Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-24 21:20:43 // 34242
TRW-n rajta van a TRW felirat meg a Booge szilentek ...mutassak olyan gyári lengőkart amin nincs? :)))
Csöri2011-03-24 21:15:26 // 34241
Ez hülyeség.:-)
GTPeti2011-03-24 21:14:28 // 34240
Áá... hagyjuk.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-24 21:14:09 // 34239
Tipomnak elhagytam a kulcsát anno aztán egy nagy csavarhúzóval meg dróttal nyitottam ki az autót utána leszereltem a kilincset és a kulcsmásoló faragott bele új kulcsot :) fényes nappal senki sem kérdezte meg miért feszeget az ajtót egy órája :P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-24 21:09:55 // 34238
miért?
GTPeti2011-03-24 20:26:06 // 34237
(Igazából EZ az előbbi pl. a Moderátor feladata lett volna. Én nem vagyok az, még mielőtt vki...)
GTPeti2011-03-24 20:25:17 // 34236
Akartam kérni, hogy az ilyen javaslatokat inkább emailben tegyétek meg a cartárs felé. Már késő...
Bluestrain2011-03-24 20:23:12 // 34235
Kettőhúsz nincs a közelben? Mert hátul rátehetnél egy töltőt a végfoktápra...
GTPeti2011-03-24 19:49:01 // 34234
Nem. Csak az acélcsavarok ennyire nem rugóznak jól. (Még ha használtak is.)
Pinochet2011-03-24 19:30:55 // 34233
Lemaradt h 156 sw 2002
Pinochet2011-03-24 19:30:27 // 34232
Sziasztok!
Ma volt egy kisebb szervíz (olaj és első fékpofa csere) és közben kiderült, hogy a jobb oldali lengőkar lengéscsillapító felől lévő szimering kissé elhasználódott. Ezt lehet külön cserélni, vagy csak az egészet?
Ma volt egy kisebb szervíz (olaj és első fékpofa csere) és közben kiderült, hogy a jobb oldali lengőkar lengéscsillapító felől lévő szimering kissé elhasználódott. Ezt lehet külön cserélni, vagy csak az egészet?
Tommaso 1592011-03-24 16:51:44 // 34231
Köszi, akkor elfelejtve:-)
Martin2011-03-24 16:26:48 // 34230
Ha nem megy akkor egy olyan szerszám is elég ami az ablakosoknak illetve autó üvegeseknek van. Kettő erős tappancs amit ráraksz az ablaküvegre mondjuk a vezető oldalon és szépen lehúzod vele. Ez egy roncsolásmentes megoldás lehet.
summer2011-03-24 16:06:58 // 34229
Köszi szépen! Közben megpróbáltam az aláfekvős verziót is, bowden sehol. Viszont a kalaptartóban nincs hangszóró, csak a rács. Onnan is gondoltam a "bejutásra" a csomagtartó felől egy dróttal.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2011-03-24 15:03:52 // 34228
Ha kell ilyen info/segítség keress bátran ;)
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2011-03-24 14:40:47 // 34227
Auto karoszériásnak van párnás feszítője amit felfújva feszithető kicsit sérülés nelkul az ajtó. De simán kézzel is el birod húzni az első ajtók egyikét a karoszériatol 3-4cm re. Ott már be tudsz dugni egy pántszallagot Amivel raklapokat, dobozokat pántolnak (műanyag kb 1cm vastag)
Hurkot képzel belőle azt bedugod, lefelé huzogatod egész az ablak aljáig ügyesen játszva rá birod akasztani a kiálló tüskére és szorítás után felfelé rántva kinyitja a központit.
Kell kis türelem, meg gyakorlás, de működik. ;)
Hurkot képzel belőle azt bedugod, lefelé huzogatod egész az ablak aljáig ügyesen játszva rá birod akasztani a kiálló tüskére és szorítás után felfelé rántva kinyitja a központit.
Kell kis türelem, meg gyakorlás, de működik. ;)
Ferke2011-03-24 11:39:24 // 34226
Ha ügyes vagy, ki tudod nyitni a géptetőt, szemből a jobb oldali krómos légbeömlő résznél be tudsz nyúlni, vagy ha nagyon nem megy, akkor alulról...ha van fenn motorvédő burkolat, akkor azt is le kell vegyed...
summer2011-03-24 10:23:17 // 34225
Sziasztok!
Egy-két használható ötletre lenne szükségem. Mi a teendő akkor, ha lemerült az akksi, a két ajtózár cserélve lett, amikhez nincs kulcs? Szeretném valahogyan roncsolás nélkül kinyitni a motorháztetőt, vagy valamelyik ajtót XD
Esetleg keressek egy autótolvajt? :D
Jah, 156 sedanról van szó, tehát a csomitartó nyílik ugyan kulccsal, de...
Egy-két használható ötletre lenne szükségem. Mi a teendő akkor, ha lemerült az akksi, a két ajtózár cserélve lett, amikhez nincs kulcs? Szeretném valahogyan roncsolás nélkül kinyitni a motorháztetőt, vagy valamelyik ajtót XD
Esetleg keressek egy autótolvajt? :D
Jah, 156 sedanról van szó, tehát a csomitartó nyílik ugyan kulccsal, de...
Ferke2011-03-24 08:48:36 // 34224
Azért is írtam a gyárit példának, mert gyári cuccokkal is előfordulnak furcsaságok, és fordítva is igaz: sok nem gyári cucc jobb, mint a gyári.
Dévid2011-03-24 08:16:05 // 34223
Nem csak itt...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-24 07:23:01 // 34222
tuti :) itt már mindenki autó szerelő ....
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-24 07:19:38 // 34221
2003-ig beszállító volt :P valami köze csak van....
Csöri2011-03-23 23:47:47 // 34220
Felejtsd el az Ocapot. Gagyi olasz, közel sincs a gyári cucchoz.
A gyári TRW, inkább az erőltesd.
A gyári TRW, inkább az erőltesd.
GTPeti2011-03-23 22:56:03 // 34219
Egy tipp: Eszedbe ne jusson felső lengőkarból Ocap-ot venni. Én már megjártam. Csöri rá a tanu. :)
Tommaso 1592011-03-23 22:53:02 // 34218
Sziasztok!
Infó kéne futóműalkatrészről.
a lengőkarokat az Ocap gyártja, remélem jól írom, egy jó alfás haver azt mondta, hogy egy jó minőség, de gondoltam rákérdezek h valakinek van e közelebbi élménye a márkáról, mert nekem semmit nem mond....
Infó kéne futóműalkatrészről.
a lengőkarokat az Ocap gyártja, remélem jól írom, egy jó alfás haver azt mondta, hogy egy jó minőség, de gondoltam rákérdezek h valakinek van e közelebbi élménye a márkáról, mert nekem semmit nem mond....
Csöri2011-03-23 22:37:27 // 34217
Abból van egy pár.:-)))
Alfa GT-Csaba2011-03-23 22:34:57 // 34216
Gumi csövek kötnek rá.
Csöri2011-03-23 22:31:29 // 34215
Ha szembe állsz a motortérrel akkor a hengerfej jobb oldalán keresd.
vienna2011-03-23 22:28:44 // 34214
Segítséget szeretnék kérni:
Nem nagyon ismerem ki magam a motortérben. Valaki be tudná nekem jelölni egy fotón, hogy hol van jtd-ben a termosztát? Gondolom kiszúrja a szemem...
Köszi
Nem nagyon ismerem ki magam a motortérben. Valaki be tudná nekem jelölni egy fotón, hogy hol van jtd-ben a termosztát? Gondolom kiszúrja a szemem...
Köszi
GTPeti2011-03-23 22:15:40 // 34213
1. Hogy nem újakat használtak, az nem biztos. Más egyéb csavarokból is újat tettek be maguktól..
2. Tuti, hogy nem a csavarok okozzák.
2. Tuti, hogy nem a csavarok okozzák.
Wickey2011-03-23 22:13:17 // 34212
micsodákat? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-23 20:25:17 // 34211
nem azért rugózik be mert vissza rakták a régi nyúlócsavarokat?
GTPeti2011-03-23 20:17:52 // 34210
A Valeo-hoz csak annyit tudok mondani, hogy az új kettőstömegű érezhetően "berugózik" terhelésváltáskor.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-23 20:08:23 // 34209
bírom ezek a példálózásokat :) és én mit vegyek akkor, volt már valeo, sachs, luk garis problémánk is mondjuk sachsból a legtöbb ...
MIFI2011-03-23 20:02:04 // 34208
Mostmár remélem az én valeom tovább húzza :) 3K az megvan :) Nem sok jót halottam mostanság valeoról. :(
GTPeti2011-03-23 19:56:28 // 34207
Én is összeteszem a kezem, abban reménykedve, hogy a Sachs szett az autómban nem Valeo gyártmány.
Buddha2011-03-23 19:51:40 // 34206
...hát, én azt is gányolásnak nevezném ha valaki Bi**th vagy Fr*p alkatrészekkel tömi meg valakinek az autóját, aztán a számlán meg Febi, SKF szerepel. :-/ Nem is beszélve a kockázatokról, mellékhatásokról! :-)
Szerintem attól, hogy valami utángyártott még nem szar, csak tudni kell melyiket érdemes beszerelni! Mindenre van jó és rossz példa, az arány nem mindegy a kettő között! :-)))
Szerintem attól, hogy valami utángyártott még nem szar, csak tudni kell melyiket érdemes beszerelni! Mindenre van jó és rossz példa, az arány nem mindegy a kettő között! :-)))
Wickey2011-03-23 17:17:24 // 34205
akkor én összeteszem a két kezem, nekem ugyanezt 80ezer km után csinálta. :-)
Ferke2011-03-23 09:39:26 // 34204
Ferke2011-03-23 09:28:50 // 34203
Nem biztos, hogy gányolták, láttam már pár u.gy. feszítőt behalni párezer km után...sőt, láttam már gyári beszállítói kuplungot is behalni 3e km után:)))
Ferke2011-03-23 09:24:44 // 34202
Szerintem innentől kezdve nem is kell tovább matekozni, hozzátok fel Zé-hez, és meg lesz oldva:)
Buddha2011-03-22 23:41:45 // 34201
Nem a gép a hibás, itt más lesz a gond. Nem szeretnék találgatni de elképzelhető, hogy a feszítő nem lett "értékre" állítva mikor cserélték, ez okozhatta a bajt! Sajnos jómagam is ismerek olyan szerelőt aki nem tudta, hogy hogyan kell beszerelni egy ilyen feszítőt mégis bevállalta a feladatot.
Sajnos ez van, kellemetlen... :-(
Majd írd meg, hogy konkrétan mi lett vele!
Üdv.
Sajnos ez van, kellemetlen... :-(
Majd írd meg, hogy konkrétan mi lett vele!
Üdv.
Szatyi2011-03-22 23:34:45 // 34200
Ez nem az autó hibája. Hanem a hozzánemértéses gányolásé..........
Martin2011-03-22 23:29:01 // 34199
Köszönöm a kimerítő írást.
Nem folytatok vele több kísérletet mert tényleg nem akarok nagyobb bajt.
A héten elhúzom a szerelőhöz és majd kiderül mi is a gond.
Lehet, hogy ez lesz az utolsó dobása a gépnek.
Most kicsit elvette a kedvem.
Nem folytatok vele több kísérletet mert tényleg nem akarok nagyobb bajt.
A héten elhúzom a szerelőhöz és majd kiderül mi is a gond.
Lehet, hogy ez lesz az utolsó dobása a gépnek.
Most kicsit elvette a kedvem.
Buddha2011-03-22 23:19:11 // 34198
Martin!
Kérlek nézesd meg valakivel akinek van tapasztalata vezérlés terén!
1: Automata feszítőnél nem lehet laza a szíj, sehol, semmikor!
2: Törött alkatrész a feszítőnél, vagy egyébként a vezérlésben nem jelent jót!
3: Kiszerelt gyertyánál ha kicsapott a tűz az azt jelenti, hogy egybenyitnak a szelepek(kvázi nem zárnak), tehát egy másik henger munkaüteme égett vissza a szívócsonkon vagy kipufogón keresztül!
4: Ne erőltest a tesztelést mert csak drágább lehet a mutatvány, és ez súlyos tízezreket jelenthet!
Hidd el, ha valaki ért hozzá öt perc alatt megmondja, hogy mi a baj és hogyan lehet orvosolni! :-)
Kérlek nézesd meg valakivel akinek van tapasztalata vezérlés terén!
1: Automata feszítőnél nem lehet laza a szíj, sehol, semmikor!
2: Törött alkatrész a feszítőnél, vagy egyébként a vezérlésben nem jelent jót!
3: Kiszerelt gyertyánál ha kicsapott a tűz az azt jelenti, hogy egybenyitnak a szelepek(kvázi nem zárnak), tehát egy másik henger munkaüteme égett vissza a szívócsonkon vagy kipufogón keresztül!
4: Ne erőltest a tesztelést mert csak drágább lehet a mutatvány, és ez súlyos tízezreket jelenthet!
Hidd el, ha valaki ért hozzá öt perc alatt megmondja, hogy mi a baj és hogyan lehet orvosolni! :-)
Szatyi2011-03-22 23:15:33 // 34197
Ha robbanás lenne,Te már nem irogatnál::))))
Martin2011-03-22 23:01:33 // 34196
Elvileg a robbanás megvan mert a mai próbán egy gyertyát kiszedtem majd indítottam. 20 cm-es lángnyelv jött ki a gyertya helyén.
[k i z z o]2011-03-22 22:55:54 // 34195
Sürítés van? Ha tényleg van benzin, és szikra akkor robbania kelle, max. nem indul. Ha nem robban, akkor valamelyik nincs, vagy nem sürít. Ha el is ugrott, sürítenie kellene, max. elment az össznyitás. Kompressziót nézz rajta, de szerintem nem is robban.
Tegyél minden hengeredbe 1ccm olajat és úgy indíts.
kizzo
Tegyél minden hengeredbe 1ccm olajat és úgy indíts.
kizzo
VaG2011-03-22 22:14:46 // 34194
Szia! Én azt javasolnám neked, hogy keresd meg Szatyit és ő nézze meg (www.alfaszatmari.hu, fiatt@citromail.hu)
mert itt az össznépi barkochba és a képi feladványok szerintem nem oldják meg a problémát, pedig mindenki próbál segíteni…;-)
mert itt az össznépi barkochba és a képi feladványok szerintem nem oldják meg a problémát, pedig mindenki próbál segíteni…;-)
Szatyi2011-03-22 21:45:57 // 34193
Nem normális,de nem a törött alkatrésztöl villágit.Van ott más gond is sajna ahogy a hozzászolásaid olvasom.