Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Ferke2013-04-02 11:01:07 // 43791
Nem hengerfejes véletlen? ÉN előbb rámérnék a motorra, és utána locsolgatnék bele ilyen izéket...
Jack2013-04-02 10:58:09 // 43790
De csak a szakaszos törlésnél ugye?
Imyx2013-04-02 10:47:09 // 43789
Egy próbát megér. Én évente kb. 3 alkalommal szoktam inmjektor tisztítót használni, (100-as benzin mellé is, - autópályán, országúton). Bár van, aki szerint a premium üzemanyag mellé nem kell. Én nem éreztem sohasem semmit, van, aki érez :).
osee_selespeed2013-04-02 06:56:30 // 43788
Jó reggelt!
Injektor tisztító adalékot mennyire ajánljátok?
Hidegen 3 hengeresen indul a gép, 4. hengernél van a gond. Gyertyákat néztem, szépek, trafókat felcseréltem, de a gond ugyanott maradt. Így az injektorra gyanakszom.
Megér egy próbát? Nem mindig csinálja, nem tudtam még rájönni, hogy milyen körülmények közt. Melegszik kb. fél percet, utána meg rendben van.
Injektor tisztító adalékot mennyire ajánljátok?
Hidegen 3 hengeresen indul a gép, 4. hengernél van a gond. Gyertyákat néztem, szépek, trafókat felcseréltem, de a gond ugyanott maradt. Így az injektorra gyanakszom.
Megér egy próbát? Nem mindig csinálja, nem tudtam még rájönni, hogy milyen körülmények közt. Melegszik kb. fél percet, utána meg rendben van.
NGC2013-04-01 19:31:30 // 43787
Üdv!
Egy ideje akad az ablaktörlő. Elindul és megáll pár centi után és csak kattog. Kívülről nem látszik semmi, a tengely, amire a karokat kell felcsavarozni, az is stabil, tehát nem forog el benne. A motor kattoghat, vagy mi lehet a baja, úgy nagy vonalakban?
Egy ideje akad az ablaktörlő. Elindul és megáll pár centi után és csak kattog. Kívülről nem látszik semmi, a tengely, amire a karokat kell felcsavarozni, az is stabil, tehát nem forog el benne. A motor kattoghat, vagy mi lehet a baja, úgy nagy vonalakban?
Peti156Sw2013-04-01 18:59:44 // 43786
Köszönöm az infót András bácsi! :-)
zee2013-04-01 15:11:11 // 43785
Köszi.
Volt e-learn a gépen,csak egy balul sikerült Linux distro telepítés során sérültek a windows alatt tárolt dolgaim és még nem pakoltam vissza.
Volt e-learn a gépen,csak egy balul sikerült Linux distro telepítés során sérültek a windows alatt tárolt dolgaim és még nem pakoltam vissza.
GTPeti2013-04-01 11:23:03 // 43783
1.2 liter hivatalosan. Tutela GI/A. (Egy eLearn-t mindenképpen szerezz majd be!)
zee2013-04-01 10:36:49 // 43782
Köszi mindent. Egy szervo feltöltési mennyiségre lenne még szükségem. Manualban nincs benne,e-learn meg per pill nincs telepítve. köszi előre is.
MikeTheDevil2013-04-01 10:07:56 // 43781
Az első dolgom az volt hogy meg néztem a vezérlést de sajnos az jó.Ma szét szedem a motort mert jobb dolgom úgy se lesz, aztán majd meg írom mi a helyzet a vassal.
Piritu - 1.000.0002013-03-31 23:14:11 // 43780
Ha nagyon koszos az olaj, akkor lehet hogy elég a csere is. A 146-nál voltam így vele.
(A Spidernél is kétszer cseréltem egy év alatt, mert annyi trutyit kimosott az új olaj.)
(A Spidernél is kétszer cseréltem egy év alatt, mert annyi trutyit kimosott az új olaj.)
GTPeti2013-03-31 23:07:49 // 43779
Ja, szóval nálad akkor nem csak egyszerű folyadékcsere lesz. :(
zee2013-03-31 22:58:23 // 43778
Köszi srácok!
Csak azért kérdem mert ma megint előjött a "megszűnt működni a szervó pár másodpercre" szitu. Persze forgalomban ,menet közben...
Csak azért kérdem mert ma megint előjött a "megszűnt működni a szervó pár másodpercre" szitu. Persze forgalomban ,menet közben...
Piritu - 1.000.0002013-03-31 22:53:13 // 43777
Én így csináltam a Spideren: klatty
GTPeti2013-03-31 22:44:46 // 43776
Így van, gondoltam ez egyértelmű. De neked van igazad, nem árt mindent leírni, az a biztos.
Piritu - 1.000.0002013-03-31 22:40:33 // 43775
Leeresztéskor nem kell járni, kifolyik magától. feltöltéskor kell járnia!
GTPeti2013-03-31 22:23:41 // 43774
(Természetesen kormánytekeréskor járjon a motor.)
GTPeti2013-03-31 22:21:25 // 43773
Tartály kupakját meglazítani. Én - ha jól emlékszem - megbontottam a kormányműn a csatlakozásokat és a jobb első kerék előtti spirálnál is. Ezután feltölteni tekergetni és figyelni, mikor kér még folyadékot. SZVSZ kíméletesebb a szervónak, ha a emelőn csinálod és terhelés nélkül forgatod a kormányt.
zee2013-03-31 22:15:14 // 43772
Sziasztok
Legkönnyebben hogy tudok szervó olajat cserélni 156-on?
Boldog nyulat mindenkinek.
köszi
Legkönnyebben hogy tudok szervó olajat cserélni 156-on?
Boldog nyulat mindenkinek.
köszi
András bácsi2013-03-31 21:57:53 // 43771
A motortartó bak van útban, azt kell kivenni, egyébként hozzáférni mindenhez.
Kero822013-03-31 21:26:17 // 43770
Köszönöm a gyors választ, nagy segítség, már egy napja a netet böngészem, de még semmi használhatót nem találtam ezzel kapcsolatban, végül azért írtam ide, mert már nem volt ötletem.
GTPeti2013-03-31 21:15:30 // 43769
Az egy 10A-s biztosítékkal védett táp. Teljesen lényegtelen mi az az E7015, az ábra csak azt mutatja, hogy az is onnan kap tápot. És a tempomat kar is. Ennyi.
A fékpedál-kapcsoló kicserélését (kétkörösre) ne feledd. Anélkül nem fog menni.
A fékpedál-kapcsoló kicserélését (kétkörösre) ne feledd. Anélkül nem fog menni.
Kero822013-03-31 21:10:46 // 43768
Sziasztok!
A tempomat bekötésével foglalatoskodom, sajnos nincs bekábelezve így nekem kell, de a rajzon bekarikázott részt nem értem: a B1-el jelölt egység D csatlakozójának 14 pin-jébe nincs semmilyen kábel, szóval oda nekem kell majd bekötni és ezt össze kell kötni a tempomatkar 3-as lábával, de a piros karikában levő leágazást nem értem és azt a E7015 sem találom sehol. Valakinek van valami ötlete?
A tempomat bekötésével foglalatoskodom, sajnos nincs bekábelezve így nekem kell, de a rajzon bekarikázott részt nem értem: a B1-el jelölt egység D csatlakozójának 14 pin-jébe nincs semmilyen kábel, szóval oda nekem kell majd bekötni és ezt össze kell kötni a tempomatkar 3-as lábával, de a piros karikában levő leágazást nem értem és azt a E7015 sem találom sehol. Valakinek van valami ötlete?
gecsa2013-03-31 21:09:12 // 43767
156nál első kerékcsapágy cseréjéhez kell valami spéci szerszám?
GTPeti2013-03-31 20:52:37 // 43766
Én pont olyanokat olvastam, hogy a vezmód is jobban szereti a 40-es olajat. (Hidegben pedig az 5W-set.) A W60 egyedüli előnye a stabilabb olajfilm, amire nagy igénybevételnél (tartósan magas fordulatszámnál) van szükség. (A fogyasztásra sajnos negatív hatással van.)
DieselManiaco(NagyVad)2013-03-31 19:47:01 // 43765
öngól:D összekevertem a szezont a ...:D szóval akkor feljebb kell menni hátha jobb lesz:)
DieselManiaco(NagyVad)2013-03-31 19:41:56 // 43764
csak egy ötlet volt,ha 40-es,akkor nincs más mint egy jó megbontásos szemrevételezés:)
különben is te most kezdesz ki tanulkozni ezekből a csodákból neked kell tudni:D
különben is te most kezdesz ki tanulkozni ezekből a csodákból neked kell tudni:D
GTPeti2013-03-31 19:38:20 // 43763
Vékony? Gondolom 5W40 v. 10W40-es olajat tett bele a cartárs. Melegen mindkettő ugyanannyira "vékony".
DieselManiaco(NagyVad)2013-03-31 19:31:32 // 43762
lehet "vékony" az olaj...
DieselManiaco(NagyVad)2013-03-31 19:29:44 // 43761
urak valakinek van valami ötlete arra hogy miért húzhat jobbra a gép? az a helyzet hogy csak gyorsításkor érezhető,a gyorsítást úgy is fogalmazhatnám hogy sebességben,mindegy milyen gázállásnál,ha intenzív ha nem.Üresben gurulva,nem. Futóművet állítani már voltam,e miatt is meg más miatt is.Arra gondoltam hogy a hátsó motortartó,középen,már szét volt verve,kicseréltem de nem változott.A fék nem fog be rajta.Valami ötlet?
atesssz2013-03-31 18:57:12 // 43760
Peti156Sw2013-03-31 17:03:33 // 43759
Persze mindenkinek boldog nyuszit kìvánok! :-)
Peti156Sw2013-03-31 17:01:59 // 43758
Sziasztok!
Egy 156 facelift 2,4 jtd m-jetről lenne egy kérdésem. Komplett ékszíj cserénél, meg kell dönteni a motort, hogy a görgőket és feszìtőt ki lehessen szedni? Vagy van valami trükkje? Igen csak szűkös a hely.
Egy 156 facelift 2,4 jtd m-jetről lenne egy kérdésem. Komplett ékszíj cserénél, meg kell dönteni a motort, hogy a görgőket és feszìtőt ki lehessen szedni? Vagy van valami trükkje? Igen csak szűkös a hely.
mizooo2013-03-31 09:39:45 // 43757
Annyira lóghat a hajtókarcsapágy, hogy feljebb megy a dugó? Ha nem akkor szelepről is hallottam már.
Piritu - 1.000.0002013-03-31 09:38:25 // 43756
Elugrott a vezérlés? Szíjszakadás?
MikeTheDevil2013-03-31 09:35:54 // 43755
Hát sajnos de.Nekem össze jött.
zee2013-03-31 09:31:55 // 43754
Sziasztok
Legkönnyebben hogy tudok szervó olajat cserélni 156-on?
Boldog nyulat mindenkinek.
köszi
Legkönnyebben hogy tudok szervó olajat cserélni 156-on?
Boldog nyulat mindenkinek.
köszi
Liquid2013-03-31 09:02:12 // 43753
értemén, de ugye a szelepek nem feltétlenül vannak nyitva a felső holtponton, ellenben a gyertya mindig ottvan, vagy a szelepek verték szét a gyertyát?
pb_2013-03-31 00:47:56 // 43752
Naon 1xűen, nem kell így TSodálkozni.)))
Csöri2013-03-30 22:52:16 // 43751
Ha a szelepeket is össze verte. :-)
Liquid2013-03-30 21:31:22 // 43750
a gyertyát a dugó? azt hogy? olyan nem lehet
Piritu - 1.000.0002013-03-30 21:23:31 // 43749
Hát a hogy lehet? :-O
MikeTheDevil2013-03-30 21:11:04 // 43748
Ma szét szedtem az autót és borzalmas látvány fogadott már a gyertyakivételkor.Az egyes hengerben szét verte a gyertyát a dugó.Ennek a motornak annyi.
atesssz2013-03-30 20:57:44 // 43747
Kecskemét környékén ismertek olyan megbízható szerelőt, akire rá lehet bízni egy TS 16v vezérlés cserét?
szasza(SW)2013-03-30 15:25:59 // 43746
csak manuálom van az meg nem sokat segít:(
GTPeti2013-03-30 15:02:25 // 43745
(Egyébként az eLearn-ben a szöveg mellett képek is vannak.)
GTPeti2013-03-30 15:01:50 // 43744
Pedig "ahány nyelvet beszélsz, annyi ember vagy".
szasza(SW)2013-03-30 14:59:15 // 43743
Köszi!Még mindig nem érteni külföldi:)