is.
köszönöm
AlfaGabor822005-09-08 13:47:07 // 8348
ŐŐŐŐ rosszul írtam, így nem jó a hangsúly, így a jó:
Nem sok , igazad van... :)
AlfaGabor822005-09-08 13:44:22 // 8347
Nem sok igazad van, csak az a gondom vele, hogy most vettem az autót és így jobban bosszantja az embert, mintha az ő belehajtott 60ezre után költene rá... persze így 60K kilóméterig megint nem lesz vele gondom:)
a2005-09-08 13:44:06 // 8346
Ervint kérdezd meg, mennyiért szerez egyet, majd hívd fel az Elaforgos Karcsit, és kérdezd meg őt is. Aki olcsóbbat mond, attól vedd meg. De ne AR-be valót, minimum Fiat Coupe-ét, de a Lancia a legtartósabb.
AlfaGabor822005-09-08 13:41:23 // 8345
Értem, akkor valóban érdemes cserélni a teljes szerkentyűt benne, csak még gyűjtögetni kell a pénzt addig... :)) Elaforg-nál érdemes próbálkozni? vagy az Ervin is tud benne segíteni? Többet nem kérdezek ígérem :))
a2005-09-08 13:40:27 // 8344
Ez a vezmód téma bennem mindíg értetlenséget keltett.
Egy vezmód + vezérlésszett csere 100 alatt van. No ezt ha minden jól megy, 60k km-enként kell megtenni. Átlag János 60k km-t kb 4 év alatt tesz meg. 4 évente sok 100k ráfordítás az autóra?
Mert a mostani Lancia vezmódok elmennek közel 60k km-t...
AlfaGabor822005-09-08 13:37:22 // 8343
Dehogynem, de egy vélemény nem vélemény, de igazad volt, teljes vez.módosítót cserélek, bocs a kétkedésért :))
Online tag
1
Vendég1
496