Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

pex1562011-03-20 08:48:00 // 34142
Légtömegmérő nélkül próbáltad?
Spinuzzi2011-03-19 22:38:45 // 34141
arra én is gondoltam tankoltam is bele vpower racinget, meg + öntöttem injektor tisztítót.
de semmi. Holnap már jön egy ismerős aki gépre rakja, aztán meglátjuk mi lesz.
LoneWolf332011-03-19 22:29:59 // 34140
Üdv !

Ha a szívócsőbe durrog vissza, az lehet benzinben szegény keveréktől is, ilyenkor a MIL lámpa is jelez. Egy hibakód kiolvasás szerintem sokat lendítene a probléma behatárolásán.
Spinuzzi2011-03-19 22:03:30 // 34139
Sziasztok!

Egy kis segítség kellene!

Ma elkezdett a verda durrogni, először azt hittem a közép dob, aztán rá jöttem, hogy a levegő pukkan. K&N direktszűrő volt rajta arra is gondoltam, de vissza tettem az eredetit és azzal is ugyanúgy csinált. Amikor meg elindultam még meg is torpan 1es 2es 3as-ban is. Már kérdezősködtem valaki gyujtás problémát mondott, valaki lambda szonda cserét javasolt. Ma fejeztem be a szervizelését, olaj szűrők stb. úgy örültem neki erre meg ezt csinálja velem. ja és mikor megtorpan a sárga motor a konzolon villogni kezd.
akinek tudja mi a megoldás irjon.
GTPeti2011-03-19 20:21:06 // 34138
Igen, ebben is van igazság... Az tényleg gőzlecsapatónak néz ki.

Az a szép, hogy a leírásban található képen nincs rajta ezek közül egyik sem:



N77 Fuel pressure regulator
K83 Fuel pressure sensor

Viszont ezekszerint van az autódban üa.nyomás érzékelő. Ez azt jelenti, hogy ha feltekered a nyomást, az ECU meg letekeri a befecs. időt. (Persze nem biztos.)
bega19862011-03-19 20:09:13 // 34137
Arra gondolsz ami a 8-as egységből megy? Mert úgy tudom az a benzingőzvisszavezető.
GTPeti2011-03-19 20:00:42 // 34136
Mindkét cső tisztán látszik a képen.
bega19862011-03-19 19:59:00 // 34135
Így túl egyszerű XD



De sajnos ezen sem látok benzinvisszavezető csövet, akkor gondolom vagy a benzinszivattyúban, vagy a képen 4-el jelzett egységben van.
GTPeti2011-03-19 19:38:45 // 34134
Nem kéne az autóban keresgetned. Elég lenne a gyári szervízCD is (eLearn 156).
bega19862011-03-19 19:37:37 // 34133
Nem biztos, most keresgettem sötétben és esőben, majd még jobban átnézem jobb időben, de ha van is akkor nem azon az egységen amiben az injektorok vannak...
Tudom szegény ECU többszörösen is át lesz verve, de ha minden jól megy a végére jól kell hogy kijöjjenek a dolgok :)
GTPeti2011-03-19 19:31:38 // 34132
Kieg, van olyan - hülye módon megtervezett - autó, ahol a tankban van a nyomásszabályozó szelep és a visszavezető ág. Így előre csak egy db cső megy.
GTPeti2011-03-19 19:30:10 // 34131
Biztos, hogy nincs visszamenő benzincső? Szerintem van, különben elég nehéz lenne a nyomást beállítani.

(A nyomásemelés az ECU tudta nélkül, nem annyira nyerő játék.)
bega19862011-03-19 19:24:12 // 34130
E85 átalakítás miatt kellene emelni, mert sajnos gyárilag 95%-ig ki van használva az injektor, így E85-el 4500-as fordulatszámtól már nincs elegendő tartalék benne:(
Raktam bele átalakítót ami lambdaszonda alapján állítja a keveréket, tehát nem okozna gondot alapjáraton sem elvileg a nagyobb nyomás.
Sajna nem látok visszatérő benzincsövet a szabályzón, úgyhogy lehet az a megoldás bukó. Csak bemenő benzincső van, meg valami autógumiszelep kinézetű cucc a jobb oldalán a fekete kupak alatt. Lehet hogy ott kell valamit átalakítani?



TUYUNGA2011-03-19 18:35:04 // 34129
Köszönöm meg fogadom! Bár remélem nincs baja a motornak, mert a hajtókar csapágyakban, gyűrűkben ill. vezérműtengelyben nincs 40.000.km !
Buddha2011-03-19 18:26:46 // 34128
...igen, de fordulaton kevesebb idő van a veszteségekre, tehát relatíve a kompresszió picit magasabb! A dugattyús motor nem 100%-os tömítettségű, gondolj bele, hogy ha lassan forgatod pl. kézzel akkor szépen átfordul, de ha gyorsan szeretnéd akkor nagy ellenállásba ütközöl munkaütemeknél!
Sőt, régi, nem hidraulikus szelephézag állítású motoroknál is ha nem volt hézag és melegen támasztott a szelep, az első tünet az egyenetlen, rángató alapjárat volt! Mert akkor nem volt elég a sűrítés a veszteségek miatt!
Mérjetek egy kompressziót, 10 perc és valamit azonnal kizárhatsz ha látod a diagrammot! :-)
TUYUNGA2011-03-19 17:24:37 // 34127
Igen, mi is gondoltunk erre. Viszont menet közben, fordulaton minden oké!
A motornak nincs baja és megy mint az ördög!
Buddha2011-03-19 16:36:42 // 34126
Az ingadozás munkaütemkihagyás miatt jelentkezik? Tehát valamelyik henger kihagy?
Én a biztonság kedvéért mérnék egy kompressziót! Ha sok benzin került a hengerbe a hajtókar is görbülhetett...:-/
[k i z z o]2011-03-19 15:48:29 // 34125
Benzint nem ü.anyag nyomás emeléssel szokás adni :( Az alapjárati benzint elviszi, stb. + hiába adsz neki benzint, ha a VE -t nem tudod növelni hozzá. vagy csak fogyasztást akarsz növelni? :)

Lehet beszerelni állitható benzinnyomás szabályozókat, visszafolyó ágba szokás kötni, a rail után, de eltolja az összes táblát. vagy van betét is ami emelt, a betétben lehet rugót cserélni stb.
TUYUNGA2011-03-19 15:31:53 // 34124
Passz, állítólag másnál is előfordult már, hogy megszívta magát!
Ferke2011-03-19 14:10:08 // 34123
Azért nem normális, ha a 16v télen megszívja magát...:)
TUYUNGA2011-03-19 13:34:53 // 34122
Robi 33-tól hoztam egy alapjárati motort és mind kettővel ugyan úgy viselkedik!
A 16v télen sajnos van hogy megszívják magukat és ha nem akarja az ember kiszedni a gyertyákat akkor meg kell rántani !
LoneWolf332011-03-19 13:27:12 // 34121
Elvileg a berántás (ha nem durván történt) nem okoz ilyet, viszont azzal, hogy
"megszívta magát" előtte esetleg összefügghet.
LoneWolf332011-03-19 13:23:13 // 34120
Úgy érted egyenletesebb, de nem igazán jó?

A hidegen jobbnak tűnő üresjárat véleményem szerint nem feltétlen jelenti, hogy az alapjárati motor rendben van, mert ilyenkor szélesebb meghajtóimpulzusokkal dolgoztatja a vezérlőegység. Azaz ha kicsit akad, akkor a még szélesebb meghajtóimpulzusokat többé-kevésbé követi, de a motor melegedésével a meghajtóimpulzusok szélessége is csökken, amit már gondot okozhat.
TUYUNGA2011-03-19 13:18:46 // 34119
Hű ez nekem egy picit magas! Viszont az egész 1 berántás után kezdődött, mivel megszívta magát. Össze függhet?
LoneWolf332011-03-19 13:12:39 // 34118
A fojtószelep zárt helyzetét érzékelő kapcsoló hibája, illetve nem megfelelő helyzete is okozhatja még. A kapcsoló csatlakozójának középső érintkezője és az egyik szélső érintkező között a fojtószelep(ek) zárt helyzetében rövidzárnak kellene lennie. A rövidzárnak meg kell jelennie a Motronic egység 2-es és 5-ös számú csatlakozási pontjai között is.
TUYUNGA2011-03-19 12:44:04 // 34117
Az alapjárati motor, a vezetékek oké! Ill. amíg a szívató rajta van addig egyenletesebb
az alapjárat!
bega19862011-03-19 12:14:09 // 34116
Köszi, esetleg valami viszonylag egyszerű átalakítással? már +10-20% is jó lenne.
Amúgy szép a motorod, jó munka:)
LoneWolf332011-03-19 11:59:29 // 34115
Esetleg még az üresjárat szabályzó szelepet érdemes WD-40-el kimosni, illetve ellenőrizni, hogy a rugóterhelésű torlasz szabadon, és akadásmentesen el tud-e fordulni.
Ferke2011-03-19 11:53:13 // 34114
Jobb oldalon nézd meg a stekkerét annak a potméternek, ami az injektortalpnál van...meg úgy általában minden stekkert át kéne nézni első körben...szerintem.
Gonosztevő2011-03-19 11:07:21 // 34113
Helló!
Hát annyit megnéztem,hogy kihúzkodtam őket,meg visszadugtam, a lábaik nincsenek megégve...biztosítékok jók amik ott vannak!
Nekem ott a szélvédő előtti, burkolat alatt vannak könyve szerint azok az üzemanyagszivattyú reléi! Passz... nem indult azóta sem....
TUYUNGA2011-03-19 10:52:23 // 34112
Ciao! tudna valaki tudna segíteni? 33 1.7 16V alapjárat sétál
500-1000 között!
Ferke2011-03-19 09:09:06 // 34111
Én relére tippelnék, át kéne nézni.
[k i z z o]2011-03-19 00:16:28 // 34110
Ki hát, a BCM olvassa ki a key_ID -t key in után, a tiltás tisztán szoftveres nem megfelelő IMMO code esetén.
bega19862011-03-18 23:36:33 // 34108
Sziasztok!
Kérdésem lenne:
156 2.0TS 1998 -ban lehet állítani benzinnyomást?
GTPeti2011-03-18 22:01:49 // 34107
Állítólag létezik, igen. Volt régebben szó róla. (Asszem András bácsi is tud vkit, de nem 100%.)
Gonosztevő2011-03-18 22:01:34 // 34106
Holnap megnézem! Valami csak lesz vele! Köszi a hozzászólást!
mreni2011-03-18 21:53:04 // 34105
Ac feladta a küzdelmet.
Vedd ki adj neki 12v ot majd fordítsd meg a pólusokat.
Lehet hogy csak koszos és "megragadt"
Gonosztevő2011-03-18 21:50:00 // 34104
Jó estét!
Ma nem indult a 166 2.0V6 TB!
15percet használtam az autót, leállítottam és 1.5h múlva nem indult!

Motor hajt,pár másodpercre elindult,gondolom amíg a rendszerben volt üzemanyag!

Egyszer már jártam,így akkor a borulásgátló gomb kioldott,és letiltotta az AC-t,de az most a helyén van!

Nem is hallani,gyújtás ráadásakor a jellegzetes hangot,hogy nyomna!

Mi lehet még az AC-vel,lehet bizti vagy relé is?(már sötét volt,reggel átnézem azért)

Ja! A code jel elalszik,az jó,mert már volt olyan is vele,hogy elaludt,de indításkor visszarakta a jelet és nem indult....

Valaki valami ötlet?
Ferke2011-03-18 13:29:06 // 34103
Jaja, úgy rémlik, hogy mert a 147 benyásnál valami más...a jtd ugyanolyan.
Kareszka19842011-03-18 11:33:29 // 34102
147, 1.6TS nincs a listán :)
Ferke2011-03-18 10:47:23 // 34101
Ilyenről hallott már valaki?
Immo dump cd
Meghibásodott immo újradumpolásához, kikapcsolásához...érdekes. Létezik, hogy ki lehet szoftveresen kapcsolni az immot???
Stevke2011-03-17 21:38:02 // 34100
Üdvözlet Cartársak! Rakott már be valaki 156 1.8-ba 166 2.0-es 6 sebességes váltót?Vagy tud valaki róla hogy beépithető e és menyire körülményes!
További szép estét mindenkinek!
atesssz2011-03-17 17:34:10 // 34099
inkább már akkor sokkal jobban járnál egy pager-es riasztóval, praktikusabb is
Ferke2011-03-17 16:52:37 // 34098
Ha gyári piros kulcsod van, akkor úgy jön ki, hogy tropára vágod a gyári kulcsodat...vagy ahogy korábban írták, csináltatsz egy kulcsot hozzá csippel...
Tocsa2011-03-17 11:01:23 // 34097
A német cuccokat hamar kinyitják a rossz emberek !
Meta security , vagy Spal riasztó ! Jól bekötve okosan és nem a kormány alá meg a bal küszöb mellé beb@sni ahol fél perc alatt kiiktatják ! Javasolt a vezérléseket letiltani vele !
Nem önindító és vastag gyújtáskábelt szétvagdosni buta módon amit fél perc alatt áthidalnak , és ráadásul tűzveszélyessé válik az autó is tőle mivel a relé nem bír akkora áramot átvinni . Nem beszélve a hanyag nem leforrasztott kötésekről !
EngineCoffeeTables2011-03-16 20:18:38 // 34096
Vagy gyári kulcsot lemásoltatni és a másolatot széttörni.
Ferke2011-03-16 20:15:52 // 34095
A gyári kulcsóbl viszont ki kellett vegyétek az immo jeladót, ugye? Szóval a gyári kulcs ilyenkor kuka, ha jól tévedek...
Whiteskull2011-03-16 19:57:59 // 34094
Érdeklődj Bendito kollégánál. 1-2 éve építettem be neki ugyanezt. :))
EngineCoffeeTables2011-03-16 19:54:34 // 34093
A VW konszern kulcsának koppintása gyengébb minőségben. beszerelni nem nagy ördöngöség, de a távírányító házának és kulcsok gyenge minősége miatt én nem javaslom.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak