Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Kareszka19842011-03-09 08:03:13 // 33979
Jóreggelt :)
Szatyi2011-03-08 20:56:25 // 33978
Ezzek az autók meg már nem zsiguik,trabik,amiket otthon 2-üveg sör mellett vasárnaponként meg generálozol::))))
Szatyi2011-03-08 20:52:49 // 33977
Találni.Nem a "csillagászok"-ra gondoltam:))
mreni2011-03-08 20:34:12 // 33976
ja csak találj SZAKEMBERT+fizesd ki:D;)
Szatyi2011-03-08 20:24:11 // 33975
Kitartó-kisérletező fazon vagy.Szakemberhez vitted volna már rég autózhatnál.Igy meg gyalogolsz a hidegben.
Martin2011-03-08 20:07:53 // 33974
Nos ma csak annyit sikerült a dologhoz tenni, hogy beraktam az új LMM-et. Majdnem be is indult de szerintem a 4 napja tartó indítgatás megtette a hatását és az aksim lemerült kissé:(( Tehát holnap töltögetés következik és folytatom a kísérleteket. Néhány nap múlva talán a kábelem is megérkezik és talán rá tudok nézni laptopos formában is. Még egy kocsi se szúrt így ki velem. Mindig rájöttem a hibára de ez a sok elektromos hülyeség megfogott.
tom1642011-03-08 19:58:58 // 33973
Azt hiszem innentől nem házi feladat az ügy :- (
Nem tudom mennyire tudsz/akarsz otthon belemélyedni, de én kivenném az injektorokat és megnézném hogy tolják-e az anyagot (pl. egy pohárba). A kattogás gyanus, lehet hogy üresen mozognak, mert nem ér el addig a benzin, pumpa, szűrő, vagy egyéb, a rendszerben levő dugulás miatt. Etanollal nem kísérleteztél mostanában? Az kitisztít minden koszt a rendszerből és mivel az injektorok a legszükebbek, így ott akadnak meg, dugulást okozva.
GTPeti2011-03-08 13:12:41 // 33972
Múltkor írta vki, hogy a gyári cső áráért Érden rozsdamentest kapsz (szilikontoldatotkkal).
Ferke2011-03-08 13:09:39 // 33971
Foltozhatod, ha nagyon akarod, de nincs az a folt, ami mellett ne lőne ki a töltőnyomás:)))) Ideig-óráig egyébként jobb, mint a semmi + ha befoltozod, legalább nem fújnak szmogriadót a mögötted haladók:)))
Szabeee2011-03-07 22:26:35 // 33970
na ilyet még nekem sem csinált..... volt egyszer olyan, hogy ráadtam a gyújtást, minden szépen ment a dolgán, amíg indítani nem akartam... eltűnt az áram, s ameddig úgy tartottam a kulcsot, nem is jött vissza.... aztán elengedtem a kulcsot és visszajött az áram...... kellett még egy kis töltés a kis aksinak :) de volt egyszer, hogy nem kapott üzemagyagot ( szűrő tisztítás), volt, hogy szikra nem volt (gyertyacsere + gyújtótrafó csere)
Szatyi2011-03-07 22:17:09 // 33969
Nekem lehet hogy van.Holnap megnézem és jelzek neked.
biqci2011-03-07 21:32:36 // 33968
Jól tudom, hogy turbócsövet nem foltozgatunk? (felső)
HA tényleg nem akkor nem tud vki olcsón?
156 2,4 JTDm-hez menne!
Válaszokat előre is köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-07 20:04:10 // 33966
Most miért nem árulod el a titkot hogy a stabrudat igazából kis sem cseréled csak letisztogatod fényesre, a szilent alá bevágsz gumi lapkát, a fészerből meg kihozol egy agyon használtat mutogatni mi volt a rossz? :DDD
Szatyi2011-03-07 19:51:02 // 33965
Szerviz.....
Martin2011-03-07 18:02:59 // 33964
Hali.
Még mindig segítségre lenne szükségem. Amit ma sikerült megállapítani az a jelenség, hogy a nyújtás ráadása után zug valami (AC) majd ütemes halk kattogást lehet hallani. Természetesen továbbra se indul a vas:(( Valakinek valami ötlete?? 3 napja kísérletezek de a helyzet nem javult.
Csöri2011-03-07 17:13:52 // 33963
A kipuffot én már le sem veszem.:)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-07 15:03:53 // 33962
11600-tól a csillagos ég de mondjuk a TRW 16990 ami a gyári
Kareszka19842011-03-07 14:13:20 // 33961
más márkák mien árfekvésben vannak, mondjuk felső lengőkarok?
Kareszka19842011-03-07 12:14:59 // 33959
első lengőkarokban ki mit mond a "DELPHI" márkáról? vagy delfi...nemtudom :)
Ferke2011-03-07 11:54:57 // 33958
Egyébként most, hogy mondod, nekem is mintha úgy rémlene, hogy legutóbb nem vettük le....akkor viszont megkövetlek, tévedtem:)))
Ferke2011-03-07 11:53:28 // 33957
Nem muszáj levenned, le is flexelheted, felxirésznél odébbhúzod, aztán ha kész, visszavarrod:) Csak a 3. cserénél már xarul néz ki a leömlő:)))))
Szatyi2011-03-06 23:25:25 // 33956
Nem nehéz.
GTPeti2011-03-06 23:12:49 // 33955
Mert keresztben elmegy a bölcső alatt.
Liquid2011-03-06 22:58:12 // 33954
anélkül elég nehéz
Szatyi2011-03-06 22:37:21 // 33953
Meg lehet csinálni,ennyi idő alatt. Nem hallotál még a légkulcsról::))))) Kipufógot minek venéd le??
András bácsi2011-03-06 21:30:22 // 33952
Elég, ha a kipuf. nem akarja magát. Máris ott az elveszett idő.
Csöri2011-03-06 21:29:47 // 33951
:-)
Pedig nyugodtan hihetsz nekem.:-)
András bácsi2011-03-06 21:28:20 // 33950
Akkor is gyanús. Mondjuk gyors számítással olyan 22 csavar ki be. Mondjuk 1 csavar egy perc. Kifűzés, kenés. :)
Csöri2011-03-06 21:26:22 // 33949
A lényegen nem változtat. A gyár általa adott másfél órába akkor is belefér ha be vannak rohadva a csavarok.:-)))
András bácsi2011-03-06 21:20:50 // 33948
Azért mondom, hogy amit magad csinálsz, annál elismerem, hogy nem lehet gond a csavarokkal. De elárultad magad: kerék-le fel + 10. :)
Csöri2011-03-06 21:17:32 // 33947
Én többnyire zsírzok, pasztázok minden futóműcuccot, mert általában nekem kell szétszedni követekező alkalomra is.:-)
A 30 perc a stab ki-be szerelésre áll. Ki-be állás, emelés kerék le-fel az mondjuk plusz 10 perc.
András bácsi2011-03-06 21:12:14 // 33946
Annál nincs, amit te raktál össze.
A legjobb meg az olyan olcsó stabkar, aminél az imbusz első mozdulatra nem imbusz többé. :)
Alfa GT-Csaba2011-03-06 21:11:59 // 33945
Nekem 4órát mondtak rá!Akkor az vicc?
András bácsi2011-03-06 21:09:25 // 33944
Oké, ha tanúk vannak, nem vitázom. De akkor is hihetetlen egyedül beállástól kiállásig.
Csöri2011-03-06 21:07:08 // 33943
Van.
A legnagyobb szopás a stab. karoknál van. Ha azon túl vagy akkor séta galopp.:-)
András bácsi2011-03-06 21:05:48 // 33942
Na és van ilyen? :)
Piritu - 1.000.0002011-03-06 21:05:20 // 33941
Nekem is lazán megcsináltad egy óra alatt :-)
András bácsi2011-03-06 21:03:44 // 33940
Most a normál esetről beszélek. Az oké, ha van egy x-szer szétszedett, netán normális nyomatékkal és nem levegőkulccsal megtépett csavarok, jó körülmények, stb.
Csöri2011-03-06 21:03:37 // 33939
Meg lehet csinálni 30 perc alatt, ha minden csavar rendben kijön.:-)
Ferke2011-03-06 20:58:59 // 33938
Normális esetben tényleg nem lehet ennyi idő alatt megcsinálni, de 1x láttam már egy olyan cserét, ami ennél jóval kevesebb idő alatt zajlott:))
Dévid2011-03-06 20:58:34 // 33937
Tegnap aláfeküdtem, szerencsére úgy tűnik, csak az egyik fém cső repedt el, a lökhárító alatt, azért csöpög (szó szerint) a kocsi orra. Majd egy autószerelő megoldja, fizetésnap után, addig meg a garázsban jó helye van a kocsinak. Úgyis csak járó motornál ereszt.
András bácsi2011-03-06 20:47:26 // 33936
Hány embernek? ;) Még akkor is elképzelhetetlen, ha semmi sincs összerohadva. Bár azt elfogadom, hogy márkaszervízben nincs alkatrésztakarítás, zsírzás stb.
Szatyi2011-03-06 20:13:43 // 33935
Szia, Az hogy neked nem jelezz ki hibát ./ugy hogy a müszerfalon nem világit állandoan a motorkontrol lámpa/ nem jelenti hogy nincs hiba.Nehéz megmondani látattlanban mi a gond.
Martin2011-03-06 18:32:43 // 33934
Hali.
A mai napon ki lett cserélve az összes gyertya és végig fújtam az elektromos csatikat is.
Most ott tart a dolog, hogy egyáltalán nem akar beindulni a vas.
Olyan mintha nem kapna üzemanyagot. Vagyis teljesen tanácstalan vagyok. Semmi hibaüzenetet nem ír ki a műszerfalon. Nem tudom, hogy lehet-e köze a dologhoz de mikor megállt a kocsi előtte tankoltam pár órája és kb. annyit használtam a kocsit amennyi anyag korábban benne volt.
Tanácstalan vagyok:((
Azzurro2011-03-05 23:00:32 // 33933
Sziasztok!

Van valakinek 145 2.0TS kipufogó szerkezeti rajza?A középdob és a katalizátor közötti cső átmérője érdekelne.50-60-as?A 2 közül nem tudom pontosan melyik.:-))
Wickey2011-03-05 18:34:29 // 33932
navárj. Stabszilent csere "kétfajta" van. Az egyik a stabrúdpálcák cseréje, ahhoz nem kell fizikusi diploma. A stabrúdszilentek cseréjéhez már inkább. Az egy bő 3 órás mutatvány ha nincs szopás. Burkolat le, kipufogó le, bölcső, kormánymű satöbbi csavarjai ki, szervócső (a kedvencem!) leakaszt, hátsó motortartó ki, bölcső le, stabrúd valahogy ki, szilent csere, majd ugyanez visszafelé.
kilah2011-03-05 12:53:30 // 33931
Köszi a választ!
Szatyi2011-03-05 12:46:28 // 33930
Le kell engedned a bölcsöt,kipufogó le,stb..másfél órát ad rá a gyár.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak