Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Szatyi2011-03-09 17:27:38 // 33992
Nem olyan nagy szivás-meló. A baj csak az hogy a két csövet egyszerre küldik,már ha újat tennél fel.
Szabeee2011-03-09 17:22:45 // 33991
nekünk kellett hozzá másfél hét, és jobban ment, mint előtte.......
tom1642011-03-09 17:21:28 // 33990
Más típusnál (ford, mazda, toyota, wv) elég nagy macera lehet, ugyanis dolgoztam alkatrészgyárban és azokhoz gyártottunk üzemanyag-rendszert. Feltételezem hogy az Alfáé is ugyanúgy be van építve a tankba.

Ha érdekel, a gyárlátogatásról van leírás az Eseményekben (Visteon látogatás Székesfehérváron, talán 2007-ben volt, már nem emléxem)

AC kiszerelés elött győződj meg róla, hogy nincs-e dugulás a rendszerben, az a legnagyobb sanszos.
mreni2011-03-09 17:13:01 // 33989
az olajhűtőre gondolsz??
Ferke2011-03-09 16:19:43 // 33988
Az a fémcső, ami tocsog, nem a klíma csöve? A szervonak egfy spirálja van, ami el szokott köszönni, menetirány szerinti jobb oldalon....
Dévid2011-03-09 15:12:12 // 33987
Szervusztok.

Mekkora szívás 156-on a szervokormány csövét cserélni, mert csepeg a kocsi orrából az olaj, és az egyik fémcső a hűtő alatt tocsog is az olajban, szerintem onnan jön.
Szilárd2011-03-09 14:58:49 // 33986
Csak szakszerűen!:))
Szatyi2011-03-09 12:19:33 // 33985
Szatyi2011-03-09 12:10:40 // 33984
Martin2011-03-09 10:39:44 // 33983
AC kiszerelésének van valami különleges módja?? Illetve mit kellene átnéznem rajta?
Azzurro2011-03-09 09:23:12 // 33982
Van valakinek 145 2.0TS kipufogó szerkezeti rajza?A középdob és a katalizátor közötti cső átmérője érdekelne.50-60-as?A 2 közül nem tudom pontosan melyik.:-))
Martin2011-03-09 09:11:30 // 33981
Igen megoldás lenne egy szakember csak az a baj, hogy egy szaki elkezdi cserélgetni az alkatrészeket és nem biztos, hogy az első 3-4 alkatrész csere eredményes. Jelenleg nem indul a kocsi így saját lábon még szerelőhöz se megy el. Viszont a munkám miatt csak esténként érek rá. Még hagyok időt magamnak a probléma megoldására.
Liquid2011-03-09 08:06:50 // 33980
megnézném ezt a műhelyt közelről :)
Kareszka19842011-03-09 08:03:13 // 33979
Jóreggelt :)
Szatyi2011-03-08 20:56:25 // 33978
Ezzek az autók meg már nem zsiguik,trabik,amiket otthon 2-üveg sör mellett vasárnaponként meg generálozol::))))
Szatyi2011-03-08 20:52:49 // 33977
Találni.Nem a "csillagászok"-ra gondoltam:))
mreni2011-03-08 20:34:12 // 33976
ja csak találj SZAKEMBERT+fizesd ki:D;)
Szatyi2011-03-08 20:24:11 // 33975
Kitartó-kisérletező fazon vagy.Szakemberhez vitted volna már rég autózhatnál.Igy meg gyalogolsz a hidegben.
Martin2011-03-08 20:07:53 // 33974
Nos ma csak annyit sikerült a dologhoz tenni, hogy beraktam az új LMM-et. Majdnem be is indult de szerintem a 4 napja tartó indítgatás megtette a hatását és az aksim lemerült kissé:(( Tehát holnap töltögetés következik és folytatom a kísérleteket. Néhány nap múlva talán a kábelem is megérkezik és talán rá tudok nézni laptopos formában is. Még egy kocsi se szúrt így ki velem. Mindig rájöttem a hibára de ez a sok elektromos hülyeség megfogott.
tom1642011-03-08 19:58:58 // 33973
Azt hiszem innentől nem házi feladat az ügy :- (
Nem tudom mennyire tudsz/akarsz otthon belemélyedni, de én kivenném az injektorokat és megnézném hogy tolják-e az anyagot (pl. egy pohárba). A kattogás gyanus, lehet hogy üresen mozognak, mert nem ér el addig a benzin, pumpa, szűrő, vagy egyéb, a rendszerben levő dugulás miatt. Etanollal nem kísérleteztél mostanában? Az kitisztít minden koszt a rendszerből és mivel az injektorok a legszükebbek, így ott akadnak meg, dugulást okozva.
GTPeti2011-03-08 13:12:41 // 33972
Múltkor írta vki, hogy a gyári cső áráért Érden rozsdamentest kapsz (szilikontoldatotkkal).
Ferke2011-03-08 13:09:39 // 33971
Foltozhatod, ha nagyon akarod, de nincs az a folt, ami mellett ne lőne ki a töltőnyomás:)))) Ideig-óráig egyébként jobb, mint a semmi + ha befoltozod, legalább nem fújnak szmogriadót a mögötted haladók:)))
Szabeee2011-03-07 22:26:35 // 33970
na ilyet még nekem sem csinált..... volt egyszer olyan, hogy ráadtam a gyújtást, minden szépen ment a dolgán, amíg indítani nem akartam... eltűnt az áram, s ameddig úgy tartottam a kulcsot, nem is jött vissza.... aztán elengedtem a kulcsot és visszajött az áram...... kellett még egy kis töltés a kis aksinak :) de volt egyszer, hogy nem kapott üzemagyagot ( szűrő tisztítás), volt, hogy szikra nem volt (gyertyacsere + gyújtótrafó csere)
Szatyi2011-03-07 22:17:09 // 33969
Nekem lehet hogy van.Holnap megnézem és jelzek neked.
biqci2011-03-07 21:32:36 // 33968
Jól tudom, hogy turbócsövet nem foltozgatunk? (felső)
HA tényleg nem akkor nem tud vki olcsón?
156 2,4 JTDm-hez menne!
Válaszokat előre is köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-07 20:04:10 // 33966
Most miért nem árulod el a titkot hogy a stabrudat igazából kis sem cseréled csak letisztogatod fényesre, a szilent alá bevágsz gumi lapkát, a fészerből meg kihozol egy agyon használtat mutogatni mi volt a rossz? :DDD
Szatyi2011-03-07 19:51:02 // 33965
Szerviz.....
Martin2011-03-07 18:02:59 // 33964
Hali.
Még mindig segítségre lenne szükségem. Amit ma sikerült megállapítani az a jelenség, hogy a nyújtás ráadása után zug valami (AC) majd ütemes halk kattogást lehet hallani. Természetesen továbbra se indul a vas:(( Valakinek valami ötlete?? 3 napja kísérletezek de a helyzet nem javult.
Csöri2011-03-07 17:13:52 // 33963
A kipuffot én már le sem veszem.:)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-07 15:03:53 // 33962
11600-tól a csillagos ég de mondjuk a TRW 16990 ami a gyári
Kareszka19842011-03-07 14:13:20 // 33961
más márkák mien árfekvésben vannak, mondjuk felső lengőkarok?
Kareszka19842011-03-07 12:14:59 // 33959
első lengőkarokban ki mit mond a "DELPHI" márkáról? vagy delfi...nemtudom :)
Ferke2011-03-07 11:54:57 // 33958
Egyébként most, hogy mondod, nekem is mintha úgy rémlene, hogy legutóbb nem vettük le....akkor viszont megkövetlek, tévedtem:)))
Ferke2011-03-07 11:53:28 // 33957
Nem muszáj levenned, le is flexelheted, felxirésznél odébbhúzod, aztán ha kész, visszavarrod:) Csak a 3. cserénél már xarul néz ki a leömlő:)))))
Szatyi2011-03-06 23:25:25 // 33956
Nem nehéz.
GTPeti2011-03-06 23:12:49 // 33955
Mert keresztben elmegy a bölcső alatt.
Liquid2011-03-06 22:58:12 // 33954
anélkül elég nehéz
Szatyi2011-03-06 22:37:21 // 33953
Meg lehet csinálni,ennyi idő alatt. Nem hallotál még a légkulcsról::))))) Kipufógot minek venéd le??
András bácsi2011-03-06 21:30:22 // 33952
Elég, ha a kipuf. nem akarja magát. Máris ott az elveszett idő.
Csöri2011-03-06 21:29:47 // 33951
:-)
Pedig nyugodtan hihetsz nekem.:-)
András bácsi2011-03-06 21:28:20 // 33950
Akkor is gyanús. Mondjuk gyors számítással olyan 22 csavar ki be. Mondjuk 1 csavar egy perc. Kifűzés, kenés. :)
Csöri2011-03-06 21:26:22 // 33949
A lényegen nem változtat. A gyár általa adott másfél órába akkor is belefér ha be vannak rohadva a csavarok.:-)))
András bácsi2011-03-06 21:20:50 // 33948
Azért mondom, hogy amit magad csinálsz, annál elismerem, hogy nem lehet gond a csavarokkal. De elárultad magad: kerék-le fel + 10. :)
Csöri2011-03-06 21:17:32 // 33947
Én többnyire zsírzok, pasztázok minden futóműcuccot, mert általában nekem kell szétszedni követekező alkalomra is.:-)
A 30 perc a stab ki-be szerelésre áll. Ki-be állás, emelés kerék le-fel az mondjuk plusz 10 perc.
András bácsi2011-03-06 21:12:14 // 33946
Annál nincs, amit te raktál össze.
A legjobb meg az olyan olcsó stabkar, aminél az imbusz első mozdulatra nem imbusz többé. :)
Alfa GT-Csaba2011-03-06 21:11:59 // 33945
Nekem 4órát mondtak rá!Akkor az vicc?
András bácsi2011-03-06 21:09:25 // 33944
Oké, ha tanúk vannak, nem vitázom. De akkor is hihetetlen egyedül beállástól kiállásig.
Csöri2011-03-06 21:07:08 // 33943
Van.
A legnagyobb szopás a stab. karoknál van. Ha azon túl vagy akkor séta galopp.:-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak